BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kelvin Leerdam heeft de aanbieding van Feyenoord afgewezen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 25 mei 2012 - 07:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kelvin Leerdam heeft de aanbieding van Feyenoord afgewezen (FR-Fanatic)

FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 08:06   quote  deeplink  
leerdam wijst ons af! naar twente met deze schavuit!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 08:06   quote  deeplink  
Kelvin Leerdam heeft de aanbieding van Feyenoord om zijn contract open te breken en te verlengen afgewezen. Feyenoord heeft de aanbieding nu ingetrokken. "We zijn erg teleurgesteld", vertelt Martin van Geel vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Leerdam beschikt momenteel over een contract tot medio 2013 en moest uiterlijk vandaag laten weten of hij instemde met een nieuw contractvoorstel. Het verschil tussen vraag en aanbod was echter te groot. Volgens Van Geel blijft Leerdam normaal gesproken het laatste jaar nog wel bij Feyenoord. "Hij heeft nog een eenjarig contract, hij blijft dus Feyenoorder", claimt de technisch directeur.
De 21-jarige Leerdam maakte in 2008/09 zijn debuut in de hoofdmacht en speelde in zijn eerste drie seizoenen 55 competitieduels. Onder leiding van Ronald Koeman veroverde de verdediger een basisplaats en voegde hij dertig competitiewedstrijden aan zijn conduitestaat toe.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 mei 2012 - 08:15   quote  deeplink  
Gadverredamme, wat denkt dat ventje dat ie nou helemaal is?
Verkopen, want besmet met geldvirus.
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 08:28   quote  deeplink  
ff marktplaats checken
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 08:28   quote  deeplink  
misschien staat ie al te koop
XtremeViolence
 XtremeViolence - vrijdag 25 mei 2012 - 08:34   quote  deeplink  
Echt wat een arrogant ventje zeg. Waar is dat feyenoord hart gebleven?
Helemaal nu we dit jaar championsleague spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door XtremeViolence --
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 08:38   quote  deeplink  
er bestaat geen clubliefde meer alleen liefde voor geld in de voetballerij.
Roy15
 Roy15 - vrijdag 25 mei 2012 - 08:53   quote  deeplink  
Kan het niveau van Feyenoord niet naar een hoger niveau tillen, en aan arrogante spelertjes hebben we geen reet. Laat hem nog maar lekker een jaartje op de bank zitten. Ik zit er niet zo mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Roy15 --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 25 mei 2012 - 09:05   quote  deeplink  
Ook al zo'n jeugdspeler die denkt dat het niet goed genoeg is. Vanaf zijn jeugd bij Feyenoord gevoetbald, en nu niet bij willen tekenen? Welk niveau denkt hij aan te kunnen?

Optyfen met zo'n gozer.
mithell13
 mithell13 - vrijdag 25 mei 2012 - 09:06   quote  deeplink  
We hebben zen vervanger al binnen met janmaat en die is tog veel beter dan deze babyface leerdam

