|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen gold strike meer voor jouw.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor Wim 1 en 2, mede namens Renato:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, wat zal die schilfers poepen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
pffff, krijg er weer zin in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eren Derdiyok,,,,,,lijkt me n goede keus....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu nog een geweldige spits en dan kunnen we weer ......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bedoel jij met we ook mij..?? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Volgens het Algemeen Dagblad gaat Luc Castaignos aanstaande vrijdag om de tafel met Inter.
De spits hoopt dan duidelijkheid te krijgen van zijn club wat de plannen met hem zijn. Hij wil meer aan spelen toekomen en Inter zal moeten aangeven of de club hem bereid is te verhuren een een club in Italiƫ of in het buitenland.
In dat laatste geval is Feyenoord nadrukkelijk een optie.
Bron: http://www.fr-fanatic.com/45082-vrijdag-praat-castaignos-met-inter-over-verhuur-aan-feyenoord/
Wtf is het nou? Ik snap er geen reet meer van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
- Italiaanse media berichtten twee weken terug dat Inter NIET wil verhuren. Als te verwachten: geruchten/verzinsel geleuter.
- Van Geel verkondigt vorige week: begin juni met Inter praten over verhuur Castaignos
- Het nieuws dat jij aanhaalt Sensi, is een logisch gevolg. En bovenal: waar. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 08:51 schreef FR-Henk het volgende:- Italiaanse media berichtten twee weken terug dat Inter NIET wil verhuren. Als te verwachten: geruchten/verzinsel geleuter. - Van Geel verkondigt vorige week: begin juni met Inter praten over verhuur Castaignos - Het nieuws dat jij aanhaalt Sensi, is een logisch gevolg. En bovenal: waar. Goeie zaak dan, ik nam een beetje aan dat Castaignos sowieso niet meer zou komen. Ff wachten nog maar wat er uit komt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Komop Luc zou jou er zo graag bij willen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb liever 1 die we meerdere jaren houden.. |
|
|
|
|
CQ010FEY
|
|
|
Philipp Hofmann 19 jaar.speelt bij Schalke 04..contract duur tot 2014 wil nog niet verlengen.. 41 x gespeelt 21 goals 2 assist Waarde 100.000 euro. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:48 schreef CQ010FEY het volgende:Philipp Hofmann 19 jaar.speelt bij Schalke 04..contract duur tot 2014 wil nog niet verlengen.. 41 x gespeelt 21 goals 2 assist Waarde 100.000 euro. 19 jaar, 1 op 2 lopen en dan maar een ton? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zijn allemaal wedstrijden en goals op een lager niveau dan de Bundesliga. Gedeelte in het Tweede van Schalke en een gedeelte in de A-jeugd. Daarom zo'n lage waarde. Vergelijk het maar met Mitchell te Vrede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zijn allemaal wedstrijden en goals op een lager niveau dan de Bundesliga. Gedeelte in het Tweede van Schalke en een gedeelte in de A-jeugd. Daarom zo'n lage waarde. Vergelijk het maar met Mitchell te Vrede. Luc Luc Luc Luc Luc luc |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zijn allemaal wedstrijden en goals op een lager niveau dan de Bundesliga. Gedeelte in het Tweede van Schalke en een gedeelte in de A-jeugd. Daarom zo'n lage waarde. Vergelijk het maar met Mitchell te Vrede. Begrepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:48 schreef CQ010FEY het volgende:Philipp Hofmann 19 jaar.speelt bij Schalke 04..contract duur tot 2014 wil nog niet verlengen.. 41 x gespeelt 21 goals 2 assist Waarde 100.000 euro. Zeer goeie voetballer maar denkt niet dat Feyenoord een kans maakt Stevens kennende laat hem niet zo gaan, misschien worden de Tukkers nog wel wakker Jurie Mulder is goed bekend bij Schalke zal jammer zijn |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:48 schreef CQ010FEY het volgende:Philipp Hofmann 19 jaar.speelt bij Schalke 04..contract duur tot 2014 wil nog niet verlengen.. 41 x gespeelt 21 goals 2 assist Waarde 100.000 euro. Zeer goeie voetballer maar denkt niet dat Feyenoord een kans maakt Stevens kennende laat hem niet zo gaan, misschien worden de Tukkers nog wel wakker Jurie Mulder is goed bekend bij Schalke zal jammer zijn |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Cabral verkopen, Leerdam verkopen, Malki halen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: op basis van 1 goed seizoen? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zijn allemaal wedstrijden en goals op een lager niveau dan de Bundesliga. Gedeelte in het Tweede van Schalke en een gedeelte in de A-jeugd. Daarom zo'n lage waarde. Vergelijk het maar met Mitchell te Vrede. Philipp Hofmann is heel sterk en kop sterk las ik in een duitse sportkrant een keer |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
