|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 15:53 schreef Mokum1 het volgende:De reden dat Feyenoorders Lexie top vinden is dat hij op een barretje stond en onzin aan het uitkramen was. Niet om zijn voetbalkwaliteiten, want dan is hij zo top niet, veel te wisselvallig. welke voetbal kwaliteiten?:P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nooit van gehoord.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik van jou ook niet gap......hoelang ben je al Ajacied??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je hebt aardig wat posts zie ik........waar dump je die......op de plee?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kut ik zit op het verkeerde forum d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha nee man.....kom een weekie bij mij,en ik heb je om......ik woon vlak bij de Arena gap......westenwind en je kan het ruiken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahahaha nee man.....kom een weekie bij mij,en ik heb je om......ik woon vlak bij de Arena gap......westenwind en je kan het ruiken |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: ?? |Als je dan toch niks toevoegt, wil ik je de uitgang wijzen op het Ajax-forum? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahahahha....dat zijn de ontwenning verschijnselen,ik ben bij je en je mag in mijn hand knijpen........daarna ga je een mooi leven tegemoed.....ik help je wel GAPPIE |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is er niet....eenmaal binnen en je gaat nooit meer weg |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Vandaar al die vastgeroeste figuren hier...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahahahahahha....dat zijn de ontwenning verschijnselen,ik ben bij je en je mag in mijn hand knijpen........daarna ga je een mooi leven tegemoed.....ik help je wel GAPPIE vergeet niet te zeggen: een mooi leven MET prijzen;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Trouwens dank zij die vastgeroeste hier......kan jij posten slome |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Volgens mij kan je door Boudewijn hier op het forum posten? Maar het was een bericht met wat sarcasme moet nemen heh, begrijpde gij toch wel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:10 schreef Ajx het volgende:[..] Volgens mij kan je door Boudewijn hier op het forum posten? Maar het was een bericht met wat sarcasme moet nemen heh, begrijpde gij toch wel? nu wel gap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/190089_beijer-ajax-wordt-nationaal-vrouwenelftal
Exclusief: Beijer: 'Ajax wordt nationaal vrouwenelftal'
Toon Beijer, trainer van het vrouwenelftal van Telstar, zit niet te wachten op de toetreding van Ajax in de Eredivisie Vrouwen. Beijer ziet gelijkenissen tussen Ajax en Manchester City.
Ajax heeft zich net als FCE/PSV (FC Eindhoven en PSV) aangemeld om deel te nemen aan de Eredivisie Vrouwen. De toetreding van de Amsterdamse club bleef niet onopgemerkt. Ajax versterkte zich direct met de ervaren Oranje-internationals Daphne Koster (Telstar) en Anouk Hoogendijk (FC Utrecht). In het kielzog van de twee topspeelsters volgden meerdere voetbalsters. Telstar-coach Beijer is niet gelukkig met de huidige ontwikkelingen. "Er is een soort volksverhuizing gaande", zegt de trainer van de Witte Leeuwinnen tegen ELF Voetbal. "Als het zo doorgaat, zal Ajax er met kop en schouders bovenuit steken. Op een paar speelsters na uit het buitenland, begint het te lijken op het nationale vrouwenelftal. We moeten waken dat er geen monsterscores komen zoals in Belgie. Standard Luik wint daar duels met 12-0."
Drie is te veel "Waarom is de Eredivisie bij de mannen zo populair? De stadions zitten vol omdat het aan de bovenkant spannend is. Als er een team bovenuit steekt, krijg je hetzelfde als in Spanje en in mindere mate Engeland. Bij Manchester City is een rijke oliesjeik gekomen, die alles bij elkaar koopt. Ajax plukt nu ook overal spelers vandaan. Dat is totaal niet goed voor de competitie." Beijer vindt dat de uitbreiding van de Eredivisie Vrouwen te snel gaat. Behalve Ajax en FCE/PSV wil ook FC Den Bosch toetreden. "Het is beter om maximaal één club per jaar toe te laten. Drie is veel te veel. Het risico bestaat nu ook dat jonge meisjes te snel de overstap maken van Topklasse naar de Eredivisie omdat veel clubs nieuwe speelsters nodig hebben. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van deze talenten."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Dat is mooi en dat komt dankzij het mooie vrouwen topic van Ajax op deze webside!! Neem ze allemaal aan en 1 x per jaar een flinke gangbang met alle supporters. Dit is natuurlijk op de Ajax fandag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2012 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 18:37 schreef Ajax we love you het volgende:Dat is mooi en dat komt dankzij het mooie vrouwen topic van Ajax op deze webside!! Neem ze allemaal aan en 1 x per jaar een flinke gangbang met alle supporters. Dit is natuurlijk op de Ajax fandag Ik ga liever één op één. En anders met meerdere speelsters.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat niet gebeuren.....jij bent minderjarig,is dus strafbaar......ik ga wel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 19:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gaat niet gebeuren.....jij bent minderjarig,is dus strafbaar......ik ga wel Fake ID.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11316
Concurrentie vreest oppermachtig vrouwenteam Ajax
Ajax heeft besloten actief te worden in het vrouwenvoetbal en dat is niet onopgemerkt gebleven. Daphne Koster en Anouk Hoogendijk werden snel vastgelegd en binnen een paar weken moet de selectie rond zijn. De concurrentie heeft direct hoge verwachtingen van de Ajaxselectie.
