|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:12 schreef me super guidetti het volgende:volg je het nieuws op headliner want daar staat namelijk dat ie terug wil Ik volg het zeker maar heb niet het geloof dat dat gaat gebeuren Leo.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote: ik denk dat er deze week nog een aanbieding van feyenoord komt let maar op |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
in de volgende week nog of misschien ook nog morgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn maar denk toch dat Luc de beste papieren heeft om te komen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Drenthe Drenthe Drenthe Drenthe Drenthe Drenthe babovic Drenthe Drenthe Drenthe Drenthe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:12 schreef me super guidetti het volgende:volg je het nieuws op headliner want daar staat namelijk dat ie terug wil Als je al het nieuws op headliner moet geloven ben je in no-time rijp voor de Delta |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Tjaa als we toch alles bij elkaar kunnen fantaseren:
Drenthe Kuijt Kalou
De Guzman El Ahmadi Clasie
Martins Indi Vlaar De Vrij Janmaat |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Realistischer:
Drenthe - Castaignos - Onbekend/geen schaken iig veel te inefficient moet iemand bij))
De Guzman
El Ahmadi Clasie
Martins Indi Vlaar De Vrij Janmaat |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Cisse ...... Castaignos ....... Schaken
....................... ?? ...................
..... Clasie .............El Ahmadi .....
Indi ..... Vlaar ... De Vrij ... Janmaat.
..................Mulder ..................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door PieterBos -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
dus naar jou inzicht hoeft het elftal eigelijk op geen enkele positie verbeterd te worden alleen vervangers voor Bakkal en Guidetti?.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:44 schreef PieterBos het volgende:Cisse ...... Castaignos ....... Schaken ....................... ?? ................... ..... Clasie .............El Ahmadi ..... Indi ..... Vlaar ... De Vrij ... Janmaat. ..................Mulder .................. Hoezo broers d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:46 schreef dennie het volgende:dus naar jou inzicht hoeft het elftal eigelijk op geen enkele positie verbeterd te worden alleen vervangers voor Bakkal en Guidetti?.. Ook mijn inzicht maar ik ga ervan uit dat bakkal blijft.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Opvallend. Vond je dan niet dat we veel te weinig creativiteit hadden voorin? Onze voorhoedespelers hebben wel heel veel moeite om ruimte te benutten en de goede oplossing te vinden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door dennie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:53 schreef dennie het volgende:Opvallend. Vond je dan niet dat we veel te weinig creativiteit hadden voorin? Onze voorhoedespelers hebben wel heel veel moeite om ruimte te benutten en de goede oplossing te vinden... Lag aan de tegenstander, maar we hebben de snelste voorhoed van Nederland zo en die kan je goed gebruiken bij een aanvallende tegenstander, heb je een verdedigend ingestelde tegenstander zal je creativiteit nodig hebben ja.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 22:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Lag aan de tegenstander, maar we hebben de snelste voorhuid van Nederland Is dat zo?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:44 schreef PieterBos het volgende:Cisse ...... Castaignos ....... Schaken ....................... ?? ................... ..... Clasie .............El Ahmadi ..... Indi ..... Vlaar ... De Vrij ... Janmaat. ..................Mulder .................. We hebben hem al in huis. ?? == TTdV |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Die is ietsje minder creatief. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Maar wel een hele goede drive naar voren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En een goeie pegel.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Let op: TTdV staat eind volgend seizoen op zeker in de basis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door Nibke -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
------------V. Hout (2 meter 8, Lang en getalenteerd. Of Bolat.. Janmaat---Vlaar---Martins Indi---Pranjic ---------------------------------------- -----El Ahmadi----------Clasie---------- ----------------Gorius------------------ -------De Pauw-------------Drenthe------ -----------------Vossen-----------------
Ik heb enkele namen neergezet die nog niet genoemd zijn..En ik hoop natuurlijk voor Feyenoord dat Guidetti blijft. Zou wel leuk in de ChamL De keeper Mulder, Maar kijken wat jullie van die namen vinden Verdediger Pandza is ook een type de Wolf een echte killer, Maar Martins Indi heeft het goed gedaan,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
-------------Boy de Jong------------
Janmaat---------Vlaar---------BM Indi
Vormer-------Clasie El Ahmadi Bakkal
Manu---------Castaignos--------Cissé |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
