BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Fiorentina praat met Feyenoord over Ron Vlaar'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lekkere vrienden heeft die lijdensweg dan..ghehe..
Ik heb TENMINSTE vrienden, hahahaha ......
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Nou hahahahahahaha
tomson
 tomson - zaterdag 26 mei 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb TENMINSTE vrienden, hahahaha ......
vilsemoque3.gif
tomson
 tomson - zaterdag 26 mei 2012 - 15:30   quote  deeplink  
one-flew-over-the-cuckoos-nest.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
vilsemoque3.gif
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Ron Vlaar kende een uitstekend seizoen bij Feyenoord. De goede prestaties van de aanvoerder van de Rotterdamse nummer twee van Nederland zijn ook in Italië opgevallen. Fiorentina en Genoa willen de Oranje-international deze zomer weglokken uit De Kuip, meldt La Gazetta dello Sport . Vlaar heeft een doorlopende verbintenis bij Feyenoord. De 27-jarige mandekker staat nog tot medio 2014 bij de Stadionclub onder contract.

Vlaar speelde gisteren met Oranje tegen Slowakije mee. Als invaller in de ploeg maakte hij een prima indruk. Eerder leek de verdediger van Feyenoord geen kans te maken op een vaste plek in het elftal, maar twee oefenduels kunnen veel veranderen. Zeker als twee van je concurrenten geblesseerd uitvallen. En dus lonkt voor Ron Vlaar ineens een basisplaats dit EK.

Hij was eigenlijk de vervanger van de vervanger. Want nadat Joris Mathijsen tegen Bulgarije uitviel met een hamstringblessure, kwam Wilfred Bouma in de ploeg. Maar toen de PSV'er tegen Slowakije na rust ook niet verder kon, was de beurt aan Vlaar.

"Het gaf een goed gevoel om te spelen, zeker hier in de eigen Kuip", zegt de Feyenoorder tegen FCUpdate.nl. "Het ging prima. Ik heb mijn rol goed ingevuld, geconcentreerd gespeeld en geen fouten gemaakt. Vooral dat laatste was natuurlijk belangrijk. Of ik met meer durf had kunnen spelen? Misschien, maar dat moet ook groeien. Nu was het vooral belangrijk om goed vanuit de organisatie te spelen."

Door de fysieke problemen van Mathijsen en Bouma lonkt nu zelfs een vaste plek in het elftal. "Iedere speler wil spelen, ik dus ook. Maar of ik basisspeler kan worden? We zullen zien. Op deze plek, links in het centrum, kan ik in ieder geval prima uit de voeten. Ik heb daar bij Feyenoord ook regelmatig gespeeld, zeker de tweede helft van het seizoen. Ik weet wat ik kan en de trainer weet wat hij aan me heeft", besluit hij.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/7032/serie-a-clubs-lonken-naar-oranje-invaller-vlaar.html
JanM
 JanM - donderdag 31 mei 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Mocht Vlaar spelen op het EK en daar opvallen zullen er nog wel grotere ploegen voor hem komen. Dan wordt het verleidelijk om hem te verkopen. Verwacht niet dat hij Feyenoord verlaat voor een club die geen Europees voetbal speelt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Ik verwacht eigenlijk dat Vlaar de club gaat verlaten.
Al is t er natuurlijk wel 1 echt van ons geworden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Vlaar de club gaat verlaten.
Al is t er natuurlijk wel 1 echt van ons geworden..
Das niet te hopen, maar ja een hoofdprijs vangen is ook niet verkeerd..
Aan wat voor bedrag moeten we dan gaan denken..?
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 31 mei 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 13:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet te hopen, maar ja een hoofdprijs vangen is ook niet verkeerd..
Aan wat voor bedrag moeten we dan gaan denken..?
Plots zie ik de 5miljoen weer voor me. Maar als dat domme volk 15 miljoen kan vragen, waarom niet voor vlaar? Nee, realistisch denk ik aan een 5 a 7 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door EdjeNL --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 14:07 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Plots zie ik de 5miljoen weer voor me. Maar als dat domme volk 15 miljoen kan vragen, waarom niet voor vlaar? Nee, realistisch denk ik aan een 5 a 7 miljoen.
Eens dus minimaal 15 miljoen d:-))

