|
|
NatjosFC
|
|
|
hebben wij eigenlijk allemaal wel door dat er eigenlijk enorm veel potentie zit in het toekomstige oranje team? er zijn zoveel talenten die nu al rondlopen. heel veel spelers zijn naar mijn idee zeker toppertjes die het nog wel redelijk ver kunnen schoppen. hier een opstelling die ik even gemaakt heb voor bijvoorbeeld over 5 jaar zijn dit allemaal veel betere spelers.
Krul vanRhijn Gouweleeuw Nuytinck Buttner Anita Maher Wijnaldum Narsingh Wolfswinkel Afelay
dit vind ik over 5 a 7 jaar denk ik al een goede team. dan hebben we zelfs Viergever wat in mijn ogen ook een groot talent is nog op de bank. ook Dost zou er nog in kunnen en zelfs Fer hebben we ook nog. daarbij vind ik Stefan de Vrij ook een hele goede speler. maar over vijf jaar heb je ook nog spelers als Afelay en potentieel Douglas die dan absolute topspelers zijn.
ik heb er hier ook spelers die nu al in het NL elftal spelen er uitgehaald, maar de spelers in het NL elftal die 22 a 25 zijn zullen er over 5 a 7 jaar ook nog steeds in spelen. ik vind dus dat wij in potentie een enorm goede toekomst hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nog suggesties voor ut team, Spelers die ik heb gemist maar toch enorme talenten zijn?
van Ginkel zie ik ook nog een goede worden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zoet...Willems...Depay....VRhijn...Tony De Vilhena....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Depay en Vilhena heb ik gemist zijn enorme talenten idd. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Een nieuwe V Persie of Robben zie ik er nog niet bij zitten
maar we hebben wel de toekomst, U15 U17 veel talenten bij veel clubs dus Nederland doet het gewoon weer heel goed! |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
mjah misschien mist clasie nog.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heeft volop caps onder Van Marwijk. Daarom geen toekomst meer te noemen lijkt me. |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Mulder de Vrij - Kongolo - Indi Clasie - Vilhena - Fer - Wijnaldum Achabar - Castaignos - Manu
Eigenlijk niemand meer nodig maar goed. Zoet - Willems - Depay - v. rhijn - Viergever - Buttner - Affelay - Narsingh - John.
En welke gehaktbal met Maher op de proppen komt is niet goed bij zijn paasei! Das gewoon de nieuwe Bruins, ontzettend veel talent maar te lui om zijn ogen open te doen!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:04 schreef Balharius het volgende:Mulder de Vrij - Kongolo - Indi Clasie - Vilhena - Fer - Wijnaldum Achabar - Castaignos - Manu Eigenlijk niemand meer nodig maar goed. Zoet - Willems - Depay - v. rhijn - Viergever - Buttner - Affelay - Narsingh - John. En welke gehaktbal met Maher op de proppen komt is niet goed bij zijn paasei! Das gewoon de nieuwe Bruins, ontzettend veel talent maar te lui om zijn ogen open te doen!!! Maher is een hartstikke goede voetballer, hij moet gewoon bij een club als AZ of Twente op 10 gaan spelen en als zijn carriere goed begeleid wordt dan kan hij een hele goede worden.
Wijnaldum speelt nu al met de pest in zijn lijf op rechtermiddenvelder en Fer is alleen sterk, in Maher en Clasie zit dan veel meer potentie.
ook Anita heeft een goede kans de 1e elf te halen. daarbij denk ik dat we met Van Wolfswinkel en Luuk de Jong in potentie erg goede spitsen hebben.
op de vleugels zouden we inderdaad nog veel kunnen verbeteren, maar met Narsingh en Afelay ben je al wel een aardig eind, Afelay moet alleen naar een andere club gaan en spelen. |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Maher kan zeker een hele goede worden, kon Bruins ook maar zo lui als een varken !!! |
|
|
|
|
visser
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 15:49 schreef NatjosFC het volgende:hebben wij eigenlijk allemaal wel door dat er eigenlijk enorm veel potentie zit in het toekomstige oranje team? er zijn zoveel talenten die nu al rondlopen. heel veel spelers zijn naar mijn idee zeker toppertjes die het nog wel redelijk ver kunnen schoppen. hier een opstelling die ik even gemaakt heb voor bijvoorbeeld over 5 jaar zijn dit allemaal veel betere spelers. Krul vanRhijn Gouweleeuw Nuytinck Buttner Anita Maher Wijnaldum Narsingh Wolfswinkel Afelay dit vind ik over 5 a 7 jaar denk ik al een goede team. dan hebben we zelfs Viergever wat in mijn ogen ook een groot talent is nog op de bank. ook Dost zou er nog in kunnen en zelfs Fer hebben we ook nog. daarbij vind ik Stefan de Vrij ook een hele goede speler. maar over vijf jaar heb je ook nog spelers als Afelay en potentieel Douglas die dan absolute topspelers zijn. ik heb er hier ook spelers die nu al in het NL elftal spelen er uitgehaald, maar de spelers in het NL elftal die 22 a 25 zijn zullen er over 5 a 7 jaar ook nog steeds in spelen. ik vind dus dat wij in potentie een enorm goede toekomst hebben. daar zullen echt wat andere spelers bij staan bv klaassen,vilenha,depay,rekik,bruma,ebecilio van arsenal,ake,john,de jong,locadia,clasie,vrhijn,strootman,narsingh,ekong,willems.zeker geen wijnaldum en buttner,nuytinck die gaan het niet redden. |
|
|
|
|
visser
|
|
|
dit is een veel talentvoller elftal
krul vd wiel/vrhijn gouweleeuw bruma willems maher klaassen strootman john castaignos/de jong depay
wissels narsingh,rekik,clasie,vilenha,ake,vdijk pieters,vwolfswinkel,mischien anita ebecilio van arsenal.bouy als ie voor nl kiest de vrij.
