BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
neliz
 neliz - zondag 16 februari 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 17:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het al belachelijk dat er zoveel clubs zijn die overeind worden gehouden door belastinggeld van de gemeentes ...
*kuch* zoals Feyenoord *kuch*

Vertel me nog eens met welk geld de Kuip was vernieuwd, bij wie geld was geleend voor JOUW wereldplan HNS, en hoeveel schuld daar nog van open staat? Oh alleswetende lijdensweg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door neliz --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 19:19 schreef neliz het volgende:

[..]

*kuch* zoals Feyenoord *kuch*

Vertel me nog eens met welk geld de Kuip was vernieuwd, bij wie geld was geleend voor JOUW wereldplan HNS, en hoeveel schuld daar nog van open staat? Oh alleswetende lijdensweg.
Dat was geen geleend geld maar een garantstelling!
Dat is heel wat anders, maar dat neem ik je niet kwalijk.
neliz
 neliz - zondag 16 februari 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 19:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat was geen geleend geld maar een garantstelling!
Dat is heel wat anders, maar dat neem ik je niet kwalijk.
Zucht...

quote:
Er is namelijk een lening afgesloten bij de gemeente Rotterdam ter gedeeltelijke
financiering van de ontwikkelingskosten voor Het Nieuwe Stadion
Of wat dacht je van deze klapper:

quote:
Vanwege het negatieve bedrijfsresultaat van dit boekjaar is er geen verplichting ontstaan tot afdragen van
rente aan de gemeente Rotterdam uit hoofde van de lening renovatie 1994. Vandaar dat de rentelasten dit
boekjaar aanmerkelijk zijn verminderd.
Dat zijn niet mijn woorden, maar gewoon iets wat je in de jaarverslagen kunt terugvinden.

Ik neem je dat niet kwalijk hoor, want ik heb je in al die tijd hier nog nooit kunnen betrappen op enige onderbouwing of vorm van bewijs voor die soms, nogal domme, opmerkingen die je maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door neliz --
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Eerst maar even n uitstapje naar Italie op kosten van.
neliz
 neliz - dinsdag 18 februari 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:08 schreef van geil het volgende:
Eerst maar even n uitstapje naar Italie op kosten van.
Waarom niet naar het oostblok? daar zijn de hoeren goedkoper!
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:11 schreef neliz het volgende:

[..]

Waarom niet naar het oostblok? daar zijn de hoeren goedkoper!
dat valt zo op.
nu denken we dat ze voetballen gaan kijken.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:08 schreef van geil het volgende:
Eerst maar even n uitstapje naar Italie op kosten van.
Ze hebben gelijk!
neliz
 neliz - dinsdag 18 februari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk!
Daar is een lening voor afgesloten!
Staatssteun!

Dat moet jij toch niet willen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:57 schreef neliz het volgende:

[..]

Daar is een lening voor afgesloten!
Staatssteun!

Dat moet jij toch niet willen.
Ik kan je wel vertellen dat hier geen lening voor is afgesloten.
neliz
 neliz - dinsdag 18 februari 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 12:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan je wel vertellen dat hier geen lening voor is afgesloten.
Het zou mij niets verbazen als, aangezien dit lang geleden gepland is, de kosten betaald zijn via het HNS traject.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Ja leuk met de hele groep naar Juventus schraap schraap
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 17:13 schreef piet de paler het volgende:
Ja leuk met de hele groep naar Juventus schraap schraap
Dat hoort er allemaal bij.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Maar niet voor de gewone fan en arbeider en de uitkeringsgerechtigde die moet de hoofdprijs betalen voor zijn kaartje in het nieuwe stadion.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Zucht ,,,,,,,, alles voor een nieuw kuip en een betere toekomst waar we weer echt mee gaan doen voor de landstitel
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 17:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoort er allemaal bij.
In zaken doen is het niet meer dan normaal, deze uitstapjes!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Tja hoever staat dit af van enveloppen overhandigen? Maar ja alles voor een beter toekomst
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 18:23   quote  deeplink  
zo doet de mafia ook zaken.
tomson
 tomson - dinsdag 18 februari 2014 - 22:59   quote  deeplink  
KTqAK.gif
jjh
 jjh - vrijdag 21 februari 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Ik dacht dat Red de Kuip deze week het plan op de site zou zetten. Zie nog steeds niks. :(
van geil
 van geil - vrijdag 21 februari 2014 - 21:24   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcT4umTBHA331hOvt1mJc-9qwGaY8OrsJ_lL1iAZnGLcbiaUBKAm
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 februari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2014 - 21:16 schreef jjh het volgende:
Ik dacht dat Red de Kuip deze week het plan op de site zou zetten. Zie nog steeds niks. :(
Niet te vertrouwen blijkbaar! Komen hun afspraak weer niet na.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 21 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Amateuristische organisatie!!! FEIT!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2014 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind ze wel onprofessioneel overkomen
Precies
tomson
 tomson - zaterdag 22 februari 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2014 - 23:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies
Confirmed
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 01:20   quote  deeplink  
Komt op die paar dagen ook niet aan en dat het team van RDK niet een geoliede machine is zoals de grote commerciƫle tegenhangers mag toch geen verrassing heten.

