|
|
Boudewijn
|
|
|
Het EK 2012 SportPooler.nl topic van het Ajax forum
Het Ajax Headliner forum EK 2012 subpoule op www.sportpooler.nl
Iedereen kan zich (gratis) aanmelden op onderstaande link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1176
Als je mee doet, geef dan ff hier een PM berichtje naar mij met je naam/nickname zodat we een subpoule krijgen van 'bekende' forumleden. |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Ik heb mijn poule ingevult, alleen staat plots bij mij Engeland in de kwartfinale terwijl dat eigenlijk Frankrijk moet zijn. In hun poule hebben volgens mijn voorspellingen Engeland en Frankrijk even veel punten, heeft Frankrijk onderling gewonnen van Engeland maar heeft Engeland uiteindelijk wel een beter doelsaldo.
Volgens de regels van het EK zou Frankrijk doorgaan naar de kwartfinale, maar bij sportpooler laten ze juist Engeland door gaan.
Ik weet niet hoe ik het sportpooler uit moet leggen, ik kan geen enkele manier vinden om contact op te nemen met hun. Naderhand heb ik opgezocht welke Nederlandstalige poule het grootste is en dat bleek die van de Telegraaf te zijn met inmiddels al bijna 100.000 deelnames, als ik daar precies hetzelfde invul gaat Frankrijk wel keurig door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door maaktnietuit -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:17 schreef maaktnietuit het volgende:Ik heb mijn poule ingevult, alleen staat plots bij mij Engeland in de kwartfinale terwijl dat eigenlijk Frankrijk moet zijn. In hun poule hebben volgens mijn voorspellingen Engeland en Frankrijk even veel punten, heeft Frankrijk onderling gewonnen van Engeland maar heeft Engeland uiteindelijk wel een beter doelsaldo. Volgens de regels van het EK zou Frankrijk doorgaan naar de kwartfinale, maar bij sportpooler laten ze juist Engeland door gaan. Ik weet niet hoe ik het sportpooler uit moet leggen, ik kan geen enkele manier vinden om contact op te nemen met hun. Naderhand heb ik opgezocht welke Nederlandstalige poule het grootste is en dat bleek die van de Telegraaf te zijn met inmiddels al bijna 100.000 deelnames, als ik daar precies hetzelfde invul gaat Frankrijk wel keurig door. je naam zegt al genoeg ;) maakt niet uit |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Baco's subpoule is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannender!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hehe, ben het met 113 eens :-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Duurde even, maar uiteindelijk is 1 persoon het met mij eens!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik was er niet, maar anders had ik natuurlijk veel eerder gereageerd om jou blijer te maken. Hahaha!
Pff.. Moet eigenlijk slapen, moet morgen m'n tas nog inpakken en in de middag met het vliegtuig :-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik was er niet, maar anders had ik natuurlijk veel eerder gereageerd om jou blijer te maken. Hahaha! Pff.. Moet eigenlijk slapen, moet morgen m'n tas nog inpakken en in de middag met het vliegtuig :-) Waar ga jij heen dan??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Genève :-) Voor een paar daagjes.. Dan vanuit Schiphol in één keer door naar Nieuw-Buinen (Noord-Drenthe) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:42 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Genève :-) Voor een paar daagjes.. Dan vanuit Schiphol in één keer door naar Nieuw-Buinen (Noord-Drenthe) Nieuw Buinen??? Wat mot je daar nou weer!!! En Geneve, voor school???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nieuw Buinen??? Wat mot je daar nou weer!!! En Geneve, voor school???? Met familie :-)
Genève is met school ja, maar geheel vrijwillig.. Dus morgenavond en vrijdagavond is het zuipen.. Verder bezoeken wij CERN, waar de deeltjesversneller staat.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:48 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Met familie :-) Genève is met school ja, maar geheel vrijwillig.. Dus morgenavond en vrijdagavond is het zuipen.. Verder bezoeken wij CERN, waar de deeltjesversneller staat.. Whahahahahahaahahahahahahahaha zuipen is altijd goed!! Veel succes verder gap!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahaahahahahahahahaha zuipen is altijd goed!! Veel succes verder gap!! Dank :D |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:17 schreef maaktnietuit het volgende:Ik heb mijn poule ingevult, alleen staat plots bij mij Engeland in de kwartfinale terwijl dat eigenlijk Frankrijk moet zijn. In hun poule hebben volgens mijn voorspellingen Engeland en Frankrijk even veel punten, heeft Frankrijk onderling gewonnen van Engeland maar heeft Engeland uiteindelijk wel een beter doelsaldo. Volgens de regels van het EK zou Frankrijk doorgaan naar de kwartfinale, maar bij sportpooler laten ze juist Engeland door gaan. De regels zijn sinds het EK 2010 veranderd en inderdaad geven ze nu het onderling resultaat voorrang op het totaal doelsaldo bij gelijk aantal punten.
Aangepast dus je kan je uitslagen nogmaals doorlopen zodat bij pagina 2 Frankrijk door zal gaan. |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
EK 2008 of WK 2010?
Toch thanks, ik ga meteen kijken ;)! |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Top, je hebt gelijk :D!
