|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:40 schreef JanM het volgende:[..] Diverse media melden dat hij mogelijk naar Swansea City gaat ... of hij daar nou zoveel beter (van) wordt ??? Guidetti naar Wales? Dat hij niet meer in de Kuip rondloopt, daar hebben we ons toch wel mee verzoend denk ik, maar waar gaat hij dan voetballen volgend jaar? Misschien wel in Wales! Manchester City leent John Guidetti namelijk aankomend jaar mogelijk uit aan Swansea City, aldus enkele Engelse media. Op die manier zou Guidetti Premier League-ervaring op kunnen doen en op die manier verdere stappen te maken in zijn ontwikkeling. Dat hij deze zomer niet actief zou zijn is een teleurstelling voor Guidetti, maar hij lijkt zich er al wel bij neergelegd te hebben. Swansea lijkt mij een prima club voor hem. Ze spelen verzorgd voetbal, middenmoot Engeland. Sterkere tegenstanders en ze hebben nog een of meerde aanvallers nodig. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
met als in de spits
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Deze shit foto's zoals deze hierboven worden een beetje vervelend. Kunnen we geen bullshit topic openen dan kan je daar zoveel gekke dingen plaatsen als je wilt. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
zijn er al genoeg van sensei |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 19:29 schreef Sensi het volgende:Deze shit foto's zoals deze hierboven worden een beetje vervelend. Kunnen we geen bullshit topic openen dan kan je daar zoveel gekke dingen plaatsen als je wilt. hou voor de rest je kop maar eikelbijter
verder met het onderwerp , ik denk dat achabar echt gaat doorbreken volgend seizoen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 19:29 schreef Sensi het volgende:Deze shit foto's zoals deze hierboven worden een beetje vervelend. Kunnen we geen bullshit topic openen dan kan je daar zoveel gekke dingen plaatsen als je wilt. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 17:15 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Wees er trots op dat je veel groene velden hebt gezien. Ik heb voor mijn werk alleen maar grote steden mogen bezoeken. Dan mis je af en toe dat boompje en het grassprietje wel hoor. ik bedoel wel met voetballers er op hoor schitterende hobby om naar talenten te kijken en beoordelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar hecht ik vooralsnog weinig waarde aan die Italianen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:51 schreef JanM het volgende:Helemaal perfect zou natuurlijk zijn: Mulder Janmaat De Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Bruins Kalou Drogba Drenthe Ghehe Jan zou mooi zijn maar wat als de Ivoorkust landenwedstrijden moet voetballen, dan heb je een probleem.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: misschien komt van Geel binnenkort met een grote verrassing aan ? je weet nooit moet er in houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 09:35 schreef bode het volgende:[..] misschien komt van Geel binnenkort met een grote verrassing aan ? je weet nooit moet er in houden Inderdaad bode ik hou alle vertrouwen in Martin en hou moed op Luc.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 07:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe Jan zou mooi zijn maar wat als de Ivoorkust landenwedstrijden moet voetballen, dan heb je een probleem.. Hoezo, het is toch voor die anderen ook neit leuk als we alle 34 wedstrijden winnen ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 09:35 schreef bode het volgende:[..] misschien komt van Geel binnenkort met een grote verrassing aan ? je weet nooit moet er in houden Wie moet wat erin houden ??? En maar één keer ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:51 schreef JanM het volgende:Helemaal perfect zou natuurlijk zijn: Mulder Janmaat De Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Bruins Kalou Drogba Drenthe Bijna goed! Op 3 na , kan ik met dit elftal wel leven. Als je even vervangers zoekt voor Mulder, Bruins en Drenthe dan komt het helemaal goed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bijna goed! Op 3 na , kan ik met dit elftal wel leven. Als je even vervangers zoekt voor Mulder, Bruins en Drenthe dan komt het helemaal goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 16:53 schreef JanM het volgende:[..] Hoezo, het is toch voor die anderen ook neit leuk als we alle 34 wedstrijden winnen ;-P |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
effe over transfervrije en goedkope spitsen hoe zit het met hyun jun suk en bacuna van groningen?? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
en leroy george van nec??? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
en leroy george van nec??? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
