BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 02 april 2014 - 02:30   quote  deeplink  
De onderste is die "ufo" . Samenwerking tussen de TU Delft en TNO. Schijnbaar toch nog niet van tafel ( continu tegenstrijdigheden) en kost "maar" 83 miljoen, dus ik vrees dat we die variant wel in de maag gesplitst zullen krijgen...

http://nieuwsuur.nl/onderwerp/630576-dromen-van-een-vernieuwde-kuip.html
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 06:50   quote  deeplink  
Gaat tussen BAM en RdK
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 april 2014 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 06:50 schreef Stylzz het volgende:
Gaat tussen BAM en RdK
BAM en Red de Kuip blijven over; VolkerWessels valt af.

Red_de_Kuip_-_de_Kuip_in_de_omgeving.jpg

De strijd voor een vernieuwd stadion voor Feyenoord gaat enkel en alleen nog tussen bouwer BAM en stichting Red de Kuip. Het plan van consortium VolkerWessels valt af, zo maakt het Rotterdams Dagblad vandaag bekend. 'Dit zijn de beste plannen', luidt het commentaar van Wim van Sluis, woordvoerder van de Feyenoord-trojka.

'Hiermee krijgt Feyenoord een stadion voor 70.000 mensen, multi-functioneel mét schuifdak, en voor een prijs die goed is terug te verdienen. Hiermee heeft de club voor ten minste 50 jaar een prachtig voetbalthuis dat tegelijkertijd het grootste is van Nederland', onderbouwt hij hun beslissing verder.

Volgens Van Sluis is er vooral gekeken naar 'bouwen en draagvlak'. Cruciaal was de steun van de achterban van Feyenoord. Het plan van Red de Kuip moet 206 miljoen euro kosten en dat van BAM 196 miljoen, stellen zij. 'En met een bouwprijs van rond de 200 miljoen euro is een stadion beter te exploiteren dan voor 300 miljoen. Beide aanbiedingen leveren bovendien het minste risico op voor Feyenoord én voor Rotterdam', is hun logische gedachte.

BAM en Red de Kuip zijn uiteraard op de hoogte gesteld van hun finaleplaats. 'Maar we zijn nog niet aan de finish. Dit is heel mooi en we gaan hierop door', zegt directeur Marc de Vreede van BAM. Ook Red de Kuip is enthousiast. 'Fantastisch, we hebben al onze doelen bereikt. Eindelijk is alles objectief en open beoordeeld en gaat het om wat goed is voor Feyenoord.'

Vanmiddag om 13.00 uur lichten de verkenners hun beslissing toe. Op 25 april wordt de definitieve knoop doorgehakt.
Bron:FR12
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 april 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Wil iemand nog een keer een link van beide modellen plaatsen? Het is alweer even geleden dat ik er naar gekeken heb (plus de anderen) en ik weet even niet meer wat bij welke hoort, terwijl ik het toch graag nog even zou zien, dus bij dezen: heeft iemand nog een keer de links?
jjh
 jjh - woensdag 02 april 2014 - 09:36   quote  deeplink  
www.reddekuip.nl
www.dekuipgroeit.nl (BAM)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 april 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Dank je wel!
King - 010
 King - 010 - woensdag 02 april 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Voorspelling RedDeKuip:

We realiseren de gewenste groei en vooruitgang van Feyenoord. Concreet betekent dit dat de begroting van Feyenoord groeit van ongeveer € 40 miljoen nu naar ongeveer € 85 miljoen in de vernieuwde Kuip in 2018/19. Het spelersbudget is dan € 27 miljoen, inclusief € 3,6 miljoen voor investeringen in transfers. Dit loopt in de jaren erna verder op.

