BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman liever naar Feyenoord dan twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 mei 2012 - 13:44   quote  deeplink  
De Guzman heeft Feyenoord in zijn hart gesloten
Vrijdag 18 mei 2012 13:25 | Bron: Twitter | Voorspel de uitslagen

De toekomst van Jonathan de Guzman is nog altijd in het ongewisse. De spelverdeler, die furore maakte bij Feyenoord alvorens hij de overstap maakte naar de Spaanse Primera Division, heeft de Rotterdamse havenclub nog altijd diep in zijn hart zitten.

Met zijn huidige werkgever, Villarreal, beleefde de Canadese-Nederlander een desastreus seizoen met degradatie als absoluut dieptepunt. De technische middenvelder belandde onder twee van de drie trainer die aan het roer stonden bij de club meermaals op de tribune, tot groot ongenoegen van zijn medespelers en hemzelf.

Eerder sloot hij een langer verblijf bij de Gele Kanaries al uit aangezien De Guzman op het hoogste niveau wil blijven acteren. Een terugkeer naar de Eredivisie bij FC Twente lonkt, maar persoonlijk zou de international liever terugkeren bij Feyenoord. Via Twitter liet hij het volgende weten. "Het maakt voor mij niet uit wat ik doe of waar ik heen ga, Feyenoord zal voor altijd in mijn hart zitten."
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Iemand zonder hart kan Feyenoord niet in zijn hart sluiten. Guzman is Judas nummer 1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Iedereen volgt twitter, wel makkelijk scoren zo van hem..
(had hem al offtopic geplaatst)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door RenatoBos --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:53 schreef Henny het volgende:
Iemand zonder hart kan Feyenoord niet in zijn hart sluiten. Guzman is Judas nummer 1
als hij transfer vrij kan komen heb je immers niet nodig. zelfs bakkal hoefd dan niet persee te verlengen. dan 3jarig contract en na aankomend seizoen verkopen met eindelijk wel een transfersom. verder deel ik je mening wel hoor
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 18 mei 2012 - 14:12   quote  deeplink  
hij is voor niets weggegaan en als hij voor niets terug kan komen met niet te veel salaris eisen dan welkom beter dan immers en bakkal
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 mei 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:44 schreef FR-Han het volgende:
De Guzman heeft Feyenoord in zijn hart gesloten
Vrijdag 18 mei 2012 13:25 | Bron: Twitter | Voorspel de uitslagen

De toekomst van Jonathan de Guzman is nog altijd in het ongewisse. De spelverdeler, die furore maakte bij Feyenoord alvorens hij de overstap maakte naar de Spaanse Primera Division, heeft de Rotterdamse havenclub nog altijd diep in zijn hart zitten.

Met zijn huidige werkgever, Villarreal, beleefde de Canadese-Nederlander een desastreus seizoen met degradatie als absoluut dieptepunt. De technische middenvelder belandde onder twee van de drie trainer die aan het roer stonden bij de club meermaals op de tribune, tot groot ongenoegen van zijn medespelers en hemzelf.