gewoon lekker verkopen
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 09:10   quote  deeplink  
v geel kennende krijgt hij er 5 miljoen voor
salemi
 salemi - vrijdag 25 mei 2012 - 09:12   quote  deeplink  
Probeer het eens vanuit een ander perspectief te zien. Voor de plaats waar hij nu speelt (noodgedwongen, omdat we niemand anders hebben voor die plek) komt Janmaat. Op de plaats waar hij het liefst speelt (middenveld) heeft hij er drie voor zich. Ik kan me goed voorstellen dat hij er voor bedankt om als 21 jarige het komende seizoen op de bank te zitten. Dus hulde voor Kelvin! En mocht hij weggaan bij Feyenoord (wat ik niet hoop, ik vind het echt een goede, bruikbare speler) bedankt voor het goede werk dat je voor ons hebt gedaan. Ik heb hem ook vaak in de jeugd nog zien spelen. Hij is een echte Feyenoord jongen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 mei 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:12 schreef salemi het volgende:
Probeer het eens vanuit een ander perspectief te zien. Voor de plaats waar hij nu speelt (noodgedwongen, omdat we niemand anders hebben voor die plek) komt Janmaat. Op de plaats waar hij het liefst speelt (middenveld) heeft hij er drie voor zich. Ik kan me goed voorstellen dat hij er voor bedankt om als 21 jarige het komende seizoen op de bank te zitten. Dus hulde voor Kelvin! En mocht hij weggaan bij Feyenoord (wat ik niet hoop, ik vind het echt een goede, bruikbare speler) bedankt voor het goede werk dat je voor ons hebt gedaan. Ik heb hem ook vaak in de jeugd nog zien spelen. Hij is een echte Feyenoord jongen.
Als een speler weg wilt omdat ie er van uit gaat op de bank terecht te komen, moet ie zich heel goed afvragen of ie over de juiste vechtersmentaliteit beschikt...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als een speler weg wilt omdat ie er van uit gaat op de bank terecht te komen, moet ie zich heel goed afvragen of ie over de juiste vechtersmentaliteit beschikt...
een dikke zaanse +1!
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 25 mei 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Zo jong en dan al je laten verpesten door het geld... (geen spoor van club-liefde) Bah..., ga maar snel weg Kevin, dan KRIJG je meer geld !
Wim2
 Wim2 - vrijdag 25 mei 2012 - 09:23   quote  deeplink  
wegwezen die kindsoldaat.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 09:23   quote  deeplink  
slotje dan maar. zie dat mmm net voor me was.
tomson
 tomson - vrijdag 25 mei 2012 - 09:24   quote  deeplink  
Ach ja, leuk dat hij op veel plaatsen inzetbaar was maar deze "klap" komen we wel te boven.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 25 mei 2012 - 09:25   quote  deeplink  
wat was de vraag prijs en wat werd er geboden?
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 25 mei 2012 - 09:33   quote  deeplink  
Wat is dat toch met die gasten. Draaien 1 x een goed seizoen en zijn dan niet tevreden met een verbeterde aanbieding. Van Cabral begrijp ik het nog enigszins. Niet zeker van een basisplaats en kritisch benaderd door supporters en ook door Koeman. Leerdam is basisspeler, inderdaad van oorsprong een middenvelder maar heeft al meermaals aangegeven zich te willen richten op de rechtsback positie, en heeft niets te klagen. Waarom ga je dan weg. Ik neem niet aan dat hij al naar het buitenland wil dus op welke alternatieven in Nederland wil je je dan richten. Feyenoord heeft flinke stappen gezet, versterkt zich goed voor het volgend seizoen en zal ook volgend jaar meedoen om de 1e 4 plaatsen. Verder speel je in een fantastisch stadion met de meest trouwe aanhang van Nederland. Kan mij niet voorstellen dat de reden is dat Janmaat komt en hij voor zichzelf al heeft geconcludeerd dat hij die strijd gaat verliezen. Welke club gaat hij dan kiezen (als ze hem al een contract willen aanbieden)?
Ik snap er echt niets van of het moet zo zijn dat hij zich gek heeft laten maken door zijn zaakwaarnemer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door vakkieQkeleku --
XtremeViolence
 XtremeViolence - vrijdag 25 mei 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 08:53 schreef Roy15 het volgende:
Kan het niveau van Feyenoord niet naar een hoger niveau tillen, en aan arrogante spelertjes hebben we geen reet. Laat hem nog maar lekker een jaartje op de bank zitten. Ik zit er niet zo mee.
En dan loopt hij gratis weg! heel fijn idd!
Nibke
 Nibke - vrijdag 25 mei 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, we hadden hem komend seizoen goed kunnen gebruiken.
Nu moet je hem welhaast verkopen anders loopt ie volgend seizoen voor niets de Kuip uit!
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:01   quote  deeplink  
misschien hadden ze 2 jaar geleden zn contract moeten lichten.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:01 schreef joboo35 het volgende:
misschien hadden ze 2 jaar geleden zn contract moeten lichten.
toen was don leo nog aan macht.

Leerdam:
Optyfen, en maar iets voor Warchild gaan doen ofzo, daar pas je wel bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Wim2 --
dr love
 dr love - vrijdag 25 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Jongens wordt toch es wakker, we moeten met z,n allen de strijd aan gaan tegen de woeker zaakwaarnemers die gasten moeten keihard aangepakt worden zo niet dan zullen er haast geen clubs meer overleven en salarissen moeten echt drastisch naar beneden kijk maar langzamerhand gaan er weinig mensen en in hey ergste geval geen naar Barça of Madrid en waarom
Bedenk zelf maar het is niet alleen de voetbal.
CQ010FEY
 CQ010FEY - vrijdag 25 mei 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Dit is typisch een geval van ik heb al een sooort van naam terwijl deze broekie net uit de luiers komt! Was al niet egt kapot van hem.Lekker verkopen geld belangrijker dan Leerdam.En meneer Leerdam, FEYENOORD is BELANGRIJKER dan jij.Wat een kut lichting van jeugd, Hopelijk zijn de rest niet zo!
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Oke op transferlijst zetten en verkopen aan rusland ;)
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Daar kunnen ze jongetjes zoals hem gebruiken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Beperkte speler,ga maar naar Ado..
Snap niet dat sommmige hem een held noemde???
kuipje
 kuipje - vrijdag 25 mei 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Laten we het wel objectief bekijken. Misschien kreeg hij 'maar' 2 of 3 ton salaris voor 4 jaar op zijn 21e! Daar zou ik ook niet voor willen werken. Van hooijdonk kreeg toch ook 6miljoen netto bij Feyenoord zal hij denken. Terecht dat hij het afwijst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door kuipje --
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 25 mei 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Twente beschikt over belabberde backs... daar zal hij wel heen gaan, naar z'n vriendje Lerra.
Roy15
 Roy15 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:47 schreef XtremeViolence het volgende:

[..]