dit zijn in mijn ogen verreweg de grootste talenten denk ook dat deze lichting minimaal zo sterk word als de lichting vd vaart.
spelers als buttner,wijnaldum,vginkel,nuytinck hebben minder talent dan die jongens hierboven.
ake uitgeroepen tot grootste chelsea talent ebecilio beste speler ek-17 2010 en debuut gemaakt rekik trainde al mee bij city en debuut gemaakt word vergleken met baresi door mancini.
dit is gewoonweg een super lichting |
|
|
|
|
visser
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:04 schreef Balharius het volgende:Mulder de Vrij - Kongolo - Indi Clasie - Vilhena - Fer - Wijnaldum Achabar - Castaignos - Manu Eigenlijk niemand meer nodig maar goed. Zoet - Willems - Depay - v. rhijn - Viergever - Buttner - Affelay - Narsingh - John. En welke gehaktbal met Maher op de proppen komt is niet goed bij zijn paasei! Das gewoon de nieuwe Bruins, ontzettend veel talent maar te lui om zijn ogen open te doen!!! maher lui en weltrusten hem vergelijken met bruins hahahahahaha,zou jou paasei is laten controleren.maher heeft juist een super mentaliteit iets wat bruins totaal niet heeft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 15:57 schreef visser het volgende:[..] daar zullen echt wat andere spelers bij staan bv klaassen,vilenha,depay,rekik,bruma,ebecilio van arsenal,ake,john,de jong,locadia,clasie,vrhijn,strootman,narsingh,ekong,willems.zeker geen wijnaldum en buttner,nuytinck die gaan het niet redden. er staat niet voor niets Potentie, de Mogelijkheden die we hebben zijn zo groot dat kun je aan al die spelers zien. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 16:23 schreef visser het volgende:[..] maher lui en weltrusten hem vergelijken met bruins hahahahahaha,zou jou paasei is laten controleren.maher heeft juist een super mentaliteit iets wat bruins totaal niet heeft. Maher te lui? Als er iemand hart heeft gewerkt dit seizoen zijn eerste volle seizoen en meer dan 40 wedstrijden dan is hij het wel, Ik heb alleen maar werklust gezien bij die jongen, Laatste maanden waren moeilijk voor hem zoveel wedstrijden gespeeld hij kon het niet meer op zijn talent doen, Hij heeft het echt volgehouden met keiharde werklust. Dus om hem lui te noemen vind ik apart |
|
|
|
|
visser
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Maher te lui? Als er iemand hart heeft gewerkt dit seizoen zijn eerste volle seizoen en meer dan 40 wedstrijden dan is hij het wel, Ik heb alleen maar werklust gezien bij die jongen, Laatste maanden waren moeilijk voor hem zoveel wedstrijden gespeeld hij kon het niet meer op zijn talent doen, Hij heeft het echt volgehouden met keiharde werklust. Dus om hem lui te noemen vind ik apart dat zeg ik toch niet ik reageer daar juist op,beter lezen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik zou in het huidige systeem zeggen:
Krul/Cilissen V/D Wiel-vRhijn-Viergever(gaat echt een topper worden)-Büttner Anita- Maher Narsingh-S. de Jong-Affelay L.de Jong
Zit alles in, van werklust tot en met pure voetballers, van diepte tot en met positiespel, van keihard verdedigen tot voetballend verdedigen...
Dit kan een toppertje worden hoor! Maar ja, dat zeggen we van elk toekomstig team heh... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:12 schreef Ajx het volgende:Ik zou in het huidige systeem zeggen: Krul/Cilissen V/D Wiel-vRhijn-Viergever(gaat echt een topper worden)-Büttner Anita- Maher Narsingh-S. de Jong-Affelay L.de Jong Zit alles in, van werklust tot en met pure voetballers, van diepte tot en met positiespel, van keihard verdedigen tot voetballend verdedigen... Dit kan een toppertje worden hoor! Maar ja, dat zeggen we van elk toekomstig team heh... Maher op verdedigende Middenvelder, dat niet. maar daar kun je Fer, wel opstellen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maher op verdedigende Middenvelder, dat niet. maar daar kun je Fer, wel opstellen. Volgens Bertje en Gert-Jan wel, die stellen hem daar op!(bertje vs Bayern, GJ de 2e seizoenshelft) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
Krul Van der Wiel, De Vrij, Viergever, Pieters Clasie, S. De Jong, Strootman Narsingh, L. De Jong, Afellay |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ga voortaan met de bus denk ik. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ga het steeds dommer vinden dat Bertje Anita en Emanuelson thuis heeft gelaten.....wat stond Emanuelson gewelig te voetballen bij Milan....en wat te denken van Anita....sinds de winterstop stond hij bij Ajax V.M. hij was de motor op het middenveld....Van marwijk neemt wel die oude Bouma mee...en die kan niet meer mee naar op het WK in Brazilie....waarom neemt hij Anita niet mee ??? Alle grote ploegen uit Engeland zitten achter hem aan... Anita zou naast Newcastle in de belangstelling staan van Manchester City, Manchester United, Chelsea en het Italiaanse Internazionale....onvoorstelbaar wat een inzicht van onze Bert.... Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/158236/Newcastle_lijkt_beste_papieren_te_hebben_voor_bepalende_Ajax-middenvelder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|