|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:14 schreef Milo het volgende:wie is een goede spits? iemand die goals maakt, het liefst rond de 30 in het seizoen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:14 schreef Milo het volgende:wie is een goede spits? iemand die goals maakt, het liefst rond de 30 in het seizoen ;) Die zoeken we, wie is het Milo, vertel.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BREAKING NEWS (Bron: www.elfvoetbal.nl)
CL-finaleheld maakt afscheid bij Chelsea bekend
Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 21 mei '12 14:46
De held van de Champions League van zaterdagavond is niet meer te zien in het shirt van Chelsea. Didier Drogba heeft gezegd dat hij volgend seizoen niet meer voor de Engelse topclub speelt.
Dat meldt France Football. De Ivoriaanse spits zou het nieuws gisteren (zondag) aan zijn ploeggenoten bekend hebben gemaakt. Over zijn nieuwe club is echter nog niets bekend, maar hij kan op ruime belangstelling rekenen. Rusland, China, Italië, maar zelf hoopt hij op Feyenoord. De 34-jarige spits is razendpopulair. Vooral nu hij transfervrij is.
Drogba werd in 2004 overgenomen van Olympique Marseille. Afgelopen zaterdag kroonde hij zich tot grote held in de finale van de Champions League. Hij sleepte op de valreep een verlenging uit het vuur door net voor tijd een corner van Juan Mata binnen te koppen. Na 120 minuten trapte hij de beslissende strafschop binnen.
In februari werd hij door de vorige manager André Villas-Boas nog op een zijspoor gezet. Maar onder diens interim-opvolger Roberto Di Matteo keerde hij terug in de basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MAAR ZELF HOOPT HIJ OP FEYENOORD..
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: veel te weinig voor een spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat om het aantal wedstrijden niet het aantal jaar.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Drogba zou een perfecte versterking zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maar de vraag is weet van geel hem te halen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee lukt hem niet, hij zal niet eens de moeite nemen.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Waarom nemen wij geen sjeik? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij hebben Lijdensweg.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: maar die is niet rijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: BREAKING NEWS..!!!
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: kom ik niet meer in de kuip als hij speelt |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee hij is te lelijk. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Wil je ronaldo dan?? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: dan is de club kapot als hij een keer opstapt nooit aan beginnen, kijk ook maar eens bij Vitesse met Zö'n vreemde aan de macht |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 18:01 schreef JanM het volgende:BREAKING NEWS (Bron: www.elfvoetbal.nl)CL-finaleheld maakt afscheid bij Chelsea bekend Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 21 mei '12 14:46 De held van de Champions League van zaterdagavond is niet meer te zien in het shirt van Chelsea. Didier Drogba heeft gezegd dat hij volgend seizoen niet meer voor de Engelse topclub speelt. Dat meldt France Football. De Ivoriaanse spits zou het nieuws gisteren (zondag) aan zijn ploeggenoten bekend hebben gemaakt. Over zijn nieuwe club is echter nog niets bekend, maar hij kan op ruime belangstelling rekenen. Rusland, China, Italië, maar zelf hoopt hij op Feyenoord. De 34-jarige spits is razendpopulair. Vooral nu hij transfervrij is. Drogba werd in 2004 overgenomen van Olympique Marseille. Afgelopen zaterdag kroonde hij zich tot grote held in de finale van de Champions League. Hij sleepte op de valreep een verlenging uit het vuur door net voor tijd een corner van Juan Mata binnen te koppen. Na 120 minuten trapte hij de beslissende strafschop binnen. In februari werd hij door de vorige manager André Villas-Boas nog op een zijspoor gezet. Maar onder diens interim-opvolger Roberto Di Matteo keerde hij terug in de basis. is dit serieus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is toch duidelijk: hij heeft met Kalou gesproken over de magie van Feyenoord en wil nu niets anders meer! Dat moet jij als Feyenoorder toch begrijpen !?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:30 schreef JanM het volgende:[..] Is toch duidelijk: hij heeft met Kalou gesproken over de magie van Feyenoord en wil nu niets anders meer! Dat moet jij als Feyenoorder toch begrijpen !?!?!?!?!?!?! Ghehe.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
het is fake heb het echt artikel gezien... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Cisse, Drogba en Kalou, ben je wel je voorste linie kwijt bij de africa-cup. Bij mijn weten is die ook deze winter weer! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:34 schreef STS het volgende:Cisse, Drogba en Kalou, ben je wel je voorste linie kwijt bij de africa-cup. Bij mijn weten is die ook deze winter weer! Staan we natuurlijk niet af hè! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:34 schreef STS het volgende:Cisse, Drogba en Kalou, ben je wel je voorste linie kwijt bij de africa-cup. Bij mijn weten is die ook deze winter weer! Oeps..niet bij nagedacht, scherp van je..!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
is Van Aken een spits voor feyenoord hij is gratis en jong! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Wie is Van Aken nou weer? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik moet toegeven dat je wel een volhouder bent super Guidetti :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:14 schreef Milo het volgende:wie is een goede spits? iemand die goals maakt, het liefst rond de 30 in het seizoen ;) Afonso Alves, die Ex-Spits van H'veen is op dit moment ook transfervrij. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: tering wim.. gaat het wel helemaal lekker met je? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: T'gaat goed hoor en met jou Kuipje?
|
|
|
|
arie reijnhout
|
|
|
er zijn nu al verschillende namen genoemd maar waarom denken jullie niet aan malky van roda jc |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heeft een contract getekend daar. Kost geld, doet Feyenoord niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:32 schreef arie reijnhout het volgende:er zijn nu al verschillende namen genoemd maar waarom denken jullie niet aan malky van roda jc Omdat dat een een seizoenvlieg is.
Pats....En dood. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Wat een graftopic zeg. Nivotje alberto |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Het Xavi en Luuktopic uiteraard... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Lukaku huren ? Vossen van Genk ? Havenaar van Vitesse komt niet aan de bak maar heeft scorend vermogen, Reis van Vitesse ? Berg van HSV ?
Zomaar wat namen die ik niet eerder hoorden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het Feyenoord café topic Leon d:-)) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:29 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Lukaku huren ? Vossen van Genk ? Havenaar van Vitesse komt niet aan de bak maar heeft scorend vermogen, Reis van Vitesse ? Berg van HSV ? Zomaar wat namen die ik niet eerder hoorden Weg met die losers |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: hahaha oke dan!
Al vind ik Lukaku geen slechte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen losers. Zeer geschikt voor 020. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: En Lukaku dan ? Samen met Kalou een geweldige voorhoede lijkt mij |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: moet hij niet weg bij de beloften van de Tukkers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:35 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] En Lukaku dan ? Samen met Kalou een geweldige voorhoede lijkt mij Allemaal onhaalbaar JJ. Niet realistisch, voor zulke spelers zijn clubs in Nederland een voetnoot. |
|
|
|