5 vind ik veel te weinig, laat hem dan maar een goed EK spelen zodat ie knaken moet gaan opbrengen..
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 18:37 schreef Wim2 het volgende:
Kon het niet laten om me nieuwe vriendin te posten

Wou je wel willen, of is dat de nieuwe nummer 9

[ afbeelding ]
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 18:37 schreef Wim2 het volgende:
Kon het niet laten om me nieuwe vriendin te posten

Wou je wel willen, of is dat de nieuwe nummer 9

[ afbeelding ]
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 20:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geen idee maar mnimaal 10 miljoen lijkt mij redelijk..
Dan moet Feyenoord hem direkt verkopen, en dan Bram Nuytinck van NEC kopen of een
goeie buitenlandse verdediger
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 31 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
minimaal 10 miljoen als die een basisspeler is op het ek die neus heeft nog maar contract voor 1 jaar vlaar nog 2 volges mij en geen verdediger kopen gewoon indi naar het centrum nelom linksback en als je het geld uitgeeft aan een goede spits.
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 13:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet te hopen, maar ja een hoofdprijs vangen is ook niet verkeerd..
Aan wat voor bedrag moeten we dan gaan denken..?
wat dach je van tussen de 10 en 15 miljoen
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 13:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet te hopen, maar ja een hoofdprijs vangen is ook niet verkeerd..
Aan wat voor bedrag moeten we dan gaan denken..?
wat dach je van tussen de 10 en 15 miljoen
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 16:13 schreef FR-Han het volgende:
slotje!!!

[ afbeelding ]

gotvert... plakt ik een sletje...
Ik dach dat dat de nieuwe opvolger voor Vlaar was
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 14:41 schreef bode het volgende:

[..]

wat dach je van tussen de 10 en 15 miljoen
Vind ik zelf een realistisch bedrag..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Wat doe al die lekkere wijven dan bij Vlaar in zijn topic..??
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Bondscoach Bert van Marwijk was woensdagavond na afloop van de gewonnen oefeninterland van het Nederlands Elftal tegen Slowakije (2-0) vol lof over De Kuip. Dit blijft een geweldig stadion om in te spelen, zei de oud-trainer van Feyenoord. Daarnaast ligt hier een fantastische grasmat. Het is altijd lekker om een duel in aanloop naar het EK winnend af te sluiten. De bondscoach had ook complimenten over voor het optreden van Ron Vlaar, die de volledige tweede helft speelde als vervanger van de geblesseerde Wilfred Bouma. We hebben als team een goede prestatie geleverd, maar ik vind dat met name Ron Vlaar het prima gedaan heeft vanavond.
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 31 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 18:37 schreef Wim2 het volgende:
Kon het niet laten om me nieuwe vriendin te posten

[ afbeelding ]
Yeah, right!
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 31 mei 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:
Bondscoach Bert van Marwijk was woensdagavond na afloop van de gewonnen oefeninterland van het Nederlands Elftal tegen Slowakije (2-0) vol lof over De Kuip. Dit blijft een geweldig stadion om in te spelen, zei de oud-trainer van Feyenoord. Daarnaast ligt hier een fantastische grasmat. Het is altijd lekker om een duel in aanloop naar het EK winnend af te sluiten. De bondscoach had ook complimenten over voor het optreden van Ron Vlaar, die de volledige tweede helft speelde als vervanger van de geblesseerde Wilfred Bouma. We hebben als team een goede prestatie geleverd, maar ik vind dat met name Ron Vlaar het prima gedaan heeft vanavond.
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 mei 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Geloof er helemaal niets van dat ze op ronnie letten (5 wedstrijden aardig gespeeld en mag blij zijn dat de Vrij naast hem stond)
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 14:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vind ik zelf een realistisch bedrag..!!
Ik ben in die jaren wel wat te weten gekomen
over de vraag prijzen van die spelers
ook bij de jeugd gaan de vraag prijzen flink om hoog
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:23 schreef bode het volgende:

[..]

