BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 06 januari 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Onaangenaam verrast dekt de lading beter....
Milo
 Milo - woensdag 07 januari 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik zeer verbaasd over wat je hier schrijft. Ik schrik er ook van en er borrelen meteen allerlei vragen op. Als dit schering en inslag is dan moet daar echt wat aan gedaan worden.

Met wie binnen de club krijg je dan te maken? Is die persoon voor iedereen die wil sponsoren het eerste aanspreekpunt? Heb je ook anderen binnen de club hierop geattendeerd? Zit de directie en het commerciële apparaat volgens jou in een ivoren toren? En denk je dat anderen in het verleden door deze manier van werken afgehaakt zijn als (potentiële) sponsor?
Ik heb begin november een mail gestuurd naar Feijenoord via een apart contactformulier die daar voor dient.
Korte uitleg gegeven over mijn/ons bedrijf.
Waar ik in vraag wat de mogelijkheden zijn betreft sponsering?
We komen 24 januari weer op tv bij wist je dat?
In totaal zijn we in 1,5 jaar tijd 10 x op tv geweest en beginnen we volgende week met de radio campagne, die een jaar duurt. En we komen met een grote reclame in het vrouwenblad libelle.
We hebben 4 vestigingen in Rotterdam.
Dus mijn cluppie past hier perfect bij.

weken later wordt ik gebeld, op de avond van Psv.
Met 1000x excuses dat het zo lang duurt.
Druk, druk, druk.....
Maar die dag erna zouden we weer contact hebben.
Nou niks hoor.
Ik zelf weer contact gezocht, tot op heden niks meer gehoord.

Dus ach het verbaasd me allemaal niks......Een andere club, was heel netjes concreet en meedenkend....alleen gun ik die helemaal NIKS! :)
Barabas
 Barabas - woensdag 07 januari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Meer dan slordig dit.... nalatig zelfs.

Wel goed dat je je Feyenoord-hart roodwit laat ondanks de manier waarop je behandeld wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 januari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Lijkt de overheid wel.
Barabas
 Barabas - woensdag 07 januari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Nee joh... Die laten je niet in het ongewisse.... Die naaien je gewoon...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Bouw vernieuwde Kuip uitgesteld naar zomer van 2016

nxp8o5.jpg

De verbouwing van De Kuip begint pas volgend jaar en wordt in de zomer van 2019 voltooid. Dat is althans de planning als de Feyenoord-familie instemt met de uitgewerkte plannen van BAM. De bouwer zelf gaat daar wel van uit. ''Dat het nu lukt, daar ben ik van overtuigd'', zegt directeur Marc de Vreede in het Rotterdams Dagblad.

In de zomer van 2016 start het werk met het leggen van de funderingen voor het dak, de aanpak van de Olympiazijde en een nieuwe ring rond het complex. Na de sloop van het Maasgebouw (zomer '17), volgt onder meer de bouw van de tribunes aan de kopse zijde ('17/'18) en het plaatsen van het membraamdak ('zomer '18). Het vervangen van de parterretribune is nu het sluitstuk van de enorme operatie in 2019.

Feyenoord kan gewoon doorvoetballen tijdens de grote verbouwing met de huidige capaciteit en heeft twee opties. Een stadion van 76.000 of 70.000 plekken. De exploitatieplannen liggen klaar. ''De eerste jaren zullen we vooral bezig zijn met het afbetalen van investeerders en banken, die kortlopende leningen verstrekken,'' aldus DeVreede. ''Maar dit vernieuwde stadion zal minimaal 80 jaar meegaan. We hebben dus nog tientallen jaren om het stadion maximaal te laten renderen.''
Bron:Rotterdams Dagblad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 13:30   quote  deeplink  
BAM baalt van negatief beeld: ''Daar word ik verdrietig van''

qrhhc9.jpg

Directeur Marc de Vreede vindt het jammer dat er de afgelopen maanden een negatief beeld is ontstaan over BAM. De bouwer leverde de plannen voor een verbouwing van De Kuip te laat in, de kosten waren in eerste instantie te hoog en lange tijd leek de constructie op het terrein van de buren terecht te komen.

