|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tuurlijk vind jou vrouw dat niet leuk.......ik heb het rijk alleen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jouw vrouwtje wel dan????? ;-)
Kom er maar in .....!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, als ze dat doen, dan worden ze rijk. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En allemaal rukkende mannen voor de buis??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik kijk altijd in de kroeg, staat het gek al ik dan........ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb er maar 1 gap.....en dat is Melissa.....haar moeder past dan wel op |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha wil het niet weten gap!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Aaaah kom je lekker op het krukkie naast me zitten. Als de dames dan scoren kunnen we lekker juichen, waar dan de slierten bijhangen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:33 schreef baco74 het volgende:[..] Aaaah kom je lekker op het krukkie naast me zitten. Als de dames dan scoren kunnen we lekker juichen, waar dan de slierten bijhangen. En bedankt voor het beeld gap!! Godver de godver!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sorry, ga je toch niet wakker van liggen hè? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Bij kampioensscap, lijkt me. Dus ze moeten ff veel winnen.. Dan krijg je de kans ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha daar ben ik te moe voor!! Maar als dit een nachtmerrie oplevert ben jij morgen de mijne!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha daar ben ik te moe voor!! Maar als dit een nachtmerrie oplevert ben jij morgen de mijne!! ;-) Ik zie wel, ga hier iig ook niet wakker van liggen :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En van de geplaatste foto's in het CAFE??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha dan is het goed man!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb ff overlegd, en we mogen samen, ze heeft er geen moeite mee zolang ik maar een rood harige mee naar huis neem zodat ze zelf ook nog wat te doen heeft.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ff overlegd, en we mogen samen, ze heeft er geen moeite mee zolang ik maar een rood harige mee naar huis neem zodat ze zelf ook nog wat te doen heeft.... Dat word dus Nenam mee naar huis nemen!! Want verder hebben we alleen nog maar blondjes aangetrokken!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat word dus Nenam mee naar huis nemen!! Want verder hebben we alleen nog maar blondjes aangetrokken!! ;-) Whahahahahahhaa, maar het elftal is nog niet compleet toch.... En Nenam rood haar??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahahhaa, maar het elftal is nog niet compleet toch.... En Nenam rood haar??? Jep, donkerrood met een rode neus!! Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahahhaa, maar het elftal is nog niet compleet toch.... En Nenam rood haar??? Alles is voor Bassie :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha gaan we weer ouwe.......twee zielen..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha komt omdat wij hetzelfde denken!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, die spreken met ze allen af om een potje te gaan rukken, beste combinatie ooit: Bier, Voetbal en vrouwen:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] haha, die spreken met ze allen af om een potje te gaan rukken, beste combinatie ooit: Bier, Voetbal en vrouwen:) Ehh.. Ik zou niet met andere mannen willen afspreken om samen te gaan rukken. Weet niet hoe het met jou zit.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 19:33 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ehh.. Ik zou niet met andere mannen willen afspreken om samen te gaan rukken. Weet niet hoe het met jou zit.. ik wel :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 19:33 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ehh.. Ik zou niet met andere mannen willen afspreken om samen te gaan rukken. Weet niet hoe het met jou zit.. Ik ook niet!! Dit soort onderonsjes laten we wel over aan de kakkerlakken!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Van Lunteren, Versteegt en Roof versterken Ajax Vrouwen
Ajax heeft gisteren een akkoord bereikt met drie voetbalsters. Desiree van Lunteren (SC Telstar), Mandy Versteegt (FC Utrecht) en Babiche Roof (FC Utrecht) komen de vrouwentak van de hoofdstedelingen versterken.
Eerder legde de club Oranje-internationals Anouk Hoogendijk en Daphne Koster al vast. Zij kwamen over van respectievelijk FC Utrecht en SC Telstar. De club hoopt op korte termijn nog meer speelsters te kunnen presteren. Ajax treedt, mits de KNVB groen licht geeft, komend seizoen toe tot de Eredivisie Vrouwen/Women's BeNeLeague.
Babiche Roof is verheugd met de overgang naar Ajax. "Dit is waar ik altijd van gedroomd heb", glundert de aanvalster in gesprek met Voetbal Centraal. "Deze kans grijp ik voor honderd procent aan. Ajax is toch prachtig? Ik zou mezelf voor mijn hoofd slaan als ik daar nee tegen had gezegd."
De spits, die bij Ajax wordt gehaald voor de linksbuitenpositie, had gisteren een gesprek met de nieuwe trainer Ed Engelkes. "Dat verliep zó positief dat ik toen definitief wist dat ik wilde gaan", vertelt Babiche. "Het wordt wel pittig, maar ik heb er veel zin in. Zes keer trainen is anders dan ik nu gewend ben. Een mooie uitdaging. En wat zou het mooi zijn als we kampioen worden. Dan word ik kampioen met mijn cluppie, want dat is het voor mij."