Ik ben in die jaren wel wat te weten gekomen
over de vraag prijzen van die spelers
ook bij de jeugd gaan de vraag prijzen flink om hoog
Ehh nee ze gaan juist omlaag...
qwerto
 qwerto - donderdag 31 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
vlaar 8+ vragen, take it or leave it
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 mei 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:35 schreef qwerto het volgende:
vlaar 8+ vragen, take it or leave it
tja en dan zodra een ploeg weet dat je geld hebt vragen ze voor een vervanger 7,milj schiet niet op denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

tja en dan zodra een ploeg weet dat je geld hebt vragen ze voor een vervanger 7,milj schiet niet op denk ik
Die weten ook dat wij schulden af te betalen hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Vlaar wil Feyenoorder blijven: "Smaakt naar meer"

Ron Vlaar wordt gelinkt aan diverse clubs uit de Serie A, maar de international verwacht niet dat hij zijn club Feyenoord deze zomer de rug toe zal keren. De aanvoerder van de Rotterdamse nummer twee van Nederland zegt dit in gesprek met De Telegraaf.
"Je weet het natuurlijk nooit in de voetballerij, maar ik heb nog een contract voor twee jaar en in principe blijf ik gewoon in Rotterdam", stelt Vlaar. "Ik ben in elk geval nergens mee bezig."
De mandekker heeft daar ook geen tijd voor bij het Nederlands elftal. "Ik concentreer me alleen op Oranje. Dat we met Feyenoord nu de voorronde van de Champions League hebben bereikt, voelt heel goed. Daarvoor ben ik naar Rotterdam gekomen en dit is de norm. De stap die we met zijn allen naar boven hebben gezet, smaakt naar meer", aldus Vlaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Vlaar///Clubicoon..
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 juni 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Vlaar mag van mij weg, we hebben toch Bruno en op links Nelom om hem op te vangen en dan komt er weer wat geld in het laatje.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juni 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 11:44 schreef Wim2 het volgende:
Vlaar mag van mij weg, we hebben toch Bruno en op links Nelom om hem op te vangen en dan komt er weer wat geld in het laatje.
Beter om BMI links te laten staan en Terence Kongolo erin te brengen
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 juni 2012 - 11:47   quote  deeplink  
En hoe dan met de ontwikkeling van Nelom
salemi
 salemi - zaterdag 02 juni 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Vlaar speelde goed afgelopen woensdag in Oranje, maar wel erg op safe. Veel passes breed, net of hij de bal zo snel mogelijk kwijt wilde. Maar verdedigend gewoon betrouwbaar. Het zou me niet verbazen als van Marwijk hem vanavond laat starten.
Als Vlaar weg zou gaan bij Feyenoord lever je wel veel routine in, maar kan hij gemist worden. We hebben genoeg goede vervangers. Schenkeveld/de Vrij is mijn favoriete duo in het centrum, Bruno kan er ook. Kongolo kan ik nog niets over zeggen, moet ik eerst een langere periode zien spelen. Linksbacks ook voldoende. Bruno, Nelom, Ramsteijn (kan ook nog in het centrum). Nu Ron Vlaar in Oranje speelt is zijn marktwaarde met een doorlopend contract behoorlijk gestegen. Meer geld gaan we nooit voor hem krijgen dan nu.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 02 juni 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Een mooie transfer maken is de snelste weg naar schuldenvrij. Als Ron naar een goede club kan voor zo'n 7 a 8 miljoen, dan zou ik het begrijpen als Van Geel toehapt. Het zou nog mooier kunnen worden als Ron indruk kan maken op het EK. Dan zie ik Van Geel in staat er nog wel het nodige bovenop te krijgen. Ron zal altijd een Feyenoorder blijven. Maar als je schuldenvrij wilt worden, moet je dus zo weinig mogelijk investeren. Is volgens mij ook niet nodig. Je kunt BMI zo naast Stefan de Vrij zetten, en met Nelom heb je een uitstekende linksback. Hoeven we ons absoluut geen zorgen over te maken. Onderschat Kai Ramsteijn ook niet. De technische staf heeft niet voor niets zoveel vertrouwen in die jongen. Hij heeft heel veel van de juiste kwaliteiten om een heel goede centrale verdediger te worden.
