|
|
010NAKKIE010
|
|
|
Al worden we eens in de zoveel jaar kampioen, alleen wij hebben het ECHTE en GEKSTE legioen.
Trots op 't rood-wit en Rotterdam-Zuid, alleen een jood komt er zonder te rennnen niet gauw uit.
Feyenoorder ben je voor het leven en tot je dood, de eeuwige haat voor de joden blijft altijd groot.
Knokken tot het einde, bij winst en bij verlies, Lachen om de joden tot je in je broek pies.
Alles gaat naar Feyenoord, tot aan m'n laatste cent, Zeker niet gaan vluchten, blijf staan en wees een vent.
Supporter van Zuid tot m'n laatste zucht, al ben ik dood kijk ik nog vanuit de lucht.
Alle neuze hebben .... met ....... erbij, Kameraden Hand in Hand want uiteindelijk lachen wij.
VATOS LOCOS FOREVER !! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:35 schreef 010NAKKIE010 het volgende:Al worden we eens in de zoveel jaar kampioen, alleen wij hebben het ECHTE en GEKSTE legioen. Trots op 't rood-wit en Rotterdam-Zuid, alleen een jood komt er zonder te rennnen niet gauw uit. Feyenoorder ben je voor het leven en tot je dood, de eeuwige haat voor de joden blijft altijd groot. Knokken tot het einde, bij winst en bij verlies, Lachen om de joden tot je in je broek pies. Alles gaat naar Feyenoord, tot aan m'n laatste cent, Zeker niet gaan vluchten, blijf staan en wees een vent. Supporter van Zuid tot m'n laatste zucht, al ben ik dood kijk ik nog vanuit de lucht. Alle neuze hebben .... met ....... erbij, Kameraden Hand in Hand want uiteindelijk lachen wij. VATOS LOCOS FOREVER !! ik hoef niet te rennen hoor, ik wandel er gewoon uit! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:35 schreef 010NAKKIE010 het volgende:Alles gaat naar Feyenoord, tot aan m'n laatste cent, Zeker niet gaan vluchten, blijf staan en wees een vent. VATOS LOCOS FOREVER !! ... en de vrouwen dan? hoe zit het daarmee? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
die staan der naast he zwaaiend met handtassie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:35 schreef 010NAKKIE010 het volgende:Al worden we eens in de zoveel jaar kampioen, alleen wij hebben het ECHTE en GEKSTE legioen. Trots op 't rood-wit en Rotterdam-Zuid, alleen een jood komt er zonder te rennnen niet gauw uit. Feyenoorder ben je voor het leven en tot je dood, de eeuwige haat voor de joden blijft altijd groot. Knokken tot het einde, bij winst en bij verlies, Lachen om de joden tot je in je broek pies. Alles gaat naar Feyenoord, tot aan m'n laatste cent, Zeker niet gaan vluchten, blijf staan en wees een vent. Supporter van Zuid tot m'n laatste zucht, al ben ik dood kijk ik nog vanuit de lucht. Alle neuze hebben .... met ....... erbij, Kameraden Hand in Hand want uiteindelijk lachen wij. VATOS LOCOS FOREVER !! bah dit is de gekuisde versie, die eerste die je plaatste was veel leuker Nakkie..!!!!
Trouwens waar heb jij leren knippen en plakken want dit kan jij nooit geschreven hebben.. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
je mot is weten wat ik allemaal ken deze heb ik al tig jaar op me profiel staan op andere site en ja mos ehm aanpassen van boudewijn |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:35 schreef 010NAKKIE010 het volgende:Al worden we eens in de zoveel jaar kampioen, alleen wij hebben het ECHTE en GEKSTE legioen. Trots op 't rood-wit en Rotterdam-Zuid, alleen een jood komt er zonder te rennnen niet gauw uit. Feyenoorder ben je voor het leven en tot je dood, de eeuwige haat voor de joden blijft altijd groot. Knokken tot het einde, bij winst en bij verlies, Lachen om de joden tot je in je broek pies. Alles gaat naar Feyenoord, tot aan m'n laatste cent, Zeker niet gaan vluchten, blijf staan en wees een vent. Supporter van Zuid tot m'n laatste zucht, al ben ik dood kijk ik nog vanuit de lucht. Alle neuze hebben .... met ....... erbij, Kameraden Hand in Hand want uiteindelijk lachen wij. VATOS LOCOS FOREVER !! Beetje jammer dat er in iedere zin verwezen moet worden naar ajax.. Kan je niet van onze eigen kracht uitgaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:55 schreef 010NAKKIE010 het volgende:je mot is weten wat ik allemaal ken deze heb ik al tig jaar op me profiel staan op andere site en ja mos ehm aanpassen van boudewijn Ik had hem nog net gelezen ja ghehe.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ag de puntjes zelf invullen ken toch ook ook spannend zijn boss lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet wat er stond haha, ik kon nieteens meer replyen, de MOSSAD zat er bovenop.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
maken der een prijsvraag van wat moet der tussen de puntjes staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag ik mag ik eeuuhhhhhh tering... Nou nou nou.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 14:58 schreef kuipje het volgende:[..] Beetje jammer dat er in iedere zin verwezen moet worden naar ajax.. Kan je niet van onze eigen kracht uitgaan? gaan al jaren uit van onze eigen kracht !!!! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje suf, die gedichten met joden. Feyenoord. Daar moet het over gaan. 020 interesseert me maar 2 x per jaar |
|
|
|