|
|
lijdensweg
|
|
|
Voordat de leden van de Business Club overgingen op het diner ter afsluiting van het seizoen, kwam één van de leden vanuit de zaal nog met een laatste vraag. Hij vroeg algemeen directeur Eric Gudde bezorgd naar de maatregelen die Feyenoord gaat nemen om misdragingen van supporters bij Europese duels, zoals in het verleden, te voorkomen. Onze supporters hebben ons dit seizoen fantastisch gesteund, zowel bij thuis- als uitwedstrijden hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan, complimenteerde Gudde de fans. Dat neemt niet weg dat we bij de UEFA nog steeds onder een vergrootglas liggen. Incidenten zoals in Nancy kunnen we ons absoluut niet meer veroorloven, ik hoop dat de supporters zich dat ook realiseren. We zullen hen dan ook zeker oproepen om Feyenoord op positieve wijze te blijven steunen en de club geen schade toe te brengen
Nu hoop ik van harte dat de supporters dit tot zich laten door dringen en zich van hun beste kant laten zien in Europa wat er dan ook gebeurt .......... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Het probleem is dat Feyenoord jaren niet in europa geweest is,die jongere gasten horen die verhalen van vroeger en willen zich gaan bewijzen zovan kijk is dat kunnen wij ook.
Feyenoord kan dit niet voor 100% sturen,maar zal er alles aan moeten doen om alle kaarten op naam te laten zetten.
Maar goed loten we bv. Brugge uit dan krijg je een enorme toevlucht daar naartoe. Met alle gevolgen van dien. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Stook de boel maar weer op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik ben er ook een beetje bang voor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat het goed komt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja jammer dat de WAARHEID ZO HARD is!! Maar we hebben helaas met zulke randdebielen binnen onze supportersschare te maken .............. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja jammer dat de WAARHEID ZO HARD is!! Maar we hebben helaas met zulke randdebielen binnen onze supportersschare te maken .............. Man ga toch fietsen! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 08:10 schreef De Spot het volgende:Het probleem is dat Feyenoord jaren niet in europa geweest is,die jongere gasten horen die verhalen van vroeger en willen zich gaan bewijzen zovan kijk is dat kunnen wij ook. Feyenoord kan dit niet voor 100% sturen,maar zal er alles aan moeten doen om alle kaarten op naam te laten zetten. Maar goed loten we bv. Brugge uit dan krijg je een enorme toevlucht daar naartoe. Met alle gevolgen van dien. Wat een onzin gelul! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben ik nu mee bezig, hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja jammer dat de WAARHEID ZO HARD is!! Maar we hebben helaas met zulke randdebielen binnen onze supportersschare te maken .............. nou zeg dat wel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: We zullen zien wanneer die randdebielen weer de boel verzieken .......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] We zullen zien wanneer die randdebielen weer de boel verzieken .......... nou dat is al een tijdje gaande.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja jammer dat de WAARHEID ZO HARD is!! Maar we hebben helaas met zulke randdebielen binnen onze supportersschare te maken .............. Die heb je overal zelfs hier op het forum.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 07:57 schreef lijdensweg het volgende:Voordat de leden van de Business Club overgingen op het diner ter afsluiting van het seizoen, kwam één van de leden vanuit de zaal nog met een laatste vraag. Hij vroeg algemeen directeur Eric Gudde bezorgd naar de maatregelen die Feyenoord gaat nemen om misdragingen van supporters bij Europese duels, zoals in het verleden, te voorkomen. Onze supporters hebben ons dit seizoen fantastisch gesteund, zowel bij thuis- als uitwedstrijden hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan, complimenteerde Gudde de fans. Dat neemt niet weg dat we bij de UEFA nog steeds onder een vergrootglas liggen. Incidenten zoals in Nancy kunnen we ons absoluut niet meer veroorloven, ik hoop dat de supporters zich dat ook realiseren. We zullen hen dan ook zeker oproepen om Feyenoord op positieve wijze te blijven steunen en de club geen schade toe te brengen Nu hoop ik van harte dat de supporters dit tot zich laten door dringen en zich van hun beste kant laten zien in Europa wat er dan ook gebeurt .......... tsja, dat hoop ik ook. Gebeurtenissen bij het maasgebouw afgelopen seizoen bewijzen wel dat we er nog niet helemaal gerust op kunnen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, dat hoop ik ook. Gebeurtenissen bij het maasgebouw afgelopen seizoen bewijzen wel dat we er nog niet helemaal gerust op kunnen zijn. Das waar d:-( |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Joh lul niet T, je stond zelf pontificaal met je taas op beeld! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe de hooligan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, maar ik wilde beroemd worden! Het vooruitzicht om op zo'n billboard te staan, leek me wel wat ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahahaha, maar ik wilde beroemd worden! Het vooruitzicht om op zo'n billboard te staan, leek me wel wat ;) snap gelijk waarom het bilboard heet. billenkop van je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: JUIST JA.. Biek///held lol..
Hey T..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
T in de wintert.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, bijna goed! Had een bivakmuts op om niet herkend te worden, dus ik liet gewoon mijn broek zakken. |
|
|
|