BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Je perfecte opstelling

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - zondag 27 mei 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Renesse staat er nog steeds bekend om Feyenoorders aan te trekken..
ben er zelf 5 jaar geweest op de camping in Burg Haamstede allemaal Feyenoord vlaggen aan de Caravan
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:16 schreef bode het volgende:

[..]

ben er zelf 5 jaar geweest op de camping in Burg Haamstede allemaal Feyenoord vlaggen aan de Caravan
Gaaf hè geef je een thuisgevoel d:-)))
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 27 mei 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Mulder

Janmaat De Vrij Vlaar Indi

Elhamadi Clasie

Immers

Schaken Castaignos Cisse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door RedWhiteBlack --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Vormer niet?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 27 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:40 schreef FR-Henk het volgende:
Vormer niet?
Als Elhamadi een kaartje heeft gekregen, laat hem maar in het elftal knokken
infamous psv
 infamous psv - zondag 27 mei 2012 - 21:42   quote  deeplink  
De Opstelling (4-3-3)

--------------------------------------------------------------------------------

Coen Moulijn
(Linksbuiten)
Ove Kindvall
(Spits)

Ruud Gullit
(Rechtsbuiten)

Wim van Hanegem
(Linksmidden)
Puck van Heel
(Spelverdeler)
Paul Bosvelt
(Rechtsmidden)

Cor Veldhoen
(Linksback)
Rinus Israel
(Vrije Verdediger)
John De Wolf
(Voorstopper)
Ben Wijnstekers
(Rechtsback)

Eddy Pieters Graafland
(Doelman)

--------------------------------------------------------------------------------
Naar boven
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Geweldig D, kennerT..d:-))
infamous psv
 infamous psv - zondag 27 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:
Geweldig D, kennerT..d:-))
sorry bink.
kon het niet laten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