Met dit budget is Feyenoord ook financieel terug aan de top van Nederland. Dit zorgt ervoor dat de club weer structureel meedraait in de top van de eredivisie en gemiddeld 4x per 10 jaar kampioen wordt. Daarnaast doet Feyenoord jaarlijks mee met Europees voetbal waarvan 1 keer in de 2 jaar in de champions League. Om dit te realiseren groeit niet alleen het spelersbudget maar is ook voorzien in de groei van de organisatie. Met name op het gebied van commercie, marketing en hospitality voorziet ons plan in forse uitbreiding van de organisatie.

Belangrijk in ons plan is ook de groei van het beschikbare budget voor de jeugdopleiding. Ook die verdubbelt bijna ten opzichte van het huidige budget. Dit vergroot en verbeterd de mogelijkheden om talenten door te laten stromen en te laten slagen in de vernieuwde Kuip.

Hoe kan je op basis van budget concluderen dat je minimal 4x per 10 jaar kampioen wordt en 1x per 2 jaar Champions League gaat spelen? Is dat niet afhankelijk van of je een goed team neerzet ongeacht welk budget je heb en grbruikt?[u/][b/]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door King - 010 --
freduc
 freduc - woensdag 02 april 2014 - 11:08   quote  deeplink  
als het maar niet reddekuip wordt , wat een lelijk stadiumplan is dit zeg , ik vond het plan van VW het mooiste en beste gewoon alles nieuw maar helaas valt deze af , nu vind ik bam het mooist en best van de 2
ik vind dat bam idee het meest op een kuip lijken en zo de naam de kuip weer eer aan doet
dat reddekuip plan lijkt toch nergens naar , in ieder geval zeker niet op een kuip zoals de kuip vroeger de bijnaam kreeg
daarbij is het bam stadium het grootst van de 2 , het mooist en ook nog het goedkoopst
tomson
 tomson - woensdag 02 april 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Vreemd dat VW al afgevallen is. Had verwacht dat RDK het eerst afgeserveerd zou worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 april 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Ik ook. Ik neem aan dat het niet mogelijk is dat ze het nu alsnog meenemen, maar ik zou die staantribune enorm toejuichen. Dat is toch nog indrukwekkender, nog meer intimiderend en dat is nou juist waar de Kuip om gevreesd moet worden. Dat is één van de aspecten die kenmerkend moeten zijn voor de Kuip. Dat lijkt mij supergaaf. Wie weet pakken ze dat later nog wel een keer aan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Nog even:
bam-feyenoord_07a-1.jpg
bam-feyenoord_03a.jpg
bam-feyenoord_05c.jpg
bam-feyenoord_04c.jpg
bam-feyenoord_01b.jpg`

BAM

versus:

de_Kuip_in_de_omgeving.jpg
de_binnenkant_impressie_open_dag.jpg
de_buitenkant_in_de_avond.jpg
het_nieuwe_atrium_5.png
de_Kuip_in_de_omgeving_met_gebiedsontwikkeling__.jpg

RdK.

Mijn keuze zou voor BAM zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door Stylzz --
kraaitje
 kraaitje - woensdag 02 april 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Mijn voorkeur is RDK met staantribune lijkt erg op het stadion van Gent in Belgie alleen veel groter ook de entree vind ik meer van Feyenoord het BAM verhaal vindt ik meer een fantasiebeeld vooral de vormen, wat er wel mooi aan is dat de hoofdingang zich verplaatst naar de oorspronkelijke plek, maar RDK kan dat ook doen.
Daarbij verdienen hun het wel omdat dankzij hun nu de nieuwbouw van tafel is

Met Bam en Siemens en andere partijen erbij heb je er mogelijk nieuwe HoofdSponsors erbij voor de toekomst

