|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eshley Bakker:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Liza van der Most:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mandy Versteegt:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Linda Bakker:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Babiche Roof:
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Zitten zeker enkele knappe meiskes bij zeg... Moeten we maar eens gaan kijken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
man man man hassie, zitten een aantal prima meissies bij! dat wordt scoren! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 13:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:man man man hassie, zitten een aantal prima meissies bij! dat wordt scoren! De vrijgezellen de A, Jong en het eerste kunnen zeker scoren bij de vrouwkes... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juni 2012 - 17:46 schreef Ajx het volgende:[..] De vrijgezellen de A, Jong en het eerste kunnen zeker scoren bij de vrouwkes... hahaha |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax Vrouwen doen aan klantenbinding
04 oktober 2013 De Ajax Vrouwen hebben ruim gewonnen van PEC Zwolle. In de thuiswedstrijd liepen de gastvrouwen uit naar een 7-0-zege. Chantal de Ridder was met drie goals Ajacied van de wedstrijd. Marjolijn van den Bighelaar (2x), Desiree van Lunteren en Babiche Roof tilden de score naar 7-0. Trainer Ed Engelkes heette voor de wedstrijd twee speelsters welkom in zijn basisteam. Petra Hogewoning kon na een jaar blessureleed haar rentree maken en een halve wedstrijd spelen. En Daria Antonczyk maakte zelfs haar debuut voor Ajax. De keepster moest de plaats innemen van Marieke Ubachs die s middags ziek werd. Door de rentree van Hogewoning schoof linksback Whitney Sharpe naar de rechterflank en omdat Engelkes Kelly Zeeman op het middenveld in actie wilde zien, speelde Lauren Delleman in de verdediging naast aanvoerster Daphne Koster.
De Ajax Vrouwen namen in de eerste helft ruim afstand van PEC Zwolle, de nummer laatst in de BeNe League. Nadat PEC in de zevende minuut een grote kans vrij voor het doel verprutste, nam Ajax het initiatief over en via Marjolijn van den Bighelaar kwam de ploeg van Ed Engelkes op een verdiende 1-0-voorsprong voor de goed gevulde tribune bij het hoofdveld. Desiree van Lunteren verdubbelde, kort nadat ze aan de enkel was verzorgd, de score na een voorzet van Claudia van den Heiligenberg. De gasten stonden erbij en keken naar de vele kansen die Ajax in de eerste helft nog kreeg. Alleen Chantal de Ridder was daarbij nog succesvol die een lange bal van achteruit oppikte en scoorde, 3-0.
De supporters hadden nauwelijks hun plaats kunnen innemen toen De Ridder Ajax op 4-0 zette. PEC Zwolle leek in die fase iets terug te willen doen, maar de debuterende keepster Daria Antonczyk zorgde met prima reddingen dat er voor de Zwolse formatie helemaal niets te halen viel deze avond. Het werd alleen maar erger voor de gasten, want nadat Mandy Versteegt de bal op de paal had gekruld, scoorde De Ridder opnieuw, 5-0. Samen met Van den Bighelaar reeg De Ridder de kansen aaneen. Maar pas in de 83e minuut leverde dat weer een treffer op. Van den Bighelaar stond aan het einde van een uitstekend uitgespeelde aanval en tekende voor de 6-0, waarna invalster Babiche Roof in de korte tijd dat zij in het veld stond nog de 7-0 wist te maken.
,,Zon uitslag wil je natuurlijk elke week wel neerzetten, gaf trainer Engelkes voor de camera van Ajax TV toe. ,,Maar dat is niet realistisch. Dit seizoen lukt niet alles, maar misschien hebben we dit wel nodig om eruit te komen. Volgende week treffen we FC Twente en we hopen dit niveau vast te houden. Want nu hadden we die drive wel en waren we wel een team. Dit geeft vertrouwen.
Houd Ajax TV in de gaten voor de hoogtepunten van de wedstrijd en interviews met Chantal de Ridder en Marjolijn van den Bighelaar.
Ajax Vrouwen - PEC Zwolle 7-0 (3-0) Scoreverloop: 20. Vd Bighelaar 1-0, 28. Van Lunteren 2-0, 38. De Ridder 3-0, 46. De Ridder 4-0, 67. De Ridder 5-0, 83. Vd Bighelaar 6-0, 89. Roof 7-0
Ajax Vrouwen: Antonczyk; Sharpe, Koster, Delleman, Hogewoning (46. Van der Most); Zeeman, Van Lunteren, Van den Bighelaar; Versteegt (72. E. Bakker), De Ridder, Vd Heiligenberg (63. Roof) .
Tekst: Ajax.nl Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Bronneke |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
... foutje, reactie op oud bericht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha ja, oud topic ff omhoog gehaald |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zolang je maar geen 20 jaar wacht, want anders moeten er frisse vrouwtjes in dit topic geplaatst worden. |
|
|
|
|
sjarrel
|
|
|
yo wat een geouwehoer op en neer. denk dat jullie goeie supporters voor het damesteam zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Goeie opener dit. Welkom, leuk dat je er bent en je even voorstelt. Stel je voor dat je start met het afzeiken van anderen....
oh wacht even....
Mag ik een verse start voorstellen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is een saai topic man. Word pas interressant wanneer de naaktfoto's van het vrouwenteam verschijnt... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat vrouwenelftsl, kweenie. Aangezien het commercieel allemaal geen zoden aan de dijk zet is het dameselftal toch al op de achtergrond verdwenen. Weet ook niet goed wat ik er van moeten denken momenteel. Kost Ajax centen, levert weinig tot niets op, ook niet in de marketing en publiciteit... tja.
