BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 september 2015 - 02:23   quote  deeplink  
Jij wel he jan jij bent een open boek en respeckt vol voor andermans leed.Ik geloof ook dat je het met mensen niet helemaal snapt.De een is wat meer bedeeld en de ander wat minder ,maar wat maak jouw dat nu uit joh jij zou het niet doen je zou geen steun vragen jij weet en voeld het veel beter dan wat anderen die haast hun kind verloren raakte.lekker door gaan met cynisme en zo zitten er nog een paar op dit form die denken dat alleen zij de uitverkorne zijn.En het veel duidelijker voelen dan de ander die echt meegemaakt hebben.De echte harde staale kern toch pffffffff Ik zou zeker niet in zijn plaats hebben willen staan lijkt mij een verschrikking vreselijk. Hij geeft zeker geen geheimen prijs maar vraagd hier om een beetje begrip en steun maakt dat nu uit laat het zo als het is en ga niet zitten jennen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 september 2015 - 06:56   quote  deeplink  
Zo komt dat stadion er wel
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 09 september 2015 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 11:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, blijkbaar wel want anders zei je er niets van, haha.

Uit respect wou ik de toestand van je dochter niet oprakelen, maar nu doe je het zelf... Prima. Eerlijkgezegd is dat stukje geheel langs mij heen gegaan.
Hoe is het nu eigenlijk met haar?
Heb ik reeds al eerder kenbaar gemaakt ... en al mijn waardering uitgesproken voor alle steun

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 13:02   quote  deeplink  
RENÉ VAN IERSCHOT EN WIM VAN SLUIS UIT RVC STADION

2r4lk3m.jpg

De voorzitter van de raad van commissarissen van Stadion Feijenoord N.V., René van Ierschot, legt zijn functie neer evenals Wim van Sluis, lid van de raad van commissarissen.

De voorzitter van de raad van commissarissen van Stadion Feijenoord N.V., René van Ierschot, heeft besloten met ingang van 1 oktober 2015 zijn functie neer te leggen en de raad van commissarissen te verlaten. Hij heeft dit besluit genomen omdat hij 25 jaar lid is geweest van de raad van commissarissen.

René van Ierschot: 'Ik heb lang en intens getracht constructief bij te dragen aan De Kuip en aan Feyenoord. Voor een raad van commissarissen zijn periodiek nieuw bloed en verse inzichten nodig. Die vernieuwing hebben wij lang voor ons uitgeschoven. Ik had graag afscheid genomen op een moment dat een nieuw stadion was gerealiseerd, maar nu moeten anderen die klus overnemen.'

Ook Wim van Sluis heeft besloten zijn functie als lid van de raad van commissarissen neer te leggen. Hij is tot 1 mei 2014 voorzitter geweest van de groep verkenners die aanbevelingen heeft gedaan voor een vernieuwd Stadion Feijenoord. Hij is tot de conclusie gekomen dat het beter is om zijn lidmaatschap van de raad van commissarissen niet langer voort te zetten.

Wim van Sluis: 'Na anderhalf jaar zeer intensief met het dossier (ver)nieuwbouw van De Kuip bezig te zijn geweest, moet ik concluderen dat de uitwerking van de voorstellen van de verkenners niet tot succes heeft geleid. Ik neem daarvoor de verantwoordelijkheid en heb besloten om in het belang van de Club en het Stadion ruimte te maken zodat anderen de klus wel kunnen klaren.'

De raad van commissarissen betreurt het vertrek van deze twee prominente leden, maar heeft begrip voor hun overwegingen en respecteert hun beslissingen. De raad dankt de beide heren voor hun grote inzet en het vele dat zij voor Feyenoord hebben betekend.

Na het vertrek van de heren Van Ierschot en Van Sluis bestaat de raad van commissarissen uit 5 leden. Hiermee is er op basis van de statuten geen acute noodzaak om hen te vervangen.