en narsingh van heerenveen???????????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 21:51 schreef me super guidetti het volgende:effe over transfervrije en goedkope spitsen hoe zit het met hyun jun suk en bacuna van groningen?? quote: quote: Spitsen zeg je toch??? Dat zijn het geen van allen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zeer harder klap onder 19 6-0 nedelaag niet naar EK |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ook de belofte onder uit 4-2 nederlaag tegen Mexico 2 doelpunten van Haaren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:50 schreef JanM het volgende:Mulder Janmaat De Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Immers (maar liever Bakkal!) Kalou Drogba Cissé Door Bakkal en Kalou kan een streep en Drogba zal m ook wel niet worden dus zal Schaken t opnieuw waar moeten gaan maken, samen met een nog aan te trekken spits ... Toch Luc of komt MvG nog met een verrassing? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:44 schreef PieterBos het volgende:Cisse ...... Castaignos ....... Schaken ....................... ?? ................... ..... Clasie .............El Ahmadi ..... Indi ..... Vlaar ... De Vrij ... Janmaat. ..................Mulder .................. ?? = Immers |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Castaignos lukt niet meer he mensen. Spitsje zal toch pas op het eind worden gehaald. Laten we afwachten En ja, lang geleden, maar druk met school :D |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 12:36 schreef JanM het volgende:[..] Door Bakkal en Kalou kan een streep en Drogba zal m ook wel niet worden dus zal Schaken t opnieuw waar moeten gaan maken, samen met een nog aan te trekken spits ... Toch Luc of komt MvG nog met een verrassing? Bakkal kan nog geen streep doorheen, als het aan mvg light. Schaken lukt dat niet alleen. Vergeet trouwens cisse niet he! mvg vindt nog wel iemand, desnoods een 18jarig spitsje uit barca |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:32 schreef XtremeViolence het volgende:[..] Bakkal kan nog geen streep doorheen, als het aan mvg light. Schaken lukt dat niet alleen. Vergeet trouwens cisse niet he! mvg vindt nog wel iemand, desnoods een 18jarig spitsje uit barca Bakkal zal toch niet meer blijven hè.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Niet nu immers komt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd: Immers hier, Bakkal weg. Aldus Martin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Perfecte opstelling: Opstelling Feyenoord vrouwenteam + speler/coach
Doutzen Kroes Bavaria Meisje 1 - 2 - 3 & 4 Renate Verbaan - FR-Henk - Yolanthe CvK Paris Hilton - Femke Halsema - Blonde stoot. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Femke Halsema als spits? Haha is dat geen .... dan, ze loopt toch ook altijd weg? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hoe zette ge en filmpske erop?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je een punt. Wisselen! Die blonde rockzangeres van het CDA dan. Het gaat tenslotte om de inhoud... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb je een punt. Wisselen! Die blonde rockzangeres van het CDA dan. Het gaat tenslotte om de inhoud... Je vergeet mij broedert..d:-( |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
effe serieus hoe zet je een filmpje op een website |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb je een punt. Wisselen! Die blonde rockzangeres van het CDA dan. Het gaat tenslotte om de inhoud... Sabine Uitslag? Vind ik best word je iig. op een christelijke manier genaaid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja die! Die christelijke inhoud is niet van belang. Een rockbitch in de spits. Extatisch.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waarom denk je dat ik die Bavariameiden opstel? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ga je geen misbruik maken van die kennis? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:Perfecte opstelling: Opstelling Feyenoord vrouwenteam + speler/coach Doutzen Kroes Bavaria Meisje 1 - 2 - 3 & 4 Renate Verbaan - FR-Henk - Yolanthe CvK Paris Hilton - Femke Halsema - Blonde stoot. Mist wel wat power/body is deze opstelling! Erika Tersptra voor de rugdekking. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote: castaignos komt niet , dan moet je achahbar opstellen |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote: jawel bacuna en suk wel hoor , op mijn psvita wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: okee, nou in het echt niet. Bacuna is een aanvallende middenvelder. Suk zou je met enige fantasie een nr 9 kunnen noemen, maar eigenlijk is hij daar veel te beperkt voor. Hij speelt dan ook bij Groningen en daarvoor bij Ajax van de vleugel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 23:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mist wel wat power/body is deze opstelling! Erika Tersptra voor de rugdekking. GadverreGadverredamme! Jammer T. Je slechtste post ooit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, sorry Broeder! |
|
|
|