|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Speelt Ajax met een maandverbandje???...........zit een rode(mits vers) streep tussen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ze moeten geen kutkop hebben, tieteen hebben die op en neer bouncen bij het rennen, niet dik zijn..
Zoiets? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ze moeten geen kutkop hebben, tieteen hebben die op en neer bouncen bij het rennen, niet dik zijn.. Zoiets? Whahahahahahahahahaha...Loetje,geef jij hem patje of moet ik het doen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahahahahahahaha...Loetje,geef jij hem patje of moet ik het doen?? Een patje? Zal wel iets kuts zijn, dus doe maar noet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is Hilversums ouwe....patje is een pak slaag |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Had dat al verwacht..
Hilversums? Nog nooit van 'patjes' gehoord anders hier.. :P Zal het es aan m'n oma vragen ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Vind het een goede zet van Ajax, Ook maatschappelijk dat ook in achterstandwijken of buurten waar veel problemen zijn dat er ook meer aandacht aan de meisjes word gegeven met voetbal,want daarin zou Ajax ook weer gaan opleiden, Meisjes en vrouwen betrekken bij de Club Ajax ik vind dat alleen maar goed, Meiden Hockey zien wel al jaren op een hoog niveau met voetbal kan dat ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 00:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Had dat al verwacht.. Hilversums? Nog nooit van 'patjes' gehoord anders hier.. :P Zal het es aan m'n oma vragen ;-) hehehehe....ik geef je geen patje gap......doen die meiden wel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 00:04 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Vind het een goede zet van Ajax, Ook maatschappelijk dat ook in achterstandwijken of buurten waar veel problemen zijn dat er ook meer aandacht aan de meisjes word gegeven met voetbal,want daarin zou Ajax ook weer gaan opleiden, Meisjes en vrouwen betrekken bij de Club Ajax ik vind dat alleen maar goed, Meiden Hockey zien wel al jaren op een hoog niveau met voetbal kan dat ook Klopt.. Het is alleen wel afwachten of het echt mensen trekt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ze moeten geen kutkop hebben, tieteen hebben die op en neer bouncen bij het rennen, niet dik zijn.. Zoiets? YEAH!! zo ken ik je hassie! heerlijk dat die tietel alle kanten opgaan! zou helemaal leuk zijn als ze het toelaten bij vrouwen dat ze het shirtje uit mogen trekken als ze gescoord hebben! whahahhahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahahahahahahaha...Loetje,geef jij hem patje of moet ik het doen?? whahahahaha. we staan altijd samen sterk ouwe! mwa deze keer geef jij hem maar. de volgende doe ik wel;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 00:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] YEAH!! zo ken ik je hassie! heerlijk dat die tietel alle kanten opgaan! zou helemaal leuk zijn als ze het toelaten bij vrouwen dat ze het shirtje uit mogen trekken als ze gescoord hebben! whahahhahahaha Whahaha! Ik denk dat we dan een groter stadion nodig zullen hebben! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha de A1 trekt heel vak 410 al mee naar doetinchem. komt wel goed met de wijffies! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: toch een goed plan he om de arena uit te breiden!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoeveel man kan er dan in, als dat klaar is? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: als ze de grachten dichtbouwen de hoeken dichtmaken en de 2de ring verbouwen kwam het op 66.000 en het andere plan is een 3de ring! dan kom je op 80.000
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 00:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] als ze de grachten dichtbouwen de hoeken dichtmaken en de 2de ring verbouwen kwam het op 66.000 en het andere plan is een 3de ring! dan komt je op 80.000 Ok duidelijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Is precies dezelfde pic.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jawel he. ff naar google gaan en bij afbeelding nieuw stadion ajax intypen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: sorry deed het verkeerd hahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 00:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] jawel he. ff naar google gaan en bij afbeelding nieuw stadion ajax intypen Ja, zit op m'n iPod en daar duurt het me te lang en is de mobile Google kut.. Dus doe dat andere keer wel ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
krijg je dit beeld hassie met 80.000 man. gruwelijk!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Groot nieuws: De nieuwe spits voor het Ajax dames elftal is bekend: Ze heet Cristiana en schijnt makkelijk te scoren!
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Effe genoeg dat geouwehoer en elkaar afzeiken....