alles behalve: Mulder, Cabral , Drenthe wat gewoon niet goed genoeg hoort er niet in.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaja we weten het wel hoor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:06 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:------------V. Hout (2 meter 8, Lang en getalenteerd. Of Bolat.. Janmaat---Vlaar---Martins Indi---Pranjic ---------------------------------------- -----El Ahmadi----------Clasie---------- ----------------Gorius------------------ -------De Pauw-------------Drenthe------ -----------------Vossen----------------- Ik heb enkele namen neergezet die nog niet genoemd zijn..En ik hoop natuurlijk voor Feyenoord dat Guidetti blijft. Zou wel leuk in de ChamL De keeper Mulder, Maar kijken wat jullie van die namen vinden Verdediger Pandza is ook een type de Wolf een echte killer, Maar Martins Indi heeft het goed gedaan, Kssst kssst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:49 schreef lijdensweg het volgende:-------------Boy de Jong------------ Janmaat---------Vlaar---------BM Indi Vormer-------Clasie El Ahmadi Bakkal Manu---------Castaignos--------Cissé precies een driemans verdediging op z`n tijd... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moeten we wat beter op elkaar ingespeeld zijn ja . |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Niet mee eens dus ;-)
Ik had geen zin om al die zelfde namen neer te zetten die iedereen al doet... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:49 schreef lijdensweg het volgende:-------------Boy de Jong------------ Janmaat---------Vlaar---------BM Indi Vormer-------Clasie El Ahmadi Bakkal Manu---------Castaignos--------Cissé Moet kunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet tegen de mindere goden eigenlijk een zekerheidje zijn.. Tegen Ajax Psv en misschien Twente en AZ een beetje teveel van het goede. Maar had dit afgelopen seizoen eigenlijk al eens willen zien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:56 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Niet mee eens dus ;-) Ik had geen zin om al die zelfde namen neer te zetten die iedereen al doet... Ghehe... Niet echt realistisch toch.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: De Pauw is een geweldig talent, En is niet duur qua contract Pranjic mag weg, Nou waarom niet bij Feyenoord Gorius misschien de vrienden van Feyenoord, Want een geweldige veel scorende middenvelder echt een super speler. V Hout die keeper kost niet meer dan 2 ton, De helft misschien niet realistisch maar wel interessant ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:54 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] De Pauw is een geweldig talent, En is niet duur qua contract Pranjic mag weg, Nou waarom niet bij Feyenoord Gorius misschien de vrienden van Feyenoord, Want een geweldige veel scorende middenvelder echt een super speler. V Hout die keeper kost niet meer dan 2 ton, De helft misschien niet realistisch maar wel interessant ;-) Interessant is iets anders okay d:-) Ben tevreden met wat er nu is en wat er waarschijnlijk nog gaat komen of verlengen, denk aan Luc, Bakkal enz.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Interessant is iets anders okay d:-) Ben tevreden met wat er nu is en wat er waarschijnlijk nog gaat komen of verlengen, denk aan Luc, Bakkal enz.. luc Nilis blijft n topper , Bos....lol |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Interessant is iets anders okay d:-) Ben tevreden met wat er nu is en wat er waarschijnlijk nog gaat komen of verlengen, denk aan Luc, Bakkal enz.. Jah dat is zker wel zo, Maar ik zag hier wel 10 dezelfde opstellingen haha
Maar onthoud de namen De Pauw,Gorius,Pandza,V Hout en ook V Eeno
Feyenoord zou ook meer op de belgische markt moeten kijken, goede spelers en niet iedereen met een hoog prijskaartje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:05 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Jah dat is zker wel zo, Maar ik zag hier wel 10 dezelfde opstellingen haha Maar onthoud de namen De Pauw,Gorius,Pandza,V Hout en ook V Eeno Feyenoord zou ook meer op de belgische markt moeten kijken, goede spelers en niet iedereen met een hoog prijskaartje Die van Weert van Den Bosch ga ik eens in de gaten houden, we hebben Boskamp voor de belgische talentjes te bekijken dat zit wel snor denk ik.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
kalou cisse schaken
el ahmadi vormer clasie
indi dVrij vlaar janmaat
mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die van Weert van Den Bosch ga ik eens in de gaten houden, we hebben Boskamp voor de belgische talentjes te bekijken dat zit wel snor denk ik.. dat roep ik idd al een jaar, daarin zie ik het wel zitten als ik Feyenoord was zou ik die binnenhalen en verhuren
Beugelsdijk van Dordrecht,vind ik ook een karakter verdediger, Al denk ik meer van het Niveau Utrecht maar wel een vechter is het |
|
|
|
|
xenoxslegend
|
|
|
--------------dost--------------- Ryo------Goossens-----schaken ------clasie--------El Ahmadi------ Nelom----vlaar----de vrij----Janmaat ---------------mulder---------------- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:17 schreef xenoxslegend het volgende:--------------dost--------------- Ryo------Goossens-----schaken ------clasie--------El Ahmadi------ Nelom----vlaar----de vrij----Janmaat ---------------mulder---------------- Ghehe Ryo, welkom trouwens, ja mooi mannetje..d:-) Nogmaals ik heb weinig vertrouwen in Goossens moet ik eerst nog maar zien en dost is een snavelt, en zal wel naar Portugal gaan. Maar waarom Nelom en geen BMI..? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
worden wel steeds gekkere opstellingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] dat roep ik idd al een jaar, daarin zie ik het wel zitten als ik Feyenoord was zou ik die binnenhalen en verhuren Beugelsdijk van Dordrecht,vind ik ook een karakter verdediger, Al denk ik meer van het Niveau Utrecht maar wel een vechter is het Zegt me eerlijk gezegd niet zoveel.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Jah ik weet het ik lijk soms Boskamp wel ik volg soms veel voetbal ;-) |
|
|
|