sorry bink.
kon het niet laten.
Nee man mooi juist..!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eens.
Haarlem, Edam, Hoorn, Alkmaar, en nog veel meer, in Noord-Holland, 't zijn d'r maar een paar. Lijkt kneuterig maar je waant je eeuwen terug. Shoppen kan altijd nog wel.
Zet Medemblik en Enkhuizen er ook maar bij maar met ik bedoelde met shoppen als voorbeeld..
Ik heb gewoon mijn lievelingsplaatsen om bepaalde redenen..
Zo is Hoek van Holland mijn meest favoriete strand ivm de pier en havenhoofd
zodat je ook de scheepvaart erg goed kan zien!Extra leven in de brouwerij zeg maar..
Op 2 komen Katwijk en Ijmuiden wat ook met de scheepsvaart en bij Katwijk het Engels ogende boulevard....Vlissingen komt op 3 maar mist een pier wat die stad een fikse opkikker zou kunnen geven als dat gemaakt zou worden...
Scheelt ook negatieve stromingen btw maar dat ff buiten beschouwing gelaten!
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 mei 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Je moet juist de kleine plaatsjes hebben.. qua mooi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:
Je moet juist de kleine plaatsjes hebben.. qua mooi.
Nou niet perse hoor Roony want bijvoorbeeld de binnenstad van Utrecht is schitterend..
Zo ook van Groningen en zeker Maastricht..
Maar plaatsjes zoals Veren en oudewater daar kan je zo een voor de oorlogse film opnemen
of zelfs uit de middeleeuwen...
Ik vind gewoon dat dit land veel meer is dan de altijd en eeuwig genoemde steden..of stad O twenty..
En wat ik al helemaal niet begrijp dat mensen als Wouter Bos Patricia Paay en Andre van duin daar gaan wonen...Echt ik begrijp daar geen enne klote van..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 mei 2012 - 23:46   quote  deeplink  
IJmuider Zee en Havenmuseum. Voor een lage prijs met uitsluitend bevlogen vrijwilligers zie je de historie aan je voorbijgaan. Vonden we geweldig.
Voor kinderen ook een voltreffer.
Amsterdam? Grachtengordelmensjes. De contacten en netwerken. Handig voor diegenen die dat nodig hebben, voor werk en/of voor populair blijven.
Kleine dorpen idd...Vaak idyllisch, De Rijp, Zaandijk, Oudekerk a/d Amstel etc etc.
Nederlands platteland is een open museum aan kennis en historie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zet Medemblik en Enkhuizen er ook maar bij maar met ik bedoelde met shoppen als voorbeeld..
Ik heb gewoon mijn lievelingsplaatsen om bepaalde redenen..
Zo is Hoek van Holland mijn meest favoriete strand ivm de pier en havenhoofd
zodat je ook de scheepvaart erg goed kan zien!Extra leven in de brouwerij zeg maar..
Op 2 komen Katwijk en Ijmuiden wat ook met de scheepsvaart en bij Katwijk het Engels ogende boulevard....Vlissingen komt op 3 maar mist een pier wat die stad een fikse opkikker zou kunnen geven als dat gemaakt zou worden...
Scheelt ook negatieve stromingen btw maar dat ff buiten beschouwing gelaten!
Vlissingen kan geen pier hebben Leon daarvoor varen de boten te dicht langs de kust. Je hebt daar het badstrand dat over gaat in het ('s)Nollestrand, op deze plek kan je serieus de boten bijna aanraken zo dichtbij varen ze, das echt uniek en waanzinnig mooi om te zien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door RenatoBos --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 28 mei 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Op 10 is me favoriete speler zeker niet die clown Immers maarja t gaat er naar uit zien dat we t volgend jaar toch echt met die flapdrol moeten doen
Aloewel Bakkal was ook niet echt de overduidelijke nummer 10 dus Middenveld vormer, El ahmadi Clasie is misschien ook mogelijk.
Geen groot scorend vermogen maar iig niet zoon debiel met een ooievaar op ze rug
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 15:39   quote  deeplink  
.....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 15:36 schreef RedDevil1990 het volgende:
Op 10 is me favoriete speler zeker niet die clown Immers maarja t gaat er naar uit zien dat we t volgend jaar toch echt met die flapdrol moeten doen
Aloewel Bakkal was ook niet echt de overduidelijke nummer 10 dus Middenveld vormer, El ahmadi Clasie is misschien ook mogelijk.
Geen groot scorend vermogen maar iig niet zoon debiel met een ooievaar op ze rug
We hebben ook Vilhena nog..d:-) hoop dat we daar meer van gaan zien..
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 19:42 schreef bode het volgende:

[..]

ik heb een schitterend mooi leven, veel van de wereld al gezien veel groene velden
denk meer dan jij
Wees er trots op dat je veel groene velden hebt gezien. Ik heb voor mijn werk alleen maar grote steden mogen bezoeken. Dan mis je af en toe dat boompje en het grassprietje wel hoor.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 06:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vlissingen kan geen pier hebben Leon daarvoor varen de boten te dicht langs de kust. Je hebt daar het badstrand dat over gaat in het ('s)Nollestrand, op deze plek kan je serieus de boten bijna aanraken zo dichtbij varen ze, das echt uniek en waanzinnig mooi om te zien..
Is er een nieuwe reclame campagne voor Meeuwland gestart? ;-p
tomson
 tomson - maandag 28 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Ik zie elke dag groene velden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 17:17 schreef tomson het volgende:
Ik zie elke dag groene velden
Tomson///kwekerT..d:-))
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 17:20   quote  deeplink  
neuzen overal!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 17:20 schreef Wim2 het volgende:
neuzen overal!!!
It's an invasion.....
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 18:17   quote  deeplink  
tijd om te eten
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 mei 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 15:36 schreef RedDevil1990 het volgende:
Op 10 is me favoriete speler zeker niet die clown Immers maarja t gaat er naar uit zien dat we t volgend jaar toch echt met die flapdrol moeten doen
Aloewel Bakkal was ook niet echt de overduidelijke nummer 10 dus Middenveld vormer, El ahmadi Clasie is misschien ook mogelijk.
Geen groot scorend vermogen maar iig niet zoon debiel met een ooievaar op ze rug
Goh heb jij ook iemand die je dan kan afzeiken!
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 19:45 schreef lijdensweg het volgende: [..] Goh heb jij ook iemand die je dan kan afzeiken!
wees blij
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 19:47 schreef Wim2 het volgende:

