|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja oke , Drogba gun ik het ook wel. Die duikelaar, kan een prima acteur worden na zijn voetbal carriere ..... Ja Drogba is echt jouw voorbeeld he.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Jullie weten hoe groot de vreugde kan zijn met een europese titel in eigen huis, ik voel wel een beetje mee met die supporters van Bayern |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja helaas wel! En met een flinke schuld en anti voetbal .... Als je daar zo blij van wordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die hebben een slecht weekje daar na oranje onder 17 nu ook bayern in eigen huis..d:-)))) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Weten we meteen ook weer wie we GEEN penalties laten nemen tijdens het ek! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh beginnen de telefoonnummers in Munchen met 020 ?? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ajax en Feyenoord zijn eerder Dortmund en Schalke maar wie wie is weet ik niet, Wel vergelijkbare rivaliteit |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat moeten we sowieso nooit doen ......... loopt altijd verkeerd af. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik vind Arjen een van de beste Penalty nemers ;-)
En ik vind Chech ook een van de beste Doelmannen van de wereld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:40 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Jullie weten hoe groot de vreugde kan zijn met een europese titel in eigen huis, ik voel wel een beetje mee met die supporters van Bayern Ga je toch ook lekker zitten meejanken joh.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik hou het ook niet droog maar das niet van het janken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja helaas wel! En met een flinke schuld en anti voetbal .... Als je daar zo blij van wordt Heel blij d:-))))))))))))))))) WOEHOE..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De oliebaron heeft eindelijk zijn zin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: taktiek jongen tactiek,daar win je wedstrijden mee... verders vind ik het leuk voor Kalou maar ergens had ik het die duitsers wel gegund want die doen het toch op eigen financiele kracht... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:43 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik vind Arjen een van de beste Penalty nemers ;-) En ik vind Chech ook een van de beste Doelmannen van de wereld Heb geen moment aan Chech getwijfeld.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha, je zal het bijna denken he
Maar ik kan me zo goed voorstellen hoe dat zou voelen in eigen huis er naar toe geleefd bijna gewonnen ,dus kan me dan wel indenken hoe groot de teleurstelling moet zijn Hoe had jij je gevoeld als Feyenoord had verloren van Dortmund in eigen huis ;-)
Maargoed Ik ben blij dat ze hebben verloren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie is zijn..? d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] haha, je zal het bijna denken he Maar ik kan me zo goed voorstellen hoe dat zou voelen in eigen huis er naar toe geleefd bijna gewonnen ,dus kan me dan wel indenken hoe groot de teleurstelling moet zijn Hoe had jij je gevoeld als Feyenoord had verloren van Dortmund in eigen huis ;-) Maargoed Ik ben blij dat ze hebben verloren Geen idee hoe ik me gevoeld zou hebben, weet wel hoe ik me toen gevoeld heb..d:-)))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Bayern 2 keer in korte tijd in de Finale, wetende dat het geen vanzelfsprekendheid is dat ze komende 10 jaar weer in de finale staan... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Geen idee hoe ik me gevoeld zou hebben, weet wel hoe ik me toen gevoeld heb..d:-)))) En die gevoel had je niet willen missen, Dan weet je wel een beetje hoe die duitsers zich voelen, Zwaar tegenovergestelde van jou Euforische gevoel toen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weten we gelijk waar jij van hou: Excelsior en de Graafschap. Nou wow.......... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weten we gelijk waar jij van hou: Excelsior en de Graafschap. Nou wow.......... DE LOGICA, ik geef je een advies: Trek eens wat minder met bode op.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:50 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] En die gevoel had je niet willen missen, Dan weet je wel een beetje hoe die duitsers zich voelen, Zwaar tegenovergestelde van jou Euforische gevoel toen... Wij zijn Feyenoorders. Wij weten heus wel hoe het tegenovergestelde van euforie voelt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:42 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ajax en Feyenoord zijn eerder Dortmund en Schalke maar wie wie is weet ik niet, Wel vergelijkbare rivaliteit Denk dat dortmund het beste met feyenoord kan worden vergeleken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie club, en een prachtig publiek..(blijven moffen maar goed, sorry Han).. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mee eens,de mooiste in Duitsland is Dortmund! |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
JE schaamt je toch dood dat Chelsea met zo'n wanstaltige laffe instelling de CL wint. Zulke goede dure voetballers en dan zo defensief laf spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:55 schreef rocutus het volgende:JE schaamt je toch dood dat Chelsea met zo'n wanstaltige laffe instelling de CL wint. Zulke goede dure voetballers en dan zo defensief laf spelen. Jij zou je moeten schamen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, er is een miljard geïnvesteerd in Chelsea, dan kun je dit verwachten.