De raad van commissarissen heeft besloten uit zijn midden Cees de Bruin te benoemen tot voorzitter van de raad van commissarissen. De raad is verheugd dat de heer De Bruin deze benoeming heeft aanvaard.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Verrassend.... Zou kunnen betekenen dat er iets speelt.
VVout
 VVout - maandag 14 september 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Hup Cees...

http://fd.nl/ondernemen/1097489/laat-cees-maar-krabbelen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 september 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Die (G)ouwe Cees toch! Heeft ie zich toch om laten lullen ... Veel succes Ceessie!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 18:10   quote  deeplink  
'Feyenoord sprak al met Rem Koolhaas over toekomst Kuip'

fvi79w.jpg

Feyenoord heeft recent een eerste gesprek met architectenbureau O.M.A. van Rem Koolhaas gevoerd. Dat zegt René van Ierschot, scheidend president-commissaris van de Kuip. ,,Zij hebben interesse in dit gebied, maar zijn zeker niet de enige,'' voegt hij eraan toe.

Volgens Van Ierschot was het een 'kennismakingsgesprek' tussen het bureau en Gerard Hoetmer, de president-commissaris van de club Feyenoord. ,,Net zo'n ontmoeting als ik ooit met Erwin Eekelaar van Red de Kuip had. Maar er is nog geen sprake van welke vorm van onderhandelen dan ook.''

De naam van architect Rem Koolhaas zingt al een poosje rond in het turbulente Kuip-dossier. Hij zou - samen met ontwerp -en ingenieursbureau Arup - een nieuw stadion in dit gebied willen neerzetten. Besluiten hierover worden op korte termijn nog niet verwacht. ,,Daarvoor moet er eerst iets meer duidelijkheid komen van de gemeente Rotterdam.''

Opstappen

Van Ierschot maakte maandag bekend na bijna 25 jaar lidmaatschap van de RvC van Stadion Feijenoord op te stappen. Hij vindt het tijd voor nieuw bloed in het bestuur van de Kuip. ,,Ik overwoog al in maart, toen de onderhandelingen met BAM klapten, te vertrekken, maar er is toen vanuit de sportclub een dringend beroep op me gedaan om te blijven zitten.''

Hij wil niet als 'stoelplakker' de boeken in gaan. ,,Ik doe het voor het cluppie. Maar na 25 jaar is het een keer welletjes. Voor een commissaris is dat een krankzinnig lange periode.''

De laatste maanden is er samen met de gemeente Rotterdam en de club hard gewerkt aan de toekomst van dit deel van Zuid, zegt hij. ,,Maar er is nog geen concreet stadionplan. De locatie ligt nog open, net als de vraag of er een nieuwbouwstadion moet komen of een verbouwing van de Kuip.''

Verantwoordelijkheid

In zijn kielzog treedt ook Kuip-commissaris Wim van Sluis terug. ,,Na anderhalf jaar zeer intensief met het dossier (ver)nieuwbouw van de Kuip bezig te zijn geweest, moet ik concluderen dat de uitwerking van de voorstellen van de verkenners niet tot succes heeft geleid. Ik neem daarvoor de verantwoordelijkheid en heb besloten om in het belang van de club en het stadion ruimte te maken zodat anderen de klus wel kunnen klaren.''

De raad van commissarissen van de Kuip heeft besloten uit zijn midden Cees de Bruin te benoemen tot nieuwe voorzitter.
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Cool!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 september 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Niet echt, ze spreken met alle geïnteresseerden
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:20   quote  deeplink  
De interessante partij in ieder geval ook! Daar ben ik blij mee...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Joh jij bent nog blij met ee stukje hout en een draadje..😉
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 september 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:10 schreef RenatoBos het volgende:
'Feyenoord sprak al met Rem Koolhaas over toekomst Kuip'

[ afbeelding ]

Feyenoord heeft recent een eerste gesprek met architectenbureau O.M.A. van Rem Koolhaas gevoerd. Dat zegt René van Ierschot, scheidend president-commissaris van de Kuip. ,,Zij hebben interesse in dit gebied, maar zijn zeker niet de enige,'' voegt hij eraan toe.

Volgens Van Ierschot was het een 'kennismakingsgesprek' tussen het bureau en Gerard Hoetmer, de president-commissaris van de club Feyenoord. ,,Net zo'n ontmoeting als ik ooit met Erwin Eekelaar van Red de Kuip had. Maar er is nog geen sprake van welke vorm van onderhandelen dan ook.''

De naam van architect Rem Koolhaas zingt al een poosje rond in het turbulente Kuip-dossier. Hij zou - samen met ontwerp -en ingenieursbureau Arup - een nieuw stadion in dit gebied willen neerzetten. Besluiten hierover worden op korte termijn nog niet verwacht. ,,Daarvoor moet er eerst iets meer duidelijkheid komen van de gemeente Rotterdam.''

