BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:03 schreef neliz het volgende:
Allemaal een beschermde opvoeding gehad ofzo? Het boeit me echt geen flikker of ik politiek correct overkom. Het mag allemaal wel een beetje mannelijker hier in nederland.

Jullie zien, persoonlijk, dat ik iemand neer zet als dom, maar het enige wat ik heb gezecht dat het een paar seconde kost om te googlen.

Volgens mij zit je in je hoofd knap in de war als je, zoals jullie, gillend gek worden als iemand uitlegt hoe je iets makkelijker doet, of efficienter doet door het te googlen dan in een forum topic die vraag te stellen.

Dus als je al aanstoot neemt aan "kost 3.5 seconden om te googlen" hoe reageren jullie dan als je hoort "hey sukkel, je lichten staan nog aan" of "hey schat, je hebt het gas nog open" (<- ha ha, jodengrapje) Dan moeten jullie spontaan exploderen van woede omdat iemand anders jullie wijst op een fout die misschien tragisch kan aflopen.

Ik snap de ophef niet, ik probeer hier mensen uit te leggen hoe ze iets veel efficienter zal doen. Net zoals ik iemand er op zou wijzen als ze een verkeerde baanhelft hebben gepakt, of in een 020 shirt de Kuip in willen lopen. Of buitenlandse collega's die een 020 shirt willen kopen, die zeg ik ook gewoon, dat doe je niet, want dan ben je een jood.

Maargoed, jullie zullen vast wel enorme moraalridders zijn met vele overwinningen op het internet, maar ik betwijfel het of je nooit iemand helpt door te zeggen dat ze een antwoord makkelijker kunnen vinden door iets te doen, of door stroom te besparen door niet elke keer de oven aan te zien als ze joodse vrienden over de vloer krijgen.
Ik vind jou een wijf.
Maar dat boeit je gelukkig geen flikker.
Zeg je.
neliz
 neliz - maandag 17 maart 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat het verouderd is?
Nee hoor lul, de fact sheet van de Superkuip is niet aangepast sinds het origeneel :
http://www.volkerwessels.com/dynamics/modules/SFIL0200/view.php?fil_Id=343300
http://www.desuperkuip.nl/fact-sheet-de-superkuip/

Maar dat geeft niet, jij bent toch te dom om dat op google zelf te zoeken.

Dit zal om en nabij de ondergrens van de eisen van de Kuip Trojka zitten aangezien rdk uit gaat van 80 BUs en 6250 BS en BAM ook 90 BUs heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door neliz --
neliz
 neliz - maandag 17 maart 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vind jou een wijf.
Maar dat boeit je gelukkig geen flikker.
Zeg je.
Nee inderdaad, het boeit mij echt geen flikker wat andere mensen denken, want daar heb je aan het einde van de rit namelijk niets aan. Beter 10 vrienden aan je kist dan 100 kontlikkers die alleen maar voor de koffie en de cake komen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:11 schreef neliz het volgende:

[..]

Nee inderdaad, het boeit mij echt geen flikker wat andere mensen denken, want daar heb je aan het einde van de rit namelijk niets aan. Beter 10 vrienden aan je kist dan 100 kontlikkers die alleen maar voor de koffie en de cake komen.
Dat zal volgens jouw visie verdomd snel gebeuren.
neliz
 neliz - maandag 17 maart 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat zal volgens jouw visie verdomd snel gebeuren.
Ik begrijp dat je nu een slim grapje probeert te maken, maar het komt er niet echt uit. Google eens een leuke.

P.S. heb je me ondertussen al bedankt omdat ik voor je uitgevonden had hoeveel business seats er in het plan van de SuperKuip zaten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door neliz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:19 schreef neliz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je nu een slim grapje probeert te maken, maar het komt er niet echt uit. Google eens een leuke.
Nee, want ik zie wél genoeg mensen om vragen te stellen. Communicatie, weet je wel?

Maarreh..Slaap ze.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:19 schreef neliz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je nu een slim grapje probeert te maken, maar het komt er niet echt uit. Google eens een leuke.