Ik zie het gebeuren dat je je SCC upgraden kan naar het vrouwenvoetbal. Krijgen we twee kampioenswedstrijden per jaar. Lijkt me wel wat!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 13:42 schreef Bazz het volgende:Effe genoeg dat geouwehoer en elkaar afzeiken.... Ik zie het gebeuren dat je je SCC upgraden kan naar het vrouwenvoetbal. Krijgen we twee kampioenswedstrijden per jaar. Lijkt me wel wat!! inderdaad! ik zeg doen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Of gaan werken met vullende programma's waarbij de dames een deel van het programma zijn op voetbaldagen of iets dergelijks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 15:19 schreef Eide het volgende:[..] Of gaan werken met vullende programma's waarbij de dames een deel van het programma zijn op voetbaldagen of iets dergelijks. kan ook. zou ook een item in ajax tv kunnen zijn |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooi, ben gelijk zaakwaarnemer geworden voor mijn dochters!!! Heb al selectiewedstrijden voor ze geregeld!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Koster eerste speelster vrouwenteam
26 mei 2012 De eerste vrouwelijke Ajacied is vastgelegd. Daphne Koster verlaat Telstar om komend seizoen bij Ajax te voetballen. De aanvoerster van het Nederlands team zal met de Amsterdamse club in de BeNe-League gaan spelen. Met Koster is de eerste vrouwelijke Ajacied vastgelegd. Daphne Koster verlaat Telstar om komend seizoen bij Ajax te voetballen. De aanvoerster van het Nederlands team zal met de Amsterdamse club in de BeNe-League gaan spelen. ,,Een meisjesdroom komt uit, reageert de 31-jarige speelster verheugd.
Koster was als meisje van zes jaar en speelster van SVA uit Assendelft idolaat van voetbal ,,Mijn kamer ging er steeds roodwitter uitzien, herinnert de international zich. ,,Ik had alles van Ajax, van trainingspakken tot het dekbed. Posters van Dennis Bergkamp en Edgar Davids hingen er, maar toen duidelijk werd dat spelen bij Ajax voor meisjes niet haalbaar was, werd het steeds minder. Ik baalde daar flink van, want jongens uit de klas mochten wel op stage naar Ajax of gingen naar AZ. Voor mij was dat niet weggelegd.
Koster haalde het Nederlands Elftal en speelde inmiddels al 119 interlands. Momenteel is ze op de weg terug na een blessure, maar ze heeft goede hoop dat ze de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Engeland op 17 juni gaat halen. Toen vorige week vrijdag duidelijk werd dat Ajax met vrouwenvoetbal ging starten, kwam de vroegere droom van Koster weer naar boven. ,,Voor mij was het al direct duidelijk dat als de kans zou komen dat ik voor mijn club zou gaan spelen.
En inderdaad. Koster, die ook voor het Amerikaans Sky Blue FC en AZ speelde, werd benaderd en moest haar huidige club Telstar laten weten dat ze de overstap naar Amsterdam ging maken. ,,Ze balen dat ik weg ga. Bij Telstar hebben ze een mooie organisatie voor het vrouwenteam neergezet. Ze zijn niet blij, maar respecteren mijn besluit. Ik ben blij dat ik in zon professionele organisatie als Ajax terecht kom en dat ik mijn steentje kan bijdragen.'
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Koster-eerste-speelster-vrouwenteam.htm |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoogendijk tweede aanwinst vrouwenteam Ajax
28 mei 2012 Anouk Hoogendijk speelt komend seizoen in het vrouwenteam van Ajax. Twee dagen nadat Daphne Koster zich als eerste vrouwelijke Ajacied aan de club verbond, is duidelijk dat ook Hoogendijk zich voortaan zal hullen in het Amsterdamse rood en wit. International Hoogendijk komt over van FC Utrecht. ,,Mooi om in het Ajax-shirt te mogen spelen, vertelt de speelster, die zich al jong en op opvallende wijze bewees als een fanatieke Ajax-fan. Anouk Anna Hoogendijk werd op 6 mei 1985 geboren in Woerden. Nog voor het bereiken van haar tienerjaren maakte Hoogendijk een gouden tijdperk in de Ajax-historie bewust mee. ,,Ik was in de jaren negentig groot fan, mijn zakgeld gaf ik uit aan Ajax-pennen, -stickers en veel meer, herinnert Hoogendijk zich de Ajax-successen uit de jaren negentig nog goed. ,,Mijn kamer hing vol Ajax-posters en ik sliep ook onder een Ajax-dekbed. Ik was toen nog rechtsbuiten en Marc Overmars was mijn favoriet. Ook een buitenspeler. Ik ging ook wel kijken bij de trainingen van Ajax. Zo kreeg ik, vlak voor de Champions League-finale in 1995, een handtekening van Patrick Kluivert. Die zette hij op mijn gezicht, dat leek me toen cool; iedereen mocht hem zien. Toen hij na een tijdje vervaagde heeft mijn moeder hem nog een keer overgetrokken.
