|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nieuwe voorhoede volgend seizoen.. De Ivoorse ideale voorhoede van Feyenoord..
Teveel bier is soms ook niet goed he! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Nieuwe voorhoede volgend seizoen.. De Ivoorse ideale voorhoede van Feyenoord.. Teveel bier is soms ook niet goed he! Hahaha , het is wel een idee! Cissé hebben we al, Kalou wil graag en Drogba is transfervrij ................. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahaha , het is wel een idee! Cissé hebben we al, Kalou wil graag en Drogba is transfervrij ................. Zo zat ik ook te denken maar wij Feyenoorders moeten misschien niet te diep gaan hahaha Het zal toch wat zijn zeg pffffffffff |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo zat ik ook te denken maar wij Feyenoorders moeten misschien niet te diep gaan hahaha Het zal toch wat zijn zeg pffffffffff Met het bier of met dromen?? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Kalou-Lukaku(gehuurt)-Drenthe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Me vrouw zegt met allebij? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo zat ik ook te denken maar wij Feyenoorders moeten misschien niet te diep in het glaasje kijken hahaha Het zal toch wat zijn zeg pffffffffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De titel verraadde de startert al :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik snap wel dat jij Drenthe graag zie, want dan wordt het des te makkelijker om weer met 020 kampioen te worden ............ |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik snap wel dat jij Drenthe graag zie, want dan wordt het des te makkelijker om weer met 020 kampioen te worden ............ Ik vind het een goede speler, En ik heb liever dat de concurrenten goede spelers heeft en binnenhaalt, Beter voor het niveau van de competitie, En beter voor de Co efficient zodat de clubs het beter kunnen doen in Europa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:02 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik vind het een goede speler, En ik heb liever dat de concurrenten goede spelers heeft en binnenhaalt, Beter voor het niveau van de competitie, En beter voor de Co efficient zodat de clubs het beter kunnen doen in Europa. Dan halen jullie hem toch! Kunnen wij ons vermaken met het leed in 020 |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan halen jullie hem toch! Kunnen wij ons vermaken met het leed in 020 Jij vind het dus geen goede speler ;-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Nieuwe voorhoede volgend seizoen.. De Ivoorse ideale voorhoede van Feyenoord.. Teveel bier is soms ook niet goed he! ja ik ben voor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Nieuwe voorhoede volgend seizoen.. De Ivoorse ideale voorhoede van Feyenoord.. Teveel bier is soms ook niet goed he! Ghehe..ik zal er nog een paar oor je klaar zetten in het cafe..
Maar wat een droomvoorhoede, Feyenoord goes Ivorian.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zet iemand het middenveld en de verdediging er nog bij? Heb zelf geen tijd zit op de stockcars in lelyshit..i |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Zet iemand het middenveld en de verdediging er nog bij? Heb zelf geen tijd zit op de stockcars in lelyshit..i Kijk je uit dan en twee handen aan het stuur man.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nou eh ik hoef die komediant van een Drogba echt niet bij Feyenoord te zien hoor.. Kalou daarentegen zou ik wel graag terug zien (wie niet?!) Maar dat gaat niet gebeuren dit jaar zeker niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:10 schreef Sensi het volgende:Nou eh ik hoef die komediant van een Drogba echt niet bij Feyenoord te zien hoor.. Kalou daarentegen zou ik wel graag terug zien (wie niet?!) Maar dat gaat niet gebeuren dit jaar zeker niet.. Eens het is wel een acteur Didier maar wel een mooie ghehe, zeg eerlijk Sensi als je die lul in de spits zou hebben word je ook gewoon kampioen man.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens het is wel een acteur Didier maar wel een mooie ghehe, zeg eerlijk Sensi als je die lul in de spits zou hebben word je ook gewoon kampioen man.. Hij kopte em gruwelijk binnen gister! Zeker een goeie acteur maar of ik hem nou echt bij ons dr in wil zien betwijfel ik :P Geef mij maar een spits die gewoon recht overeind blijft staan en dan alles geeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:39 schreef Sensi het volgende:[..] Hij kopte em gruwelijk binnen gister! Zeker een goeie acteur maar of ik hem nou echt bij ons dr in wil zien betwijfel ik :P Geef mij maar een spits die gewoon recht overeind blijft staan en dan alles geeft. Snap je, een duwtje en hij ligt, maar het is verdomme wel een mannetje.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 23:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Nieuwe voorhoede volgend seizoen.. De Ivoorse ideale voorhoede van Feyenoord.. Teveel bier is soms ook niet goed he! dit is misschien een goeie jonge voorhoede voor Feyenoord