[..]

wees blij
Ksssst ksssst..
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 19:54   quote  deeplink  
opgehangen.jpg
tomson
 tomson - maandag 28 mei 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Nog ff en je krijgt weer je eigen oprot topic denk ik...
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 20:00   quote  deeplink  
watisdat?
tomson
 tomson - maandag 28 mei 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 20:00 schreef Wim2 het volgende:
watisdat?
homoz.gif
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 mei 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Elke opstelling waar strijd uitvoorkomt is mijn ideaale opstelling.Ik denk dat met strijd bijna alle wedstrijden te winnen zijn,Het enige probleem in Nederland is dat passie al snel hardheid genoemd wordt.Beukers wil ik zien die er voor gaan.Ze zijn al goed bezig met een Goossens en een (mischien) Immers en in de spits een castaignos die moet gaan begrijpen dat hij moet groeien (dus inzet)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 20:15 schreef piet de paler het volgende:
Elke opstelling waar strijd uitvoorkomt is mijn ideaale opstelling.Ik denk dat met strijd bijna alle wedstrijden te winnen zijn,Het enige probleem in Nederland is dat passie al snel hardheid genoemd wordt.Beukers wil ik zien die er voor gaan.Ze zijn al goed bezig met een Goossens en een (mischien) Immers en in de spits een castaignos die moet gaan begrijpen dat hij moet groeien (dus inzet)
Beukers? Die gaat toch naar Fc Twente?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Of heet ie Breukers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door lijdensweg --
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Lijdensweg ik ga ook effe wat leuks roepen ..............poepjes .
Passie en in mijn opstelling komen geen mensen met woordgrapjes voor .
Beukers ,slopers,mannen die gaan spelen met een gebroken neus (zonder masker) spelers met een strafblad (voor openbare geweldpleging)spelers die op dit forum zich mengen met het gepeupel.
zo en nu effe een biertie
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 mei 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 20:28 schreef piet de paler het volgende:
Lijdensweg ik ga ook effe wat leuks roepen ..............poepjes .
Passie en in mijn opstelling komen geen mensen met woordgrapjes voor .
Beukers ,slopers,mannen die gaan spelen met een gebroken neus (zonder masker) spelers met een strafblad (voor openbare geweldpleging)spelers die op dit forum zich mengen met het gepeupel.
zo en nu effe een biertie
Dus met andere woorden: gespuis wil je in het elftal. Zo'n debiel als Royston Drenthe?
Daar ben je zeker fan van .....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 29 mei 2012 - 04:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 00:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus met andere woorden: gespuis wil je in het elftal. Zo'n debiel als Royston Drenthe?
Daar ben je zeker fan van .....
Die heeft meer voetbal kwaliteit in ze grote teen als clown immers in zn heule lijf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door RedDevil1990 --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 mei 2012 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 04:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Die heeft meer voetbal kwaliteit in ze grote teen als clown immers in zn heule lijf
Dat mag jij vinden! Daar denk ik dus anders over. In het belang van Feyenoord en dan met name de spelersgroep heb je veel meer aan Immers dan aan Drenthe ..............
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 29 mei 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind Manu ook een geweldige spelert, persoonlijk anass ook maar die komt nog tekort met name zijn snelheid en dan ook zijn balbehandeling op snelheid..Manu kan ik eerlijk gezegd ook niet echt over oordelen als was dat doelpunt tegen Heerenveen van grote klasse. Samengevat denk ik dat ze beide nog niet klaar zijn voor het grote werk, dus met name Europees het zei CL of EL. Dus een echte doelpuntenmaker is op dit moment zeer gewenst. Kuyt had mooi geweest maar daar gaan we het maar niet over hebben, baal er nog van had echt de verwachting dat ie zou komen. Het is je goed recht om zo over Luc te denken, ik denk er iets genuanceerder over voor mij is hij de uitkomst (of kalou maar daar geloof ik niet in), tuurlijk is hij te vroeg vertrokken, dat geld praktisch voor al die jonge gasten trouwens..maar ik denk dat Kuc als geen ander in dit elftal past, hij kent de club, hij kent veel van de spelers, hij kent het publiek, ik denk dus dat we echt voor Luc moeten gaan, tuurlijk leiden we weer iemand op voor een andere club maar ach als dat net zo uitpakt als bij Guidetti heb ik er vrede mee, we hebben nu eenmaal niet de financiën om een Messi aan te schaffen..vreemd genoeg zie ik niemand de naam Guyon noemen die hebben we ook al in huis en die zie ik er ook flink wat in peren als ie ALLE
wedstrijden zou spelen
En eens hoe dan ook we gaan weer een fantastisch seizoen tegemoet, ik kan in ieder geval niet meer wachten van mij mag het morgen beginnen..
Luc gaat hem ook niet worden lees ik net. http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/18630---inter-wil-castaignos-niet-verhuren-aan-feyenoord--.html
Ik denk dat we het komend seizoen met Manu, Annas, Gyon en Michael Te Vrede moeten doen.
Met stille hoop op nog een jaar Guidetti.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door JoopieKlepzeikerT --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Guidetti gaat verpieteren in het tweede van city..
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 06:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden! Daar denk ik dus anders over. In het belang van Feyenoord en dan met name de spelersgroep heb je veel meer aan Immers dan aan Drenthe ..............
Ga toch fietsen!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Immers zou echt een waardevolle versterking zijn die Feyenoord naar een hoger niveau plaats/.
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Mulder