Het verhaal van de geboren Woerdense, die opgroeide in Mijdrecht, vertoont grote gelijkenis met dat van Daphne Koster. Beide speelsters blonken in hun jeugdjaren voetballend uit, maar de kans op een professionele voetbaltoekomst bleek alleen weggelegd voor jongens. ,,Dit is daarom een kinderdroom, vervolgt Hoogendijk, een dag nadat Koster sprak over een meisjesdroom. Als kind en meisje droomden beide voetbalsters van een carrière als Ajacied. Komend seizoen komen die dromen uit, als de Ajacieden deelnemen aan de nieuwe BeNe-League. De sterkste vrouwenteams uit Nederland en België strijden om het kampioenschap.
,,Maar toen het nieuws bekend werd dat Ajax zou starten met vrouwenvoetbal heb ik niet blind gedacht: daar ga ik heen. Er moet wel een goed team komen, met een goede staf. De vrouwenselectie mag geen ondergeschoven kindje worden binnen de club. Het moet sportief wel een goede keuze zijn. In de gesprekken die Hoogendijk met Ajax voerde laaide het enthousiasme op. ,,Daphne en ik hebben de knoop nu doorgehakt. Misschien volgen er meer goede spelers.
De middenvelder/verdediger maakt sinds 2004 deel uit van het Nederlands elftal. Hoogendijk debuteerde op 6 mei 2004 in een thuisinterland tegen Japan. De Mijdrechtse speelde tot nu toe 78 interlands en beleefde, net als Koster, een hoogtepunt toen Oranje in 2009 de halve finale van het EK haalde. Hoogendijk en Koster behoorden tijdens het succesvolle toernooi tot de steunpilaren van het Nederlands elftal.
Hoogendijk speelde eerder bij CSW, SV Argon, Legmeervogels en Saestum. Via Saestum belandde de speelster in 2007 bij FC Utrecht in de, toentertijd, gloednieuwe Eredivisie voor vrouwen. Na een kort uitstapje naar Engeland, waar Hoogendijk in 2011 namens Bristol Academy WFC in de FA Womens Super League uitkwam, volgde in februari 2012 een terugkeer bij FC Utrecht. ,,Het is best moeilijk nu bij Utrecht weg te gaan. Ik heb daar een toptijd gehad, ben echt gehecht geraakt aan sommige mensen. Het Utrecht-publiek heeft me altijd gesteund en gewaardeerd. Ik zal daar altijd met een goed gevoel aan terugdenken.
Het sportieve, nieuwe avontuur in Amsterdam lonkt. Met het vrouwenteam van Ajax hoopt Hoogendijk komend seizoen op successen in de BeNe-League. Aan ambities geen gebrek. ,,We gaan voor het kampioenschap,, besluit Hoogendijk, die met Oranje in juni nog twee EK-kwalificatiewedstrijden speelt. Op 17 juni in en tegen Engeland, waarna het seizoen wordt afgesloten met een interland bij Servië. ,,We moeten in de BeNe-League in elk geval het linkerrijtje halen. Ajax moet een serieuze titelkandidaat worden.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Hoogendijk-tweede-aanwinst-vrouwenteam-Ajax.htm |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zie de post boven je ;-)
Via mijn iPod gaat het kopiëren niet zo snel.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Waar kan ik me inschrijven....lekker laten insoppen....mmmm;)) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, ik mocht hun al insoppen:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ze vroegen het zelf ;) ohh Natjos jij bent zo.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zo...zit je in je rukbunker....blablabla...;)) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: niet alleen, dat vrouwenteam is er ook;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat ED live ook bij het vrouwenteam mee de kleedkamer in??? :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Degene met de meeste posts op dit forum mag mee de kleedkamer in..........en mocht hij niet willen....dan de follow up |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Degene met de meeste posts op dit forum mag mee de kleedkamer in..........en mocht hij niet willen....dan de follow up Dan regel ik wel dat we samen gaan ok?? Whahahahah dat wordt lachen kerel, ben benieuwd of het vrouwtje dat leuk vind..;-) |
|
|
|