|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt..tegen feyenoord vond ik hem slecht in de afronding maar daar waren we wel blij mee toch..?d:-) |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
mensen die drenthe linksback zetten of goossens in de basis of vormer op nr 10 die begrijpen er weinig van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:07 schreef Rotterdam22 het volgende:mensen die drenthe linksback zetten of goossens in de basis of vormer op nr 10 die begrijpen er weinig van Nou wijze man wat is dan jouw opstelling..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:07 schreef Rotterdam22 het volgende:mensen die drenthe linksback zetten of goossens in de basis of vormer op nr 10 die begrijpen er weinig van Bode? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:07 schreef Rotterdam22 het volgende:mensen die drenthe linksback zetten of goossens in de basis of vormer op nr 10 die begrijpen er weinig van Zit wel iets in ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zit heel veel in zelfs. Al zou Vormer wel op 10 kunnen hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben benieuwd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kunnen wel, maar dan zie ik Clasie veel liever doorschuiven en Vormer controlerend naast El Ahmadi! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
ben het wel met jou opstelling eens renato al zie ik liever drenthe voor bakkal en kalou voor schaken al gaat dat hem niet worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:14 schreef Rotterdam22 het volgende:ben het wel met jou opstelling eens renato al zie ik liever drenthe voor bakkal en kalou voor schaken al gaat dat hem niet worden. Variatie genoeg inderdaad, maar drenthe en kalou worden hem beide niet denk ik.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zoet Janmaat- De Vrij- Kalas- Indi El Ahmadi-Filip Djuricic- Clasie Verhoek-Luuk de Jong-O John
Wissels: Lucas Woudenberg -Mulder-J P Boëtius-Vilhena Manu-Daan Blij-Matthew Steenvoorden-Kongolo |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zoet Janmaat- De Vrij- Kalas- Indi El Ahmadi-Filip Djuricic- Clasie Verhoek-Luuk de Jong-O John
Wissels: Lucas Woudenberg -Mulder-J P Boëtius-Vilhena Manu-Daan Blij-Matthew Steenvoorden-Kongolo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:19 schreef bode het volgende:Zoet Janmaat- De Vrij- Kalas- Indi El Ahmadi-Filip Djuricic- Clasie Verhoek-Luuk de Jong-O John Wissels: Lucas Woudenberg -Mulder-J P Boëtius-Vilhena Manu-Daan Blij-Matthew Steenvoorden-Kongolo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mafkees.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:19 schreef bode het volgende:Zoet Janmaat- De Vrij- Kalas- Indi El Ahmadi-Filip Djuricic- Clasie Verhoek-Luuk de Jong-O John Wissels: Lucas Woudenberg -Mulder-J P Boëtius-Vilhena Manu-Daan Blij-Matthew Steenvoorden-Kongolo Lijkt me idd eerder de ideale opstelling van de tukkers ... En er is trouwens maar 1 De Vrij, 1 Janmaat, 1 El Ahmadi en 1 Clasie! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
wie mij met bode door de war haalde is ook het spoor bijster. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat dan weer wel lol.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, ik ontken alles! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
In de CL hebben zowel Vormer als Goossens volgens mij niets te zoeken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:19 schreef bode het volgende:Zoet Janmaat- De Vrij- Kalas- Indi El Ahmadi-Filip Djuricic- Clasie Verhoek-Luuk de Jong-O John Wissels: Lucas Woudenberg -Mulder-J P Boëtius-Vilhena Manu-Daan Blij-Matthew Steenvoorden-Kongolo bode is belchinees. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat dachten velen vorig seizoen ook van Schaken, Mulder en nog een aantal spelers (zo niet de hele selectie). Vormer heeft het prima gedaan bij Roda en scoort altijd een voldoende. Heeft m.i. Clasie en El Ahmadi voor zich, dus zal in eerste instantie op de bank moeten plaatsnemen tenzij Bakkal en/of El Ahmadi toch zouden vertrekken. Bij vertrek van Bakkal zie ik Clasie doorschuiven richting de #10 en dan kunnen El Ahmadi en Vormer samen controlerend spelen.
Goossens is een ander verhaal. Ben wel benieuwd naar zijn kunsten als hij helemaal topfit is. Heeft iig een mooie vrije trap en kan ongetwijfeld ook fraaie corners trappen. Daaraan schortte het nogal eens afgelopen seizoen!