Het is een beetje hopen/gokken dat het op enig moment wel aantrekt en de huidige investering dividend gaat uithalen maar wie ziet dat eigenlijk snel gebeuren. |
|
|
|
|
sjarrel
|
|
|
quote: Ik heb dit niet geschreven.Heb aleen me sterkte toegewenst bij de topic sterkte.Vreemd mss nog een sjarrel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 18:09 schreef sjarrel het volgende:[..] Ik heb dit niet geschreven.Heb aleen me sterkte toegewenst bij de topic sterkte.Vreemd mss nog een sjarrel Je hebt 3 posts, 1 bij het sterkte topic hier, 2 hier... misschien nog iemand in huis? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hij of iemand anders in zn huis heeft ooit hier iets gepost zonder een account aan te maken. Dan slaat Headliner die reactie op totdat je een account aanmaakt of inlogt ofzo. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hebben ze eindelijk wat lekkere wijven in het stadion, laten ze ze weer lopen...
Ajax en Arsenal FC hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Anouk Hoogendijk. Ook de speelster bereikte overeenstemming met de Engelse club. De transfer is onder voorbehoud van de administratieve afhandeling. Daarna tekent ze een contract dat direct ingaat en een looptijd heeft van een seizoen. De verdedigende middenvelder speelde sinds juli 2012 bij de vrouwenploeg van Ajax. Hoogendijk werd op 6 mei 1985 geboren in Woerden. De 94-voudig international van het Nederlands vrouwenteam speelde voorheen onder meer voor FC Utrecht en het eveneens Engelse Bristol Academy. Arsenal speelt in maart wedstrijden in de kwartfinale van de UEFA Champions League. Kort daarna begint hun competitie, de FA Womens Super League.
Hoogendijk: ,,Ik vind het leuk en tegelijkertijd heel spannend. Het was wel een moeilijke beslissing want ik heb het enorm naar mijn zin bij Ajax. Alles is hier perfect geregeld en we hebben een leuk en goed team. Maar ik ben 28 en dit is voor mij een geweldige kans. Afgelopen vrijdag was ik op uitnodiging bij Arsenal in Londen en daarna heb ik de knoop doorgehakt. Toen ik anderhalf jaar geleden naar Ajax ging kwam een wens in vervulling. Maar dit is weer een nieuwe stap in mijn loopbaan. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2014 - 21:31 schreef Peterhs het volgende:Hebben ze eindelijk wat lekkere wijven in het stadion, laten ze ze weer lopen... Ajax en Arsenal FC hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Anouk Hoogendijk. Ook de speelster bereikte overeenstemming met de Engelse club. De transfer is onder voorbehoud van de administratieve afhandeling. Daarna tekent ze een contract dat direct ingaat en een looptijd heeft van een seizoen. De verdedigende middenvelder speelde sinds juli 2012 bij de vrouwenploeg van Ajax. Hoogendijk werd op 6 mei 1985 geboren in Woerden. De 94-voudig international van het Nederlands vrouwenteam speelde voorheen onder meer voor FC Utrecht en het eveneens Engelse Bristol Academy. Arsenal speelt in maart wedstrijden in de kwartfinale van de UEFA Champions League. Kort daarna begint hun competitie, de FA Womens Super League. Hoogendijk: ,,Ik vind het leuk en tegelijkertijd heel spannend. Het was wel een moeilijke beslissing want ik heb het enorm naar mijn zin bij Ajax. Alles is hier perfect geregeld en we hebben een leuk en goed team. Maar ik ben 28 en dit is voor mij een geweldige kans. Afgelopen vrijdag was ik op uitnodiging bij Arsenal in Londen en daarna heb ik de knoop doorgehakt. Toen ik anderhalf jaar geleden naar Ajax ging kwam een wens in vervulling. Maar dit is weer een nieuwe stap in mijn loopbaan. Tja zonde, van zo'n mooie vrouw, moet je nooit laten lopen. Maar kan haar wel begrijpen. Lekker ding, maar gun het haar wel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2014 - 22:20 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja zonde, van zo'n mooie vrouw, moet je nooit laten lopen. Maar kan haar wel begrijpen. Lekker ding, maar gun het haar wel Roof > Hoogendijk |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: tja voor Roof kom ik ook naar het stsadion, maar Hoogendijk vind ik persoonlijk lekkerder |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hilversummer he.. Ik ken d'r vader. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je kan beter haar kennen ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Net zoals Boudje haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha ik weet ;) Maar zat net op een andere voetbalclub dan haar haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:
Nuff said. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, die ken ik ook, dat is m'n buurman........ ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ratajkowski zou ook een aanwinst zijn voor het Ajax vrouwen team:)
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Daar krijgt zelfs een ijsBEER het warm van... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De meest linkse graag.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Doe mij die twee in het midden dan maar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Aah jij gaat voor het bier....is beter ouwe, die rooie naast me gaf me al knallen ;-) ik doe mee....proost pik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Aah jij gaat voor het bier....is beter ouwe, die rooie naast me gaf me al knallen ;-) ik doe mee....proost pik Ik heb het woord bier nog niet in m'n mond gehad..... enne... die rooie van mij is niet thuis ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik heb het woord bier nog niet in m'n mond gehad..... enne... die rooie van mij is niet thuis ;-) Die twee in het midden zeg je.....er staan 5 vrouwen ik gokte op het bier....kunnen ook de tieten zijn....pfffffff laat maar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nee hoor vriend, ik ga in dit geval toch maar voor het bier ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Proost dan maar pik.....morgen weer naar mijn dochter;-)....weliswaar voor 2 uur en 200km rijden, maar ik blijf volhouden |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als ze straks oud genoeg is, komt ze ook naar jou toe gap!! Tot die tijd dus nog wel ff volhouden!
Veel plezier met haar morgen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Krijg nou wat, ze worden zelfs zwanger! |
|
|