|
|
me super guidetti
|
|
|
is poepon een goeie spits |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we Castaignos proberen.. Dat lijk mij wel wat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom twee topics openen..??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En benschop dan maat..??d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
sorry van de 2 topics klein foutje met registreren maar castaignos kopen of huren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die komt weer in beeld als Luc evt is afgevallen! |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
wat dachten jullie van holman? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat het een kaasjood is.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: net te laat die gaat nr Engeland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: OMG dan maar hopen dat Luc komt want anders branden binnen een uur weer 40 lampjes.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
gaat holman serieus naar eng nog niet van gehoord |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Aston Villa geloof ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan word het een cheesejew.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: of buttmen ipv Holman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
of arshavin van arsenal , ik denk misschien dat ie een beetje te duur is maar tog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 13:44 schreef me super guidetti het volgende:of arshavin van arsenal , ik denk misschien dat ie een beetje te duur is maar tog die zit bij Zenith kerel.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: al stijve piep voor vanaf Bos... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al bij de buurvrouw langs geweest D..?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: als Kuyt niet komt ivm geld dan komt Owen zeker niet.. en die is ook aan t afbreken hoor... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Man komt net thuis van der...mr heb nog overbuurvrouw... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: D///levensgenietert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: al afgebroken..en is CVM.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
Ivica Olic van bayern munchen? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: verslijt hem niet met pissen maat... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: die is nr andere duitse club gegaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
doe dan ook maar rondlado erbij |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hij is transfervrij en een goeie spelert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
een oud speler van arsenal is 27 jaar heeft veel ervaring zoek maar op op youtube |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ken hem wel, zat bij Arsenal. Geen topschutter, groot talent, maar er niet uitgekomen, loopt al zo'n beetje tegen de 30 denk ik. Niet doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:07 schreef me super guidetti het volgende:een oud speler van arsenal is 27 jaar heeft veel ervaring zoek maar op op youtube Ziet ervwel goed uit op youtube maar daar staat vaak alleen de goede dingen natuurlijk.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ziet ervwel goed uit op youtube maar daar staat vaak alleen de goede dingen natuurlijk.. is niet spectaculair die gozert hoor... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hij is 27 en heeft wel ervaring hoor ik denk dat het een waardevolle toevoeging is voor feyenoord |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
daar zie je het bij de premier leageu en hier is het niveau lager dat moet je ook meerekenen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:12 schreef me super guidetti het volgende:hij is 27 en heeft wel ervaring hoor ik denk dat het een waardevolle toevoeging is voor feyenoord niet doen... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Luuk de Jong van De Tukkers Van Wolswinkel Jan Klaas Huntelaar iemand uit het tweede van M City |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:14 schreef bode het volgende:Luuk de Jong van De Tukkers Van Wolswinkel Jan Klaas Huntelaar iemand uit het tweede van M City Je maat is jarig vandaag bode, ga je nog langs..? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:13 schreef me super guidetti het volgende:daar zie je het bij de premier leageu en hier is het niveau lager dat moet je ook meerekenen Premier League is voor hem al weer een tijdje terug hoor. Hij speelde een aantal seizoenen Championship met Middlesbrough en hij speelt nu in de Ligue 1 bij Lorient.
Hij is trouwens 29 jaar ipv 27. Ik heb zijn statistieken opgezocht en die zijn nog veel slechter dan ik dacht. Nog geen 30 goals in bijna 200 wedstrijden. |
|
|
|