Eerder sloot hij een langer verblijf bij de Gele Kanaries al uit aangezien De Guzman op het hoogste niveau wil blijven acteren. Een terugkeer naar de Eredivisie bij FC Twente lonkt, maar persoonlijk zou de international liever terugkeren bij Feyenoord. Via Twitter liet hij het volgende weten. "Het maakt voor mij niet uit wat ik doe of waar ik heen ga, Feyenoord zal voor altijd in mijn hart zitten."
daar liet hij enkele jaren terug zeer weinig van blijken, dat Feyenoord in z'n hart zit . .
Teleurgesteld
 Teleurgesteld - vrijdag 18 mei 2012 - 14:17   quote  deeplink  
maar uit een later interview met hem was gebleken dat ze nooit een contractverlenging aan hem was aangeboden
qwerto
 qwerto - vrijdag 18 mei 2012 - 14:22   quote  deeplink  
we zullen nooit 100% weten wat er toendertijd gebeurd is, aleen moet iedereen hier wel toegeven dat de toenmalige TD (Peter Bosz) er geen flikker van kon dus die zat ook vast wel invloed hebben gehad hierin
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 14:17 schreef Teleurgesteld het volgende:
maar uit een later interview met hem was gebleken dat ze nooit een contractverlenging aan hem was aangeboden
Maar geloof je de guzman dan als hij dat zegt? Dezelfde de guzman die iedereen die kan voetballen adviseert om Feyenoord zsm (en liefst transfervrij) te verlaten om daarna doodleuk mede te delen dat Feyenoord in zijn hart zit.....
qwerto
 qwerto - vrijdag 18 mei 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Okee Guzzy heeft niet best gehandeld maar we moeten blij zijn als zo'n speler nog zou willen terugkeren ! we spelen verdomme CL volgend jaar! zien jullie het al gebeuren ? Immers in de CL Kom op !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door qwerto --
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Zelfs met zijn woordkeuze lijkt hij aan te geven: wordt niet boos dat ik naar Twente ga omdat ik daar meer kan verdienen, maar Feyenoord zal altijd in mijn hart blijven.... Hij wil wel terugkomen, maar zal bij een aanbieding voor een hoger salaris echt voor een andere club kiezen.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 18 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
das logisch!kom maar gussie!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 mei 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Typisch dat iedereen wel weer bij Feyenoord (terug) wil.

Niet intrappen! Is mooi maniertje om jezelf weer in de media te zetten en clubs te interesseren.
Door Feyenoord te noemen weten al die clubs: okee, die hoeft geen hoog salaris, we vallen ons geen buil, en bieden net iets meer.
NEP-NEP-NEP.
kuipje
 kuipje - vrijdag 18 mei 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Laat hem alstjeblieft terug komen! Heerlijk om weer een speler met een heerlijke vrije trap in de benen te hebben. Vergeet het verleden en het vizier op de toekomst. Niet zo zeiken allemaal
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 mei 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:44 schreef FR-Han het volgende:
De Guzman heeft Feyenoord in zijn hart gesloten
Vrijdag 18 mei 2012 13:25 | Bron: Twitter | Voorspel de uitslagen

De toekomst van Jonathan de Guzman is nog altijd in het ongewisse. De spelverdeler, die furore maakte bij Feyenoord alvorens hij de overstap maakte naar de Spaanse Primera Division, heeft de Rotterdamse havenclub nog altijd diep in zijn hart zitten.

Met zijn huidige werkgever, Villarreal, beleefde de Canadese-Nederlander een desastreus seizoen met degradatie als absoluut dieptepunt. De technische middenvelder belandde onder twee van de drie trainer die aan het roer stonden bij de club meermaals op de tribune, tot groot ongenoegen van zijn medespelers en hemzelf.

Eerder sloot hij een langer verblijf bij de Gele Kanaries al uit aangezien De Guzman op het hoogste niveau wil blijven acteren. Een terugkeer naar de Eredivisie bij FC Twente lonkt, maar persoonlijk zou de international liever terugkeren bij Feyenoord. Via Twitter liet hij het volgende weten. "Het maakt voor mij niet uit wat ik doe of waar ik heen ga, Feyenoord zal voor altijd in mijn hart zitten."
Wie zegt dit ook alweer nogmeer.
Als je wint heb je vrienden rijen dik echte vrienden ????????
Waar waren K en K en D en al die zogenaamde feyenoord icoonen toen het slecht ging.
Kom op jongens maak elkaar niet gek.Ik denk dat Als Karim blijft hij de grootste feyenoorder is,hij is verguisd en hij moest weg.En nu blijft hij zijn contract uidienen.Al die loze kreten van die EX Feyenoorders ik kan er niets mee.
kuipje
 kuipje - vrijdag 18 mei 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer nogmeer.
Als je wint heb je vrienden rijen dik echte vrienden ????????
Waar waren K en K en D en al die zogenaamde feyenoord icoonen toen het slecht ging.
Kom op jongens maak elkaar niet gek.Ik denk dat Als Karim blijft hij de grootste feyenoorder is,hij is verguisd en hij moest weg.En nu blijft hij zijn contract uidienen.Al die loze kreten van die EX Feyenoorders ik kan er niets mee.
Straks gaat iedereen ook zeiken als Karim transfervrij weggaat.

