|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 02:30 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee die moet je ook niet plaatsen te confronterend voor Nenam Maar je kunt toch wel verdomme betere Tieten plaatsen, Ik ben geen duitser die na 3 kratte bier tevreden is met elke tiet al is het een koeieUier Duitsers, snavels, het beste bewaren we uiteraard voor onszelf he.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 02:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Duitsers, snavels, het beste bewaren we uiteraard voor onszelf he.. Ja helaas kan ik die Argument wel begrijpen, nou 4 kratten bier dan maar drinken en genieten van jou cadeau brrr dat word echt kotsen maar een cadeau weigeren is onbeleefd
ik stuur je de foto's wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:52 schreef infamous psv het volgende:[..] gaat nog rap dat apie. hij fietst beter als mij... als ik uit de kroeg terugkom tenminste denk dat zijn nederlands ook stukken beter is... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Een inkktzwarte dag was het gisteren voor het voetbal ......
Maar voor Salomon Kalou natuurlijk super! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:12 schreef lijdensweg het volgende:Een inkktzwarte dag was het gisteren voor het voetbal ...... Maar voor Salomon Kalou natuurlijk super! Geweldige tactische prestatie om met een 'minder' team de CL te pakken. Geweldig voor Kalou! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:44 schreef JanM het volgende:[..] Geweldige tactische prestatie om met een 'minder' team de CL te pakken. Geweldig voor Kalou! Het is knap, maar de manier waarop moet ik van kotsen ........... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is knap, maar de manier waarop moet ik van kotsen ........... Maar in het voetbal moet er toch geen 1 manier zijn ;-)
Chelsea had nooit de Finale bereikt en dus nooit de ChamL gewonnen als het zou spelen als Barcalona, Hoe goede spelers Chelsea ook heeft daar heeft het echt niet de spelers voor..
Chelsea is een puntenbokser, En om als puntenbokser opeens zoals Tyson of M Ali te willen boksen heeft toch geen zin dat word niks |
|
|
|
|
bode
|
|
|
terechte overwinning moet je de penalty's er maar in schieten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Maar in het voetbal moet er toch geen 1 manier zijn ;-) Chelsea had nooit de Finale bereikt en dus nooit de ChamL gewonnen als het zou spelen als Barcalona, Hoe goede spelers Chelsea ook heeft daar heeft het echt niet de spelers voor.. Chelsea is een puntenbokser, En om als puntenbokser opeens zoals Tyson of M Ali te willen boksen heeft toch geen zin dat word niks Daar heb je wel gelijk in maar ik moet en zal er van blijven kotsen als ik zulke ploegen zie spelen ! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb je wel gelijk in maar ik moet en zal er van blijven kotsen als ik zulke ploegen zie spelen ! jah oke dat is wat anders, Ieder zijn smaak natuurlijk ;-)
Ik zie ook graag mooi voetbal, Maar karaktervoetbal en er alles uit halen wat er inzit kan ik ook wel waarderen, Want dat Chelsea er alles heeft uitgehaald is een ding wat zeker is |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik ook. Hopen dat we dan wel een echte wedstrijd zien. In plaats van een gekocht kampioenschap zoals gisteren. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:54 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik ook. Hopen dat we dan wel een echte wedstrijd zien. In plaats van een gekocht kampioenschap zoals gisteren. Ik vind eerder Dat Madrid en Man City prijzen kopen
Bij Chelsea spelen Sturridge,Kalou,Drogba,Malouda,Mikel, Lampard,Essien,Terry,Ferreira,Bosingwa,Cole,Ivanović,Čech Al een hele lange tijd bij Chelsea... En nu met Eigen jeugd als Bertrand,Hutchinson
Dus het is niet altijd kopen kopen bij Chelsea want een grote vaste groep speelt er al jaren en jaren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zwarte dag voor het voetbal. |
|
|
|
|
feyenoordbuddy
|
|
|
haha chelsea na strafschoppen een lucky shot daardoor hebben ze gewonnen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:54 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik ook. Hopen dat we dan wel een echte wedstrijd zien. In plaats van een gekocht kampioenschap zoals gisteren. idd immers heeft Bayern nooit Ribery van Olympiqque marseille gekocht, robben van madrid, gomez van Stuttgart,etcccc |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
CHELSEA CHELSEA CHELSEA CHELSEA!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb je wel gelijk in maar ik moet en zal er van blijven kotsen als ik zulke ploegen zie spelen ! Blijven kijke dan Lijdensweg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blauwe dag zul je bedoelen MMM! Blue is the color.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
K*t chelski = anti-voetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 10:54 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik ook. Hopen dat we dan wel een echte wedstrijd zien. In plaats van een gekocht kampioenschap zoals gisteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Chelsea speelt zaterdag de finale van de Champions League.
"Laat me die eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus!"
Nou Martin heb je al een contractje klaarliggen voor salomon? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een suf-finale. Snel vergeten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 13:34 schreef BRAYY het volgende:Chelsea speelt zaterdag de finale van de Champions League. "Laat me die eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus!" Nou Martin heb je al een contractje klaarliggen voor salomon? Ja mooi en neem Didier mee..! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Bos het is toch niet in je bol geslagen he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe zou best kunnen maar een compleet ivoriaanse voorhoede zou me fantastisch lijken. Ze mogen beide weg.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe zou best kunnen maar een compleet ivoriaanse voorhoede zou me fantastisch lijken. Ze mogen beide weg.. ze zullen ook niet voor n pizzabezorgers salaris komen.. en misschien denken ze wel dat ze in andere grote competitie nog aan de bak kunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:29 schreef infamous psv het volgende:[..] ze zullen ook niet voor n pizzabezorgers salaris komen.. en misschien denken ze wel dat ze in andere grote competitie nog aan de bak kunnen En ik denk dat er voor een winnaar van de CL wel meerdere interesse zal bestaan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
die kans is aanwezig en als puntje bij paaltje komt dan weet je t wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:44 schreef infamous psv het volgende:die kans is aanwezig en als puntje bij paaltje komt dan weet je t wel.. Is ook weer een typische uitspraak voor jouw.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig was er wel wat naders te doen gisteren dan naar zo'n DRAMA als shellski te moeten kijken ..... Het enige wat ik volledig heb gevolgd zijn de pingels serie .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 12:21 schreef craven het volgende:[..] idd immers heeft Bayern nooit Ribery van Olympiqque marseille gekocht, robben van madrid, gomez van Stuttgart,etcccc Dat klopt , maar wel met EIGEN GELD en zij hebben geen SCHULD van de om de nabij 500 miljoen euro ..... Dat is het verschil met shellski !!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gelukkig was er wel wat naders te doen gisteren dan naar zo'n DRAMA als shellski te moeten kijken ..... Het enige wat ik volledig heb gevolgd zijn de pingels serie .... Toen was je vrouw je OOK al beu..? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was wel lekker met zijn tweetjes , ............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ghehehe......zielig voor dat vrouwtje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 18:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat klopt , maar wel met EIGEN GELD en zij hebben geen SCHULD van de om de nabij 500 miljoen euro ..... Dat is het verschil met shellski !!!!! Chelsea heeft ook geen schuld, maar een rijke eigenaar.
Net zo erg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: blijft voor mij toch gewoon kl*te chelski |
|
|