Dus kortom voor het geld BAM en voor de uitstraling heeft RDK mijn voorkeur
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 02 april 2014 - 15:35   quote  deeplink  
de_Kuip_in_de_omgeving.jpg
Dit ziet er toch wel heel gaaf uit hoor. Kan vrede hebben met beide plannen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Idem.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 april 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Hoi Hoi Hoi, en het grootste stadion van Nederland nu beide bouwen aan oo de grootste eb beste club van Nederland
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 april 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Zulke plaatjes lijken altijd mooi... misschien achterdochtig, maar ik probeer me daar nooit teveel door te laten leiden, want dergelijke illustraties laten het er altijd mooier uitzien dan de werkelijkheid. Het is net als een vrouw: in de schemer is ze aantrekkelijker dan bij daglicht.... (slecht voorbeeld, ik weet het) Je kunt iets mooier laten lijken. Ik zou graag eens echte tekeningen zien om een reële kijk op de zaken te krijgen. Dit vind ik altijd maar zand-in-de-ogen-strooierij.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 april 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Het zijn hele mooie foto's van het nieuwe stadion maar hoe gaat de selectie er uit zien OOK MOOI met goeie spelers dan
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 april 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
Nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] `

[ filmpje ]
[ filmpje ]
[ filmpje ]
BAM

versus:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

RdK.

IK GA OOK VOOR DE BAM zeer mooi kun je al een stoel reservren
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 02 april 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Ik betwijfel of de masten van RdK wel genoeg licht leveren door die overkapping heen.
Voor de rest vind ik de constructie er wel rauw uitzien, past bij Feyenoord en Rotterdam denk ik.

Maar het zijn maar impressies, in het echie ziet het er meestal toch anders uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 16:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zulke plaatjes lijken altijd mooi... misschien achterdochtig, maar ik probeer me daar nooit teveel door te laten leiden, want dergelijke illustraties laten het er altijd mooier uitzien dan de werkelijkheid. Het is net als een vrouw: in de schemer is ze aantrekkelijker dan bij daglicht.... (slecht voorbeeld, ik weet het) Je kunt iets mooier laten lijken. Ik zou graag eens echte tekeningen zien om een reële kijk op de zaken te krijgen. Dit vind ik altijd maar zand-in-de-ogen-strooierij.
Het idee is dan ook dat je dronken bent.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 april 2014 - 18:26   quote  deeplink  
RdK heeft qua beeld wat meer de kenmerken van de oude Kuip.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:
RdK heeft qua beeld wat meer de kenmerken van de oude Kuip.
Alleen een lelijk tafellaken erover
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 april 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Toch wel HEEL teleurstellend dat dat lelijk ding van RDK overblijft!!
Bam en VolkerWessels was beter geweest ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 april 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 16:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Net zoals Erwin Mulder , ook een zand-in-de-ogen obstakel ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 april 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] `

[ filmpje ]
[ filmpje ]
[ filmpje ]
BAM

versus:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

RdK.

Absoluut BAM ... , niet dat lelijk ding van RDK!
RDK is nog duurder ook ... ongelooflijk voor zo'n lelijk ding!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 april 2014 - 21:13   quote  deeplink  
BAM vind ik net een fruitschaal van de ikea uit 1983.

RDK lijkt nog het meest op een voetbal stadion.
freduc
 freduc - woensdag 02 april 2014 - 21:18   quote  deeplink  
ook ik begrijp niet dat het reddekuip nog in de race is , ik wil reddekuip niet afkraken maar ik vind het een opgelapte kuip , dan te bedenken hoe zo'n stadium er over 10 20 jaar eruit ziet
het ziet er niet uit en dan kost het nog 200milj ook , ik had het liefst VW plan maar vind bam ook top
bam heeft wel de allure van een topclub en hier kan je wel wel weer 75 jaar mee voorruit
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] `

[ filmpje ]
[ filmpje ]
[ filmpje ]
BAM

versus:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

RdK.

heb niet zo'n zin om te zoeken.
weet jij uit je hoofd de capaciteiten van de stadions?
toeschouwers en boxen?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 02 april 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:18 schreef freduc het volgende:
ook ik begrijp niet dat het reddekuip nog in de race is , ik wil reddekuip niet afkraken maar ik vind het een opgelapte kuip , dan te bedenken hoe zo'n stadium er over 10 20 jaar eruit ziet
het ziet er niet uit en dan kost het nog 200milj ook , ik had het liefst VW plan maar vind bam ook top
bam heeft wel de allure van een topclub en hier kan je wel wel weer 75 jaar mee voorruit
Het plan van RdK is dusdanig ontwikkeld dat het dus 50 jaar mee kan. Onder andere de conclusie van de trojka.