Ben benieuwd
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen ook zeiken als Karim transfervrij weggaat.

Ben benieuwd
Kan mij hij kwam zag en overwon.Hij is gerguisd en staat er.Liever iemand die zijn contract uitdient waar we iets aan hebben dan een die weggaat voor een vrienden prijsje (dat was deguzman toch ?)
pat
 pat - vrijdag 18 mei 2012 - 17:50   quote  deeplink  
de guzman een feyenoord hart en toch tekenen bij twente? hihi wat een gek.
kuyt is eerlijk en zegt ik ga meer verdienen bij een andere club maar in nederland kom ik alleen terug bij feyenoord. de guzman ga fer lekker achterna joh en heb volgend seizoen een kut seizoen maar lul niet over dat feyenoord in je hart zit wat das nie zo knul
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 mei 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer nogmeer.
Als je wint heb je vrienden rijen dik echte vrienden ????????
Waar waren K en K en D en al die zogenaamde feyenoord icoonen toen het slecht ging.
Kom op jongens maak elkaar niet gek.Ik denk dat Als Karim blijft hij de grootste feyenoorder is,hij is verguisd en hij moest weg.En nu blijft hij zijn contract uidienen.Al die loze kreten van die EX Feyenoorders ik kan er niets mee.
ik heb het gequote. gekopieerd vanaf een site. dus denk dat die site dan iedereen gek maakt
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

Straks gaat iedereen ook zeiken als Karim transfervrij weggaat.

Ben benieuwd
Geloof ik niet in. Situaties zijn onvergelijkbaar.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 18 mei 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Mag komen.
dennie
 dennie - vrijdag 18 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Ze zullen hem toch wel weer "Laten lopen" net als Drenthe. K baal echt zwaar van dit soort acties ervaring van deze spelers moet je respecteren en gelijk terughalen goedkope bruikbare versterkingen die het team beter maken heet zoiets. Feyenoord is lekker naief geworden na deze uitzonderlijke 2e plaats denken ze blijkbaar gelijk dat ze een wereldteam hebben ofzo..... onbegrijpelijk. Guzman op 10 Drenthe op linksbuiten. Aanvallende impulsen die Feyenoord nodig heeft!!!! DAn hoef je alleen nog maar een aanvaller te halen en klaar is de selectie voor volgend seizoen.. ben ik nou zo slim of hun zo dom? sjongejongejonge balen zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door dennie --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 18 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:28 schreef dennie het volgende:
Ze zullen hem toch wel weer "Laten lopen" net als Drenthe. K baal echt zwaar van dit soort acties ervaring van deze spelers moet je respecteren en gelijk terughalen goedkope bruikbare versterkingen die het team beter maken heet zoiets. Feyenoord is lekker naief geworden na deze uitzonderlijke 2e plaats denken ze blijkbaar gelijk dat ze een wereldteam hebben ofzo..... onbegrijpelijk. Guzman op 10 Drenthe op linksbuiten. Aanvallende impulsen die Feyenoord nodig heeft!!!! DAn hoef je alleen nog maar een aanvaller te halen en klaar is de selectie voor volgend seizoen.. ben ik nou zo slim of hun zo dom? sjongejongejonge balen zeg.
Rustig aan man. De transferperiode is nog niet eens geopend. Gun Van Geel een beetje krediet. De komst (of juist niet) van Drenthe/De Guzman/Kuyt/Kalou etcetera waren of zijn niet geruchten. Dat het (nog) niet rond is kan met allerlei redenen te maken hebben. Je weet bijvoorbeeld niet wat voor salaris ze vragen? Of hoe de gesprekken verlopen zijn? Wellicht zijn ze nog in gesprek of gaan ze nog in gesprek. Misschien hebben ze wel een andere aanbieding ontvangen of willen ze eigenlijk niet zo graag als het lijkt.