''Ik vind het jammer dat dit beeld is ontstaan'', vertelt De Vreede in het Rotterdams Dagblad. ''Daar word ik verdrietig van. En ja, als je in een vlek gaat wrijven, dan wordt het alleen maar groter...'' In november werd een te duur plan ingeleverd. Projectdirecteur Hans Vervat gaf BAM extra tijd maar benadrukte dat het uitstel van executie zou zijn.

In één maand tijd kwam het concern met een nieuw plan. ''We hebben samen met Feyenoord een uitgewerkt plan gemaakt dat alle wensen verenigt. Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd. Het is nu aan Feyenoord om te kiezen welk stadion ze willen. Met 70.000 plekken of 76.000.''

Feyenoord lijkt zelf een voorkeur te hebben voor de variant met 70.000 plekken. Vervat denkt aan de laatste optie om in tijden van voorspoed maximaal te kunnen oogsten. ''Je moet het zien als een diepte-investering'', zegt Vervat. ''Die verdient zich terug als Feyenoord vleugels krijgt. De jeugdopleiding is nu al op afstand de beste, maar die talenten willen we vasthouden. Met zo'n groot stadion genereren we meer geld.''
Bron:Rotterdams Dagblad
VVout
 VVout - zaterdag 10 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Je komt met een idee wat je presenteert met bij behorende uitspraken en doelstelling. Ik en andere supporters zijn dan wat teleurgesteld als deze afspraken ineens weer heel rekbaar blijken, de gebruikelijke huichelaarij moet die Marc nu niet gaan zitten janken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 10 januari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
media_xll_2701892.jpg
Het werk start in juni 2016, na afloop van het voetbalseizoen '15/'16.
media_l_2701912.jpg
De bouwer begint met de bouw aan de Olympiazijde, het maken van de fundering van het dak en de nieuwe ring rond het stadion.
media_xll_2701923.jpg
In de zomer van 2017 wordt het Maasgebouw gesloopt en gaan de businessfaciliteiten over naar de Olympiazijde.
media_l_2701919.jpg
Tijdens het seizoen '17/'18 worden het gebouw aan de Maaszijde en nieuwe tribunes gebouwd.
media_xll_2701937.jpg
Alle business wordt aan de Maaszijde geconcentreerd. In de zomer van 2018 gaat het oude dak er af en wordt het membraamdak geplaatst.
media_xll_2701943.jpg
Tijdens het seizoen '18/'19 worden alle ruimten verder afgemaakt. In de zomer van 2019 tenslotte wordt de parterre vernieuwd. In deze laatste fase wordt het nieuwe Maasgebouw afgerond. Dat wordt netjes weggewerkt binnen de schil rond het complex. Daarna is De Nieuwe Kuip klaar.

Jammer dat niet alle foto's in het artikel dezelfde grootte waren, maar jullie doen het er maar mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door Bosifyable --
MMM
 MMM - zondag 11 januari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Dat groen en paars is gewoon een voorbeeld toch? Even voor de duidelijkheid?
VVout
 VVout - zondag 11 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 11:19 schreef MMM het volgende:
Dat groen en paars is gewoon een voorbeeld toch? Even voor de duidelijkheid?
Das gewoon om de verschillende stadia weer te geven, kleurstelling heeft hier nog niks te zeggen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 11 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Dat paarse dak is geen porum!
VVout
 VVout - zondag 11 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik die rooie ballonnen aan het stadion afgrijselijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 januari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Word zo moe van dat gejank dat supporters niet naar hun mening gevraagd is. Feyenoord heeft zo veel supporters, je stelt altijd een grote groep teleur. Dus dan kan je het beste plannen maken en qua communicatie draagvlak creëren en op die manier zo veel mogelijk mensen achter je krijgen. Werken vanuit de gedachte om de oorspronkelijk Kuip zo veel mogelijk terug te laten komen in het nieuwe moet voldoende zijn om de supporter een thuis gevoel te geven.
tomson
 tomson - maandag 12 januari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 13:14 schreef VVout het volgende:
Persoonlijk vind ik die rooie ballonnen aan het stadion afgrijselijk.
+1...prutsers !
van geil
 van geil - dinsdag 13 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
t schiet lekker op.
van geil
 van geil - dinsdag 13 januari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
luchtkasteel%20(2).jpg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 18:30   quote  deeplink  
th?&id=HN.608039714513618949&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2015 door Arie.Klooster --
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 januari 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 13:30 schreef RenatoBos het volgende:
BAM baalt van negatief beeld: ''Daar word ik verdrietig van''

[ afbeelding ]

Directeur Marc de Vreede vindt het jammer dat er de afgelopen maanden een negatief beeld is ontstaan over BAM. De bouwer leverde de plannen voor een verbouwing van De Kuip te laat in, de kosten waren in eerste instantie te hoog en lange tijd leek de constructie op het terrein van de buren terecht te komen.