P.S. heb je me ondertussen al bedankt omdat ik voor je uitgevonden had hoeveel business seats er in het plan van de SuperKuip zaten?
Oh, je had je post bijgesteld.
Tuurlijk bedankt.
Enne...Wijsheid zit in het hoofd he...Niet uitsluitend op Google.
neliz
 neliz - maandag 17 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Oh, je had je post bijgesteld.
Tuurlijk bedankt.
Enne...Wijsheid zit in het hoofd he...Niet uitsluitend op Google.
Inderdaad, ik had de zin "Ter vergelijking, huidige kuip heeft 1200 business seats die bij bijna alle wedstrijden minder dan voor de helft gevuld zijn." Toegevoegd, verders niets veranderd.
JanM
 JanM - maandag 17 maart 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:03 schreef neliz het volgende:
Allemaal een beschermde opvoeding gehad ofzo? Het boeit me echt geen flikker of ik politiek correct overkom. Het mag allemaal wel een beetje mannelijker hier in nederland.

Jullie zien, persoonlijk, dat ik iemand neer zet als dom, maar het enige wat ik heb gezecht dat het een paar seconde kost om te googlen.

Volgens mij zit je in je hoofd knap in de war als je, zoals jullie, gillend gek worden als iemand uitlegt hoe je iets makkelijker doet, of efficienter doet door het te googlen dan in een forum topic die vraag te stellen.

Dus als je al aanstoot neemt aan "kost 3.5 seconden om te googlen" hoe reageren jullie dan als je hoort "hey sukkel, je lichten staan nog aan" of "hey schat, je hebt het gas nog open" (<- ha ha, jodengrapje) Dan moeten jullie spontaan exploderen van woede omdat iemand anders jullie wijst op een fout die misschien tragisch kan aflopen.

Ik snap de ophef niet, ik probeer hier mensen uit te leggen hoe ze iets veel efficienter zal doen. Net zoals ik iemand er op zou wijzen als ze een verkeerde baanhelft hebben gepakt, of in een 020 shirt de Kuip in willen lopen. Of buitenlandse collega's die een 020 shirt willen kopen, die zeg ik ook gewoon, dat doe je niet, want dan ben je een jood.

Maargoed, jullie zullen vast wel enorme moraalridders zijn met vele overwinningen op het internet, maar ik betwijfel het of je nooit iemand helpt door te zeggen dat ze een antwoord makkelijker kunnen vinden door iets te doen, of door stroom te besparen door niet elke keer de oven aan te zien als ze joodse vrienden over de vloer krijgen.
Iemand die gezecht schrijft i.p.v. gezegd en het over dom heeft kan ik moeilijk serieus nemen ... Spellingscontrole kost nog minder tijd dan Google ;-P
neliz
 neliz - maandag 17 maart 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Iemand die gezecht schrijft i.p.v. gezegd en het over dom heeft kan ik moeilijk serieus nemen ... Spellingscontrole kost nog minder tijd dan Google ;-P
Jij hebt helemaal gelijk, mijn fout!

edit:systeem staat op Engels dus ik zie alleen maar rode lijntjes onder mijn text.

edit2: en ik heb ook meteen gegoogled hoe ik dat aan kan passen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door neliz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 maart 2014 - 00:27   quote  deeplink  
George-Costanza-Eating-Popcorn.gif
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Eating-Popcorn-Soda.gif

edit: laat maar, Henk is al naar bed, internet gaat op tijd af in zijn inrichting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door neliz --
tomson
 tomson - dinsdag 18 maart 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Luister teringhoer, dit forum is vragen te stellen en ik zit niet te wachten op Adolf Hitler om te bepalen of ik moet zoeken via google.

Domme vragen bestaan niet, jij bewijst dat domme antwoorden wel bestaan.
Na jouw antwoord ben ik maar gaan googlen.
Ik vertrouw je niet.
Opzouten met je godwin Henkert. Dit topic is nog niet klaar.
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 00:35   quote  deeplink  
hahah :p
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 maart 2014 - 00:37   quote  deeplink  
Hee, slapen jullie, en rap een beetje.

