|
|
bode
|
|
|
quote: Immers en Kalou dus niet Immers afkomen, veel geld de eisen van Kalou denk ik zijn zeer hoog dus samen ben je duurde uit dan het salaris van een spits als ik van Geel was wis ik het wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan ging je met z'n vrouw op de tribune van Heerenveen zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: HateLIJK!
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] HateLIJK! De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Zit wel een taalfout in, T. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, ooievaart bestaat niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: oh! Pardon Heren. Ooievaardert is het natuurLIJK.
De ooievaardert kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu klopt 'Alle eendjes zwemmen in het water' helemaal niet meer :( |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: die van Bayern Munchen is wel twwe klasse beter nog nooit een rode kaart gehad in zijn voetbal loopbaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [..] oh! Pardon Heren. Ooievaardert is het natuurLIJK. De ooievaardert kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Er zit een fout in de interpunctie, T. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Feyenoord moet wel snel zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: NatuurLIJK!
De. Ooievaardert kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 19:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] NatuurLIJK! De . Ooievaardert kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Helemaal goed. T = Teksttalent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: is ook beter dan schaken, hij is een echter spits |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Ik heb me toch een partij honger, iemand tips?
Als iedereen toch off-topic aan het kletsen is!
Verder is die van bayern toch niet te halen, geen budget Immers is zo slecht nog niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door XtremeViolence -- |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Okee, reageer je nou op jezelf?
En lucje komt in de spits, immers op plaats van bakkal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LUC LUC LUC LUC LUC LUC..... |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
rb ik denk toch dat we m.te vrede moeten opstellen in de spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En Guyon dan, vergeten we hem niet.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
guyon is 26 jaar en mitchell 20 ik zie te vrede meer potentie hebben hoor! |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
als narsingh dit seizoen niet verkocht wordt aan ajax is het verstandig om als feyenoord in de zomer van 2013 ook meegaandoen om hem |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als er dan wel geld is..? |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Geld is er niet volgend jaar. te vrede europa in? haha Guyon dan liever!
Maar het liefst natuurlijk lucje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik schat Guyon sowieso voor 20+ doelpunten in dit seizoen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat als bv Luc komt dat hij niet aan spelen toekomt..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, omdat Guyon niet goed genoeg is om er bij Feyenoord 20+ in te schoppen. Naar mijn mening uiteraard. Hij heeft scorend vermogen, maar ik vind hem te beperkt als vaste nr 9. Als hij er 15 inschopt dan heeft het prima gedaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee, omdat Guyon niet goed genoeg is om er bij Feyenoord 20+ in te schoppen. Naar mijn mening uiteraard. Hij heeft scorend vermogen, maar ik vind hem te beperkt als vaste nr 9. Als hij er 15 inschopt dan heeft het prima gedaan. Dat hoop ik niet, als Guyon er vast in staat zie ik dat aantal mogelijk.. Daar gaat ons middenveld wel voor zorgen. Ik hoop op nog wel een spits wat in zal gaan houden dat hij weer weinig aan de bak komt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 00:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat hoop ik niet, als Guyon er vast in staat zie ik dat aantal mogelijk.. Daar gaat ons middenveld wel voor zorgen. Ik hoop op nog wel een spits wat in zal gaan houden dat hij weer weinig aan de bak komt.. Ik vind Guyon eigenlijk de ideale 2de spits, om een echte nr 9 heen, waar hij dan omheen zou kunnen zwerven. Goed aan de bal, aardig actie ook nog, snel, kan een goal maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 00:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind Guyon eigenlijk de ideale 2de spits, om een echte nr 9 heen, waar hij dan omheen zou kunnen zwerven. Goed aan de bal, aardig actie ook nog, snel, kan een goal maken. Eens als wie die 9 hebben.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:41 schreef XtremeViolence het volgende:Geld is er niet volgend jaar. te vrede europa in? haha Guyon dan liever! Maar het liefst natuurlijk lucje! de Jong? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Bayern Spits, Bayern Spits, nummer 9 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kost geld bode! Zoveel hebben we niet! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: hij mag gratis weg geen afkoop som, is misschien goedkoper dan immers en Kalou samen! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
heeft Feyenoord niet aangedacht om een bod op Castelen te doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen idee. Lijkt me niet, die gozert is zoveel geblesseerd geweest afgelopen jaren. Maar 18 bundesliga wedstrijden sinds hij bij Feyenoord vertrok. In 5 jaar tijd. De afgelopen 4 jaar speelde hij maar 4x in de Bundesliga. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Te hoge dokterskosten |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Te hoge dokterskosten haha! Maar die bayernspits komt waarschijnlijk toch niet naar feyenoord toe, anders hadden we daar al lang iets van vernomen. Kalou komt dit jaar echt nog niet, die heeft nog een aantal jaren topniveau voor zich, al heeft hij wel een feyenoord hart! Lucje lijkt voor mij de beste optie. Hj schiet er 20+ in dit seizoen en met guyon naast zich, in de 442 formatie staan ze sterk. 2 Totaal verschillende spitsen iig!
ideale opstelling:
--------------mulder--------------- janmaat - de vrij - vlaar - indi -------------vormer---------------- clasie--------------------el ahmadi (of vice versa) -------------immers---------------- -------guyon--------lucje--------- (of vice versa)
Iemand commentaar? haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door XtremeViolence -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja waarom noem je Luc lucje, die gast is bijna 1,90 schat ik in man.. |
|
|
|