En dan loopt hij gratis weg! heel fijn idd!
Wow, Leerdam die transfervrij weggaat in plaats van een verkoop van max. 1 miljoen. Who cares.
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:27   quote  deeplink  
martin krijgt er min 5 mil voor misschien wil höerenveen hem hebben
dr love
 dr love - vrijdag 25 mei 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Je moet niet gaan vergelijken met p.v.Hooijdonk die man was op en top ervaren voetballer en altijd de juiste winnaarsmentaliteit, door zijn komst heeft Feyenoord toch een redelijk prijs te pakken en door hem zit b.v.marwijk als bondscoach dus ga niet klagen over hem.
kuipje
 kuipje - vrijdag 25 mei 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:32 schreef dr love het volgende:
Je moet niet gaan vergelijken met p.v.Hooijdonk die man was op en top ervaren voetballer en altijd de juiste winnaarsmentaliteit, door zijn komst heeft Feyenoord toch een redelijk prijs te pakken en door hem zit b.v.marwijk als bondscoach dus ga niet klagen over hem.
Uhhhm ok....

A. Het ging niet om van hooijdonk maar om Leerdam.
B. Zelfs een kind van 10 kan zien dat ik dit nogal ironisch bedoelde.

Tering
tomson
 tomson - vrijdag 25 mei 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Ironie of sarcasme is niet aan iedereen besteed.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 25 mei 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:01 schreef joboo35 het volgende:
misschien hadden ze 2 jaar geleden zn contract moeten lichten.
Precies! Essentie van het verhaal. Beenhakker heeft zitten slapen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 mei 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:55 schreef Marco12345 het volgende:

[..]

Precies! Essentie van het verhaal. Beenhakker heeft zitten slapen.
gepasseerd station . . .
craven
 craven - vrijdag 25 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Beperkte speler,ga maar naar Ado..
Snap niet dat sommmige hem een held noemde???
Een schavuit is het, dat zeg ik je!
craven
 craven - vrijdag 25 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 10:24 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Wow, Leerdam die transfervrij weggaat in plaats van een verkoop van max. 1 miljoen. Who cares.
d.o.m.
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 mei 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:02 schreef craven het volgende:

[..]

Een schavuit is het, dat zeg ik je!
precies
Balharius
 Balharius - vrijdag 25 mei 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als een speler weg wilt omdat ie er van uit gaat op de bank terecht te komen, moet ie zich heel goed afvragen of ie over de juiste vechtersmentaliteit beschikt...
vechtersmentaliteit of weet hij waar hij zelf toe in staat is, volgens mij heeft hij afgelopen seizoen al het één en ander aan kritiek te verwerken gehad en Janmaat is blank dus past hij ook niet in het verwittingsproces van Martin op het middenveld precies hetzelfde.

Ik heb ook sterk de indruk dat hij een bankzitters aanbod heeft gehad en misschien wil hij wel helemaal niet (extreem) veel verdienen maar voelt hij zich belazert door het aanbod van Feyenoord omdat hij toch een basisspeler is! (dit is een gevoel, niet berust op feiten)

Ik denk dat Leerdam de juiste keuze heeft gemaakt voor zichzelf! Los van wat hij gaat verdienen wil hij vast vooral gewoon spelen!
el triste
 el triste - vrijdag 25 mei 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Opgeruimd staat netjes. Heeft mij nooit echt kunnen overtuigen. Succes bij heracles kelvin!
Welkom Janmaat !!!
michelvakkie v
 michelvakkie v - vrijdag 25 mei 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Wat een stelletje ongenuanceerde holbewoners zitten er toch op dit forum zeg!! Niet te geloven. Deze jongen heeft er al een paar jaar opzitten bij Feyenoord, heeft al erg veel wedstrijden (moeten) spelen op de rechtsbackpositie, die hem niet op het lijf geschreven is, en heeft dat prima gedaan. Hij krijgt van de directie van Feyenoord (MvG) een duidelijk verhaal: 'Wij halen een echte rechtsback (Janmaat) en willen jou graag bij de selectie houden omdat we denken dat je nog beter kunt worden, maar voorlopig ben je de 13e man in de selectie'.

