|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Haha, jammer dat hij het niet doet.
Edit: Nu wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
He, hier ook al die Ham-doei? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 10:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Effe wachten...Bericht is volgens enkele Italiaanse media. Serieuze media? Precies Henk.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hyun yhun suk en bacuna van groningen ? george van nec?? boymans van az???? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 22:04 schreef me super guidetti het volgende:hyun yhun suk en bacuna van groningen ? george van nec?? boymans van az???? Nee en Nee. Nee. Nee.
Teveel noodgreep-nivo. Misschien 2 jaar terug nog wel, onder Been/hakkert. Nu niet meer. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Er zijn vast wel spitsen hier en daar..
heb alleen het idee dat Van Geel z'n visie niet erg ver gaat als het gaat om spelers in het buitenland.
AZ kwam met Altidore bijv. zie ik V. Geel nooit doen, of gasten scouten in Zuid-Amerika.
hoor alleen dat we beperkt zijn aan een 2/3 tal spelers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel mooi dat we zo weinig horen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 11:41 schreef XtremeViolence het volgende:[..] Eens, maar zijn jullie niet bang dat dit een clasie of een el ahmadi uit zijn spel haalt? dat ik zeker van wel |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik niet, denk dat het niks wordt met een nieuwe nummer 9 voor Feyenoord het duurd mij te lang |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog 3 maanden te gaan pffff |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Geel is er nog niet helemaal uit met Drogba ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 11:32 schreef bode het volgende:[..] ik niet, denk dat het niks wordt met een nieuwe nummer 9 voor Feyenoord het duurd mij te lang we beginnen net. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is vast een voorbode ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nemeth speelde afgelopen half jaar voor rkc is waarschijnlijk transfervrij iets voor ons wat denken jullie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 19:53 schreef Dirk1 het volgende:nemeth speelde afgelopen half jaar voor rkc is waarschijnlijk transfervrij iets voor ons wat denken jullie? Geen idee, schijnt wel redelijk makkelijk te scoren.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Als ik me niet vergis heeft hij ook bij een PL club gespeeld, gevalletje Nevland misschien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:39 schreef evh112 het volgende:[..] Als ik me niet vergis heeft hij ook bij een PL club gespeeld, gevalletje Nevland misschien? Blackpool en Liverpool zag ik op wiki.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Feyenoord is geen judo ploeg waar je steeds moet vallen, nee A.U.B. geen Drogba |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Niks voor Feyenoord hoor Feyenoord moet weer eenn Kuip type hebben zo als Guidetti, Thomasson, Kripich en Larson waar de mensen voor komen, geloof mij, kom al lang genoeg in de Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:59 schreef bode het volgende:[..] Niks voor Feyenoord hoor Feyenoord moet weer eenn Kuip type hebben zo als Guidetti, Thomasson, Kripich en Larson waar de mensen voor komen, geloof mij, kom al lang genoeg in de Kuip Immers, bode, Immers. Heeft het in zich. En hij gaat voor elke wedstrijd een anti-020 liedje zingen. Effe opnaaien en dan gaaaaan.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Immers, bode, Immers. Heeft het in zich. En hij gaat voor elke wedstrijd een anti-020 liedje zingen. Effe opnaaien en dan gaaaaan.... Het lied van de Jacht..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:59 schreef bode het volgende:[..] Niks voor Feyenoord hoor Feyenoord moet weer eenn Kuip type hebben zo als Guidetti, Thomasson, Kripich en Larson waar de mensen voor komen, geloof mij, kom al lang genoeg in de Kuip Ik ook bode, bijna 25 jaar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Sjeetje Bos,das wel een poossie...ik zit op 18 jaar. Toch te weinig feestjes gehad in dat tijdsbestek... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: niet lange, dan kom je net kijken dan heb je de kromme ook niet zien spelen en Wimpie Jansen, Franz Hasil Henk Wery, en Theo de Tank |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bescheiden jongen, die bode. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gelukkig vind hij zichzelf niet belangrijker dan de rest, dat zou er nog eens bij moeten komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:04 schreef bode het volgende:[..] niet lange, dan kom je net kijken dan heb je de kromme ook niet zien spelen en Wimpie Jansen, Franz Hasil Henk Wery, en Theo de Tank Je vergeet Puck van Heel. Heb je hem ook je handtekening gegeven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
And, no fucks here either |
|
|
|
|
bode
|
|
|
RenatoBos als het 25 jaar is hou je dan een receptie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:01 schreef ar het volgende:[..] Sjeetje Bos,das wel een poossie...ik zit op 18 jaar. Toch te weinig feestjes gehad in dat tijdsbestek... Veel te weinig maar ook mooie dingen meegemaakt toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal het overwegen, neem je Doutzen mee dan..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 22:06 schreef Bosifyable het volgende:Gelukkig vind hij zichzelf niet belangrijker dan de rest, dat zou er nog eens bij moeten komen. Ghehe.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: als ze mag komen en vrij is, ze is heel druk op dit moment zie haar niet vaak |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, komt wel goed toch, ouwe! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TuurLIJK mag ze Komen.. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Topscorers Feyenoord eredivisie (bron: Wikipedia) 2012/2013: ?? 2011/2012: Guidetti (18) 2010/2011: Castaignos (15) 2009/2010: Tomasson (11) / Makaay (7) 2008/2009: Makaay (16) / Tomasson (9) 2007/2008: Makaay (13) / De Guzman (9) 2006/2007: Charisteas (9) / Van Hooijdonk (5)
Vind het gekke cijfers maar dit is wat ik van wikipedia af haal.. maar lijkt wel alsof in het verleden had het team meer scorend vermogen en waren ze minder afhankelijk van de spits.
Kwa scorend vermogen waren Guidetti en Castaignos dus niet niks als individuen. zonde dan dat je voor Castaignos maar 3 milj. heb kunnen vervangen terwijl goede spitsen gewoon schaars zijn.. misschien had je nog meer moeten vangen dan bijv. Fer?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je vergeet die gekke constructie met zijn contract. Zijn verlenging was eigenlijk niet rechtsgeldig, want gedaan op te jonge leeftijd. Of iets dergelijks. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 14:58 schreef Zw' 28 het volgende: Topscorers Feyenoord eredivisie (bron: Wikipedia) 2012/2013: ?? 2011/2012: Guidetti (18) 2010/2011: Castaignos (15) 2009/2010: Tomasson (11) / Makaay (7) 2008/2009: Makaay (16) / Tomasson (9) 2007/2008: Makaay (13) / De Guzman (9) 2006/2007: Charisteas (9) / Van Hooijdonk (5) Vind het gekke cijfers maar dit is wat ik van wikipedia af haal.. maar lijkt wel alsof in het verleden had het team meer scorend vermogen en waren ze minder afhankelijk van de spits. Guidetti heeft 20 keer gescoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
PatjepeeJer
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 14:58 schreef Zw' 28 het volgende:Topscorers Feyenoord eredivisie (bron: Wikipedia) 2012/2013: ?? 2011/2012: Guidetti (18) 2010/2011: Castaignos (15) 2009/2010: Tomasson (11) / Makaay (7) 2008/2009: Makaay (16) / Tomasson (9) 2007/2008: Makaay (13) / De Guzman (9) 2006/2007: Charisteas (9) / Van Hooijdonk (5) Vind het gekke cijfers maar dit is wat ik van wikipedia af haal.. maar lijkt wel alsof in het verleden had het team meer scorend vermogen en waren ze minder afhankelijk van de spits. Kwa scorend vermogen waren Guidetti en Castaignos dus niet niks als individuen. zonde dan dat je voor Castaignos maar 3 milj. heb kunnen vervangen terwijl goede spitsen gewoon schaars zijn.. misschien had je nog meer moeten vangen dan bijv. Fer?? Bij inter hebben ze niet zo'n domme munsterman |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Castagainos is rOnd hoorde Ik |
|
|
|