Vraagtekens Telstar is al langer actief in het vrouwenvoetbal en de trainer van die ploeg, Toon Beijer, plaatst enkele vraagtekens bij de toetreding van Ajax. Beijer vergelijkt Ajax met Manchester City omdat het actief is op de transfermarkt.
Liza van der Most (Stedoco), Leonne Stentler, Tessel Middag (beiden ADO Den Haag), Mandy Versteegt, Babiche Roof (beiden FC Utrecht) en Desiree van Lunteren (Telstar) worden door @FemaleSoccerNL allemaal met Ajax in verband gebracht. De club zelf bevestigde nog niets. Koster speelde voorheen voor Telstar, Hoogendijk droeg het shirt van Utrecht.
Beijer vindt dit geen positieve ontwikkeling, vertelt hij aan Elf Voetbal. "Als het zo doorgaat, zal Ajax er met kop en schouders bovenuit steken. Op een paar speelsters na uit het buitenland, begint het te lijken op het nationale vrouwenelftal," meent hij.
De Telstarcoach vreest voor Belgische toestanden, waar topclub Standard Luik soms wedstrijden met erg ruime cijfers wint. De 12-0 die hij als voorbeeld aanhaalt, vormde een uitzondering. Hier staan alle uitslagen van Standard Luik plus de eindstand van de competitie. "Als een team er bovenuit steekt, krijg je hetzelfde als in Spanje en mindere mate Engeland. Bij Manchester City is een rijke oliesjeik gekomen, die alles bij elkaar koopt."
Het leidt er toe dat Beijer Ajax vergelijkt met Manchester City. Overigens is een van de redenen dat Ajax toetreedt tot het vrouwenvoetbal dat het inmiddels mogelijk is zelf een jeugdopleiding op te zetten. Daarover is ook wat ophef ontstaan, lezen we op Vrouwenvoetbal.nl. De samenwerking van Ajax met het KNVB-Talententeam is ter discussie gesteld. "Het Talententeam wordt beschouwd als een opleidingsteam voor alle eredivisieteams en niet alleen voor Ajax," staat er.
In algemene zin is er nog meer discussie, over de opzet van de competitie. Naast Ajax treedt ook PSV - samen met FC Eindhoven - toe tot de competitie, waardoor wellicht tien ploegen actief zijn. Dit terwijl de KNVB samen met de Belgische bond heeft afgesproken dat acht clubs halverwege het seizoen worden verdeeld over de BeNe League A en B. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vrouwen geven alleen maar problemen gap........heb je niks aan..:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Is toch leuk voor de vrouwkes joh, en dit is weer typisch anti-Ajax gezeik! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
In sommige mogen best wat piemels in.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Het vertrouwde tekst... :-P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vrouwenselectie Ajax krijgt ook zonder hulp De Jong vorm
Het is 15 juni en dat betekent dat de amateurvoetballers en voetballende vrouwen zich tot vandaag kunnen laten overschrijven naar een andere club. Als de klok vanavond twaalf keer heeft geslagen, weet Ajax dus ook met welke vrouwenselectie er aan het eerste seizoen wordt begonnen.
Overstap De komst van Daphne Koster en Anouk Hoogendijk was al bekendgemaakt door Ajax. Fortuna Wormerveer heeft op de eigen website gemeld dat Donna van Rossum en Marieke Urbachs de overstap naar het eerste vrouwenelftal van Ajax gaan maken.
Het is nog even afwachten wie er nog volgen. Marleen Molenaar, de manager van de vrouwentak bij Ajax, zei vorige week tegenover Ajaxlife.nl dat er enkele speelster van ADO Den Haag ook de overstap naar Ajax maken. Molenaar: "Meisjes die vroeger onder een Ajaxdekbed sliepen, hebben al jarenlang maar een wens en dat is voor Ajax voetballen."