''Ik vind het jammer dat dit beeld is ontstaan'', vertelt De Vreede in het Rotterdams Dagblad. ''Daar word ik verdrietig van. En ja, als je in een vlek gaat wrijven, dan wordt het alleen maar groter...'' In november werd een te duur plan ingeleverd. Projectdirecteur Hans Vervat gaf BAM extra tijd maar benadrukte dat het uitstel van executie zou zijn.

In één maand tijd kwam het concern met een nieuw plan. ''We hebben samen met Feyenoord een uitgewerkt plan gemaakt dat alle wensen verenigt. Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd. Het is nu aan Feyenoord om te kiezen welk stadion ze willen. Met 70.000 plekken of 76.000.''

Feyenoord lijkt zelf een voorkeur te hebben voor de variant met 70.000 plekken. Vervat denkt aan de laatste optie om in tijden van voorspoed maximaal te kunnen oogsten. ''Je moet het zien als een diepte-investering'', zegt Vervat. ''Die verdient zich terug als Feyenoord vleugels krijgt. De jeugdopleiding is nu al op afstand de beste, maar die talenten willen we vasthouden. Met zo'n groot stadion genereren we meer geld.''
Bron:Rotterdams Dagblad
70.000 is ruim voldoende, kijk naar diverse andere grote clubs in Europa, zoals bijv. Arsenal en Bayern München, beter met 70.000 plekken uitverkocht dan met 6.000 (of misschien nog iets meer in het slechtste geval?) lege stoelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Ik zou zeggen dat 70.000 een geweldig aantal is voor ons. Maak er dan een mogelijkheid bij voor een eventuele uitbreiding! Dan kun je mocht je uit je jasje groeien altijd nog een groter model aan laten meten. Nu is het niet nodig.... Maar wie weet horen we over twintig jaar bij de europese top..... mwoaaah...!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Volgens mij mag je blij zijn als er ooit iets nieuws komt.
kenny
 kenny - dinsdag 13 januari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
feyenoord moet niet zo bekrompen doen , denk groot denk zoals de kuip 100 jaar terug werd gebouwd , die nieuwe kuip gaat echt wel volstromen we zijn wel een sleeping giant
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 januari 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Duurt lang.... Komt goed! Niet vanzelf, maar komt goed.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 januari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 21:12 schreef kenny het volgende:
feyenoord moet niet zo bekrompen doen , denk groot denk zoals de kuip 100 jaar terug werd gebouwd , die nieuwe kuip gaat echt wel volstromen we zijn wel een sleeping giant
ik denk dat in de loop der jaren steeds minder mensen live wedstrijden gaat bezoeken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 januari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat in de loop der jaren steeds minder mensen live wedstrijden gaat bezoeken.
Dat denk ik niet! Als de resultaten nog beter worden dan is het stadion snel te klein ...
Ik zou ten alle tijden voor een NIEUW stadion gaan!!!
Vernieuwbouw blijft een oud lijf in een nieuw jasje ... net zoiets als plastische chirurgie.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 18 januari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
dat denk ik ook als feyenoord echt weer mee gaat doen dan is het stadion iedere keer uitverkocht en met echt meedoen bedoel ik ook geen onoverkomelijke achterstand halverwegen de competietie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
In de hele wereld zien we een trend van teruglopende toeschouwersaantallen, maar ja, wij zijn wel vaker tegendraads.
Barabas
 Barabas - zondag 18 januari 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat in de loop der jaren steeds minder mensen live wedstrijden gaat bezoeken.
Een seizoenkaart is goedkoper dan de 85 abonnementen die je tegenwoordig nodig hebt om je club op de voet te volgen.
VVout
 VVout - zondag 18 januari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 13:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Een seizoenkaart is goedkoper dan de 85 abonnementen die je tegenwoordig nodig hebt om je club op de voet te volgen.
En dan niet te vergeten het abonnement voor je proxi, want anders ben je buiten Nederland tegenwoordig gewoon uitgekeken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 13:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Een seizoenkaart is goedkoper dan de 85 abonnementen die je tegenwoordig nodig hebt om je club op de voet te volgen.
En weer klopt t niet wat je zegt.