Hehehe...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 maart 2014 - 00:38   quote  deeplink  
Ff time-out, ik moet poepen en wil niets missen..
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 01:24   quote  deeplink  
Neem je lekker fox sports met een digitale recorder, kun je het mooi opnemen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 maart 2014 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:10 schreef neliz het volgende:

[..]

Nee hoor lul, de fact sheet van de Superkuip is niet aangepast sinds het origeneel :
http://www.volkerwessels.com/dynamics/modules/SFIL0200/view.php?fil_Id=343300
http://www.desuperkuip.nl/fact-sheet-de-superkuip/

Maar dat geeft niet, jij bent toch te dom om dat op google zelf te zoeken.

Dit zal om en nabij de ondergrens van de eisen van de Kuip Trojka zitten aangezien rdk uit gaat van 80 BUs en 6250 BS en BAM ook 90 BUs heeft.
Haha, zit je weer aan de space cake? Hahahah , wat een lolbroek ben je toch ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 maart 2014 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:03 schreef neliz het volgende:
Allemaal een beschermde opvoeding gehad ofzo? Het boeit me echt geen flikker of ik politiek correct overkom. Het mag allemaal wel een beetje mannelijker hier in nederland.

Jullie zien, persoonlijk, dat ik iemand neer zet als dom, maar het enige wat ik heb gezegd dat het een paar seconde kost om te googlen.

Volgens mij zit je in je hoofd knap in de war als je, zoals jullie, gillend gek worden als iemand uitlegt hoe je iets makkelijker doet, of efficienter doet door het te googlen dan in een forum topic die vraag te stellen.

Dus als je al aanstoot neemt aan "kost 3.5 seconden om te googlen" hoe reageren jullie dan als je hoort "hey sukkel, je lichten staan nog aan" of "hey schat, je hebt het gas nog open" (<- ha ha, jodengrapje) Dan moeten jullie spontaan exploderen van woede omdat iemand anders jullie wijst op een fout die misschien tragisch kan aflopen.

Ik snap de ophef niet, ik probeer hier mensen uit te leggen hoe ze iets veel efficienter zal doen. Net zoals ik iemand er op zou wijzen als ze een verkeerde baanhelft hebben gepakt, of in een 020 shirt de Kuip in willen lopen. Of buitenlandse collega's die een 020 shirt willen kopen, die zeg ik ook gewoon, dat doe je niet, want dan ben je een jood.

Maargoed, jullie zullen vast wel enorme moraalridders zijn met vele overwinningen op het internet, maar ik betwijfel het of je nooit iemand helpt door te zeggen dat ze een antwoord makkelijker kunnen vinden door iets te doen, of door stroom te besparen door niet elke keer de oven aan te zien als ze joodse vrienden over de vloer krijgen.
Mannelijker? Wat die je hier dan? Dan hoor je meer thuis bij gay parade in je roze jurkje in 020 ...
stray
 stray - dinsdag 18 maart 2014 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 23:03 schreef neliz het volgende:
Allemaal een beschermde opvoeding gehad ofzo? Het boeit me echt geen flikker of ik politiek correct overkom. Het mag allemaal wel een beetje mannelijker hier in nederland.

Jullie zien, persoonlijk, dat ik iemand neer zet als dom, maar het enige wat ik heb gezegd dat het een paar seconde kost om te googlen.

Volgens mij zit je in je hoofd knap in de war als je, zoals jullie, gillend gek worden als iemand uitlegt hoe je iets makkelijker doet, of efficienter doet door het te googlen dan in een forum topic die vraag te stellen.

Dus als je al aanstoot neemt aan "kost 3.5 seconden om te googlen" hoe reageren jullie dan als je hoort "hey sukkel, je lichten staan nog aan" of "hey schat, je hebt het gas nog open" (<- ha ha, jodengrapje) Dan moeten jullie spontaan exploderen van woede omdat iemand anders jullie wijst op een fout die misschien tragisch kan aflopen.