Ik persoonlijk ben nog steeds nieuwsgierig met wat voor plan ze gaan komen, ze onbetrouwbaar noemen op basis van de releasedatum van de site vind ik wat ver gaan.
neliz
 neliz - zaterdag 22 februari 2014 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 01:20 schreef VVout het volgende:
Komt op die paar dagen ook niet aan en dat het team van RDK niet een geoliede machine is zoals de grote commerciƫle tegenhangers mag toch geen verrassing heten.

Ik persoonlijk ben nog steeds nieuwsgierig met wat voor plan ze gaan komen, ze onbetrouwbaar noemen op basis van de releasedatum van de site vind ik wat ver gaan.
Het feit dat ze alles al hebben gepresenteerd aan de trojka en alleen het gepeupel nog geen "website update" heeft gehad zegt mij dat ze professioneel genoeg zijn om te weten waar hun prioriteiten liggen. "Feit"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2014 door neliz --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 22 februari 2014 - 07:12   quote  deeplink  
Eensch.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 februari 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 01:26 schreef neliz het volgende:

[..]

Het feit dat ze alles al hebben gepresenteerd aan de trojka en alleen het gepeupel nog geen "website update" heeft gehad zegt mij dat ze professioneel genoeg zijn om te weten waar hun prioriteiten liggen. "Feit"
Haha, nou wordt ie mooi! Zij pretenderen juist de stem van de supporter te zijn. De supporter mee te nemen in de besluiten en beslissingen.

Hahahaha. En dan DIE mensen gepeupel noemen. Bedankt om mijn opvatting over RdK en hun aanhang 100% te confirmeren! :)
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha, nou wordt ie mooi! Zij pretenderen juist de stem van de supporter te zijn. De supporter mee te nemen in de besluiten en beslissingen.

Hahahaha. En dan DIE mensen gepeupel noemen. Bedankt om mijn opvatting over RdK en hun aanhang 100% te confirmeren! :)
Het team van RDK is geen gevestigde firma maar een collectief van mensen uit verschillende bedrijven in en rondom Rotterdam, met liefde voor Feyenoord en de Kuip. Naast deze werkzaamheden dus gewoon hun primaire taak en voor RDK moet ieder persoon uit dit collectief dus extra tijd zien vrij te maken.

Als er dan uit noodzaak van wegen externe besluiten de presentatie moet worden voorgelegd, kan het uit gronden van de bovengenoemde samenstelling tot de situatie komen dat je Trojca snel een afgeronde presentatie voor moet leggen, welke eigenlijk nog niet klaar is en je zo 123 niet direct aan de supporters voor kan leggen. Je weet dat dingen nogal snel een eigen leven zouden kunnen gaan leiden. Ik neem nu maar bijv. het woord gepeupel, wat je gelijk aangrijpt om in de aanval te gaan.

Ik geloof dat de mensen van RDK het niet gelijk verdienen te worden afgeschilderd als onbetrouwbare verraders tegenover de supporters en het lijkt me ook logisch dat een interim collectief niet zo professioneel kan werken als de gevestigde mededingers.