Nadeel is alleen dat je dan weer met 2 rechtspoten in het centrum speelt. Datzelfde probleem heb je met een centrum De Vrij/Schenkeveld. BMI is een linkspoot, evenals Kongolo. Ik geloof dus ook dat we meer dan voldoende talent in huis hebben om een verlies van Ron Vlaar op te vangen. Het zal weer wat moeten groeien, maar ik denk dat het hele legioen er vrede mee heeft, en best weer wat geduld wil opbrengen als de directie er in slaagt zo snel mogelijk schuldenvrij te worden. Ook zonder Vlaar heeft deze selectie de klasse en de mentaliteit om wekelijks hartstochtelijk strijd te voeren met iedere tegenstander! Hopelijk lukt het Van Geel om Leerdam en Cabral voor een leuke cent te verkopen. Zou ook weer schelen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 12:48 schreef Nick4F het volgende:
Een mooie transfer maken is de snelste weg naar schuldenvrij. Als Ron naar een goede club kan voor zo'n 7 a 8 miljoen, dan zou ik het begrijpen als Van Geel toehapt. Het zou nog mooier kunnen worden als Ron indruk kan maken op het EK. Dan zie ik Van Geel in staat er nog wel het nodige bovenop te krijgen. Ron zal altijd een Feyenoorder blijven. Maar als je schuldenvrij wilt worden, moet je dus zo weinig mogelijk investeren. Is volgens mij ook niet nodig. Je kunt BMI zo naast Stefan de Vrij zetten, en met Nelom heb je een uitstekende linksback. Hoeven we ons absoluut geen zorgen over te maken. Onderschat Kai Ramsteijn ook niet. De technische staf heeft niet voor niets zoveel vertrouwen in die jongen. Hij heeft heel veel van de juiste kwaliteiten om een heel goede centrale verdediger te worden.
Nadeel is alleen dat je dan weer met 2 rechtspoten in het centrum speelt. Datzelfde probleem heb je met een centrum De Vrij/Schenkeveld. BMI is een linkspoot, evenals Kongolo. Ik geloof dus ook dat we meer dan voldoende talent in huis hebben om een verlies van Ron Vlaar op te vangen. Het zal weer wat moeten groeien, maar ik denk dat het hele legioen er vrede mee heeft, en best weer wat geduld wil opbrengen als de directie er in slaagt zo snel mogelijk schuldenvrij te worden. Ook zonder Vlaar heeft deze selectie de klasse en de mentaliteit om wekelijks hartstochtelijk strijd te voeren met iedere tegenstander! Hopelijk lukt het Van Geel om Leerdam en Cabral voor een leuke cent te verkopen. Zou ook weer schelen.
Eens..
Vlaar kan opgevangen worden. En inderdaad het is te hopen dat er zich clubs melden bij Van Geel voor Cabral en Leerdam..!!
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 juni 2012 - 13:16   quote  deeplink  
ik hoop dat cabral blijft hij is een groot talent
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 juni 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Speelt basis in de laatste oefenwedstrijd voor het EK.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Speelt basis in de laatste oefenwedstrijd voor het EK.
Ik ga denk ik maar eens kijken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 juni 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ga denk ik maar eens kijken..
Weet je het zeker?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
Weinig anders te doen maat..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 juni 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weinig anders te doen maat..
;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

;)
Maar jij gaat toch ook kijken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 juni 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar jij gaat toch ook kijken..
jup.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Tussenstandentopic maar ff uppen dan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door RenatoBos --
tomson
 tomson - zaterdag 02 juni 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Snap er weer nix van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juni 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Ist weer zo ver..
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 juni 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Hij heeft zich wel in de kijker gespeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 juli 2012 - 00:57   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

@ShowMeFootball: Van de spelers die dit EK méér dan 100 passes gaven heeft @ronvlaar4 de meeste geslaagde passes gegeven: 89%." #primatrap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Fiorentina praat met Feyenoord over Ron Vlaar'









0.0071990