|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Der king!!! ablieferung3!! |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het EK 2012 SportPooler.nl topic van het Feyenoord forum
Bijna vergeten maar gelukkig denkt FR-Han mee! De Feyenoord Headliner forum EK 2012 subpoule op www.sportpooler.nl
Iedereen kan zich (gratis) aanmelden op onderstaande link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1175
Als je mee doet, geef dan ff hier een PM berichtje naar mij met je naam/nickname zodat we een subpoule krijgen van 'bekende' forumleden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik zal wel weer winnen. maar goed. doe toch maar mee |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gelukkig is het het laatse ek zonder immers erbij. dat scheeld al |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik kan dan weer niet tegen me verlies. Doe ik maar niet mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aangemeld! Misschien moet ik maar met minpunten beginnen, anders is het te makkelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die zichzelf hebben aangemeld bij de subpoule heb ik nu goedgekeurd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uiteraard al meteen de koppositie te pakken.
Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 0 T-feyenoord (nickname) (0) 0 Stylzz (nickname) (0) 0 Mmm (nickname) (0) 0 Obiku (nickname) (0) 0 Boudewijn Janssen (0) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch mooi dat ik niet hoef te melden wie ik ben ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Sommige leden waardeer ik zo enorm dat ik ze meteen door de toelatingscommissie loods :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Sommige leden waardeer ik zo enorm dat ik ze meteen door de toelatingscommissie loods :) Gouwe ouwes |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wie is de beste, ik ben de beste!!!!!
Aangemeld! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vooral een van de goedkoopste!
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
word een gezellig topic dit. geweldig weertje. duitsland die het ek wint van spanje in de finale. wij stranden op spanje in de halve finale. portugal red de poulefase niet. en tjechie gaat door in de poule. kleine weetjes van een echte kennert zoals ik. doe er je voordeel mee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk dat de poolse supporterts als winnaar uit dit toernooi komen. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
denk dat we snel dit ek gaan vergeten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik denk dat de Poolse dames van plezier als grote winnaars uit dit toernooi komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
die zullen vaak scoren denk idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:21 schreef tomson het volgende:[..] Ik denk dat de Poolse dames van plezier als grote winnaars uit dit toernooi komen. Ghehe.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:21 schreef tomson het volgende:[..] Ik denk dat de Poolse dames van plezier als grote winnaars uit dit toernooi komen. ik denk dat ze yolanthe daar willen houden. echte prijsvechters mentaliteit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 08:48 schreef FR-Han het volgende:[..] ik denk dat ze yolanthe daar willen houden. echte prijsvechters mentaliteit Geloof niet dat ze op zloty's zit te wachten. Alleen euro's. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmm de zletty zit niet op zloty te wachten..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet jij je niet effe aanmelden voor de poulert dan maat? Verbaas ons met je kennis! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik heb hem al in gevuld Zweden komt heel ver |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar dat is niet eerlijk! U bent een professional! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zweden vliegt er trouwens uit tegen Spanje in de kwartfinale. Tis maar dat je het weet! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 01:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar dat is niet eerlijk! U bent een professional! [11/quote 1 Rusland 2 Duitsland |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 01:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar dat is niet eerlijk! U bent een professional! [11/quote 1 Rusland 2 Duitsland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Na de teleurstellende oefenpotjes gaat NL vlammen, en wint gewoon het EK, niet gemakkelijk natuurlijk, maar wel overtuigend, kijk al uit naar Nederland-Duitsland! Mooie afleiding overigens in deze komkommertijd.........! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar eindelijk weer voetbal.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Eindelijk weer een reden om veel in de kroeg te zitten en bbq's te bezoeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:25 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Eindelijk weer een reden om veel in de kroeg te zitten en bbq's te bezoeken. Bij deze kom maar langs rich.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
oke: wie wordt de winnaar van het EK? |
|
|
|