Enneh, we moeten eerst nog even zien dat we de CL halen hè ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laten we het seizoen maar eens afwachten en kijken hoe de puzzelstukjes in elkaar gaan vallen toch, wie weet..?!?!? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 17:42 schreef JanM het volgende:[..] Dat dachten velen vorig seizoen ook van Schaken, Mulder en nog een aantal spelers (zo niet de hele selectie). Vormer heeft het prima gedaan bij Roda en scoort altijd een voldoende. Heeft m.i. Clasie en El Ahmadi voor zich, dus zal in eerste instantie op de bank moeten plaatsnemen tenzij Bakkal en/of El Ahmadi toch zouden vertrekken. Bij vertrek van Bakkal zie ik Clasie doorschuiven richting de #10 en dan kunnen El Ahmadi en Vormer samen controlerend spelen. Goossens is een ander verhaal. Ben wel benieuwd naar zijn kunsten als hij helemaal topfit is. Heeft iig een mooie vrije trap en kan ongetwijfeld ook fraaie corners trappen. Daaraan schortte het nogal eens afgelopen seizoen! Enneh, we moeten eerst nog even zien dat we de CL halen hè ;-) Yep, dat bedoel ik.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sorry voor m'n 020 opstelling was gewoon benieuwd hoe jullie zouden reageren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sorry dat ik je foto weer plaats..
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Kon jouw zelfportret ook niet laten.
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En je vriendin om niet te vergeten:
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
JanM: Kales Vitesse, Djurivic Heerenveen, Verhoek, L De Jong, en O John FC. Twente de rest zijn allemaal Feyenoord spelers hoor, enkele komen over van de A1 zeer goeie talenten |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
Castaignos Cissé Schaken Bakkal*** Clasie Elahmadi* Bruno DeVrij Vlaar** Janmaat Mulder bij vertrek *vormer **Ramsteijn/BMI kijken wie beter lb kan ***Vilhena |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 18:53 schreef bode het volgende:JanM: Kales Vitesse, Djurivic Heerenveen, Verhoek, L De Jong, en O John FC. Twente de rest zijn allemaal Feyenoord spelers hoor, enkele komen over van de A1 zeer goeie talenten Je wilt toch geen tukker-voorhoede + 2 middenmootspelers in De Kuip zien komend seizoen man ?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Tja, je kan hier op 2 manieren naar kijken. Beetje realistische opstelling of wat ik graag zou willen zien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:37 schreef STS het volgende:Tja, je kan hier op 2 manieren naar kijken. Beetje realistische opstelling of wat ik graag zou willen zien? Laten we het realistisch houden anders zie je alleen maar messi's voorbij komen.. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Daarom, al die spelers van andere clubs lijkt me onrealistisch..... 1, hooguit 2 andere spelers dan wat er nu bekend is. Ik denk dat we het niet over de achterhoede hoeven te hebben. Het gaat dus meer over het middenveld en aanval. Wie wel, wie niet en waarom dan wel/niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:43 schreef STS het volgende:Daarom, al die spelers van andere clubs lijkt me onrealistisch..... 1, hooguit 2 andere spelers dan wat er nu bekend is. Ik denk dat we het niet over de achterhoede hoeven te hebben. Het gaat dus meer over het middenveld en aanval. Wie wel, wie niet en waarom dan wel/niet. EenserT.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hoeveel moet luuk de jong kosten? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter zijn jongere broertje Jo nemen is een stuk goedkopert.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Begint er al een beetje op te lijken, leuk trainingspartijtje..
Mulder
Janmaat Vrij Vlaar BMI
El Ahmadi Clasie Immers
Schaken Fernandez Cisse
-----------------------
Goossens Achahbar Manu
Vilhena Vormer Mokotjo
Nelom Ramstein Schenkeveld Leerdam
Lamprou
----------------------
Dus mogen toekijken: Graafland, v. Huijgenvoort, Kongolo en v. Steenvoorden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door De Pater -- |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
als immers komt is het
schaken------------immers------------cisse
vilhena----------clasie--------------el ahmadi
janmaat----de vrij-----vlaar-------martins indi
-------------------mulder---------------------- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 19:47 schreef me super guidetti het volgende:als immers komt is het schaken------------immers------------cisse vilhena----------clasie--------------el ahmadi janmaat----de vrij-----vlaar-------martins indi -------------------mulder---------------------- Vormer voor Jan Lul gehaald? Immers als spits? BRUNO en Janmaat op verkeerde backplaatsen?
Bijzonder... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
----------Mulder--------------- Janmaat-de Vrij-Vlaar-Martins indi -El Ahmadi--Immers--Clasie- -Schaken--Castaignos--Cissé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:23 schreef Wim2 het volgende:-------------------Vermeer--+---------------- Van der Wiel--Verthongen-Alderweireld-Boilessen ---De Jong---Erikksen---Jansen --Boerighter-Sightorson--sulejmani ??? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vormer voor Jan Lul gehaald? Immers als spits? BRUNO en Janmaat op verkeerde backplaatsen? Bijzonder... ik vind vilhena meer toekomst hebben en dat vormer gedoe hadden ze nevernooit aan moeten beginnen beter het geld van salarissen besteden aan een spits |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Vwb Vormer ben ik het met je eens, nu teveel middenvelders. Niet én Goossens én Vormer. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
mulder
janmaat de vrij vlaar martins indi
el ahmadi vormer clasie goossens
immers cisse |