quote: Zeker in een goed draaiende ploeg gaat hij er meer inschieten. Snap niet dat ik er niemand over hoor!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Malki heeft pas z'n contract verlengd ook. Veel te veel geld. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:25 schreef Rickie het volgende:[..] Zeker in een goed draaiende ploeg gaat hij er meer inschieten. Snap niet dat ik er niemand over hoor!! Vormer weet hem in ieder geval goed te vinden, hij heeft er 25 ingeschoten en niet blesure-gevoelig en blijft gaan tot het laatste fluitsignaal. Lijkt mij een goede vervanger voor Guidetti.. |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Van geel zegt budget te hebben voor een spits, tel daar Cabral en Leerdam bij op en Malki moet dan toch los te weken zijn! |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Wellicht een alternatief voor het geval dat Castaignos niet doorgaat, Malki heeft laten zien dat hij het kan en inderdaad hoor je zijn naam maar weinig. Van Geel heeft als het goed is een goed lijntje met Roda dus je weet maar nooit.. |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
quote: Wat zal zo'n Malki moeten kosten dan? |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Ruilen tegen Cabral en Leerdam, ik roep zomaar iets?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen idee, ik geloof contract tot 2014. Ik denk dat T-Feyenoord daar beter een slag naar kan slaan als ik. Als je ziet dat Twente 7 miljoen voor Tadic aftikt.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als dat zou kunnen.. Maar dan moet Roda ook maar net verlegen zitten om spelers voor precies die posities. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: cabral kan naar half europa,,,,dus dat kan al niet... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Klopt had ik ook al eens gemaild Feyenoord is veel te laat was een goeie spits geweest |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Die verhaaltjes moet je niet te veel waarde aan hechten, van Geel is er bij gebaat dat zulke verhalen de ronde doen om de prijs op te voeren. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:52 schreef tomson het volgende:Geen idee, ik geloof contract tot 2014. Ik denk dat T-Feyenoord daar beter een slag naar kan slaan als ik. Als je ziet dat Twente 7 miljoen voor Tadic aftikt.... Tadic kun je niet met Malki vergelijken, Tadic is gewoonn top |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 21:02 schreef bode het volgende:[..] Klopt had ik ook al eens gemaild Feyenoord is veel te laat was een goeie spits geweest van geel had n herenakkoord met roda... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:55 schreef tomson het volgende:[..] Als dat zou kunnen.. Maar dan moet Roda ook maar net verlegen zitten om spelers voor precies die posities. Cabral kunnen ze in ieder geval goed gebruiken daar in Kerkrade, daar hebben gee al te beste vleugelspitsen, en trouwens ook veel doelpunten tegen gekregen afgelopen seizoen dus een goed back erbij zou ook geen overbodige luxe zijn. Ik zou zeggen Martin doe je best mocht het niet lukken met Castaignos (die Arie Treffers zal wel weer roet in het eten gooien)... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is maar een voorbeeld master bode. Denk je dat Roda er wel even een strikje om doet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 21:11 schreef tomson het volgende:[..] Is maar een voorbeeld master bode. Denk je dat Roda er wel even een strikje om doet? Dat snap ik wel van jou |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
quote: In dit geval neemt hij geen spelers mee maar koopt/ruilt hij een speler. Zegt Roda nee even goede vrienden toch. Komt hij zijn Gentlemensagreement gewoon na toch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:52 schreef tomson het volgende:Geen idee, ik geloof contract tot 2014. Ik denk dat T-Feyenoord daar beter een slag naar kan slaan als ik. Als je ziet dat Twente 7 miljoen voor Tadic aftikt.... Contract tot 2014 inderdaad. 28 jaar, een goed seizoen maar gehad. In Belgiƫ liep hij 1 op 4. Maar goed, dus wel 25 goals gemaakt bij Roda JC.
Ik denk dat je moet kijken naar een bedrag van rond de 2-3 miljoen, afhankelijk van hoe graag Roda JC de centen wil hebben.
Dat vind ik hem bij lange na niet waard. Hij heeft bovendien geen enkele restwaarde meer dadelijk.
Malki was alleen transfervrij interessant geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nu stop ik krijg nog een belangrijk telefoontje over een jeugd speler |
|
|
|