Ik weet niet hoe je het voor elkaar gekregen hebt maar ik ben er blij mee! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, ek 2008 inderdaad ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 08:38 schreef maaktnietuit het volgende:Top, je hebt gelijk :D! Ik weet niet hoe je het voor elkaar gekregen hebt maar ik ben er blij mee! en ik ben blij dat je het hier gemeld hebt zodat ik het kon oplossen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tot je benzine op is gap!! Dan kom je geen punt meer vooruit!!
Duitsland wordt mijn winnaar!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik ga gewoon stug voor NL! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wil je me wel accepteren boudewijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou vooruit: nog eentje ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wil je me NIET accepteren Boudewijn!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahaha yes!!! ;-)
Ik zal onderaan eindigen ben ik bang!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 19:13 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahahahahahaha yes!!! ;-) Ik zal onderaan eindigen ben ik bang!! ;-) Ik denk, dat ik ook hoge ogen ga gooien voor de rode lantaarn ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahaha wordt dan een spannend duel tussen ons! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 19:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahahaha wordt dan een spannend duel tussen ons! ;-) Weet je, amsterdammer, eigenlijk kan Oranje me helemaal niets schelen! Nou ja, "niets" is misschien wat overdreven, maar het kan me niet veel schelen. Ik doe gewoon mee voor de lol en verder noppes. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
doen jullie daar allemaal aan mee? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 19:29 schreef Pietje het volgende:[..] Weet je, amsterdammer, eigenlijk kan Oranje me helemaal niets schelen! Nou ja, "niets" is misschien wat overdreven, maar het kan me niet veel schelen. Ik doe gewoon mee voor de lol en verder noppes. Me too, maar dat was volgens mij al veel langer duidelijk!!! Heb helemaal niets met die clowns op de tribune en de spelers op het veld!! Met uitzonderingen van eventuele Ajacieden dan natuurlijk!! Maar ga toch niet juichen voor een kakkerlak??? ;-)
Nee, wat mij betreft mag het voetbalseizoen weer snel beginnen!! Ik begin de weekenden vol opgefoktheid inmiddels wel te missen!! De momenten dat je tegen een stoel aantrapt omdat een speler weer een dot van een kans mist, het geschreeuw op de tribune jegens je tegenstander!! Echt ik mis het gewoon!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee man, enkel aan Baco's subpoule!! Maar dat is een goeie gap en daar doe ik mee voor de lol!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 19:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Me too, maar dat was volgens mij al veel langer duidelijk!!! Heb helemaal niets met die clowns op de tribune en de spelers op het veld!! Met uitzonderingen van eventuele Ajacieden dan natuurlijk!! Maar ga toch niet juichen voor een kakkerlak??? ;-) Nee, wat mij betreft mag het voetbalseizoen weer snel beginnen!! Ik begin de weekenden vol opgefoktheid inmiddels wel te missen!! De momenten dat je tegen een stoel aantrapt omdat een speler weer een dot van een kans mist, het geschreeuw op de tribune jegens je tegenstander!! Echt ik mis het gewoon!! Helemaal eens! Een Ajaxloze periode is echt helemaal niks. Het is weliswaar bij mij in de loop der jaren wel wat minder geworden, maar vroeger, toen ik nog "echt" jong was (;-)) was ik daar veel fanatieker in. Jij bent een heel eind jonger dan ik, maar ik ken het gevoel!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 19:37 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens! Een Ajaxloze periode is echt helemaal niks. Het is weliswaar bij mij in de loop der jaren wel wat minder geworden, maar vroeger, toen ik nog "echt" jong was (;-)) was ik daar veel fanatieker in. Jij bent een heel eind jonger dan ik, maar ik ken het gevoel!! Hahahahahahaha inderdaad man!! Fuck al die interlands, Ajax wil ik zien!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 20:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahaha inderdaad man!! Fuck al die interlands, Ajax wil ik zien!!! wk 2014:
Steek Wiel Hetinga Denswill Anita De Jong Vaart Sneijder Narsingh Huntelaar Boerrigter
die zijn dan allemaal terug bij Ajax;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 20:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] wk 2014: Steek Wiel Hetinga Denswill Anita De Jong Vaart Sneijder Narsingh Huntelaar Boerrigter die zijn dan allemaal terug bij Ajax;) Maar wat doen we dan aan al die clowns op de tribune?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wij nemen gewoon zn skybox met dit forom, en dan kunnen dan kunnen die clows wel blijven zitten, |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 21:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] wij nemen gewoon zn skybox met dit forom, en dan kunnen dan kunnen die clows wel blijven zitten, Echt niet, want ik heb een schijthekel aan die clowns!! Dus dan liever een skybox met zijn allen en de rest van het stadion leeg! Word er tenminste nog echt sfeer gemaakt!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 21:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Echt niet, want ik heb een schijthekel aan die clowns!! Dus dan liever een skybox met zijn allen en de rest van het stadion leeg! Word er tenminste nog echt sfeer gemaakt!! haha, zal ik regelen. maar dan doe jij de bitterballen:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Uitschijten???? Of bakken????? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: eerst bakken, dan uitschijten over de stoeltjes heen, dan kunnen die Clowns er gaan zitten als de wedstrijd is afgelopen. om nog even naar het veld en ut scorebord te kijken. |
|
|
|