Grappende scout Siem de Jong is blijkbaar ook op de hoogte van de naderende deadline. Hij kwam vandaag via twitter, vanuit Oekraïne, gekscherend met een paar mogelijke speelsters. Klik voor een foto van zijn persoonlijke selectie hier.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11370
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
heb ik weer, ken die foto op twitter niet zien.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax-vrouwen klaar voor de start
Het vrouwenteam van Ajax heeft definitief vorm gekregen. Marleen Molenaar, manager vrouwenvoetbal van Ajax, is tevreden met de selectie van het vrouwenteam. ,,Wij hebben zorgvuldig naar een goede balans voor het elftal gezocht, vertelt ze op Ajax.nl. Het Ajax-vrouwenteam komt komend seizoen uit in de BeNe League. ,,Zowel op het gebied van de posities als op het gebied van ervaring gecombineerd met jeugdig talent, is er zorgvuldig gezocht naar een goede balans voor het elftal. Zo komen er vijf speelsters vanuit het talententeam van het Centrum voor Topsport en Onderwijs (CTO) Amsterdam, dat eerder een samenwerkingsverband met Ajax heeft afgesloten. Maar ook Donna van Rossum voegt zich bij onze selectie. Met zestien jaar is zij de jongste van het stel. We konden tevens op het enthousiasme rekenen van twee speelsters die vorig jaar nog in het buitenland speelden. Petra Hogewoning maakt de overstap vanuit FCR Duisburg. Zij had aangegeven alleen uit Duitsland te willen vertrekken als ze voor Ajax zou kunnen uitkomen. Voor haar is het tevens een betere aansluiting met betrekking tot haar activiteiten voor het Nederlands team, dat momenteel kwalificatiewedstrijden speelt voor het Europees Kampioenschap van 2013 in Zweden. Aanvalster Linda bakker heeft een jaar in Los Angeles gespeeld en overwoog om daar nog een jaar aan vast te plakken. Maar toen het nieuws over Ajax haar bereikte wilde ze direct naar Amsterdam komen. Dat soort positieve signalen hebben we overigens van veel speelsters gehad.
De speelsters luisteren aandachtig naar het welkomstwoord.
,,Ook logistiek was het voor een aantal erg aantrekkelijk. Eshly Bakker, Tessel Middag en Leonne Stentler kwamen vorig jaar bijvoorbeeld nog voor ADO Den Haag uit maar wonen en studeren in Amsterdam. Voor hen was het naast een droom om voor Ajax te spelen, ook in praktische zin geen moeilijke keuze. En ook van FC Utrecht komen enkele speelsters, waaronder Carmen Manduapessy. Zij woont en studeert ook in Amsterdam en is voor een lange periode geblesseerd geweest. Ze heeft vorig jaar aan begin van het seizoen slechts twee wedstrijden gespeeld maar ze is erg talentvol en geven haar graag een kans, aldus Molenaar.
Afgelopen week was het team voor het eerst gezamenlijk bij elkaar in de Amsterdam ArenA. De vrouwen werden in de kleedkamer van Ajax 1 ontvangen en voor de kersverse Ajacieden hing boven elke stoel een Ajax-shirt met naam en nummer klaar.
De speelsters melden zich volgende maand weer bij Ajax. In de tussentijd hebben enkele Ajacieden interlandverplichtingen, anderen genieten nog van een vakantie. Half juli staat de eerste training gepland en kan het vrouwenvoetbal bij Ajax écht beginnen. De competitie start op vrijdag 24 augustus aanstaande. Er wordt gespeeld op sportpark De Toekomst en de vrijdagavond (19.30 uur) wordt de vaste avond voor het afwerken van de competitieduels in eigen huis.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajaxvrouwen-klaar-voor-de-start.htm |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima hoor, dat wordt scoren dit seizoen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vrouwenteam Ajax compleet
Het vrouwenteam van Ajax heeft definitief vorm gekregen. De internationals Koster en Hoogendijk waren de eerste speelsters waarvan bekend werd dat ze naar Amsterdam zouden komen. In de tussentijd is er niet stilgezeten en inmiddels zijn de namen van achttien speelsters doorgegeven aan de KNVB. Daarmee is de selectie, die komend seizoen uit zal komen in de BeNe League, compleet. De volledige selectie van trainer Ed Engelkes heeft een gemiddelde leeftijd van 20,6 jaar en bestaat uit de volgende speelsters:
Marieke Ubachs (Fortuna Wormerveer), Laura du Ry (PEC Zwolle), Pascalle Tang (Amstelveen Heemraad), Donna van Rossum (Fortuna Wormerveer), Leonne Stentler (ADO Den Haag), Daphne Koster (sc Telstar), Petra Hogewoning (FCR Duisburg), Anouk Hoogendijk (FC Utrecht), Tessel Middag (ADO Den Haag), Desiree van Lunteren (sc Telstar), Vesna Veltrop (vv Zuidhorn), Sabine Becx (Nemelaer), Carmen Manduapessy (FC Utrecht), Eshly Bakker (ADO Den Haag), Liza van der Most (rv Ste.Do.Co), Mandy Versteegt (FC Utrecht), Linda Bakker (Layola Marymount University), Babiche Roof (FC Utrecht).
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Vrouwenteam-Ajax-compleet.htm |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Marieke Ubachs:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Laura du Ry:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pascalle Tang:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Donna van Rossum (aan de bal):
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Leonne Stentler:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Daphne Koster:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Petra Hogewoning:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Anouk Hoogendijk:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tessel Middag:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Desiree van Lunteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vesna Veltrop:
|
|
|