Is toch interessant.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 13:29 schreef VVout het volgende:

[..]

En dan niet te vergeten het abonnement voor je proxi, want anders ben je buiten Nederland tegenwoordig gewoon uitgekeken.
genoeg gratis proxies hoor.
Barabas
 Barabas - zondag 18 januari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En weer klopt t niet wat je zegt.

Is toch interessant.
Ja he....
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Ja, ik roep graag iets wat klopt.
Jou maakt het blijkbaar niet uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Stylzz --
VVout
 VVout - zondag 18 januari 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

genoeg gratis proxies hoor.
Met een snelheid van een bejaarde schildpad, nee heb gewoon een servertje in NL opgezet :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Met een snelheid van een bejaarde schildpad, nee heb gewoon een servertje in NL opgezet :)
ik kan Fox eigenlijk wel opzeggen.

Heb een KODI gebouwd met alle benodigde plugins om alles te kunnen kijken wat ik wil.
VVout
 VVout - zondag 18 januari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Als ik met mijn voorraadje adressen check klopt het meestal ook wel, maar kan nauwelijks nieuws kijken en muziek checken uit NL, zonder proxi altijd het zelfde. Door mediarechten is deze content geblokt, zielig gezeur want met een beetje kennis gaat daar iedereen omheen.
Barabas
 Barabas - zondag 18 januari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik kan Fox eigenlijk wel opzeggen.

Heb een KODI gebouwd met alle benodigde plugins om alles te kunnen kijken wat ik wil.
KODI? What the heck is that?
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

KODI? What the heck is that?
Was eerst XBMC. Sinds versie 14 is t KODI
VVout
 VVout - zondag 18 januari 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Nice, Kodi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Helix draai ik nu.
Bluetooth keyboard en muis op een oude win7 bak.
Die aangesloten op TV met HDMI en audio kabel.
Met NIC aangesloten op powerline netwerk.
T heeft even tijd gekost maar draait nu allemaal als een zonnetje.
tomson
 tomson - zondag 18 januari 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Tijd om eens een cursus bij jou te volgen..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 18 januari 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Dacht dat Helix motorolie was.
VVout
 VVout - maandag 19 januari 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:
Helix draai ik nu.
Bluetooth keyboard en muis op een oude win7 bak.
Die aangesloten op TV met HDMI en audio kabel.
Met NIC aangesloten op powerline netwerk.
T heeft even tijd gekost maar draait nu allemaal als een zonnetje.
Als ik wat tijd vrij heb ga ik me er eens in verdiepen denk ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 januari 2015 - 08:02   quote  deeplink  
Achteraf is t vet simpel 😁
VVout
 VVout - maandag 19 januari 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:
Achteraf is t vet simpel 😁
Nog specifieke problemen gekend of is alles te doen als je de manuals aanhoud?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 januari 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 22:30 schreef Vincent1970 het volgende:
Dacht dat Helix motorolie was.
Daarom draait het zo soepel
VVout
 VVout - maandag 19 januari 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daarom draait het zo soepel
Haha, moet je het wel onder Linux laten draaien ben ik bang voor ;)
Barabas
 Barabas - maandag 19 januari 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 17:58 schreef VVout het volgende:
Nice, Kodi
Thanks
jjh
 jjh - maandag 19 januari 2015 - 10:54   quote  deeplink  
On topic: was het maar 31 januari dan wisten we waar we aan toe waren met de ver(nieuw)bouw.
VVout
 VVout - maandag 19 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 10:54 schreef jjh het volgende:
On topic: was het maar 31 januari dan wisten we waar we aan toe waren met de ver(nieuw)bouw.
Die kodi is voorlopig nog niet uitgewerkt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0628669