Ik snap de ophef niet, ik probeer hier mensen uit te leggen hoe ze iets veel efficienter zal doen. Net zoals ik iemand er op zou wijzen als ze een verkeerde baanhelft hebben gepakt, of in een 020 shirt de Kuip in willen lopen. Of buitenlandse collega's die een 020 shirt willen kopen, die zeg ik ook gewoon, dat doe je niet, want dan ben je een jood.

Maargoed, jullie zullen vast wel enorme moraalridders zijn met vele overwinningen op het internet, maar ik betwijfel het of je nooit iemand helpt door te zeggen dat ze een antwoord makkelijker kunnen vinden door iets te doen, of door stroom te besparen door niet elke keer de oven aan te zien als ze joodse vrienden over de vloer krijgen.
Leuk voor je dat je recent Google ontdekt hebt.
Beetje vreemd om te denken dat verder niemand het kent
of deze mensen direct als dom wegtezetten .
Heel misschien gaat t hier om het sociale aspect
van het vragen en of discussiëren en niet het asociale
zoals jij dat tentoonspreid.
Als je dat niet begrijpt (is waarschijnlijk ook te vinden op Google)
ben jij dus gewoon erg dom (bestel dan alvast een kist)
of gewoon een enorme hufter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door stray --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 maart 2014 - 07:05   quote  deeplink  
Ach ja, scherp mag best, maar als je op een simpele vraag al gaat blaffen als een Duitse herder, zit er ergens iets niet goed.
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Lol, afblaffen als een Duitse herder. Ik kan me een hoop beroerdere dingen voorstellen dan. Wie 'kost 3.5 seconden'. Download ik vind het bijna net zo dom als luldensweg die weer eens een post niet onderbouwd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 maart 2014 - 07:18   quote  deeplink  
Het is de toon die de muziek maakt.

Lijkt me wel voldoende zo.
Milo
 Milo - dinsdag 18 maart 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Voordat ik een domme vraag stel, dacht ik, laat ik eerst googlen. Ik type in: neliz.....tot mijn grote verbazing kom ik er niet uit? Neliz, vieze hond, ben jij het die zich laat neuken door zijn vrouw?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 maart 2014 - 08:14   quote  deeplink  
Ha Neliz, nog chinese wijsheden gegoogled?
jjh
 jjh - dinsdag 18 maart 2014 - 08:18   quote  deeplink  
Anders houden jullie bekvechtende kinderen je even beperkt tot het onderwerp.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 maart 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Kun je dat ff voor me Googlen?
Milo
 Milo - dinsdag 18 maart 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 08:18 schreef jjh het volgende:
Anders houden jullie bekvechtende kinderen je even beperkt tot het onderwerp.
En verdwijn jij weer lekker onder je steen
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Ja, ff on topic, weet iemand hoeveel business seats er in de nieuwe plannen zitten verwerkt?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 maart 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Vond dit over de superkuip: http://www.desuperkuip.nl/is-de-superkuip-wel-de-beste-optie-gezien-de-hoge-investering/
Vind ik wel een interessant stukje. Dat deel over de renovatie is voor mij een reden om geen RdK te willen. Die gaan toch verder met de tribunes die er nu al staan en vernieuwen toch minder. Maar goed, gevoelsmatig zou ik nu toch kiezen voor de superkuip. Alleen zou ik wel met een gracht doen. Dat bespaart de club een hoop problemen. Maarja, we gaan het wel zien.
