BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Kongolo akkoord over nieuw contract

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 23 mei 2012 - 13:58
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord en Kongolo akkoord over nieuw contract (Officiƫle Feyenoord Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 mei 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Feyenoord en Kongolo akkoord over nieuw contract

Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Terence Kongolo over een nieuw contract voor drie seizoenen. De huidige verbintenis met de 18-jarige centrale verdediger liep komende zomer af, maar wordt verlengd tot medio 2015. Kongolo speelt al sinds de F-jeugd voor Feyenoord. In april van dit jaar maakte hij zijn debuut in het eerste elftal, in de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Kongolo sluit tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij de eerste selectie van trainer Ronald Koeman. De jeugdinternational zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.

Technisch directeur Martin van Geel laat weten dat Feyenoord veel vertrouwen heeft in de toekomst van Kongolo. Hij is een talentvolle centrale verdediger, die vanaf jongs af aan is opgeleid bij Feyenoord. Vanaf komend seizoen sluit hij aan bij de eerste selectie en we hebben er veel vertrouwen in dat hij zich daar nog verder gaat ontwikkelen. Daar gaan we hem ontzettend bij helpen.

Kongolo noemt de verlenging van zijn contract een prachtig einde van een mooi seizoen. Ik ben hier heel trots op, zegt de verdediger. Ik speel al mijn hele leven voor Feyenoord en woon dicht bij de club. Het afgelopen seizoen heb ik me stap voor stap steeds verder ontwikkeld. In de winterstop mocht ik met het eerste mee op trainingskamp naar Spanje en tegen Excelsior heb ik mijn debuut gemaakt. Ik vind het heel mooi dat ik vanaf komend seizoen aan kan sluiten bij de selectie. Ik zal ontzettend mijn best gaan doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 mei 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Slotje :)

http://forum.headliner.nl/topic-25232/p10/#865991
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 mei 2012 - 14:19   quote  deeplink  
- Open geen dubbele of semi-dubbele topics. Deze zullen direct worden gesloten. Kijk eerst of er een huidig topic geschikt is voor de nieuwe ontwikkelingen en/of opmerkingen en alleen wanneer dit niet het geval is, mag een nieuw topic geopend worden. Een actueel topic hoeft daarbij NIET op de eerste pagina te staan, dus let daar op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 mei 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Dat je hem dat nog allemaal uit moet leggen , het is toch ONEgeLOVElijk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 mei 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:
Dat je hem dat nog allemaal uit moet leggen , het is toch ONEgeLOVElijk..
Wow, wat een mogelijkheden met OnegeLOVElijk en ongeloveLIJK.... Renato///held...

En Boudewijn inderdaad ///prutsert!
tomson
 tomson - woensdag 23 mei 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Tja...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 mei 2012 - 14:25   quote  deeplink  
sjeeses wat slecht!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Hey Bandewijn dit is misschien wel handig voor je..
http://www.emoderating.nl/?item=opleiding-emoderator
logo.jpg
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 mei 2012 - 14:35   quote  deeplink  
lamballen!
heb al zo vaak gezegd dat officieel nieuws gestart gepost via het Headliner systeem best een eigen topic mag hebben aangezien het geen gerucht meer is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
LAMBALLEN..??????
moderator.jpg
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - woensdag 23 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
lol
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 mei 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Geweldig!! Vind ik een groot talent ..........
Wim2
 Wim2 - woensdag 23 mei 2012 - 19:46   quote  deeplink  
moet nog veel leren..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 mei 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:46 schreef Wim2 het volgende:
moet nog veel leren..
Daarom zit ie goed bij Feyenoord.
Wim2
 Wim2 - woensdag 23 mei 2012 - 19:50   quote  deeplink  
idd
STS
 STS - woensdag 23 mei 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Prima, houden die jonge gasten en zodra t kan bij laten tekenen. Kunnen we nog een hoop lol aan gaan beleven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 mei 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Zo`n contracje tot 2015 is echt geen feest he...
Tegen de tijd dat je wat aan zo`n ventje heb is zijn contract of nog een jaartje waard of helemaal niks meer...
Mocht hij het gaan maken bij Feyenoord dan is zijn contract verlenging daarna pas echt belangerijk.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:46 schreef Wim2 het volgende:
moet nog veel leren..
Val wel mee ..........
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zo`n contracje tot 2015 is echt geen feest he...
Tegen de tijd dat je wat aan zo`n ventje heb is zijn contract of nog een jaartje waard of helemaal niks meer...
Mocht hij het gaan maken bij Feyenoord dan is zijn contract verlenging daarna pas echt belangerijk.
Eens, feyenoord durft het nu niet aan lange contracten te geven en begrijpndat ook wel Peter Bosz heeft daar geen goed aangedaan. Belangrijkste voor Martin is die jochies goed te volgen en daar toe te slaan als hij het nodig acht..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Kongolo akkoord over nieuw contract









0.0050921