|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Trusten gozerT,.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
mmmmm slechte wedstrijd maar chelsea moet gewoon gaan voetballen want als chelsea effe aanzet dan zie je ook chelsea best kan voetballen maar ik zou als ik chelsea was niet meer met de kont in de eigen 16 gaan hangen....
Come On Chelsea! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is dat Kalou misschien naar Feyenoord komt ingeval van winst ,dus Chelsea mag dan winnen van mij maar eigenlijk is het Bayern wat mij betreft het meest gegunt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is dat Kalou misschien naar Feyenoord komt ingeval van winst ,dus Chelsea mag dan winnen van mij maar eigenlijk is het Bayern wat mij betreft het meest gegunt... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Kom op Chelsea!!! Bij winst komt Kalou terug..:P |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is dat Kalou misschien naar Feyenoord komt ingeval van winst ,dus Chelsea mag dan winnen van mij maar eigenlijk is het Bayern wat mij betreft het meest gegunt... Haha indd!!! +1 |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Maatje, heb je al verteld over me actie van vandaag? ;) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is dat Kalou misschien naar Feyenoord komt ingeval van winst ,dus Chelsea mag dan winnen van mij maar eigenlijk is het Bayern wat mij betreft het meest gegunt... Maar Kalou heeft toch ook nog gewoon een contract bij Chelsea? dus word een beetje lastig.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 22:03 schreef dennie het volgende:[..] Maar Kalou heeft toch ook nog gewoon een contract bij Chelsea? dus word een beetje lastig.. Indd!! 50 dagen is best lang nog:P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Dus z'n contract loopt af? Zou mooi zijn dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Na Engeland, en nog veel jonger dan Dirk heeft hij wel wat te hoge salariseisen vermoed ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Stel je voor dat Kuijt Kalou Drenthe en Guzman naar Feyenoord komen... wauw Dan zijn we zeker kampioen volgend seizoen.
Drenthe - Kuijt - Kalou
met Guzman erachter voor de aanvoer en daar nog bij Clasie en El Ahmadi. Perfectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yup, laat mijn vrouw mee kijken. Scheelt weer straks. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
heel dom van chelsea als je zo speelt maja bayern is barca niet.als chelsea met zulke spelers gewoon meer aanvallendhad gespeeld hadden ze gewonnen maar ja weer vervallen in het oude patroon he.met zulk soort spleres moet je vooruit voetballen en als je dat niet doet tjah heel dom!
Come on Chelsea!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
dat bedoel ik dus 1-1 gewoon nu moet het wel hea en dan pas doen ze het!hahaha
come on chelsea!
naar voren chelsea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Word het toch nog interessant. 1-1 |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kalou komt terug kalou komt terug..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij lag te slapen..ksssst.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yessss vrije trap, drogba Schiet hem over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: OneLove gozerT d:-))) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik snap die drogba ook niet hoor bij zo een vrije trap moet je gewoon direct boemen op het doel!
Come On Chelsea! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Godverdomme het zweet in mijn handen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha jaja dat wordt sexen op het net........P; |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als Chelsea scoort spuit ik verdomme heel dat beeldscherm vol.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha precies ik ook!we willen spuiten!!!!!!P:
Come On Chelsea!
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 22:37 schreef TheMenace het volgende:ik snap die drogba ook niet hoor bij zo een vrije trap moet je gewoon direct boemen op het doel! Come On Chelsea! Jij bent toch die Duitser? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja alleen ben niet voor bayern houd niet van die club ben meer van dortmund en schalke! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das haben wir nicht gewusst.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
tralalalala penalty Bayern tralalala |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat maar liggen hij moet dood |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Sorry maar moest je effe jennen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat een homo die ribery en robben 2 homo''s in hetzelfde elftal haha
kom cech houdt hem tegen! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Troost je hij zit nog niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahahahe echt een nederlander hahahahahaha
net zoals het nerderlands elftal gaat doen missen!!!!!hahahaha
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou hebben we drama hoor..gestopt! |
|
|
|