|
|
me super guidetti
|
|
|
is poepon een goede spits voor feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
waarom niet? hij is goedkoop en hij legt ze er makkelijk in met betere flankspelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 13:31 schreef me super guidetti het volgende:waarom niet? hij is goedkoop en hij legt ze er makkelijk in met betere flankspelers Vraag maar aan Han heeft met een verwittingsproces te maken of zo ghehe.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 13:31 schreef me super guidetti het volgende:waarom niet? hij is goedkoop en hij legt ze er makkelijk in met betere flankspelers hoeveel heeft hij er inliggen dit seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Luc castaignos proberen.. Misschien een nieuwe topic proberen man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een simpele ziel. slotje!! |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
castaignos op huurbasis of kopen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
poepon heeft er trouwens 12 gemaakt met de graafschap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Trouwens leuk dat je er bent guidetti maar laat even wat meer van je weten in het stel je voor topic voor de nieuwelingen, als je dat wilt natuurlijk ik zal hem ff boven aan zetten..nogmaals welkom..!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen in een nieuw topic geef ik daar antwoord op. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan kan je nog beter Alex Schalk halen van NAC. Die hebben ze vorig jaar ook een aanbod gedaan maar hij wou zelf nog in Breda blijven ..... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hallo jongens ik zal wel effe opzoek gaan naar andere transfervrije spelers die misschien goed zijn voor feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bij Chelsea speelt een aardige transfervrije spits uit Ivoorkust! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Hahahahahaa Poepon,
We hebben een spits nodig die zijn 3 a 4 kansen benut, niet 1 die er 20 a 25 nodig heeft om een goal te maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: HALEN..!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|