Kunnen we misschien daarom een beetje meer geduld opbrengen zonder gelijk uit het raam te gaan zeiken, het moet natuurlijk niet nog weken gaan duren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 februari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 10:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Het team van RDK is geen gevestigde firma maar een collectief van mensen uit verschillende bedrijven in en rondom Rotterdam, met liefde voor Feyenoord en de Kuip. Naast deze werkzaamheden dus gewoon hun primaire taak en voor RDK moet ieder persoon uit dit collectief dus extra tijd zien vrij te maken.

Als er dan uit noodzaak van wegen externe besluiten de presentatie moet worden voorgelegd, kan het uit gronden van de bovengenoemde samenstelling tot de situatie komen dat je Trojca snel een afgeronde presentatie voor moet leggen, welke eigenlijk nog niet klaar is en je zo 123 niet direct aan de supporters voor kan leggen. Je weet dat dingen nogal snel een eigen leven zouden kunnen gaan leiden. Ik neem nu maar bijv. het woord gepeupel, wat je gelijk aangrijpt om in de aanval te gaan.

Ik geloof dat de mensen van RDK het niet gelijk verdienen te worden afgeschilderd als onbetrouwbare verraders tegenover de supporters en het lijkt me ook logisch dat een interim collectief niet zo professioneel kan werken als de gevestigde mededingers.

Kunnen we misschien daarom een beetje meer geduld opbrengen zonder gelijk uit het raam te gaan zeiken, het moet natuurlijk niet nog weken gaan duren.
ik vind t zure schreeuwlelijken die denken de stem van de supporter te moeten zijn.
Dat maak ik zelf wel uit.
Als je met plannen wilt komen, waarvan je pretendeert dat ze DE oplossing zijn, zal je in ieder geval moeten zorgen dat je eigen organisatie secuurder, transparanter en beter georganiseerd is dan degene waar je tegen ageert.

Verder verdien je wat je uitdeelt. Het RdK team heeft zo hard tegen de gevestigde orde aan lopen schoppen, dat ze deze bal ook gekaatst kunnen verwachten, op deze wijze doen ze eigenlijk hetzelfde als HNS, dus met een droombeeld komen en vervolgens niets laten zien.

Maar goed de trojka was positief, dan zal er vast wel iets goeds in de plannen zitten, maar ik heb nooit veel in een supporters initiatief gezien, aangezien daar te veel emotie in zit.
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 10:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind t zure schreeuwlelijken die denken de stem van de supporter te moeten zijn.
Dat maak ik zelf wel uit.
Als je met plannen wilt komen, waarvan je pretendeert dat ze DE oplossing zijn, zal je in ieder geval moeten zorgen dat je eigen organisatie secuurder, transparanter en beter georganiseerd is dan degene waar je tegen ageert.

Verder verdien je wat je uitdeelt. Het RdK team heeft zo hard tegen de gevestigde orde aan lopen schoppen, dat ze deze bal ook gekaatst kunnen verwachten, op deze wijze doen ze eigenlijk hetzelfde als HNS, dus met een droombeeld komen en vervolgens niets laten zien.

Maar goed de trojka was positief, dan zal er vast wel iets goeds in de plannen zitten, maar ik heb nooit veel in een supporters initiatief gezien, aangezien daar te veel emotie in zit.
Ik weet nog niet wat ik moet vinden en ben gewoon benieuwd wat ze denken te kunnen brengen naast de plannen van VW en BAM.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 februari 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 10:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik weet nog niet wat ik moet vinden en ben gewoon benieuwd wat ze denken te kunnen brengen naast de plannen van VW en BAM.
ik heb gewoon allergie tegen groepen die denken te weten wat ik moet vinden.
Daar word ik opstandig van.
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb gewoon allergie tegen groepen die denken te weten wat ik moet vinden.
Daar word ik opstandig van.
Haha, gelijk heb je, wat moet ik daar nu tegen in brengen. Ik heb trouwens op de page van RDK eens de vraag gesteld wanneer de geplande update nu werkelijk uitgevoerd gaat worden, daar supporters nu toch wel zo langzaam wat meer zouden willen weten.

