|
|
TheMenace
|
|
|
Dat staat!bijlmergajesssssssssssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
VIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER-TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Feyenoord Rules!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: en koop er nog maar 10 bijlmergajesssss!maakt niet uit!FEYENOORD jeugd is beter als jullie (gekochte)spelers!haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toch tweede geworden.....:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aha daarbhebben we meneer keppel..
Uitgevist gozerT.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dat lucht op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker, lekker paar flinke bakken gepakt.. Alles goed hier.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Waarom is the meneace opeens zo pist off? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heb ik nog nooit vrolijk gezien... Ik zou het niet weten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De lol is alweer voorbij wie was die snavelt dan ajax44 wat een tyfusjoch zeg..?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: er waren 2 nepperbijlmers die een topic opende om te rellen hierzo maar die is snel weer weggehaald haha
en ik fucked up hahaha nee hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] De lol is alweer voorbij wie was die snavelt dan ajax44 wat een tyfusjoch zeg..?? Ik zou het niet weten, nooit eerder gezien, kom zoiezo wat minder op headliner.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie kaats...... Bal en iets met verwachten, je weet wel.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
remco k en sommige anderen daarbuiten gelaten hoor het geld alleen voor die nerdos die er net waren.hehe en geef mij nou geen reden om ze verrot te schelden haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:14 schreef TheMenace het volgende:remco k en sommige anderen daarbuiten gelaten hoor het geld alleen voor die nerdos die er net waren.hehe Ik hou ook van jou lieverd.. Diep van binnen ben je maar een zachtgekookt lief eitje kerel....Whahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Meer iets voor het love topic van Biek. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik hou ook van jou lieverd.. Diep van binnen ben je maar een zachtgekookt lief eitje kerel....Whahahahahaha tuurlijk das de binnenkant alleen maar......haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt er hier nog wat te lachen verdomme? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Manolev gouden schoen winnaar 2012 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha!
020 regelt gesprek met Manolev |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wie de bal teveel kaatst verwacht nooit een doelpunt te scoren of zoiets???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou het niet weten, nooit eerder gezien, kom zoiezo wat minder op headliner.. Klopt heb je een tijdje niet gezien, komt door de komkommertijd..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik hou ook van jou lieverd.. Diep van binnen ben je maar een zachtgekookt lief eitje kerel....Whahahahahaha Ghehe Dennis the Egg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, humor heb je D..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik verlies liever 2 keer en dat we dan de schaal kunnen vieren op de coolsingel !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 07:59 schreef lijdensweg het volgende:Ik verlies liever 2 keer en dat we dan de schaal kunnen vieren op de coolsingel !! Hmmm dilemma.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: +1! goeie bijdragert bosi! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit er weer een nieuw topic aan te komen..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe niet echt ;) 10x liever kampioenschap. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
wie de bal kaatst aan cabral krijgt hem waarschijnlijk niet meer terug ;P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ach, af en toe, als ik de nodige biertjes op heb.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan ben je geen echte Feyenoorder ... als je liever 2 keer win van die amsterdammertjes ipv landskampioen te worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan ben je geen echte Feyenoorder ... als je liever 2 keer win van die amsterdammertjes ipv landskampioen te worden! Lul niet jij bent een neus dat zijn ook successupporters, man als feyenoord geen kampioen word vind ik dat echt geen ramp ik vind het wel een must dat ze ervoor gaan en ja dat is inclusief de overwinningen op die snavelts.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Lul niet jij bent een neus dat zijn ook successupporters, man als feyenoord geen kampioen word vind ik dat echt geen ramp ik vind het wel een must dat ze ervoor gaan en ja dat is inclusief de overwinningen op die snavelts.. Ach als ik je een nepsupporter vind omdat je 2 overwinningen op 020 belangrijker vind dan een kampioenschap dan ben ik vervolgens een neus! Hahaha lekker simpel ..... dit zegt meer iets over jou !! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 17:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ach als ik je een nepsupporter vind omdat je 2 overwinningen op 020 belangrijker vind dan een kampioenschap dan ben ik vervolgens een neus! Hahaha lekker simpel ..... dit zegt meer iets over jou !! Pardon, jij heb me al eerder voor een snavelt uitgemaakt en nu begin je weer dat ik geen feyenoorder bent, jongen jij heb ze echt niet op een rijtje.. Ik zeg dat je een neus bent omdat je een successuporter bent datbis anders als dat jij het nu aanhaalt.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
SLOT!!! wat een dom topic we hebben alleen in de kuip gewonnen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 17:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Pardon, jij heb me al eerder voor een snavelt uitgemaakt en nu begin je weer dat ik geen feyenoorder bent, jongen jij heb ze echt niet op een rijtje.. Ik zeg dat je een neus bent omdat je een successuporter bent datbis anders als dat jij het nu aanhaalt.. Heb ik jou wel eens voor snavel uit gemaakt? Dan bied ik mijn oprechte excuses aan! Jij bent een echte Feyenoord supporter die liever 2 keer van 020 wint dan dat er feest wordt gevierd op de coolsingel vanwege een landstitel. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
heel gevoelig onderwerpie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 18:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb ik jou wel eens voor snavel uit gemaakt? Dan bied ik mijn oprechte excuses aan! Jij bent een echte Feyenoord supporter die liever 2 keer van 020 wint dan dat er feest wordt gevierd op de coolsingel vanwege een landstitel. Dank je wel VRIEND.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze mogen mij voor alles uitmaken zolang het maar geen jood/neus of snavel is..!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
boss ik vind je een savel |
|
|
|