|
|
STS
|
|
|
Een tijdje geleden alweer maakte ASR bekend om nog een seizoen shirtsponsor van Feyenoord te blijven, maar wanneer wordt er bekend wie de nieuwe shirtsponsor gaat worden? Iemand een idee, want er zijn volgens kansen zat in het Rotterdamse achterland! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Binnen nu en 1 jaar waarschijnlijk.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Daar hoop ik wel op ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat verwacht je dan als mogelijke shirtsponsoren..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:53 schreef STS het volgende:Een tijdje geleden alweer maakte ASR bekend om nog een seizoen shirtsponsor van Feyenoord te blijven, maar wanneer wordt er bekend wie de nieuwe shirtsponsor gaat worden? Iemand een idee, want er zijn volgens kansen zat in het Rotterdamse achterland! En dat weet de Feyenoord-directie ook. Voldoende kansen! Goed topic trouwens. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: puma, adidas, kappa of Nike |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Unilever met een merk wat "aan de man" gebracht moet worden, ECT, Shell.... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
quote: Die sponsoren het shirt en zijn geen shirtsponsor (jammer joh) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:56 schreef STS het volgende:Unilever met een merk wat "aan de man" gebracht moet worden, ECT, Shell.... Linera of zo? |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Maakt me niet zoveel uit wie zolang ze maar Feyenoord waardig zijn. |
|
|
|
|
seodreppo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nee gewoon afwachten tot die investeringsgroep uit Oman wordt bekend gemaakt .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Shirt en stadion sponsor ............ |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:53 schreef STS het volgende:Een tijdje geleden alweer maakte ASR bekend om nog een seizoen shirtsponsor van Feyenoord te blijven, maar wanneer wordt er bekend wie de nieuwe shirtsponsor gaat worden? Iemand een idee, want er zijn volgens kansen zat in het Rotterdamse achterland! sperti maakt een goeie kans. die zijn ook tegen stoelnummering en pro staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
PVDA ook een partij van de Arbeid, Rotterdam ook dus PVDA sponsort Feyenoord, Bos regelt het wel ff ;-) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 23:40 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:PVDA ook een partij van de Arbeid, Rotterdam ook dus PVDA sponsort Feyenoord, Bos regelt het wel ff ;-) slecht plan..... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Kan ook niet natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Euh... Abn Amro?
Of Fly Emirates Krijg je een hoop euries van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door WDO -- |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:56 schreef STS het volgende:Unilever met een merk wat "aan de man" gebracht moet worden, ECT, Shell.... Reken maar niet op shell. Die sponsoren geen ' individuele' clubs. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Naast de Vrienden van Feyenoord, De Vrienden Loterij |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Fly Emirates klinkt leuk, wellicht kunnen ze dan ook via Zestienhoven een lijndienstje gaan vliegen. Er zijn al contacten met Oman en zo. Laat maar komen. Alleen sponseren die volgens mij al meerdere clubs en hebben ze al een eigen stadionnetje ergens in London. Zou volgens mij een sponsor moeten worden die zijn roots in Rotterdam heeft liggen, die iedereen in de stad kent, die een echt Rotterdamse uitstraling heeft en die naamsbekendheid wil verwerven. Bram Ladage misschien???? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:14 schreef STS het volgende:Fly Emirates klinkt leuk, wellicht kunnen ze dan ook via Zestienhoven een lijndienstje gaan vliegen. Er zijn al contacten met Oman en zo. Laat maar komen. Alleen sponseren die volgens mij al meerdere clubs en hebben ze al een eigen stadionnetje ergens in London. Zou volgens mij een sponsor moeten worden die zijn roots in Rotterdam heeft liggen, die iedereen in de stad kent, die een echt Rotterdamse uitstraling heeft en die naamsbekendheid wil verwerven. Bram Ladage misschien???? Zoveel friet bakt Brammetje ook weer niet :) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik denk niet dat onze overheid dat een goed idee gaat vinden. Die willen nog steeds een monopoly op zulk soort zaken. Axe Deo is nou ook niet echt een stoere voor op je shirt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:26 schreef STS het volgende:Ik denk niet dat onze overheid dat een goed idee gaat vinden. Die willen nog steeds een monopoly op zulk soort zaken. Axe Deo is nou ook niet echt een stoere voor op je shirt. Als dat axe dames het stadion inbrengt vind ik het prima.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien iets voor Lijdensweg + vrienden?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe Lijdensweg NOT AVAILABLE..
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Zou Nolet uit Schiedam een goede kunnen zijn? Wellicht hebben zij ook grote internationale plannen. Is wel een stoere voor op het shirt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 19:58 schreef STS het volgende:Zou Nolet uit Schiedam een goede kunnen zijn? Wellicht hebben zij ook grote internationale plannen. Is wel een stoere voor op het shirt! Jenever reclame op je shirt..??? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe dan Zware Van Nelle! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
E-on met zn nieuwe energiecentrale op de nieuwe vlakte. Het zijn maar ideeën hè...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slecht voorbeeld voor de jeugd.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als hetnmaar flink wat oplevert toch das de belangrijkste.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de H.A.L. dan maar doen? . . is oorspronkelijk ook Rotterdams getint! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik werd in het het begin al genegeerd dus zeg het nog maar een keer : OQ |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Of wat dacht je van FACEBOOK!!!! een miljardenbedrijf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En over twee jaar dood. Net als Hyves. |
|
|
|