Ik vindt het dus logisch dat Kelvin weinig perspectief ziet bij ons voor het komende seizoen. En Kelvin is goed genoeg voor elke club in Nederland die op rechtsback of op het middenveld een probleem heeft. En dan zou ik, als ik hem was, ook liever een seizoen bij Twente of AZ in de basis staan dan op de bank terecht komen in Rotterdam. En ja, dan verleng je dus je contract niet, omdat je anders te duur wordt voor andere clubs. En MvG zal wel zo slim zijn om hem deze zomer te verkopen, dat is het beste voor iedereen.
JanM
 JanM - vrijdag 25 mei 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 09:23 schreef FR-Han het volgende:
slotje dan maar. zie dat mmm net voor me was.
Doe maar een slotje op die van MMM want op de een of andere manier is dit topic veel populairder ...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 mei 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Doe maar een slotje op die van MMM want op de een of andere manier is dit topic veel populairder ...
hahaha. wat ben je ook een piemel soms. zijn jullie niet toevallig 2ling broers? wel broers altijd in strijd. lol. nee hoor jan! door jou voel ik me zo:

images?q=tbn:ANd9GcSaB7xB7plSH07zX1CYXpYZ5THjqIgG1zmQ0kZckJZ5F1vFPQr3xbKNjJJ-eg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door FR-Han --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:15 schreef michelvakkie v het volgende:
Wat een stelletje ongenuanceerde holbewoners zitten er toch op dit forum zeg!! Niet te geloven. Deze jongen heeft er al een paar jaar opzitten bij Feyenoord, heeft al erg veel wedstrijden (moeten) spelen op de rechtsbackpositie, die hem niet op het lijf geschreven is, en heeft dat prima gedaan. Hij krijgt van de directie van Feyenoord (MvG) een duidelijk verhaal: 'Wij halen een echte rechtsback (Janmaat) en willen jou graag bij de selectie houden omdat we denken dat je nog beter kunt worden, maar voorlopig ben je de 13e man in de selectie'.

Ik vindt het dus logisch dat Kelvin weinig perspectief ziet bij ons voor het komende seizoen. En Kelvin is goed genoeg voor elke club in Nederland die op rechtsback of op het middenveld een probleem heeft. En dan zou ik, als ik hem was, ook liever een seizoen bij Twente of AZ in de basis staan dan op de bank terecht komen in Rotterdam. En ja, dan verleng je dus je contract niet, omdat je anders te duur wordt voor andere clubs. En MvG zal wel zo slim zijn om hem deze zomer te verkopen, dat is het beste voor iedereen.
Jij als opperholgluur/huurder kan dan óók concluderen dat Kelvin geen knokker is.
En wie zegt dat hij als 13e man in de selectie staat? Heeft van Geel dat echt gezegd? Laat zien!
salemi
 salemi - vrijdag 25 mei 2012 - 11:57   quote  deeplink  
+1
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:15 schreef michelvakkie v het volgende:
Wat een stelletje ongenuanceerde holbewoners zitten er toch op dit forum zeg!! Niet te geloven. Deze jongen heeft er al een paar jaar opzitten bij Feyenoord, heeft al erg veel wedstrijden (moeten) spelen op de rechtsbackpositie, die hem niet op het lijf geschreven is, en heeft dat prima gedaan. Hij krijgt van de directie van Feyenoord (MvG) een duidelijk verhaal: 'Wij halen een echte rechtsback (Janmaat) en willen jou graag bij de selectie houden omdat we denken dat je nog beter kunt worden, maar voorlopig ben je de 13e man in de selectie'.

Ik vindt het dus logisch dat Kelvin weinig perspectief ziet bij ons voor het komende seizoen. En Kelvin is goed genoeg voor elke club in Nederland die op rechtsback of op het middenveld een probleem heeft. En dan zou ik, als ik hem was, ook liever een seizoen bij Twente of AZ in de basis staan dan op de bank terecht komen in Rotterdam. En ja, dan verleng je dus je contract niet, omdat je anders te duur wordt voor andere clubs. En MvG zal wel zo slim zijn om hem deze zomer te verkopen, dat is het beste voor iedereen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 25 mei 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 11:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij als opperholgluur/huurder kan dan óók concluderen dat Kelvin geen knokker is.
En wie zegt dat hij als 13e man in de selectie staat? Heeft van Geel dat echt gezegd? Laat zien!
Idd...
Gewoon opsouten ermee.
Als hij een beetje balle heeft gaat hij de strijd aan.
maarja hij loopt nu weg als een jood, dus inpakken en weg ermee!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 mei 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Geld van Leerdam gaat dus anders ingezet worden, welkom Lex Immers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kelvin Leerdam heeft de aanbieding van Feyenoord afgewezen









0.0084788