tomson
 tomson - dinsdag 18 maart 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Sow... was het gister fuck neliz dag of zo ? :)
tomson
 tomson - dinsdag 18 maart 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 08:18 schreef jjh het volgende:
Anders houden jullie bekvechtende kinderen je even beperkt tot het onderwerp.
Ja meneer
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 10:26 schreef tomson het volgende:
Sow... was het gister fuck neliz dag of zo ? :)
Haha, ik had toch niets te doen terwijl m'n PC aan het installeren was dus het is altijd leuk om mee te spelen :p.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 18 maart 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 10:16 schreef feyenoord!!! het volgende:
Vond dit over de superkuip: http://www.desuperkuip.nl/is-de-superkuip-wel-de-beste-optie-gezien-de-hoge-investering/
Vind ik wel een interessant stukje. Dat deel over de renovatie is voor mij een reden om geen RdK te willen. Die gaan toch verder met de tribunes die er nu al staan en vernieuwen toch minder. Maar goed, gevoelsmatig zou ik nu toch kiezen voor de superkuip. Alleen zou ik wel met een gracht doen. Dat bespaart de club een hoop problemen. Maarja, we gaan het wel zien.
Heb je al plannen zitten beramen dan Wesley? Waarom zou je meteen van zo'n scenario uitgaan? Vanwege die vele pitch invasions de laatste jaren op alle andere velden?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 maart 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 10:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Heb je al plannen zitten beramen dan Wesley? Waarom zou je meteen van zo'n scenario uitgaan? Vanwege die vele pitch invasions de laatste jaren op alle andere velden?
Nee, natuurlijk niet. Maar zo'n gek als Wesley kan overal voorkomen. Zeker als je ziet hoe dicht je op het veld ziet. Prima natuurlijk, maar het maakt het ook veel gemakkelijker om op het veld te komen. Je hebt altijd gekken rondlopen (of ze nu wel of niet voor Feyenoord zijn doet er niet eens toe) die het leuk vinden om even te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn door het veld op te rennen. En je kan het nu leuk zeggen, maar toevallig was er dit weekend voor de wedstrijd van Cambuur iemand het veld opgekomen. Weliswaar nu bestraft met een 5 jarig stadionverbod in het hele land, maar zoiets wil je gewoon voorkomen. Ook al doet diegene niets ernstigs op dat veld. En wat is er op tegen om een paar meter verder weg te zitten. Vind ik niet zo'n probleem, hebben we nu immers ook. Ik denk gewoon dat er mensen gaan komen die het veld oplopen/rennen. Dan kun je zeggen dat ik van het slechte scenario uitga, ja dat klopt. Maar helaas gebeurt het nog altijd. Het kan ook gewoon goed gaan, maar helaas lopen er altijd gekken rond. En die gracht hebben ze toch ook niet voor niets in de huidige Kuip zitten?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 maart 2014 - 11:02   quote  deeplink  
En ik ben natuurlijk Wesley niet. Totaal onnodig om dit zo te zeggen, ondanks dat je het niet serieus bedoelt.
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Iets dat je ook niet tegen gaat houden. Iemand (een hij of zij) die in een interne lichaamsholten een explosief verstopt (net als drugsbolletjes.)

