|
|
tomson
|
|
|
De ups en downs volgen elkaar snel op Bosje :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Alsof het mij kan jeuken wie van de twee er wint |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus je zit gewoon mij te zieken..??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffffff dit is niet goed voor me.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Wat koop je voor een gestopte penalty??? Rare vraag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan wel één die wat minder breekbaar is. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
Misschien moet robben eens aan het NL-O17 gaan vragen hoe je een penalty neemt. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog de groeten aan Ronald Koeman gedaan of zelfs een biertje gedronken..kon er smakelijk om lachen maat, moet jij weer hebben d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk dat het een open sollicitatie naar Chelsea was van hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nog de groeten aan Ronald Koeman gedaan of zelfs een biertje gedronken..kon er smakelijk om lachen maat, moet jij weer hebben d:-))) Ik baal wel dat ik niet zo bijdehand genoeg ben, om er te blijven staan..
Gelijk even de laatste nieuwtjes doornemen haha..;P
Maar hij zit daar vaker, alleen niet vaak buiten...NL en mooi weer komt zelden voor..:( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:06 schreef EdjeNL het volgende:[..] Ik baal wel dat ik niet zo bijdehand genoeg ben, om er te blijven staan.. Gelijk even de laatste nieuwtjes doornemen haha..;P Maar hij zit daar vaker, alleen niet vaak buiten...NL en mooi weer komt zelden voor..:( Jaha of er gewoon ff bij gaan zitten, rondje van EDJE..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GO CHELSEA GO CHELSEA GO CHELSEA
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Wat een kut kat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Danst beter dan hij er uit ziet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Nu pingels!Come petr cech!Come on Chelsea! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Goed wijntje voor zijn verjaardag geven..;) Even aanpappen..:P |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
de clubs die ik het minst mag staan in de Finale |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wie ajax?haha P;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik als Ajax supporter kan hier wel om lachen ;-)
Ik ben denk ik ook als enige Ajax supporter die Feyenoord in me top 10 heb staan qua Sympathie voor een club |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
yesssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gefeliciteerd Renato! Flink in de afgrond gekeken! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Het enige spannende in de wedstrijd waren de strafschoppen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas een nederlaag voor het voetbal! Dat een club met een schuld van ruim 500 miljoen euro!! de CL kan winnen ........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:Helaas een nederlaag voor het voetbal! Dat een club met een schuld van ruim 500 miljoen euro!! de CL kan winnen ........ helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Mooi voor Drogba zoveel verloren bijvb me Ivoorkust tegen Zambia en nog veel andere prijzen net niet. Nu in zijn laatste jaar de beslissende maken in de ChamL dat is toch geweldig,
Jullie denken nu vast dat ik heel blij ben dat de duisters hebben verloren ik als "jood" haha ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:Helaas een nederlaag voor het voetbal! Dat een club met een schuld van ruim 500 miljoen euro!! de CL kan winnen ........ Niet voor het eerst he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en wat voor n club...... met n schijtvoetbal.... maar voor de rest,,,,t boeit me geen snars.... is alleen spijtig voor t echte voetbal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee dat is waar, maar wel leuker om naar te kijken!! Dit was wel een grafwedstrijd .... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Robben had het WK kunnen winnen net niet een Goal hij had de ChamL kunnen winnen gemiste Penalty, een Rensebrink 2.0 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:34 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Mooi voor Drogba zoveel verloren bijvb me Ivoorkust tegen Zambia en nog veel andere prijzen net niet. Nu in zijn laatste jaar de beslissende maken in de ChamL dat is toch geweldig, Jullie denken nu vast dat ik heel blij ben dat de duisters hebben verloren ik als "jood" haha ;-) Ja oke , Drogba gun ik het ook wel. Die duikelaar, kan een prima acteur worden na zijn voetbal carriere ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WOEHOEEEEEEEE..
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Robben had het WK kunnen winnen net niet een Goal hij had de ChamL kunnen winnen gemiste Penalty, een Rensebrink 2.0 Ja daar begin het op te lijken. Een nieuwe naam dan maar: Arjen netniet ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja oke , Drogba gun ik het ook wel. Die duikelaar, kan een prima acteur worden na zijn voetbal carriere ..... Vinny Jones 3.0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
JAAAAAAA CHELSEA KUT BAYERN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:Helaas een nederlaag voor het voetbal! Dat een club met een schuld van ruim 500 miljoen euro!! de CL kan winnen ........ Je hebt het mogen aanschouwen TRUTTENSTEEG het kan het kan... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Yessss het 020 van duitsland verslagen hehehe |
|
|
|