|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:31 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ja tuurlijk en die tien miljoen die Man City voor hem wilde betalen die laten we dan even achterwege. Dat hij dan uiteindelijk gratis de deur uit loopt is toch logisch?? Het is niet gebeurd en toen LIEP IE GRATIS EN VOOR NOPPES de deur uit! Dan hebben Fer Wijni toch meer een Feyenoord hart ...................... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zou als voetballer NOOIT gratis weg gaan bij een club die voor je heeft gezorgd vanaf 8 jaar oud ........... Kwestie van normen en waarden |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 17:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat Drenthe en Castaignos een feyenoord hart kunnen hebben , kan ik nog wel iets van geloven. Maar van de Guzman zeker niet omdat ie gratis en voor niks de deur uit liep... Een judas is het!! Deed Tomasson ook en werd bij zijn terugkeer als held ontvangen. Dat ze gratis de deur uitlopen ligt toch voornamelijk bij de club moet je ze eerder verkopen en laten we reeel zijn ze hadden een bod van man. city en daar gingen ze niet op in. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is niet gebeurd en toen LIEP IE GRATIS EN VOOR NOPPES de deur uit! Dan hebben Fer Wijni toch meer een Feyenoord hart ...................... Tuurlijk wat jij wil. Als je het nieuws zou hebben gevolgd had je geweten dat dit een fout was van het bestuur en ik kan dan begrijpen dat je op zo'n moment niet gaat bijtekenen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zou als voetballer NOOIT gratis weg gaan bij een club die voor je heeft gezorgd vanaf 8 jaar oud ........... Kwestie van normen en waarden Normen en waarden werken naar twee kanten hoor het hoeft niet voor de één een geplaveide weg te zijn en voor de ander een lijdensweg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:57 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Normen en waarden werken naar twee kanten hoor het hoeft niet voor de één een geplaveide weg te zijn en voor de ander een lijdensweg. Ooeeee bitchy... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag ook wegblijven.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: nee hoor realiteit!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geintje man uiteraard realiteit..d:-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Natuurlijk ziet iedereen Bruins het liefst terugkeren! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
BRUINS HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Milo een judas..????? Waar gaat dit dan over..???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh Wim moet jij niet terug naar Limburg..!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wimpie is echt schizo. Wim2 is geweldig bedachte nickname. Nooit alleen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
kun je zien dat hij niet goed bezig is, hij moet zien dat hij helemaal geen kans krijgt om in de basis te komen met zo goed middenveld dat er nu staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wimpie is echt schizo. Wim2 is geweldig bedachte nickname. Nooit alleen. Wimpie moet nodig naar een heropvoedingskamp meen ik.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: idd geen van beide ik zeg die renatobos halen, transfervrij en altijd leuk voor in de pauzes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey pat...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:59 schreef pat het volgende:[..] idd geen van beide ik zeg die renatobos halen, transfervrij en altijd leuk voor in de pauzes Waar ligt het renatobos? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja waar ligt dat..? |
|
|
|