Opstappen

Van Ierschot maakte maandag bekend na bijna 25 jaar lidmaatschap van de RvC van Stadion Feijenoord op te stappen. Hij vindt het tijd voor nieuw bloed in het bestuur van de Kuip. ,,Ik overwoog al in maart, toen de onderhandelingen met BAM klapten, te vertrekken, maar er is toen vanuit de sportclub een dringend beroep op me gedaan om te blijven zitten.''

Hij wil niet als 'stoelplakker' de boeken in gaan. ,,Ik doe het voor het cluppie. Maar na 25 jaar is het een keer welletjes. Voor een commissaris is dat een krankzinnig lange periode.''

De laatste maanden is er samen met de gemeente Rotterdam en de club hard gewerkt aan de toekomst van dit deel van Zuid, zegt hij. ,,Maar er is nog geen concreet stadionplan. De locatie ligt nog open, net als de vraag of er een nieuwbouwstadion moet komen of een verbouwing van de Kuip.''

Verantwoordelijkheid

In zijn kielzog treedt ook Kuip-commissaris Wim van Sluis terug. ,,Na anderhalf jaar zeer intensief met het dossier (ver)nieuwbouw van de Kuip bezig te zijn geweest, moet ik concluderen dat de uitwerking van de voorstellen van de verkenners niet tot succes heeft geleid. Ik neem daarvoor de verantwoordelijkheid en heb besloten om in het belang van de club en het stadion ruimte te maken zodat anderen de klus wel kunnen klaren.''

De raad van commissarissen van de Kuip heeft besloten uit zijn midden Cees de Bruin te benoemen tot nieuwe voorzitter.
Met Ceessie erbij heb ik er wat meer vertrouwen in !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 september 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Niet echt, ze spreken met alle geïnteresseerden
Nou, ik denk dat O.M.A en ARUP wel de voorkeur hebben bij stadion Feyenoord, voetbalclub Feyenoord en de gemeente Rotterdam!

Dat denk ik ook vanwege het feit dat Ceessie de Bruin erbij betrokken wordt ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door lijdensweg --
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 22:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat O.M.A en ARUP wel de voorkeur hebben bij stadion Feyenoord, voetbalclub Feyenoord en de gemeente Rotterdam!

De mijne ook! Denk dat we er met die partijen van uit kunnen gaan dat we een acceptabele en waardige opvolger van De Kuip als nieuw onderkomen krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 01:26   quote  deeplink  
Van Ierschot wilde na mislukken BAM-plan al stoppen

2vv1092.jpg

De beslissing van René van Ierschot om te vertrekken als president-commissaris van de Stadion Feyenoord NV ligt in zijn constatering dat zijn 25-jarige commissariaat 'belachelijk lang' heeft geduurd. In dat verband had hij liever in maart 2015 willen stoppen, op het moment dat het toenmalig BAM-plan niet realiseerbaar bleek.

''Toen vond ik het logisch om plaats te maken voor nieuwe bestuurders en dat gold in mijn ogen ook voor een aantal anderen.' Uiteindelijk zwichtte van Ierschot voor een dringend beroep van grootaandeelhouder Sportclub Feyenoord om aan te blijven. Juist diezelfde Sportclub Feyenoord bekritiseerde van Ierschot onlangs over de geringe vorderingen in het afgelopen half jaar. Van Ierschot: ''Ik heb die haast nooit zo gevoeld. Na twee mislukte plannen moest het wat mij betreft nu vooral goed gebeuren.''

In maart 2015 beloofde van Ierschot in het najaar meer duidelijkheid te geven over de koers naar een nieuw of vernieuwbouwd stadion. In december aanstaande zullen die plannen worden gepresenteerd aan de aandeelhouders '''Ik vind het niet gepast als ik daar die plannen ga presenteren, maar dan geen verantwoordelijkheid meer wil nemen voor het verder uitvoeren daarvan. Vandaar dat ik per 1 oktober terugtreedt. In de tussentijd verzorg ik de overdracht aan de nieuwe president-commissaris, Cees de Bruin.''