Janmaat De Vrij Vlaar BMI

El Ahmadi Clasie
Immers (maar liever Bakkal!)

Kalou Drogba Cissé
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Helemaal perfect zou natuurlijk zijn:

Mulder

Janmaat De Vrij Vlaar BMI

El Ahmadi Clasie
Bruins

Kalou Drogba Drenthe
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 29 mei 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:45 schreef Wim2 het volgende:
Immers zou echt een waardevolle versterking zijn die Feyenoord naar een hoger niveau plaats/.
Amateurtak sc Feyenoord misschien
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Waarom zo negatief ten opzichte van immers hij is gewoon erg geoed
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:42 schreef Wim2 het volgende:
Guidetti gaat verpieteren in het tweede van city..
Guidetti gaat lekker ballen bij een middenmoter/subtopper in Engeland, Duitsland of Italië.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
daar wordt die nooit meer zo populair als bij ons
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:06 schreef Wim2 het volgende:
daar wordt die nooit meer zo populair als bij ons
Waarschijnlijk niet nee, maar daar kan hij zich wel verder ontwikkelen en kan hij een nieuwe stap maken naar zijn ultieme doel, namelijk (een van) de beste speler(s) van Europa worden.
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Guidetti gaat lekker ballen bij een middenmoter/subtopper in Engeland, Duitsland of Italië.
Diverse media melden dat hij mogelijk naar Swansea City gaat ... of hij daar nou zoveel beter (van) wordt ???

Guidetti naar Wales?

Dat hij niet meer in de Kuip rondloopt, daar hebben we ons toch wel mee verzoend denk ik, maar waar gaat hij dan voetballen volgend jaar? Misschien wel in Wales! Manchester City leent John Guidetti namelijk aankomend jaar mogelijk uit aan Swansea City, aldus enkele Engelse media. Op die manier zou Guidetti Premier League-ervaring op kunnen doen en op die manier verdere stappen te maken in zijn ontwikkeling. Dat hij deze zomer niet actief zou zijn is een teleurstelling voor Guidetti, maar hij lijkt zich er al wel bij neergelegd te hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Je perfecte opstelling









0.0136048