Babiche speelde twee jaar bij FC Utrecht Vrouwen. "Die club zit nog steeds in mijn hart", geeft ze aan. "Daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad, maar spelen voor Ajax is een droom. Ik zie de toekomst dan ook zeer positief in."
Bron: Voetbalcentraal.nl |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik ook niet!! Dit soort onderonsjes laten we wel over aan de kakkerlakken!! ;-) Hahaha, ze hebben er zelfs hun lijflied van gemaakt.. hahahahaha |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
wordt hier wel geiler van dan Suljemania.. zo slecht zullen ze wel niet zijn en dan zie ik tenminste hoppende tietjes.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
zelfs met het vrouwenvoetbal pikken we AZ spelers en zelfs de trainer. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
niet gek toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet gek toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nooir geweten dat jij een Groen Geel Hart zou hebben, dacht dat je voor Feyenoord was.. Kom ik weer bedrogen uit zeg...pfff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Nooir geweten dat jij een Groen Geel Hart zou hebben, dacht dat je voor Feyenoord was.. Kom ik weer bedrogen uit zeg...pfff Ik ben solidair met Lexie sinds kort Remco.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
De reden dat Feyenoorders Lexie top vinden is dat hij op een barretje stond en onzin aan het uitkramen was. Niet om zijn voetbalkwaliteiten, want dan is hij zo top niet, veel te wisselvallig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 13:30 schreef amsterdammer113 het volgende:Van Lunteren, Versteegt en Roof versterken Ajax VrouwenAjax heeft gisteren een akkoord bereikt met drie voetbalsters. Desiree van Lunteren (SC Telstar), Mandy Versteegt (FC Utrecht) en Babiche Roof (FC Utrecht) komen de vrouwentak van de hoofdstedelingen versterken. Eerder legde de club Oranje-internationals Anouk Hoogendijk en Daphne Koster al vast. Zij kwamen over van respectievelijk FC Utrecht en SC Telstar. De club hoopt op korte termijn nog meer speelsters te kunnen presteren. Ajax treedt, mits de KNVB groen licht geeft, komend seizoen toe tot de Eredivisie Vrouwen/Women's BeNeLeague. Babiche Roof is verheugd met de overgang naar Ajax. "Dit is waar ik altijd van gedroomd heb", glundert de aanvalster in gesprek met Voetbal Centraal. "Deze kans grijp ik voor honderd procent aan. Ajax is toch prachtig? Ik zou mezelf voor mijn hoofd slaan als ik daar nee tegen had gezegd." De spits, die bij Ajax wordt gehaald voor de linksbuitenpositie, had gisteren een gesprek met de nieuwe trainer Ed Engelkes. "Dat verliep zó positief dat ik toen definitief wist dat ik wilde gaan", vertelt Babiche. "Het wordt wel pittig, maar ik heb er veel zin in. Zes keer trainen is anders dan ik nu gewend ben. Een mooie uitdaging. En wat zou het mooi zijn als we kampioen worden. Dan word ik kampioen met mijn cluppie, want dat is het voor mij." Babiche speelde twee jaar bij FC Utrecht Vrouwen. "Die club zit nog steeds in mijn hart", geeft ze aan. "Daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad, maar spelen voor Ajax is een droom. Ik zie de toekomst dan ook zeer positief in." Bron: Voetbalcentraal.nl Je bent me voor ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Doe jij de foto's dan maar!! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 15:53 schreef Mokum1 het volgende:De reden dat Feyenoorders Lexie top vinden is dat hij op een barretje stond en onzin aan het uitkramen was. Niet om zijn voetbalkwaliteiten, want dan is hij zo top niet, veel te wisselvallig. Dat was ook top ja.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Desiree van Lunteren
Mandy Versteegt
Babiche Roof
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke dus Feyenoord is geweest??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is tie nooit geweest....Fc De Zeeuwse Dwars Liggers....dat is zijn cluppie |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Begrijp niet Feyenoorders zo denken, hij wordt geroemd door zijn "we gaan op jodenjachtliedje" en Rotterdammers beseffen niet dat diezelfde kolerelijers hun stad hebben platgegooid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet ik heb roodwit bloed man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Altijd nog beter dan WHV niet waar..? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weesper..........????,kom er maar in ouwe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Prachtig dat al die vrouwen voor Ajax willen voetballen, en zelf bij Ajax aankloppen.
Vind het wel een leuk initiatief vrouwen voetbal, weer leuk voor het imago. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weespers Homo Voetbalvereniging ..d:-) |
|
|