Ben benieuwd.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 februari 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Zou het geen optie zijn om na het WK een stadion te kopen uit Quatar en dat hier weer op te bouwen?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 februari 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:11 schreef piet de paler het volgende:
Zou het geen optie zijn om na het WK een stadion te kopen uit Quatar en dat hier weer op te bouwen?
Hebben we niks an, zit geen veldverwarming in.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 februari 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Is aan te leggen, delen van het stadion kunnen aangevoerd worden voor de kade van de Sligro, ijk denk doen
neliz
 neliz - zaterdag 22 februari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:11 schreef piet de paler het volgende:
Zou het geen optie zijn om na het WK een stadion te kopen uit Quatar en dat hier weer op te bouwen?
zijn al de benghalezen dan voor niets gestorven tijdens de bouw? jij hebt ook geen hart he?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 februari 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Tja en nee gewoon kopen en door Polen in elkaar laten zetten
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 14:22 schreef piet de paler het volgende:
Tja en nee gewoon kopen en door Polen in elkaar laten zetten
Dan blijft er op het eind een leeg grasveldje over en staat het stadion in Warschau.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 februari 2014 - 14:30   quote  deeplink  
Gna gna maar ik denk dat het idee uitvoerbaar is, en goedkoper dan alle plannen bij elkaar
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Laat die arabieren maar lekker zitten met die zooi, vier torentjes er om heen hebben ze een mega moskee.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 februari 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 14:30 schreef piet de paler het volgende:
Gna gna maar ik denk dat het idee uitvoerbaar is, en goedkoper dan alle plannen bij elkaar
Als je alle plannen bij elkaar optelt kon je best eens gelijk hebben.
VVout
 VVout - woensdag 26 februari 2014 - 15:21   quote  deeplink  
We zijn bezig met een update van de website...

tis nog steeds niks met RDK en krijg ook geen antwoord op de vraag wanneer dan wel, welke ik hun gemaild had.

Denk dat het gedaan is en anders beschamend dat ze niks van zich laten horen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 februari 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Tsja, twee weken nadat je je plan hebt gepresenteerd zou je zeggen dat je het ook aan je volgers kunt laten zien. Vooralsnog niet het geval dus. Apart.
neliz
 neliz - woensdag 26 februari 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 15:33 schreef Bosifyable het volgende:
Tsja, twee weken nadat je je plan hebt gepresenteerd zou je zeggen dat je het ook aan je volgers kunt laten zien. Vooralsnog niet het geval dus. Apart.
quote:
We begrijpen jullie teleurstelling. Maar we willen alles tot in de puntjes uitwerken en input trojka meenemen.
Ze hebben dus na de presentatie nog feedback gehad, en die willen ze ook verwerken, dus jullie gehuil is niet nodig, het is af als het af is. Geen halfbakken maatregelen, dus professionaliteit ten top.

https://www.facebook.com/reddekuip/photos/a.337313696359997.82930.307179076040126/586034274821270/?type=1&stream_ref=10

quote:
De plaatjes zijn vrijwel klaar, de plannen hebben we vandaag langs de meetlat (van de verkenners) gelegd, volgende week nog een gesprek met de verkenners en dan kan onze nieuwe website (eindelijk) live!
We staan zelf ook te popelen!

(en ja, dit zijn staanplaatsen op het plaatje).


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door neliz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 februari 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 15:40 schreef neliz het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben dus na de presentatie nog feedback gehad, en die willen ze ook verwerken, dus jullie gehuil is niet nodig, het is af als het af is. Geen halfbakken maatregelen, dus professionaliteit ten top.

https://www.facebook.com/reddekuip/photos/a.337313696359997.82930.307179076040126/586034274821270/?type=1&stream_ref=10

[..]

399930a11d6a0f9e9452b6573c9ee4d5120c244e8695681c449bc8dc80b9bd64.jpg
neliz
 neliz - woensdag 26 februari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 15:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die is altijd fijn. Ik vind het gewoon sneu dat er altijd van die droeftoeters zijn die hun persoontje belangrijker vinden dan een goed plan voor een stadion. Gewoon je smoel houden en braaf wachten op wat komt.

Edit: wie zeurt krijgt geen beurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door neliz --
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Euhh rustug an he B-)
neliz
 neliz - woensdag 26 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 16:07 schreef tomson het volgende:
Euhh rustug an he B-)
Hahaha, ben al tering zenuwachtig voor 't weekend. :p
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 16:08 schreef neliz het volgende:

[..]

Hahaha, ben al tering zenuwachtig voor 't weekend. :p
Goh...totaal geen last van ^^

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0494599