Van Ierschot herhaalt dat het (vernieuw)bouwen van een stadion alleen nog mogelijk is als dat kan worden ingepast in het hele gebied 'van Brienenoord tot Clara'. ''Als we het weer zelf hadden willen doen, hadden we een herhaling van het BAM-scenario gekregen.'' Van Ierschot ziet de gemeente Rotterdam als de belangrijkste partner: ''Er is in de afgelopen maanden veel in het overleg met de gemeente geïnvesteerd, daarin hebben we zeker vorderingen geboekt, maar dat is uiteindelijk toch een langdurig proces. Voor het voetbalstadion op zich hebben we het programma van eisen wel rond, maar we kunnen het niet afmaken voordat duidelijk is hoe we het stadion in de ontwikkeling van het gebied er omheen kunnen inpassen.''

Als voorbeeld noemt van Ierschot de benodigde parkeergarage met enkele duizenden parkeerplekken: ''Die is gewoon niet haalbaar als er maar één keer per veertien dagen in wordt geparkeerd. Dus blijft de vraag welke andere voorzieningen de gemeente Rotterdam in het gebied wil (laten) creëren, waarvoor zon garage ook nodig is. En als we bijvoorbeeld een hotel in het stadion kunnen bouwen, waarvan de kamers met uitzicht op het veld op wedstrijddagen als skybox kunnen worden gebruikt, ligt er een ander financieel plaatjes dan in het geval waarin dat niet mogelijk is.''

Over de kritiek van zowel Sportclub Feyenoord als de verenigde aandeelhouders (VASF) dat de Raad van Commissarissen van het stadion zich de sturing van het hele proces uit de handen had laten glippen, zegt van Ierschot: ''Stadion Feyenoord is een facilitair bedrijf; wij moeten een stadion ontwikkelen volgens de wensen van de hoofdbespeler, de bvo Feyenoord. In die zin is dit, ook in de afgelopen maanden, een gezamenlijk proces geweest met Gerard Hoetmer, de voorzitter van de Raad van Commissarissen van de bvo. Stadion en voetbalclub zijn om zakelijke redenen wel gescheiden bedrijven, maar feitelijk gezien trekken we samen op.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 11:54   quote  deeplink  
VASF hoort vorderingen stadion: ''Het is gewoon droef''

331jcyc.jpg

De aandeelhouders van Stadion Feijenoord, verenigd in de VASF, hopen dat het vertrek van René van Ierschot en Wim van Sluis uit de Raad van Commissarissen er voor gaat zorgen dat de regie over de toekomst van De Kuip weer bij het stadion-bestuur komt de liggen.

Volgens Joan Smal heeft de club Feyenoord nu de touwtjes in handen. ''Maar de regie hoort bij ons. De directie en commissarissen hebben te weinig leiding gegeven, te weinig sturing. Dat is opmerkelijk'', zegt hij in het AD/Rotterdams Dagblad. ''De VASF wil ook weten hoe ver het proces nu is gevorderd. ''Er is een tipje van de sluier opgelicht.''

''Zo zou een stadion aan de Nieuwe Maas commercieel het meeste resultaat opleveren. Meer dan op de huidige plek op Varkenoord, waar de sportcampus komt. Maar dat wisten we allemaal toch al? Is er weer veel geld over de balk gegooid.'' Zeven jaar geleden werd dit ook al onderzocht. ''En dit zijn nu opnieuw de mogelijke plekken die worden besproken. Het is gewoon droef.''

Scheidend president-commissaris René van Ierschot erkent dat Feyenoord een kennismakingsgesprek met architectenbureau OMa van Rem Koolhaas heeft gevoerd. ''Zij hebben interesse in dit gebied, maar zijn zeker niet de enige. Er is nog geen sprake van onderhandelingen in welke vorm dan ook. Er is nog geen concreet stadionplan. De locatie ligt nog open, net als de vraag of er een nieuwbouwstadion moet komen, of een verbouwing van De Kuip.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 oktober 2015 - 13:56   quote  deeplink  
''Als die fans lawaai maken, kun je het wel schudden''

14b80le.jpg

''Dat het nu wél lukt, is van levensbelang.'' Dat zijn de woorden van stedenbouwkundige Riek Bakker (70), de Koningin van de Kop van Zuid. Méér verprutste stadionplannen rond De Kuip kunnen club en stad niet veroorloven.

