|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk man waarom niet, we hadden afgelopen seizoen ook kampioen moeten zijn toch.. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ja idd had ook gemoeten!! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
we waren de beste van de top 5 in onderlinge wedstrijden.
alleen helaas laten liggen op de subtop/lagere ploegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 12:56 schreef joboo35 het volgende:we waren de beste van de top 5 in onderlinge wedstrijden. alleen helaas laten liggen op de subtop/lagere ploegen. ONNODIG laten liggen inderdaad.. |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
HUP Boudewijn... waarom begin je een topic en vervolgens activeer je niemand.. pff
SLOTJE |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb mensen toegevoegd die een PM hebben gestuurd of in dit topic hebben gereageerd (en ik hun naam herkend heb) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 14:44 schreef Boudewijn het volgende:Heb mensen toegevoegd die een PM hebben gestuurd of in dit topic hebben gereageerd (en ik hun naam herkend heb) Misschien zijn mensen bang voor een ban als ze jou een pm sturen. :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat is geheel onterecht! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Echt? Hurray!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een onzin dat je meteen alles moet invullen van de poulefase.. Ik wil het per dag bekijken maar dat gaat dus niet.. Ja, of je moet alles gaan veranderen.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
zoek de verschillen
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe moet je die eerste foto zien wat een broekie toen hè.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
B! Werk het bij gozert! Ik wil genieten van mijn koppositie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ha! Na vandaag is alles weer anders |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: gelukkig geldt dat voor elke dag... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
yep, alleen die verdomde groundhogday! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarom is de poule gesloten??? En waarom krijg ik maar 3 punten voor mijn inspanning? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 16:33 schreef MMM het volgende:Wat een onzin dat je meteen alles moet invullen van de poulefase.. Ik wil het per dag bekijken maar dat gaat dus niet.. Ja, of je moet alles gaan veranderen.. quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 13:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Waarom is de poule gesloten??? En waarom krijg ik maar 3 punten voor mijn inspanning? De reden hiervoor is dat anders de vervolgwedstrijden na de groepsfase niet meer kloppen met wat je in eerste instantie hebt ingevuld en die puntentelling niet meer zal kloppen en het dus niet meer mogelijk is om extra punten te verdienen als je vooraf bij wijze van spreken de finale al goed hebt voorspelt.
Als de groepsfase voorbij is kun je de daadwerkelijk te spelen wedstrijden in de vervolgwedstrijden opnieuw invullen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 23:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] [..] De reden hiervoor is dat anders de vervolgwedstrijden na de groepsfase niet meer kloppen met wat je in eerste instantie hebt ingevuld en die puntentelling niet meer zal kloppen en het dus niet meer mogelijk is om extra punten te verdienen als je vooraf bij wijze van spreken de finale al goed hebt voorspelt. Als de groepsfase voorbij is kun je de daadwerkelijk te spelen wedstrijden in de vervolgwedstrijden opnieuw invullen aha, okee! En mijn tweede vraag? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Je bedoeld de (opgeteld) 3 punten van de eerste speeldag? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk! Je kan toch wel een beetje sjoemelen met mijn puntenaantal?? Tel er gewoon een paar bij op, niemand die het merkt! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En niemand die meeleest, stelletje fraudeurs..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 03:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tuurlijk! Je kan toch wel een beetje sjoemelen met mijn puntenaantal?? Tel er gewoon een paar bij op, niemand die het merkt! ;) grapjas! dacht dat je bedoelde dat de puntentelling niet klopte! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is toch ook zo??? Ik vind dat het niet klopt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opzouten jij je verjaardag is voorbij, dus geen cadeautjes meer voor jou.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 10:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Opzouten jij je verjaardag is voorbij, dus geen cadeautjes meer voor jou.. bah... afgunst! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat is dit voor fraude!?!?!? Alleen MMM staat onder mij en die heeft niet ingevuld! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wat is dit voor fraude!?!?!? Alleen MMM staat onder mij en die heeft niet ingevuld! :) Bah..afgunst.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jij doet niet eens mee Renate |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch ook LUL?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zucht.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
neem aan dat gyan het een beetje in zijn broek begint te doen. want ik komp eraan!!! gisteren beide wedstrijden goed! vandaag weer natuurlijk. wat? oh ja... dat wel natuurlijk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jammer dat RB het niet waardeert! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dat begrijp jij niet..d:-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 32 Obiku (nickname) (35) 2. 28 Craven: The Revolution Never Stops (nickname) (126) 28 Gyan010 (nickname) (126) 4. 26 Martinm70 (nickname) (186) 5. 23 Alex Huizing (377) 23 Kuipje (nickname) (377) 23 Stylzz (nickname) (377) 8. 16 Hoogvliet010 (nickname) (890) 9. 15 Johan Boom (948) 10. 14 Boudewijn Janssen (1012) 11. 11 T-feyenoord (nickname) (1138) 12. 0 Mmm (nickname) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tja... ik ben een zienert! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zie jouw helemaal niet op die lijst, pffff zienert..d:-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat komt dan ook omdat ik onder mijn goddelijke naam speel. obiku heet ie. wat een held! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
schade Holland, alles ist . . . . . . |
|
|
|