|
|
gonzalez17
|
|
|
Wat dachten we van Lennart Thy Un Duitse Getalenteerde Spits , En hij is Redelijk ervaren en Jong Hij is pas 21 .
Un Alternatief als we het met luc Niet uit komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door gonzalez17 -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kan JIJ waT MeerR HoofdletterS Gebruiken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan we bode vragen Gonalez..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:58 schreef gonzalez17 het volgende:Wat dachten we van Lennart Thy Un Duitse Getalenteerde Spits , En hij is Redelijk ervaren en Jong Hij is pas 21 . Un Alternatief als we het met luc Niet uit komen Was een talent. Heb hem een aantal keer zien spelen aantal jaar terug, deed hij toen goed. 20 jaar btw. Is inderdaad wellicht een optie.
Over dit onderwerp zijn al meerdere topic geopend trouwens. Dit topic bijvoorbeeld: http://forum.headliner.nl/topic-25453/ |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
quote: Oh Oke sorry Heb Ik niet Gezien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Teveel naar die spits zitten kijken natuurLIJK d:-) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:58 schreef gonzalez17 het volgende:Wat dachten we van Lennart Thy Un Duitse Getalenteerde Spits , En hij is Redelijk ervaren en Jong Hij is pas 21 . waar speeld hij, en zit hij bij Jong Duitsland ik heb er nog nooit van gehoord of gelezen Un Alternatief als we het met luc Niet uit komen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:58 schreef gonzalez17 het volgende:Wat dachten we van Lennart Thy Un Duitse Getalenteerde Spits , En hij is Redelijk ervaren en Jong Hij is pas 21 . waar speeld hij, en zit hij bij Jong Duitsland ik heb er nog nooit van gehoord of gelezen Un Alternatief als we het met luc Niet uit komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Werder Bremen. Hij heeft zo'n beetje alle jeugdelftallen doorlopen, maar (nog) niet bij Jong-Duitsland gespeeld. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Feyenoord moet eens informeren naar Peterson van Bayern Munchen die mag vrij vertrekken, af gelopen Dinsdag de laatste wedstrijd tegen Nederland gespeeld |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 01:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Werder Bremen. Hij heeft zo'n beetje alle jeugdelftallen doorlopen, maar (nog) niet bij Jong-Duitsland gespeeld. dan denk ik dat het tegen valt niet nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me ook. Staat afgaand op de data stil in zijn ontwikkeling of blijkt niet goed genoeg. Jammer, hij deed het een aantal jaar terug prima bij O17. Hij werd toen nog gedeeld topscorer, op het EK dacht ik, samen met Castaignos. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Van Geel hoort niks maar lees het misschien wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat is ook goed vriend maaruh dit is een forum duhh..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er toch ook maar een beetje aan gaan wennen aan de kans dat met Fernandez, Te Vrede en Achachbar de spitspositie stevig voorzien is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, kwalitatief moet je dan nog maar afwachten, plus als Immers komt heb je daar ook nog iemand in die eventueel op 9 kan spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk ik ook. Vermoed dat het spel daarmee ook gevarieerder wordt en niet meer uitsluitend flanken-afhankelijk wordt. Verstandig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk dat als we meer richting een 4-4-2 gaan langzaam. Met een diepe spits en een sneller speler er omheen. Denk aan bijvoorbeeld Cisse en Fernandez in de spits, met middenveld Clasie, El Ahmadi, Vormer en Immers er achter.
Lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:ik denk dat als we meer richting een 4-4-2 gaan langzaam. Met een diepe spits en een sneller speler er omheen. Denk aan bijvoorbeeld Cisse en Fernandez in de spits, met middenveld Clasie, El Ahmadi, Vormer en Immers er achter. Lijkt me wel wat. Mij ook. Immers en Vormer hebben loopvermogen en drang naar voren. Janmaat is ook opkomende back. Cissé en Schaken zijn niet de buitenspelers die teams vaak pijn kunnen doen. Kortom, meer verrassing, variatie. Transfers tot nog toe geven alle aanleiding aan te nemen dat een versterkt middenveld uitgangspunt is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:Ja, kwalitatief moet je dan nog maar afwachten, plus als Immers komt heb je daar ook nog iemand in die eventueel op 9 kan spelen. jippie? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:58 schreef gonzalez17 het volgende:Wat dachten we van Lennart Thy Un Duitse Getalenteerde Spits , En hij is Redelijk ervaren en Jong Hij is pas 21 . Un Alternatief als we het met luc Niet uit komen leuk maar denk niet dat martin van geel op headliner zit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mwah, misschien een kleine joechei |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
zeer goeie blonde spits die van Bayern Munchen afgelopen Dinsdagavond |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
vond hem wel sterk spelen ja |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet te betalen qua salaris. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mij ook. Immers en Vormer hebben loopvermogen en drang naar voren. Janmaat is ook opkomende back. Cissé en Schaken zijn niet de buitenspelers die teams vaak pijn kunnen doen. Kortom, meer verrassing, variatie. Transfers tot nog toe geven alle aanleiding aan te nemen dat een versterkt middenveld uitgangspunt is. Eens, maar zijn jullie niet bang dat dit een clasie of een el ahmadi uit zijn spel haalt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 11:41 schreef XtremeViolence het volgende:[..] Eens, maar zijn jullie niet bang dat dit een clasie of een el ahmadi uit zijn spel haalt? Juist niet, met meer mensen op het middenveld hebben ze juist meer mogelijkheden qua afspelen en positie wisselingen. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Snap ik, maar de wisseling van 4-3-3, waar ze de bal altijd naar buiten kwijt konden, naar een 4-4-2?
Wees zou eerlijk, elke bal van clasie ging naar schaken of cisse |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met een 4-4-2 zoek je snel de diepte bij je AVM of je spitsen. Die kunnen ook de beweging naar buiten maken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
immers pfff maar wel goed voor de sfeer zingt leuke liedjes.... |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 12:32 schreef joboo35 het volgende:De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Verzin is wat btrs jo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha jij als oud voetballer: tecnisch is immers niet veel he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha juist ja, nou die mag ie bij ons ook zingen..d:-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: klopt is wat lomp en soms wat onbesuisd, ik denk niet dat immers de juiste man is voor dit feijenoord! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 13:27 schreef Milo het volgende:[..] klopt is wat lomp en soms wat onbesuisd, ik denk niet dat immers de juiste man is voor dit feijenoord! komt goed milo! ik geloof erin! obiku is ten slotte ook door mijn inzicht een held geworden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 13:27 schreef Milo het volgende:[..] klopt is wat lomp en soms wat onbesuisd, ik denk niet dat immers de juiste man is voor dit feijenoord! Wat zacht uitgedrukt Milo..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 13:27 schreef Milo het volgende:[..] klopt is wat lomp en soms wat onbesuisd, ik denk niet dat immers de juiste man is voor dit feijenoord! Toch zijn sommige mensen die er "verstand" van hebben heel lovend over Lexus. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 13:27 schreef Milo het volgende:[..] klopt is wat lomp en soms wat onbesuisd, ik denk niet dat immers de juiste man is voor dit feijenoord! Mijn idee,,, |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dan maar hopen dat ik er compleet naast zit stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zit ik ook meestal, t went zegt mijn vrouw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Lieve die blonde spits van Bayern voor het geld dan Immers en Kalou ben je veel duurde uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 14:59 schreef bode het volgende:Lieve die blonde spits van Bayern voor het geld dan Immers en Kalou ben je veel duurde uit ok, doen we die dus niet. |
|
|
|