|
|
bode
|
|
|
quote: is hij wel eens een echter spits |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Te duur. Die hebben ze bij HSV de deur uit moeten doen vanwege zijn salaris. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 2 goals in 23 wedstrijden bij Wigan dit seizoen... niet indrukwekkend. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik weet niet wat U bedoeld |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
claudio pizzaro is best wel goed! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gaat waarschijnlijk naar Schalke of Dortmund. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die heb je al genoemd :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Olic heeft al bij Wolfsburg getekend. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
oh word al een beetje dement zie ik ehh markus rosenberg? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Spitsen moeten ook pasen bij een club en het systeem ik denk dat hier in Nederland alleen dan de L de Jong verder niemand past bij Feyenoord |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Spitsen moeten ook pasen bij een club en het systeem ik denk dat hier in Nederland alleen dan de L de Jong verder niemand past bij Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Redelijke speler, maar scoort door zijn carriere heen telkens net te weinig. Speelde ook nog bij Ajax. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfffffffff, gozert! Quianoo heeft in 2008 voor het laatst een wedstrijd gespeeld. Notabene bij een club die nu niet meer bestaat --> Haarlem. Hoe kom je er bij??? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Luc Castaignos lijkt me kandidaat nr 1. Goede en haalbare alternatieven lijken er op dit moment niet te zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat je ook bedenkt/voorstelt: het heeft geen zin.
Ikzelf vind Terpstra wel oorlogszuchtig in de 16 meter. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
bedoel je met luc castaignos kopen of huren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Liever kopen dan huren, maar Inter heeft 3 miljoen voor hem betaald nog geen jaar terug. Dat geld willen ze natuurlijk minstens terug. Ik denk bovendien niet dat Inter nu al van hem af wil. Maar huren lijkt me ook een goede optie, Luc kent de club natuurlijk, dus een aanpassingsperiode zal niet echt nodig hebben. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
wacht effe huren voor een jaar? dan zit je met hetzelfde probleem dan is dit het moment om een goeie transfervrije spits te nemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:41 schreef me super guidetti het volgende:wacht effe huren voor een jaar? dan zit je met hetzelfde probleem dan is dit het moment om een goeie transfervrije spits te nemen Joh, niets liever. Maar dan moet die goeie transfervrije spits er wel zijn hea! Ik heb hem nog niet gezien. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
maar castaignos huren is gewoon uitstellen van een probleem |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: volgens de duitse kranten nog niks van bekend, maar geen spits voor Feyenoord vaak zien spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Joh, niets liever. Maar dan moet die goeie transfervrije spits er wel zijn hea! Ik heb hem nog niet gezien. Ut heeft geen zin. Castaignos is een optie. En dat is het wel weer. Putten uit bekendere namen in binnen- of buitenland is: - onbetaalbaar/duur - geen verbetering t.o.v. Fernandez.
Huur is de enige optie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is een tijdelijke oplossing, heb je gelijk in. Maar wellicht ontvangen wij inkomsten uit de CL. Dan hebben we een groter budget voor het jaar erop. Met Luc erbij maken we daar wel een grotere kans op. Een andere optie is datals Kuyt bij Liverpool blijft dit seizoen, dat hij dan wellicht een jaartje later alsnog naar Feyenoord komt.
Het is niet ideaal, heb je volkomen gelijk in, maar we hebben weinig keuze. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Alleen als we kunnen achterhalen waar hij in de jeugd heeft gespeeld. Moeten natuurlijk wel alle problemen van te voren uitsluiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een Engelse spits ,zonder tanden uit Premier l of lager een beuker. of (heb ik al eerder gezegd) 2 spitsen uit de Jupiler l en dan maar kijken of ze kunnen groeien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: BvM is toch je maat kuttekop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey ga jij je nou eens lekker bezig houden met je varkensfetisj, raar mannetje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Guidetti een jaar huren is toch ook heen probleem geweest waarom Luc dan wel.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
waarom zet feyenoord een streep door de komst van bulykin en drenthe ik vind het egt twee goede toevoegingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 17:42 schreef me super guidetti het volgende:waarom zet feyenoord een streep door de komst van bulykin en drenthe ik vind het egt twee goede toevoegingen Drenthe vind ik ook jammer maar Burkini is een..
TOETTOET ABFÜHREN.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
bulykin heeft maar 1 jaar de bank warm gehouden vind niet dat we em daarop moeten afrekenen |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
wat vinden jullie van James McFadden |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Guidetti een jaar huren is toch ook heen probleem geweest waarom Luc dan wel.. nu zie je dat guidetti niet meer terugkomt en we met hetzelfde probleem zitten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
me super guidetti