Als zo'n vernieuwbouw van 200 miljoen over 10-20 jaar uit elkaar dondert, dan komt zo'n team toch niet met deze resultaten?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 22:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het plan van RdK is dusdanig ontwikkeld dat het dus 50 jaar mee kan. Onder andere de conclusie van de trojka.

Als zo'n vernieuwbouw van 200 miljoen over 10-20 jaar uit elkaar dondert, dan komt zo'n team toch niet met deze resultaten?
Dus jij hoop op dat gedrocht van RDK ?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 april 2014 - 06:23   quote  deeplink  
Vooral omdat het toch buiten mijn macht ligt, ga ik niet 1 plan specifiek promoten of verdedigen. Maar zoals de plannen er nu bij liggen kan ik leven met welke beslissing dan ook gemaakt wordt.

Dat is natuurlijk als ze het advies van de trojka volgen. Kans bestaat dat ze alsnog voor VW kiezen.
freduc
 freduc - donderdag 03 april 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 22:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

tuurlijk valt het stadion niet uit elkaar zo bedoel ik dat niet , ik bedoel meer dat het een armoedig stadion wordt , bijv ze gebruiken het bestaande dak dat wordt dus omhoog getakeld om die derde ring eronder te zetten , ze gebruiken een hoop bestaande delen van het stadion en dan moet het nog 200milj kosten
ik zie dan toch 100x liever het VW of bam plan , dat vele malen mooier , groter , moderner en meer allure heeft
tomson
 tomson - donderdag 03 april 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

Was ook mijn gevoel. Maar BAM neemt bv Siemens mee en genereert meer inkomsten voor de club....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 april 2014 - 09:58   quote  deeplink  
T blijft een advies
tomson
 tomson - donderdag 03 april 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Het blijft ons bezighouden
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 april 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Joh.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 april 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 april 2014 - 15:48   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/architect-plan-kuip-voelt-zich-benadeeld/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

ehh, dat plaatje? lijkt wel veel op,....?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 april 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Gewoon verkeerd plaatje bij het artikel lijkt me?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 april 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Mag t hopen
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 06:23 schreef Bosifyable het volgende:
Vooral omdat het toch buiten mijn macht ligt, ga ik niet 1 plan specifiek promoten of verdedigen. Maar zoals de plannen er nu bij liggen kan ik leven met welke beslissing dan ook gemaakt wordt.

Dat is natuurlijk als ze het advies van de trojka volgen. Kans bestaat dat ze alsnog voor VW kiezen.
Dat heb ik nog liever: dat ze voor volkerwessels kiezen ...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 april 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Als we het over lelijk hebben. Een rare muur die op die van Dortmund moet lijken, een uiterst aparte onderbreking van de tweede ring en niet te beginnen over de buitenkant. Lijken wel insectenpoten die stalen constructies.

Maar goed. We zien het wel.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 19:02 schreef Bosifyable het volgende:
Als we het over lelijk hebben. Een rare muur die op die van Dortmund moet lijken, een uiterst aparte onderbreking van de tweede ring en niet te beginnen over de buitenkant. Lijken wel insectenpoten die stalen constructies.

