|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:15 schreef bode het volgende:[..] Moet twee dagen naar het internationaal Jeugdtoernooi in Twello met pinksteren voor een speler van Aik Stockholm Mooi man, breng je ons ook een verkort verslagje ervan aub..!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:15 schreef bode het volgende:[..] Moet twee dagen naar het internationaal Jeugdtoernooi in Twello met pinksteren voor een speler van Aik Stockholm Voor Feyenoord of SC Heerenveen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat Doutzen nog mee eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zitbweer in amerika.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff drukbezet...
Maar goed nieuwe bode! Ze vroeg nog naar je!
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fuck bode
Neem mij neem mij.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dus toch die voorbinddildo die elders al geopperd werd? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Blijkbaar. RB zal het toch niet voor niets zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:57 schreef bode het volgende:[..] is wel goed ook, zonder voor je tijd, ik ga nu een rapport maken van een jeugdspeler fijne avond verder rapport? Geef je tekenles? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ja jij bedoelt die voorbindbode.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dubbele voorbindbode ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook ja...OT: achterlangs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goedenavond VRIEND Henk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goeiemorgen VRIEND Henk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goedenacht Renato. En Nakkie, T, Hoogvliet, Xtreme, Wim2 en alle anderen. Zweet ze, zet de airco of ventilatort maar aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:14 schreef FR-Henk het volgende:Goedenacht Renato. En Nakkie, T, Hoogvliet, Xtreme, Wim2 en alle anderen. Zweet ze, zet de airco of ventilatort maar aan. Nee vriend ik werk buiten heerlijk nu.. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
_________________________Castaignos____________________________________ _______Cissé__________________________________Schaken__________________ _______________________Immers__________________________________________ _______________________________________Vormer__________________________ _______________________________Clasie__________________________________ Bruno Martins Indi______Vlaar_______________de Vrij_____________Janmaat __________________________________Mulder_______________________________
Beste verdediging van Nederland. Voor Nederlandse begrippen een goed middenveld en een goede aanval. Geen kampioen denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:14 schreef FR-Henk het volgende:Goedenacht Renato. En Nakkie, T, Hoogvliet, Xtreme, Wim2 en alle anderen. Zweet ze, zet de airco of ventilatort maar aan. Goedenacht Broeder Henk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: geen van beiden, ook niet voor de Tukkers en zeker niet voor 020 en ook niet voor Schalke wel voor een club |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: geen van beiden, ook niet voor de Tukkers en zeker niet voor 020 en ook niet voor Schalke wel voor een club |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:28 schreef bode het volgende:[..] geen van beiden, ook niet voor de Tukkers en zeker niet voor 020 en ook niet voor Schalke wel voor een club Vertel bode! Eredivisieclub? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:17 schreef Nummer Zeven het volgende:_________________________Castaignos____________________________________ _______Cissé__________________________________Schaken__________________ _______________________Immers__________________________________________ _______________________________________Vormer__________________________ _______________________________Clasie__________________________________ Bruno Martins Indi______Vlaar_______________de Vrij_____________Janmaat __________________________________Mulder_______________________________ Beste verdediging van Nederland. Voor Nederlandse begrippen een goed middenveld en een goede aanval. Geen kampioen denk ik. IK MIS OP HET MIDDENVELD ONZE STER EL AHMADI DIE HOORT ER GEWOON IN, DAN WORDT FEYENOORD WEL KAMPIOEN |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:37 schreef bode het volgende:[..] IK MIS OP HET MIDDENVELD ONZE STER EL AHMADI DIE HOORT ER GEWOON IN, DAN WORDT FEYENOORD WEL KAMPIOEN caps. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik ken haar helemaal niet, en ze is helemaal niet zo mooi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar woonde toch die Friese tribunestoot..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, okee maat! Maar geef is een hint voor welke club je naar Twello gaat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Really..? Maar dat weet toch alleen bode? |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 00:37 schreef bode het volgende:[..] IK MIS OP HET MIDDENVELD ONZE STER EL AHMADI DIE HOORT ER GEWOON IN, DAN WORDT FEYENOORD WEL KAMPIOEN Je hebt gelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet mooi, dan stuur je ze maar naar mij.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Cluppie uit België?
Hoogste niveau? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb altijd gelijk in de voetbal wereld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kenner! We zijn vereerd met UW aanwezigheid. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: natuurlijk alleen voor topclubs, lager werk ik niet voor maar de naam komt niemand te weten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker te weten T, zou niet meer zonder bode willen..!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 01:00 schreef bode het volgende:[..] natuurlijk alleen voor topclubs, lager werk ik niet voor maar de naam komt niemand te weten Oeh... je weet de spanning wel vast te houden bode! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bode is onze forumsuperheld! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik kan het niet meer aan die spanning, het word me teveel, ik ga het werk neerleggen,het lukt me gewoon niet meer. Vertel het ons superheld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gelijk klaarwakker, want oh oh oh, bode heeft weer eens een nieuwtje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je reinste nachtmerrie dus.. |
|
|
|