''Bij de Kop van Zuid moesten we een brug slaan. Zo'n ingreep moeten we in de omgeving van de Kuip ook verzinnen. Zodat we tegen elkaar kunnen zeggen: zo is het weer een aantrekkelijk gebied om in te wonen, te werken en te leven. En om te voetballen, ja'', zegt ze in het AD/Rotterdams Dagblad.

''Ik vind dat Feyenoord absoluut een goed stadion nodig heeft. En je kunt als belangrijke stad in Nederland, in de wereld, niet zonder. Dit ding, daar is goed voor gezorgd, maar er komt een keer een einde aan. De Kuip is mooi, gezellig, intiem, maar zijn tijd als voetbalstadion is geweest. Twee plannen voor iets zijn gesneuveld, het derde moet lukken.''

Hoe belangrijk is het Feyenoord-legioen in dit proces? ''Een cruciale factor. Het is heel simpel: als zij 'nee' zeggen tegen je plannen, dan kun je het als stad net zo goed laten zitten. Als die fans lawaai maken, kun je het wel schudden. Zij moeten onder een goede leiding kunnen meepraten, er moet naar hen worden geluisterd. Zo voorkom je weerstand achteraf.''
jjh
 jjh - maandag 09 november 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Wanneer komen de nieuwe plannen naar buiten? Blijft wel lang stil momenteel. Ik dacht dat we rond deze tijd weer wat zouden horen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Het legioen mag best een mening hebben maar zal niet cruciaal zijn in de beslissingen.Ik zie gebeuren dat het legioen gaat beslissen over mijn geld pffffff denk even na domooren.Tuurlijk word er al heellang over door gezaagd door de zogenaamde vrienden van Feijenoord?maar alles in het eigenbelang en zeker niet in het belang van het volk legioen wat je maar wil hun keuze staat voor op het eigenbelang..Kijk wat er binnen gekomen is in de plaats van Guidettie of Klazien Kramer Van der Heijden bottegin ,hebben wij dat zelf niet lopen dan?kom nu even zeg .Dat geld had ook beter besteed kunnen worden aan Guidettie dan hadden wij nu gewonnen van ajax met ruime cijfers en al in europa gevoetbald.Maar zaag nog maar een aantal jaren door tenkoste wat het kost want het zijn gewoon een stelletje harderwijkers die zich zelf heel erg belangrijk vinden als spits roede en totaal geen sjoegen hebben van het spelletje anders hadden heel anders gereageerd hier op .
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 18:22   quote  deeplink  
En dat gezeijk over lawaaie of het wel te horen is wat een onzin lulkoek praat sfeer maakje zelf en dat zal nooit verdwijnen uit de kuip of welk stadion dan ook denk toch even na man pure onzin calimero praat.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Uit de laatste bronnen willen ze zomer 2016 de eerste paal slaan maar ze zijn er nog niet of de kuip gesloopt gaat worden of comercieele doeleinde gebruikt gaat worden.De Ahoy kan dan ook tegelijkertijd zijn deuren sluiten want tennis kampioenschappen kunje je dan ook in de oude kuip gaan houden en nog veel meer uiteraard.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 november 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Ik kan er niets van maken
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Amsterdam is een kortzichtige stad om over nederlandse belangen maar niet te spreken Wanneer sluiten de gelederen nu is aan en sluiten zij het zakenleven de handen niet in een samenwerking werkt beter dan rivaliteit opbouwen en afstand houden van elkaar.Mischien worden wij dan ook eens wereld kampioen met het nl elftal.Maar nee stelje voor zeg dan raakt Amsterdam uit de gratie fuck you met je schiphol wij hebben de haven en de grootste industrie wat willen zij nu er werken honderdduizend mensen hier in Rotterdam botlek europoord.en daar werken alleen gangsters die de boel draaiende houden of denken jullie dat iedereen loopt te slapen KNAVB onderanderen manupileren van de scheids rechters jullie zijn de club van 14 geestelijk geweld gebruiken jullie omje doel te berijken schooiers.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Ik ben een blij mens stylsssssss gegroet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 november 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Echo
echo
echo
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 november 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Pfffff vermoeiend..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 november 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Denken is ook heel vermoeiend en zien falen nog erger.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 november 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Dan moet jij minstens een burn-out hebben..
nr 10
 nr 10 - woensdag 11 november 2015 - 08:16   quote  deeplink  
Wie heeft gvd die steen opgetild waar fer onder zat?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 11:58   quote  deeplink  
'Meerdere opties voor Kuip aan de Maas'

14o1x8g.jpg

Een groep eigenaren van de Kuip maakt zich grote zorgen over de voortgang van de stadionplannen. Er is weinig vertrouwen dat de huidige directie en raad van commissarissen dit project tot een goed einde zullen brengen, zegt voorzitter Joan Smal.

