|
|
FR-Han
|
|
|
de ooievaart kwam landen, op zijn nieuwe nest. zijn naam dat is lexie, he is the fucking best!
oefenen maar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!!
Heb ik de juist melodie te pakken? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Heb ik de juist melodie te pakken? klinkt topft!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehe, hurray!
Nu allemaal tegelijk! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
immers is daar gevoelig voor. dan stijgt ie gelijk naar feyenoord niveau |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Qua mentaliteit past hij bij Feyenoord Maar qua kwaliteit ik weet het niet, Ik zou niet weten welke speler naar de bank moet worden gezet om Immers in de basis te laten, Want ik neem aan dat Feyenoord nu alleen maar Basis spelers wilt halen, De jeugd houd de breette wel sterk genoeg daar hebben ze Immers niet voor nodig
W Verhoek die had gewoon naar Feyenoord moeten gaan, Ik vind trouwens Toornstra ook veel beter ook dan Goossens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Qua mentaliteit past hij bij Feyenoord Maar qua kwaliteit ik weet het niet, Ik zou niet weten welke speler naar de bank moet worden gezet om Immers in de basis te laten, Want ik neem aan dat Feyenoord nu alleen maar Basis spelers wilt halen, De jeugd houd de breette wel sterk genoeg daar hebben ze Immers niet voor nodig W Verhoek die had gewoon naar Feyenoord moeten gaan, Ik vind trouwens Toornstra ook veel beter ook dan Goossens Zeg, je ziet toch dat dit een zangtopic is? ZINGEN! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bakkal vertrekt, dus Immers in de basis.
Get your facts straight! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Jah maar ik rapte die tekst ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Qua mentaliteit past hij bij Feyenoord Maar qua kwaliteit ik weet het niet, Ik zou niet weten welke speler naar de bank moet worden gezet om Immers in de basis te laten, Want ik neem aan dat Feyenoord nu alleen maar Basis spelers wilt halen, De jeugd houd de breette wel sterk genoeg daar hebben ze Immers niet voor nodig W Verhoek die had gewoon naar Feyenoord moeten gaan, Ik vind trouwens Toornstra ook veel beter ook dan Goossens houd je snavelt! zingen moet je!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het gaat om immers. niet royston drenthe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Verkeerde tekst en verkeerde beat! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Dat weet ik maar
Clasie,Mokotjo,Leerdam,Karim El Ahmadi,Trindade de Vilhena,Vormer vind ik allemaal betere middenvelders die ik allemaal eerder in de basis zie spelen dan Immers.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als hij gewoon tussen de woorden op de juiste tijdstippen beat schrijft dan snap ik het wel. nu is het idd onoverzichtelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Dat weet ik maar Clasie,Mokotjo,Leerdam,Karim El Ahmadi,Trindade de Vilhena,Vormer vind ik allemaal betere middenvelders die ik allemaal eerder in de basis zie spelen dan Immers.... ZINGEN ZEGGEN WE..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed zo..
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Dat weet ik maar Clasie,Mokotjo,Leerdam,Karim El Ahmadi,Trindade de Vilhena,Vormer vind ik allemaal betere middenvelders die ik allemaal eerder in de basis zie spelen dan Immers.... En wie van hun is een '10'? Enkel Tonny, te jong in mijn ogen, of Clasie, mits hij zijn speelstijl enigszins aanpast, kunnen die positie invullen. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wie niet zingt die is een ;;;;;; |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha wist niet dat ze met jiou hatsjoe een zwarte band op het hoofd droegen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De ooievaaaaaaart kwààààààààmm landen............... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
heb ook een snavel keur et goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] En wie van hun is een '10'? Enkel Tonny, te jong in mijn ogen, of Clasie, mits hij zijn speelstijl enigszins aanpast, kunnen die positie invullen. Oke we moeten zingen laten we de discussie in andere topics voeren |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hij is best ok vind ik. kort en krachtig. ook al had jij hem verzonnen had ie nog steeds best ok geweest! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
bossie lullow je had eerst die zwaan deruit motten knippen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb jij een snavel..O O.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
snavel van de week:
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
die deed auw beetje vloeken met snavel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat een kinderlijk stemmetje heb je eigenlijk Renate |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
hmm zo staak der ook wel is op feessie bij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:57 schreef FR-Han het volgende:[..] hij is best ok vind ik. kort en krachtig. ook al had jij hem verzonnen had ie nog steeds best ok geweest! hahaha, eerste wedstrijd zingt de hele Kuip dit Biek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Immers Immers haal de snavel van je Ooijevaar eraf En verder mogen jullie hem zingen want ik ken niet zingen Maar Immers heeft wel een Snavel getatoeerd leuk feitje ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wrom hoor ik die koorknaapies niet meer zingen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik wacht nog ff met feesten, eerst maar 's afwachten of hij idd zo'n aanwinst is . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:15 schreef sevillana het volgende:ik wacht nog ff met feesten, eerst maar 's afwachten of hij idd zo'n aanwinst is . . EenserT, wil het ook eerst nog zien.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:15 schreef sevillana het volgende:ik wacht nog ff met feesten, eerst maar 's afwachten of hij idd zo'n aanwinst is . . tegen ajax zal hij altijd scherp zijn. alleen daarom al waardevol |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel een tato met een snavel ;-)) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
dan zingen we als die komtt lexieeeeeeeeee lexieeeeeeeeeeeeeeeeee je tatoooooooooo moet derafffffffffffffff |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: is altijd beter dan een snavel met een tatoo |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:24 schreef 010NAKKIE010 het volgende:dan zingen we als die komtt lexieeeeeeeeee lexieeeeeeeeeeeeeeeeee je tatoooooooooo moet derafffffffffffffff Of anders verkrachten we je Giraffe uhh ik bedoel Ooijevaar al rijmt dat niet |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:25 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Of anders verkrachten we je Giraffe uhh ik bedoel Ooijevaar al rijmt dat niet pervert |
|
|
|