Olaf John - Luuk de Jong - Wesley Verhoek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 16:40 schreef bode het volgende:[..] dit is misschien een goeie jonge voorhoede voor Feyenoord Olaf John - Luuk de Jong - Wesley Verhoek Kan je niet lezen
Kalou Drogba Cissè.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wesley Verhoek? Al een jaar niets meer van gezien... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: tijdje gebleseerd geweest wacht maar aankomend seizoen. ik vind hem goed al vanaf zijn jeugd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 16:40 schreef bode het volgende:[..] dit is misschien een goeie jonge voorhoede voor Feyenoord Olaf John - Luuk de Jong - Wesley Verhoek Hahaha Wesley Verhoek ..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: die zit net bij Twente dus die naam kan je doorstrepen.. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Wat een held he die Drogba:) Cissé ook een held! Leon ook een held! R-Noord op FR 12 geen held! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 16:40 schreef bode het volgende:[..] dit is misschien een goeie jonge voorhoede voor Feyenoord Olaf John - Luuk de Jong - Wesley Verhoek Als het aan bode ligt heten we volgend jaar Twente. Dat heeft hij al bekonkeld met zijn oud werkgever Munsterman. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:55 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Als het aan bode ligt heten we volgend jaar Twente. Dat heeft hij al bekonkeld met zijn oud werkgever Munsterman. die voorhoede kost ook mr 30 miljoen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee hoor daarom heten we volgend jaar Twente dan hoef je ze niet te kopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:59 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Nee hoor daarom heten we volgend jaar Twente dan hoef je ze niet te kopen. das ook waar |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Tja en bode kan het weten heb ik gehoord. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dat schijnt ja heb ik begrepen... gevalletje Boskamp geloof ik |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Alleen stompt hij niet zoveel
edit:
en er klopt ook wat minder van begin ik te vermoeden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:03 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Alleen stompt hij niet zoveel edit: en er klopt ook wat minder van begin ik te vermoeden Traaaaaaaaaaaag van begrip maatje..? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee dat niet maar één of andere meeuw die hier op het forum komt vertelde mij dat ik hem moest volgen omdat hij alwetend was. Die kut meeuw vertrouw ik dus ook niet meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:11 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Nee dat niet maar één of andere meeuw die hier op het forum komt vertelde mij dat ik hem moest volgen omdat hij alwetend was. Die kut meeuw vertrouw ik dus ook niet meer. Ghehe..hoe naief kun je wezen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 20:29 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat een held he die Drogba:) Cissé ook een held! Leon ook een held! R-Noord op FR 12 geen held! Vind je Drogba een held, denk nog maar een goed naar aan de Thuis wedstrijd tegen Barcelona met dat steeds vallen van hem schande |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:23 schreef bode het volgende:[..] Vind je Drogba een held, denk nog maar een goed naar aan de Thuis wedstrijd tegen Barcelona met dat steeds vallen van hem schande Ook helden kunnen vallen bode.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: ja nou JIJ kan het weten ;) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Goed voorbeeld doet goed volgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Kost een paar Euro's maar dan heeft Feyenoord wel de beste jonge voorhoede van NL denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was fun... Maar ik stuur niet hoor!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:36 schreef bode het volgende:[..] Kost een paar Euro's maar dan heeft Feyenoord wel de beste jonge voorhoede van NL denk ik 30 miljoen = een paar. Aldus bode. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik val nooit blijf altijd recht op |
|
|
|