Nogmaals gun ze beleidsmakers wat krediet. Ik weet zeker dat ze met een uitleg komen en dat er een representatief elftal staat komend seizoen.
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:53 schreef Henny het volgende:
Iemand zonder hart kan Feyenoord niet in zijn hart sluiten. Guzman is Judas nummer 1
Deze uitspraak heeft niks met voetballen te maken
erik
 erik - vrijdag 18 mei 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Hoe stom het ook was om weg te gaan en dan terug te willen komen als je club degradeerd, zou ik hem er tog graag bij hebben ckr als bakkal niet blijft dan heb je toch een goeie nmmr 10 met een fantastische trap in zn benen. Dus van mij mag hij komen. (voor een laag salaris )
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 18 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:37 schreef erik het volgende:
Hoe stom het ook was om weg te gaan en dan terug te willen komen als je club degradeerd, zou ik hem er tog graag bij hebben ckr als bakkal niet blijft dan heb je toch een goeie nmmr 10 met een fantastische trap in zn benen. Dus van mij mag hij komen. (voor een laag salaris )
Als goedmakertje voor zijn weglopen een laag salaris ja. En dan over twee jaar wel voor veel geld vertrekken.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:28 schreef dennie het volgende:
Ze zullen hem toch wel weer "Laten lopen" net als Drenthe. K baal echt zwaar van dit soort acties ervaring van deze spelers moet je respecteren en gelijk terughalen goedkope bruikbare versterkingen die het team beter maken heet zoiets. Feyenoord is lekker naief geworden na deze uitzonderlijke 2e plaats denken ze blijkbaar gelijk dat ze een wereldteam hebben ofzo..... onbegrijpelijk. Guzman op 10 Drenthe op linksbuiten. Aanvallende impulsen die Feyenoord nodig heeft!!!! DAn hoef je alleen nog maar een aanvaller te halen en klaar is de selectie voor volgend seizoen.. ben ik nou zo slim of hun zo dom? sjongejongejonge balen zeg.
Toen het minder ging met Feyenoord wilde en ging hij gratis de deur uit en nu het met Feyenoord goed gaat en met Drenthe en Deguzman persoonlijk wat minder hebben ze weer ineens interesse in n terugkeer..
erik
 erik - vrijdag 18 mei 2012 - 20:39   quote  deeplink  
@ Rich Arnhem;
precies

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door erik --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 mei 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Wacht even... Der Gußmann is GEDEGRADEERD? En hij zat op de BANK of TRIBUNE?

HAHAHAHAHAHAHA

KARMA!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Wacht even... Der Gußmann is GEDEGRADEERD? En hij zat op de BANK of TRIBUNE?

HAHAHAHAHAHAHA

KARMA!
Eigen schuld dikke bult ..........
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord de Guzman helemaal niet nodig heeft
op dit moment, als je ziet hoe de bezetting is op het middenveld
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 mei 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:59 schreef bode het volgende:
Ik denk dat Feyenoord de Guzman helemaal niet nodig heeft
op dit moment, als je ziet hoe de bezetting is op het middenveld
Denk het ook! Een spits heeft de prioriteit .......... en wat ga Otman Bakkal doen
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Denk het ook! Een spits heeft de prioriteit .......... en wat ga Otman Bakkal doen
ik denk dat van Geel wel rond komt met onze Bakkal, wat een goed middenveld weer
aankomend seizoen alleen nu nog een tweede Guidetti
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Denk het ook! Een spits heeft de prioriteit .......... en wat ga Otman Bakkal doen
ik denk dat van Geel wel rond komt met onze Bakkal, wat een goed middenveld weer
aankomend seizoen alleen nu nog een tweede Guidetti
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
SORRY: beter twee maal dan hele maal niks
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 18 mei 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:35 schreef bode het volgende:

[..]

ik denk dat van Geel wel rond komt met onze Bakkal, wat een goed middenveld weer
aankomend seizoen alleen nu nog een tweede Guidetti
Ik zou al blij zijn met één Guidetti volgend seizoen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 mei 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:28 schreef dennie het volgende:
Ze zullen hem toch wel weer "Laten lopen" net als Drenthe. K baal echt zwaar van dit soort acties ervaring van deze spelers moet je respecteren en gelijk terughalen goedkope bruikbare versterkingen die het team beter maken heet zoiets. Feyenoord is lekker naief geworden na deze uitzonderlijke 2e plaats denken ze blijkbaar gelijk dat ze een wereldteam hebben ofzo..... onbegrijpelijk. Guzman op 10 Drenthe op linksbuiten. Aanvallende impulsen die Feyenoord nodig heeft!!!! DAn hoef je alleen nog maar een aanvaller te halen en klaar is de selectie voor volgend seizoen.. ben ik nou zo slim of hun zo dom? sjongejongejonge balen zeg.
ervaring? De Guzman? ervaring waarin dan?
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 18 mei 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

ervaring? De Guzman? ervaring waarin dan?
Bankzitten, degraderen, spaans spreken.

