|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 19:55 schreef STS het volgende:Vwb Vormer ben ik het met je eens, nu teveel middenvelders. Niet én Goossens én Vormer. inderdaad iemand die het snapt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 19:55 schreef STS het volgende:Vwb Vormer ben ik het met je eens, nu teveel middenvelders. Niet én Goossens én Vormer. Met Europees voetbal wel zo verstandig. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
effe tussendoor hoeveel moet castaignos kosten?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of niet. We hebben een bredere selectie dan vorig jaar nodig, of denk je dat iedereen het hele jaar door fit blijft en zonder schorsingen? Natuurlijk niet. We spelen afhankelijk van hoever we in de verschillende competities komen zo'n 40-50 wedstrijden. Dan heb je een goede bank nodig.
We kwamen dit seizoen al in de problemen en we speelden niet eens Europees. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inter heeft geen vraagprijs genoemt dus dat is gissen. Minsten 3 miljoen mag je verwachten. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Zeker als Immers komt moet je rekening houden met schorsingen ben ik bang.... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
immers laten zitten en castaignos weer terugkopen~!!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inter heeft geen vraagprijs genoemt dus dat is gissen. Minsten 3 miljoen mag je verwachten. Volgens mij komt hij op huurbasis. Kost dan alleen een deel van zijn salaris. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: waar slaat dat spandoek op! |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
nneeeeeeeeeeeeeee niet huren maar kopen en aan het lijntje van koeman |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik heb zo'n vermoeden dat het op Twente slaat (en een klein beetje op Schalke 04). |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Castaignos zou wel (weer) een goede investering zijn denk ik, maar de vraagprijs zal wel navenant zijn. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:07 schreef me super guidetti het volgende:nneeeeeeeeeeeeeee niet huren maar kopen en aan het lijntje van koeman Ik weet niet wat de vraagprijs (waarde) van Castaignos op dit moment is maar kopen zit er denk ik niet in met ons beperkte budget. Ook zal hij niet in salaris achteruit willen gaan. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
immers verdiend hetzelfde aan salaris en kost hetzelfde wat vind jij
castaignos of immers? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:05 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Volgens mij komt hij op huurbasis. Kost dan alleen een deel van zijn salaris. Klopt, maar die gozert vroeg naar een vraagprijs. Zou trouwens bij een verhuur ook nog een huursom kunnen zitten. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:13 schreef me super guidetti het volgende:immers verdiend hetzelfde aan salaris en kost hetzelfde wat vind jij castaignos of immers? IS dit een serieuze vraag???? Castaignos natuurlijk al moet ik hem met de fiets in Milaan ophalen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ongeveer 15 miljoen, B. Dordtmund vind dat een koopje |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt, maar die gozert vroeg naar een vraagprijs. Zou trouwens bij een verhuur ook nog een huursom kunnen zitten. Denk het niet want hij mag nu zelfs al niet mee naar Indonesie dus zijn ze hem waarschijnlijk liever kwijt dan rijk. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:14 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Denk het niet want hij mag nu zelfs al niet mee naar Indonesie dus zijn ze hem waarschijnlijk liever kwijt dan rijk. Hij is geblesseerd, daarom is hij niet mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: En als hij geblesseerd is gaat Feyenoord er wel achteraan om hem in te lijven?!?!?! Dan ben je ook niet helemaal fris. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hij iis niet gebleseerd hij is gewoon niet goed genoeg voor inter |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Of niet. We hebben een bredere selectie dan vorig jaar nodig, of denk je dat iedereen het hele jaar door fit blijft en zonder schorsingen? Natuurlijk niet. We spelen afhankelijk van hoever we in de verschillende competities komen zo'n 40-50 wedstrijden. Dan heb je een goede bank nodig. We kwamen dit seizoen al in de problemen en we speelden niet eens Europees. Eerst afwachten als Feyenoord wel door de eerste ronde door komt ik hoop het wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 19:55 schreef STS het volgende:Vwb Vormer ben ik het met je eens, nu teveel middenvelders. Niet én Goossens én Vormer. Juist niet en en.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: zeer goed gemaild, volkomen mee eens, ook een echter voetbalkenner |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hahaha, ontken het gewoon... hij is wel geblesseerd pik. Dijbeenblessure. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:16 schreef rich Arnhem het volgende:[..] En als hij geblesseerd is gaat Feyenoord er wel achteraan om hem in te lijven?!?!?! Dan ben je ook niet helemaal fris. Voor het nieuwe seizoen is hij wel weer fit, alleen niet voor deze trip. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:19 schreef bode het volgende:[..] Eerst afwachten als Feyenoord wel door de eerste ronde door komt ik hoop het wel Feyenoord speelt sowieso 4 wedstrijden Europees. Sowieso 1 wedstrijd voor de beker en sowieso 34 competitiewedstrijden. Minimaal 39 officiele wedstrijden dus al. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voor het nieuwe seizoen is hij wel weer fit, alleen niet voor deze trip. Dat kun je nooit zeker weten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, beetje vertrouwen mag toch wel... anders kunnen we El Ahmadi ook alvast afschrijven. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:08 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik heb zo'n vermoeden dat het op Twente slaat (en een klein beetje op Schalke 04). hoe zo dan, leg mij dat is uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim.. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Immers of Castaignos? 100% Castaignos! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: allebij natuurlijk... |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Moeten nog 2 posities ingevuld worden. 9 en 10. Luc voor 9, Immers voor 10. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Feyenoord speelt sowieso 4 wedstrijden Europees. Sowieso 1 wedstrijd voor de beker en sowieso 34 competitiewedstrijden. Minimaal 39 officiele wedstrijden dus al. als Feyenoord 4 Europese wedtrijden speeld dan zitten ze in de C L poule van 4 teams dan spelen ze meer wedstrijden dan 39 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:47 schreef bode het volgende:[..] als Feyenoord 4 Europese wedtrijden speeld dan zitten ze in de C L poule van 4 teams dan spelen ze meer wedstrijden dan 39 Nee hoor ouwe voetbalkenner!
Feyenoord speelt sowieso de 3de voorronde van de CL. Komen we die door dan spelen we de playoffronde voor de CL (en daarna dan sowieso poulefase EL of CL). Verliezen we echter in de derde voorronde van de CL, dan stromen we in bij de playoffronde van de EL. Mochten we die ook verliezen dan zij we meteen klaar in Europa. En dan hebben we 4 wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: nog niet ik heb niks met de tukkers en met Schalke 04 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga het niet verder meer proberen..ik geef het op.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: is wel goed ook, zonder voor je tijd, ik ga nu een rapport maken van een jeugdspeler fijne avond verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:57 schreef bode het volgende:[..] is wel goed ook, zonder voor je tijd, ik ga nu een rapport maken van een jeugdspeler fijne avond verder Ooooo wie wie wie, deel ons je wijsheid he bode.. Jij ook een fijne avond verder.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Casillas Dani Alves-Kompany-Thiago Silva-Lahm Xavi-Yaya Touré-Schweinsteiger Neymar-Messi-Cristiano Ronaldo |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ooooo wie wie wie, deel ons je wijsheid he bode.. Jij ook een fijne avond verder.. Moet twee dagen naar het internationaal Jeugdtoernooi in Twello met pinksteren voor een speler van Aik Stockholm |
|
|
|