Het bestuur van de Vereniging Aandeelhouders Stadion Feijenoord (VASF) werd onlangs bijgepraat over de stand van zaken. ,,Er zijn nu nog vier opties. Twee aan de Maas, bij Klein-België en bij de Gamma, op het Eiland van Brienenoord en op het parkeerterrein bij de Kuip. Hiermee komt Varkenoord dus te vervallen,'' aldus Smal.

De VASF vindt dat er te weinig vorderingen worden geboekt. ,,En als ik dan zo'n verhaal hoor over een Kuip aan de Maas, dan houd ik mijn hart vast. Wie gaat dat betalen, en kunnen we het ons veroorloven om zoiets te exploiteren? En blijft het te behappen voor de supporters? Ik moet het allemaal nog maar zien.''

De aandeelhouders vinden dat de RvC moet verjongen. In een reactie stelt president-commissaris Cees de Bruin niet op de hoogte te zijn van recente kritiek van de aandeelhouders. ,,De raad van commissarissen heeft besloten om voor elke commissaris 3 termijnen van 3 jaar te hanteren. Dit zal leiden tot een vernieuwing van de RvC.''
Volgens hem maakt het stadionproject 'goede voortgang'.
kenny
 kenny - donderdag 12 november 2015 - 12:51   quote  deeplink  
wat een soap he , gaat nergens meer over pffff , knopen moeten doorgehakt worden geen woorden maar daden
Tjabba
 Tjabba - donderdag 12 november 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Mooiste oplossing een stadion gedeeltelijk in de rivier.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 november 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Dat voetbalt toch voor geen meter...?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 14:16 schreef Tjabba het volgende:
Mooiste oplossing een stadion gedeeltelijk in de rivier.
Zou wel gaaf zijn inderdaad..
tomson
 tomson - zondag 15 november 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Kreeg per mail namens Feyenoord een vragenlijst van blauw survey. Als seizoenkaarthouder die geabonneerd is op de nieuwsbrief van Feyenoord krijg ik die met grote regelmaat. Dat is echt een uitgebreid pakket met vragen.
De vragenlijst gaat over hoe we oa onze club, stadion, selectie ervaren, wat je van de eredivisie vindt en of je ook naar uitwedstrijden gaat, hoeveel je spendeert aan je natje en droogje, merchandising en aan (uit) kaarten, en of je de prijzen wel of niet redelijk vindt. Verder wordt er gevraagd naar je mening over wat je vindt van de fanshop, de kassa's met de draaihekkies waarna je vaak '1 op 1' gefouilleerd wordt. De kwaliteit (of het ontbreken daarvan ) van de failiteiten binnen de stadionpoorten zoals de toiletten ,catering, de restauratie bij bijvoorbeeld vak Z of aan de overkant het maasgebouw. Waar ik zelf tijdens wedstrijden geen ervaring mee heb btw... Of je op de hoogte bent van de maatschappelijke projecten die Feyenoord in en om de stad Rotterdam ondersteunt en welke thema's jij daarbij belangrijk zou vinden.
het politie optreden,het optreden van de ME,de sfeer op je vak, enzovoort.Dit doen ze nu geloof ik inmiddels al een jaar of 6. Dan zullen ze nu onderhand toch wel een beeld hebben van wat Feyenoord nodig heeft als het over de invulling van een nieuw stadion gaat ? Maak dan eens een duidelijk plan en breng de juiste mensen bij elkaar aan tafel. Dan gebeurt er misschien nog wel eens een keertje iets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2015 door tomson --
Tjabba
 Tjabba - zondag 15 november 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 15:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat voetbalt toch voor geen meter...?
Dan lijkt het er op dat De Kuip nou ook in de Maas staat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 november 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 00:03 schreef tomson het volgende:
Kreeg per mail namens Feyenoord een vragenlijst van blauw survey. Als seizoenkaarthouder die geabonneerd is op de nieuwsbrief van Feyenoord krijg ik die met grote regelmaat. Dat is echt een uitgebreid pakket met vragen.
De vragenlijst gaat over hoe we oa onze club, stadion, selectie ervaren, wat je van de eredivisie vindt en of je ook naar uitwedstrijden gaat, hoeveel je spendeert aan je natje en droogje, merchandising en aan (uit) kaarten, en of je de prijzen wel of niet redelijk vindt. Verder wordt er gevraagd naar je mening over wat je vindt van de fanshop, de kassa's met de draaihekkies waarna je vaak '1 op 1' gefouilleerd wordt. De kwaliteit (of het ontbreken daarvan ) van de failiteiten binnen de stadionpoorten zoals de toiletten ,catering, de restauratie bij bijvoorbeeld vak Z of aan de overkant het maasgebouw. Waar ik zelf tijdens wedstrijden geen ervaring mee heb btw... Of je op de hoogte bent van de maatschappelijke projecten die Feyenoord in en om de stad Rotterdam ondersteunt en welke thema's jij daarbij belangrijk zou vinden.
het politie optreden,het optreden van de ME,de sfeer op je vak, enzovoort.Dit doen ze nu geloof ik inmiddels al een jaar of 6. Dan zullen ze nu onderhand toch wel een beeld hebben van wat Feyenoord nodig heeft als het over de invulling van een nieuw stadion gaat ? Maak dan eens een duidelijk plan en breng de juiste mensen bij elkaar aan tafel. Dan gebeurt er misschien nog wel eens een keertje iets.
Dat is toch een continu-proces? Er kan wat veranderen in de vraag naar dingen of er kan bijvoorbeeld wat gemaktzucht komen in het organiseren. Je moet als organisatie altijd op ziek naar verbetering... Zo blijf je scherp.

