|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 09:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die hebben we ooit binnen onze gelederen gehad ........ Maar toen zaten de juiste mensen nog niet op de juiste plek !! En werd ie te licht bevonden !! Weet je dat zeker? Hij stond wel ooit in de belangstelling van Feyenoord toen hij nog bij Lech Poznan speelde, maar hij heeft bij ons toch niet in de jeugd gespeeld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 12:03 schreef Sjon het Kanon het volgende:Iemand uit de Jupiler league kopen en dan verhuren aan Excelsior of RKC? Bijvoorbeeld Van Weert van FC Den Bosch? Ik ben voor, talentje..!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 12:03 schreef Sjon het Kanon het volgende:Iemand uit de Jupiler league kopen en dan verhuren aan Excelsior of RKC? Bijvoorbeeld Van Weert van FC Den Bosch? Zie hem net een helft spelen.. Zo traag als dikke stront die gozer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 12:03 schreef Sjon het Kanon het volgende:Iemand uit de Jupiler league kopen en dan verhuren aan Excelsior of RKC? Bijvoorbeeld Van Weert van FC Den Bosch? Als we al een tranfersom zou besteden aan een speler, dan wel aan een die een directe versterking kan zijn voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: is geen materiaal voor nederlandse topclub.. er zijn er laatste jaren aantal doorgebroken ala Chadli en Mertens mr het is nou ook weer niet zo dat ineens elke Jupiler speler die het aardig doet dat ze ineens bij eredivisie {sub}top mee kunnen draaien.. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 11:55 schreef Dirk1 het volgende:waarom word er niet gdacht aan nemeth van rkc is dacht ik transfervrij weet het niet zeker maar is misschien wel betaalbaar.... +1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 11:17 schreef tomson het volgende:[..] Ja joh, kom ook weer eens gezellig langs. Gezellig bij de kakkies he? acht wat maakt het uit, had er ook Sigthorsson neer kunnen zetten he:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] acht wat maakt het uit, had er ook Sigthorsson neer kunnen zetten he:) Ja had gekunt maar je koos voor natte jos.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: das een goed spitsje hoor;)
nog gefeliciteerd met Chelsea gister. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
ben ik weer wat dachten jullie van kalou , is het een toevoeging van waarde voor feyenoord en za ie wel terugkomen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:09 schreef me super guidetti het volgende:ben ik weer wat dachten jullie van kalou , is het een toevoeging van waarde voor feyenoord en za ie wel terugkomen? Goedemiddag Leo, kalou is zeker een mooie aanvulling maar denk niet dat is nu al zal komen.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
als ie tog komt , krijg ik dan +1908 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb hem nog een mailtje gestuurd, dan weet je het |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb hem nog een mailtje gestuurd, dan weet je het |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:09 schreef me super guidetti het volgende:ben ik weer wat dachten jullie van kalou , is het een toevoeging van waarde voor feyenoord en za ie wel terugkomen? maakt te weinig doelpunten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 67 wedstrijden 35 goals. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat je niet langs bent geweest dan..?? Wat heb je hem geschreven..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heel veel als je in twee jaar 35 doelpunten maakt, dan ben je een goeie spits maar in 5 jaar niet snap je |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sowieso, 35 doelpunten in 67 wedstrijden..? Mooie statistiek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:00 schreef bode het volgende:[..] heel veel als je in twee jaar 35 doelpunten maakt, dan ben je een goeie spits maar in 5 jaar niet snap je Ligt er toch aan hoeveel wedstrijden je heb gespeeld man.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:00 schreef bode het volgende:[..] heel veel als je in twee jaar 35 doelpunten maakt, dan ben je een goeie spits maar in 5 jaar niet snap je Ja voetbalkennert. Veel gebeld met Bert? Voor de rest: lees reply T.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In zijn tijd bij Feyenoord... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Triggerfinger dan maar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, van bode moeten we het niet hebben. Teveel voetbalverstand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
maar ffe iets anders ik heb ook een idee voor de nieuwe kuip EEN TRAMHALTE IN DE KUIP!!! hehhhhhheeeeee goed he |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 12:03 schreef Sjon het Kanon het volgende:Iemand uit de Jupiler league kopen en dan verhuren aan Excelsior of RKC? Bijvoorbeeld Van Weert van FC Den Bosch? Snap hem niet. Waarom een jupiler speler kopen om hem weer te verhuren aan een andere jupiler ploeg?!?!? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:47 schreef me super guidetti het volgende:maar ffe iets anders ik heb ook een idee voor de nieuwe kuip EEN TRAMHALTE IN DE KUIP!!! hehhhhhheeeeee goed he Nee dan een metrostation dat kost geen ruimte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:47 schreef me super guidetti het volgende:maar ffe iets anders ik heb ook een idee voor de nieuwe kuip EEN TRAMHALTE IN DE KUIP!!! hehhhhhheeeeee goed he Slecht plan. Dan moet er ook een Burgerking en een hoerenbuurt worden ingericht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:21 schreef bode het volgende:Een goeie spits is iemand die past in een elftal en doelpunten kan maken, kan goed mee voetballen en goed kan koppen en een goeie loop vermogen heeft, en ook goed mee kan verdedigen kijk naar Luuk de Jong van Fc. Twente dat is een goeie spits goud waard voor de club Drogba lijkt mij wel wat,wat jij Bode? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als Van Geel Kalou en Drogba naar R'dam weet te halen moet het nieuwe stadion zijn naam krijgen wat mij betreft! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die van Beukering is wel wat. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Toettoet
Abfrüren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Bombarda niet vergeten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wie is een goede spits? iemand die goals maakt, het liefst rond de 30 in het seizoen ;) |
|
|
|