Gaat tijdens de wedstrijd naar het pishok, haalt het eruit. loopt terug de tribune op, ontsteekt het en .. of laat het af gaan op het veld of op de tribune?

Zelfs een gracht helpt daar niet tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door neliz --
tomson
 tomson - dinsdag 18 maart 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 11:02 schreef feyenoord!!! het volgende:
En ik ben natuurlijk Wesley niet.
Kun je dat bewijzen ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 maart 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 11:03 schreef neliz het volgende:
Iets dat je ook niet tegen gaat houden. Iemand (een hij of zij) die in een interne lichaamsholten een explosief verstopt (net als drugsbolletjes.)

Gaat tijdens de wedstrijd naar het pishok, haalt het eruit. loopt terug de tribune op, ontsteekt het en .. of laat het af gaan op het veld of op de tribune?

Zelfs een gracht helpt daar niet tegen.
Maar daar had ik het niet over. Een explosie is heel iets anders dan mensen die het veld opkomen à la Wesley of willen gaan streaken bijvoorbeeld. Dat soort onzin kan je prima voorkomen met een gracht.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 maart 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 11:21 schreef tomson het volgende:

[..]

Kun je dat bewijzen ;)
Ja ;)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 maart 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 11:21 schreef tomson het volgende:

[..]

Kun je dat bewijzen ;)
Googlen. Gewoon googlen.
van geil
 van geil - dinsdag 18 maart 2014 - 19:04   quote  deeplink  
?
wat is google?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 maart 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Google is wat ?
neliz
 neliz - dinsdag 18 maart 2014 - 19:59   quote  deeplink  
http://lmgtfy.com/?q=sluitspier&l=1
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 maart 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Kut voor je man.
stray
 stray - dinsdag 18 maart 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Googlen. Gewoon googlen.
Kost maar 3,5 seconde
van geil
 van geil - woensdag 19 maart 2014 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
catweazle.jpg
effe n nieuwe kuip gezocht op google.
CeessieX
 CeessieX - woensdag 19 maart 2014 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 11:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar zo'n gek als Wesley kan overal voorkomen. Zeker als je ziet hoe dicht je op het veld ziet. Prima natuurlijk, maar het maakt het ook veel gemakkelijker om op het veld te komen. Je hebt altijd gekken rondlopen (of ze nu wel of niet voor Feyenoord zijn doet er niet eens toe) die het leuk vinden om even te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn door het veld op te rennen. En je kan het nu leuk zeggen, maar toevallig was er dit weekend voor de wedstrijd van Cambuur iemand het veld opgekomen. Weliswaar nu bestraft met een 5 jarig stadionverbod in het hele land, maar zoiets wil je gewoon voorkomen. Ook al doet diegene niets ernstigs op dat veld. En wat is er op tegen om een paar meter verder weg te zitten. Vind ik niet zo'n probleem, hebben we nu immers ook. Ik denk gewoon dat er mensen gaan komen die het veld oplopen/rennen. Dan kun je zeggen dat ik van het slechte scenario uitga, ja dat klopt. Maar helaas gebeurt het nog altijd. Het kan ook gewoon goed gaan, maar helaas lopen er altijd gekken rond. En die gracht hebben ze toch ook niet voor niets in de huidige Kuip zitten?
Wesley is volgens mij in de Arena op het veld gekomen via de invalidenplaats. Verder ligt daar overal een gracht om het veld. Zo kun je in de Kuip aan de zijkanten ook het veld opkomen. Overal zitten wel lekken, helemaal voorkomen doe je dat toch niet.

En door geen gracht te bouwen, creeer je veel meer plaats voor tribuneplekken. Daardoor is het mogelijk om in de huidige Kuip te blijven.

Ik zag in de plannen voor de superKuip nog wel dat er dug-outs op het veld werden gezet. Zou het dan veel leuker vinden als die (net als in Engeland) dan ook op de tribune komen. Bijkomend voordeel is dat je dan nog meer ruimte hebt om rijen tribuneplaatsen neer te zetten.
neliz
 neliz - woensdag 19 maart 2014 - 09:25   quote  deeplink  
En af en toe "Pannenkoek" te roepen naar bepaalde trainerts.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 maart 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Het plan voor een goedkope verbouwing van De Kuip lijkt een serieuze mogelijkheid te gaan worden. Volgens het Algemeen Dagblad is de Feyenoord-trojka onder de indruk van het idee van de Delftse hoogleraar Hennes de Ridder.

De Ridder denkt verbouwing van De Kuip voor zo'n 83 miljoen euro voor elkaar te kunnen krijgen. Architectenbureau Benthem Crouwel, dat recent het Rotterdams Centraal Station onder handen nam, heeft zich inmiddels ook aan het plan verbonden.

"Met onze aanpak wordt de Kuip alleen maar méér een monument", zegt De Ridder. "De staalconstructie is nog prima, die gaat nog zeker honderd jaar mee en heeft alleen soms een verfje nodig. Net zoals de Eiffeltoren."

De grasmat wordt met 3,25 meter verlaagd en de karakteristieke elementen van De Kuip blijven behouden. "Want met de Kuip heb je goud in handen", zegt architect Mels Crouwel. "Het stadion blijft in onze visie helemaal overeind. Het enige wat Feyenoord nodig heeft, is een verdubbeling van de inkomsten. Wij zorgen daarvoor."

De Feyenoord-trojka noemt het plan van De Ridder indrukwekkend. "Hij houdt het meeste van de huidige Kuip in stand, en daardoor zijn de kosten lager. Daarentegen is zijn ambitieniveau met zo'n 55.000 mensen óók lager. Dat gaan we afzetten tegen de andere plannen", aldus woordvoerder Wim van Sluis.

media_xll_2163471.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0722060