|
|
me super guidetti
|
|
|
de mijne is
cisse ? schaken
goossens el ahmadi clasie
de vrij martins indi vlaar janmaat
mulder |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
cisse castaignos kalou
clasie vormer(bakkal) el ahmadi
indi(Drenthe) vlaar de vrij janmaat
mulder
niet slecht.....maar word em niet....dussssss |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
denk je dat kalou naar feyenoord komt? en drenthe? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
krijg je van mij naar de vakantie, als alles rond is met het aanblijven van de spelers |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
tyton
materiaalman zanka derijck willems
van bommel strootman
wijnaldum
lens matavz mertens
oh krijg nou wat... je had het over Feyenoord. lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cisse----------Luc----------Schaken
Clasie------Bakkal--------Karim
BMI----Vlaar---De Vrij---Janmaat
-----------Mulder------------ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:29 schreef infamous psv het volgende:tyton materiaalman zanka derijck willems van bommel strootman wijnaldum lens matavz mertens oh krijg nou wat... je had het over Feyenoord. lol Niet te grappig he, anders ga je maar weer in je eentje op het Martijn forum zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:29 schreef infamous psv het volgende:tyton materiaalman zanka derijck willems van bommel strootman wijnaldum lens matavz mertens oh krijg nou wat... je had het over Feyenoord. lol LOL.....????? d:-( |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
als de geruchten waar zijn dan is dit de mijne
cisse kalou goossens
de guzman el ahmadi clasie
drenthe de vrij vlaar janmaat
mulder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door me super guidetti -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet te grappig he, anders ga je maar weer in je eentje op het Martijn forum zitten. LOL....... d:-))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:31 schreef me super guidetti het volgende:als de geruchten waar zijn dan is dit de mijne cisse kalou goossens de guzman el ahmadi clasie de vrij drenthe vlaar janmaat mulder Drenthe centraal in de verdediging..???? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
sorry de vrij en drenthe moet je effe omwisselen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat moet jij doen tis jouw post.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar euh stel je ff voor in dat nieuwelingen topic man anders ga je straks als de eeuwige peenvogel door het forum..d:-)) |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
is het verder wel een goede opstelling? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: en onze Indi dan zeer goed gedaan afgelopen seizoen geen fouten ondenkt! |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
waar is dat nieuwelingen forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal hem uppen, kun je ookmalles over ons lezen.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
onze indi kan worden verhuurt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hoezo waar zou jij hem dan opstellen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op links. Liever Indi dan Drenthe |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heb jij wel verstand van voetballen, iemand die zo goeie back is opgeleid bij Feyenoord en het eerste jaar zich zo goed heeft ontwikkeld moet je die uitlenen vertel dat maar eens persoonlijk aan Ronald Koeman dat verklaard hij je voor ? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
ook als drenthe niet komt dan staat indi erin |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet te grappig he, anders ga je maar weer in je eentje op het Martijn forum zitten. sorry wilde je geen lachstuip bezorgen..gaat het nog n beetje |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hey bode martins indi kan zich gewoon ontwikkelen bij andere clubs hoor ik zeg verhuur maar of als wisselspelert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:53 schreef me super guidetti het volgende:hey bode martins indi kan zich gewoon ontwikkelen bij andere clubs hoor ik zeg verhuur maar of als wisselspelert Nee man BMI is gewoon eerste keus voor die positie, heeft het prima gedaan.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
dus je wilt drenthe halen en dan gewoon op de bank zetten? ;-) |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Goossens Te Vrede Schaken
Clasie elahmadi Vormer
Indi De Vrij Vlaar Janmaat
Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Drenthe kan op heel de linkerkant uit de voeten, ligt er ook aan welk systeem je speelt schakel Ronald overnaar een 4-4-2 kan hij ook goed mee.. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:59 schreef willem v G het volgende:Goossens Te Vrede Schaken Clasie elahmadi Vormer Indi De Vrij Vlaar Janmaat Mulder Het allemaal niet zo moeilijk!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:59 schreef willem v G het volgende:Goossens Te Vrede Schaken Clasie elahmadi Vormer Indi De Vrij Vlaar Janmaat Mulder Goossens zie ik nog niet gelijk in de basis verschijnen trouwens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
wag effe wag effe wag effe te vrede in de basis????????????????!?!?!?!?!!!!!!! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Komend seizoen gaat TTdV echt doorbreken.(Effe wachten tot hij zijn nieuwe contract getekend heeft!) |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
heeft ie gedaan ik weet het nog nie zeker of hij wat wordt hoor |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:04 schreef me super guidetti het volgende:wag effe wag effe wag effe te vrede in de basis????????????????!?!?!?!?!!!!!!! Zou niet weten waarom niet jong sterk en talentvol met twee ervaren spelers die van de zijkanten een goede voorzet hebben, lijkt me fijn voor type spits als te Vrede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah denk dat de mijne realistiser is ik zie drenthe en kalou sowieso niet komen, goossens zie ik voor de bank..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op je eigen post antwoorden sta je ook altijd voor de spiegel tegen jezelf te praten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vilhena is het goudmijntje van Feyenoord, het is dat Bakkal de routine heeft en het elftal kan dragen anders zou ik zelfs nog liever Vilhena zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
renato kalou heeft gezegt dat feyenoord nummer 1 staat en ze zo mogen bellen als van geel nu niet inziet dat ie zijn mobietje aldesodemieter moet pakken heeft die egt een nieuw brilletje]gehoorapparaat nodig |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Vond het wel grappig eigenlijk. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Op je eigen post antwoorden sta je ook altijd voor de spiegel tegen jezelf te praten.. dat heet schizofreen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:10 schreef me super guidetti het volgende:renato kalou heeft gezegt dat feyenoord nummer 1 staat en ze zo mogen bellen als van geel nu niet inziet dat ie zijn mobietje aldesodemieter moet pakken heeft die egt een nieuw brilletje]gehoorapparaat nodig Kalou is nog veel te jong om terug te keren denk ik, die kan nog elders scoren. Overigens zie ik hem liever gisteren terugkomen dan morgen hoor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Patati patata what's the difference.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
volg je het nieuws op headliner want daar staat namelijk dat ie terug wil |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vilhena is het goudmijntje van Feyenoord, het is datBakkal de routine heeft en het elftal kan dragen anders zou ik zelfs nog lieverVilhena zien.. Als je mijn opstelling bekijkt kan Vilhena op twee posities rustig gebracht worden. |
|
|
|