Gunstig voor Feyenoord, leuk voor Kalou, en verder vond ik er geen zak aan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooie club ja ,Borussia Dortmund .......... is mijn favoriet in Duitsland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nu allemaal een rondje van mij in het cafe..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mooie club ja ,Borussia Dortmund .......... is mijn favoriet in Duitsland Oooo dan vind ik er geen reet meer aan.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Daar ben ik het wel met je eens.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:55 schreef rocutus het volgende:JE schaamt je toch dood dat Chelsea met zo'n wanstaltige laffe instelling de CL wint. Zulke goede dure voetballers en dan zo defensief laf spelen. Erg makkelijk commentaar |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Jij geef zelf aan dat je van dat negatieve voetbal hou! Dus dan zijn dat mooie clubs voor jou .......... de Graafschap fan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] taktiek jongen tactiek,daar win je wedstrijden mee... verders vind ik het leuk voor Kalou maar ergens had ik het die duitsers wel gegund want die doen het toch op eigen financiele kracht... Kom op man...ik heb nog geen fatsoenlijke pot van die gasten gezien,lekker met z,n allen voor de goal liggen.te vaak zijn ze goed weggekomen,ik gunde het Bayern echt, bij hun zag je de absolute wil om te winnen.Ze hebben keihard geknokt!Ik vind het echt sneu voor ze. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:59 schreef ar het volgende:[..] Kom op man...ik heb nog geen fatsoenlijke pot van die gasten gezien,lekker met z,n allen voor de goal liggen.te vaak zijn ze goed weggekomen,ik gunde het Bayern echt, bij hun zag je de absolute wil om te winnen.Ze hebben keihard geknokt!Ik vind het echt sneu voor ze. Dat zijn dan ook de supporters die Feyenoord graag opdezelfde willen zien spelen!! Belachelijk gewoon ...... Snap jij het? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:55 schreef rocutus het volgende:JE schaamt je toch dood dat Chelsea met zo'n wanstaltige laffe instelling de CL wint. Zulke goede dure voetballers en dan zo defensief laf spelen. Voetbal speel je om het resultaat.. Het spel gaat uiteindelijk om de winst binnen de regels... Chelsea heeft alle super technische ploegen verslagen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo? Jij geef zelf aan dat je van dat negatieve voetbal hou! Dus dan zijn dat mooie clubs voor jou .......... de Graafschap fan Hoezo? Daar snap ik soms ook geen reet van, die zijn denkwijze is ook onnavolgbaar.. Jij snapt er werkelijk geen reet van als geyenoord negatief zou voetballen zou ik nog van Feyenoord houden, dat heet clubliefde PAARDELUL.. |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote: Hoezo? Tis gewoon wat ik zie. Het is gewoon de instelling van de Graafschap. als voetballiefhebber is het toch afschuwelijk om 11 goede voetballers met zo'n laffe tactiek te zien spelen. |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote: Hoezo? Inhoudelijke toelichting! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
we gaan spuiten renatobos ben je er klar voor!CHELSEA!!CHELSEA!CHELSEA! hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mooi is anders maar wel zeer effectief.. Ik zie ons graag binnen 5 jaar zo de CL winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je laat een hele tijd niks horen en je komt zo ff binnenvallen d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:04 schreef TheMenace het volgende:we gaan spuiten renatobos ben je er klar voor!CHELSEA!!CHELSEA!CHELSEA! hahaha Ben jij gek of zo.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ach rustig maar jongens duitsland wint het EK gewoon zoals het hoort!rustig maar haha
blue is the color chelsea is our name!p: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] mooi is anders maar wel zeer effectief.. Ik zie ons graag binnen 5 jaar zo de CL winnen. Ik zie het graag binnen 1 jaar..!! |
|
|
|