Maar goed. We zien het wel.
Ik vind in ieder geval de plannen van VolkerWessels en BAM minder lelijk dan dat gedrocht van RDK ...
En inderdaad, we zullen wel zien wat het wordt. Als Feyenoord er maar beter van wordt !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door lijdensweg --
freduc
 freduc - donderdag 03 april 2014 - 21:55   quote  deeplink  
liefst het VW plan maar als dat niet lukt vind ik bam ook goed en mooi
het rdk plan vind ik ook echt een gedrocht , ik kan niet begrijpen dat mensen dit mooi vinden
daarbij kan ik niet een punt verzinnen dat rdk voor heeft op het bam plan
natuurlijk is het ook belangrijk dat we weer een club met allure worden en daar hoort toch een stadion bij dat modern en klasse heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door freduc --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 april 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 21:55 schreef freduc het volgende:
liefst het VW plan maar als dat niet lukt vind ik bam ook goed en mooi
het rdk plan vind ik ook echt een gedrocht , ik kan niet begrijpen dat mensen dit mooi vinden
daarbij kan ik niet een punt verzinnen dat rdk voor heeft op het bam plan
natuurlijk is het ook belangrijk dat we weer een club met allure worden en daar hoort toch een stadion bij dat modern en klasse heeft
Laten we dan hopen dat het gedrocht van RedDeKuip het dan niet wordt ...
freduc
 freduc - donderdag 03 april 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 21:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laten we dan hopen dat het gedrocht van RedDeKuip het dan niet wordt ...
inderdaad , ik vind het een afgang als rdk het zou worden
tomson
 tomson - donderdag 03 april 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Die 020 jankert

Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 april 2014 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 23:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Die 020 jankert

[ filmpje ]
Ja die , ik ik ik ik gast...

De verkenners beslisten onlangs dat BAM én Red de Kuip de enige partijen zijn die nog meedingen voor het project van een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Reden voor architect Erick van Egeraat om een brief te schrijven aan de gemeente en Feyenoord met het vriendelijke verzoek om zijn plan alsnog te laten doorstromen naar de volgende ronde. De trojka geeft Van Egeraat geen nieuwe kans.

'Hij wilde een verdieping van het veld, en dat levert problemen op met de zichtlijnen', beargumenteert Wim van Sluis van de trojka de beslissing. 'Dat is dus jammer. We gaan geen geld steken in plannen die niet optimaal zijn', legt hij in het Rotterdams Dagblad uit.

De impressies over een complete metamorfose van de omgeving met winkelcentrum, woontorens en een evenementenhal waren prachtig, zegt woordvoerder Van Sluis. 'Dat is de discussie ook niet. Maar we zijn aangesteld om huisvesting voor Feyenoord te onderzoeken. Aan die opdracht voldoen we.'

De oud-wethouder wuift de kritiek weg over een onduidelijke procedure. 'We hebben gezegd dat alle inspanningen voor eigen risico zijn, en op eigen kosten paatsvinden. Ook Van Egeraat was hiervan op de hoogte en heeft zich eraan geconformeert.'
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 04 april 2014 - 10:28   quote  deeplink  
VW heeft op mij de meeste indruk gemaakt, maar ik ga niet meer achterom kijken. Voor mij zie ik veel meer uitstraling bij BAM. Het verhaal over het dak dat zij gaan aanbrengen spreekt mij zeer aan. Het schijnt dat hun oplossing echt iets ongekend teweeg gaat brengen. Ben heel blij dat het trio het belang van een dak inziet. Door de klimaatverandering zullen wij in de toekomst rekening moeten houden met veel meer heftige stormen dan we nu gewend zijn. Dan zit je echt niet lekker in de open lucht, en dan hebben we het nog niet eens over de andere commerciële kansen die je met een dak hebt. Respect voor RDK, dat van een hobbyclubje is uitgegroeid tot een zeer professionele kandidaat. Mochten ze winnen (wat ik niet hoop) dan krijgen ze ook mijn ondersteuning.
jjh
 jjh - vrijdag 04 april 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Was het maar 25 april ;)
Zal daarna nog wel behoorlijke tijd duren voordat er daadwerkelijk wat gaat gebeuren. Hopelijk kan begin volgend jaar gestart worden met de bouw.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

0.0518839