Trouwens wat jij zegt heeft toch niets te maken met de renovatie/nieuwbouw op zich? Het is toch meer voor de huidige lopende zaken rondom de wedstrijden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 november 2015 door Arie.Klooster --
tomson
 tomson - donderdag 19 november 2015 - 22:22   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/sport/19-11-2015/nieuwe-plannen-stadion-feyenoord-voor-zomer-2016

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2015 door tomson --
van geil
 van geil - donderdag 19 november 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Ik persoonlijk ben helemaal klaar met dat gedoe.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 november 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Laatste keer dat je er 'klaar' mee was, kondigde je je afscheid aan.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 november 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2015 - 22:47 schreef Bosifyable het volgende:
Laatste keer dat je er 'klaar' mee was, kondigde je je afscheid aan.
Alleen een vent houdt zich aan zn woord. Een huilbaby niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 november 2015 - 09:02   quote  deeplink  
van geil
 van geil - vrijdag 20 november 2015 - 09:04   quote  deeplink  
baby.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Dit topic is slechts een replica,kan je nagaan hoelang dit gezever over een nieuw stadion al gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Misschien zelfs een replica van een replica
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 november 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds niet waarom het zo lang moet duren. Dat je er even goed naar moet kijken en dat het wat tijd kost is prima, maar dit kan veel sneller. Waar een wil is, is een weg, maar het is te twijfelachtig. Dit duurt te lang. Als men wil, kan men best knopen doorhakken. Dit lijkt een beetje op struisvogelpolitiek... Wachten, wachten, wachten, op betere tijden, maar als je pecht hebt is het te laat... (oké dat laatste is wel heel dramatisch)
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 november 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Als de financiering niet rond komt dan kun je plannen maken wat je wil
....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 november 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Als ik geen geld heb voor een te dure jas, koop ik me een goedkopere. Zonder jas overleef ik niet in deze jungle.... We hebben toch een stadion nodig om te kunnen overleven? Nou, dan moet je zorgen dat er een komt en dat je er geld voor hebt. Ik wil ook wel een Ferrari, maar dat is niet haalbaar... Ik ga dan niet wachten met het kopen van een Renault, want die Ferrari komt er toch niet en ik moet wel naar mijn werk (nou niet flauw over fiets of openbaar vervoer beginnen)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 10:39 schreef Barabas het volgende:
Als de financiering niet rond komt dan kun je plannen maken wat je wil
....
De financiering bij het BAM plan was wel degelijk rond,.
Red de kuip ook .
Inkoppertje ,alleen wel naast gekopt barabas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0652351