edit:

Ervaring in de eredivisie vooral niet te vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door rich Arnhem --
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 mei 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:02 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Bankzitten, degraderen, spaans spreken.
oooooooooooooooooh, . . . dat?!
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 18 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

oooooooooooooooooh, . . . dat?!
Is niet echt de ervaring waar we op zitten te wachten maar je weet nooit of het van pas komt voor spelers die uitgeleend worden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 18 mei 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Liever hem als Immers.
Al ben ik ook egt geen fan van De Guzman.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Rustig aan man. De transferperiode is nog niet eens geopend. Gun Van Geel een beetje krediet. De komst (of juist niet) van Drenthe/De Guzman/Kuyt/Kalou etcetera waren of zijn niet geruchten. Dat het (nog) niet rond is kan met allerlei redenen te maken hebben. Je weet bijvoorbeeld niet wat voor salaris ze vragen? Of hoe de gesprekken verlopen zijn? Wellicht zijn ze nog in gesprek of gaan ze nog in gesprek. Misschien hebben ze wel een andere aanbieding ontvangen of willen ze eigenlijk niet zo graag als het lijkt.

Nogmaals gun ze beleidsmakers wat krediet. Ik weet zeker dat ze met een uitleg komen en dat er een representatief elftal staat komend seizoen.
eensert..
Kijk wat Martin ons tot nu toe gebracht heeft alleen maar hulde voor die man en ik heb dus alle vertrouwen in hem gekregen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:36 schreef bode het volgende:

[..]

Deze uitspraak heeft niks met voetballen te maken
Klopt dit heeft met de Guzman te maken..en dus niets met voetbal..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:38 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Als goedmakertje voor zijn weglopen een laag salaris ja. En dan over twee jaar wel voor veel geld vertrekken.
Precies, zijn wij nou zo slim of zijn hun nu zo dom..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Wacht even... Der Gußmann is GEDEGRADEERD? En hij zat op de BANK of TRIBUNE?

HAHAHAHAHAHAHA

KARMA!
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Denk het ook! Een spits heeft de prioriteit .......... en wat ga Otman Bakkal doen
Hehe eindelijk het licht gezien vriend L..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:04 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Is niet echt de ervaring waar we op zitten te wachten maar je weet nooit of het van pas komt voor spelers die uitgeleend worden.
Wie zit er nou uberhaupt op een spaans sprekende te pakken d:-)))
dennie
 dennie - zaterdag 19 mei 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

ervaring? De Guzman? ervaring waarin dan?
Op het hoogste niveau van Spanje misschien? Deed het erg goed bij Mallorca dat hoog eindigde in de Primera Division wat hem de interesse van Villareal opleverde, die op dat moment de subtop in Spanje waren met grote spelers als Rossi en Senna waar hij mee heeft samengespeeld. Niet slecht toch aan ervaring naast al die A-junioren of ben ik nou gek?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 mei 2012 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 01:03 schreef dennie het volgende:

[..]

Op het hoogste niveau van Spanje misschien? Deed het erg goed bij Mallorca dat hoog eindigde in de Primera Division wat hem de interesse van Villareal opleverde, die op dat moment de subtop in Spanje waren met grote spelers als Rossi en Senna waar hij mee heeft samengespeeld. Niet slecht toch aan ervaring naast al die A-junioren of ben ik nou gek?
Bennie gek..
bode
 bode - zaterdag 19 mei 2012 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:28 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Liever hem als Immers.
Al ben ik ook egt geen fan van De Guzman.
geen van beiden, Feyenoord moet alleen nog een tweede Guidetti halen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman liever naar Feyenoord dan twente









0.0061700