BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Middenveld 2012-2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RJ
 RJ - vrijdag 25 mei 2012 - 12:58   quote  deeplink  
In de aanval en verdediging zullen nog een aantal mutaties komen. Het middenveld lijkt echter al volledig voorzien. Alle posities meer dan dubbel bezet, dus wat worden onze basis 3 middenvelders?

Eriksen:
Denk ik een zekerheidje voor LM of RM.

De Jong vs. Janssen:
Het lijkt er op dat een van deze twee het slachtoffer wordt van de hevige concurrentie. De Boer zou ze het lieft allebei op willen stellen, maar zal een keuze moeten maken.

Anita:
In de tweede seizoenshelft heeft hij mij wel overtuigd als onze beste verdedigende middenvelder. Hij komt alleen lengte te kort, dus niet ideaal.

Schöne:
In mijn ogen pas 3e keuze op het middenveld. De Jong of Janssen zal altijd eerst komen voordat hij een kans krijgt.

Enoh:
Eerste keus achter Anita.

Aissati:
Mocht hij ingaan op het nieuwe contract, zal hij weten niet veel in eerste te spelen, tenzij er veel blessures zijn. Uitsluitend nuttig voor de breedte. Ik denk dan ook, dat hij niet op het aanbod van Ajax ingaat en vertrekt.

Serero:
Goed te zien dat Foppe hem bij Heerenveen wil zien. Ik ben erg gecharmeerd van deze Serero, dus laat hem maar een jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Heef nog een contract tot 2015.

Rits:
Afgelopen jaar niet veel van gezien, is ook geblesseerd geweest. Weet niet wat ik er van moet denken, is als groot talent binnengehaald. Vraag me af of hij een kans gaat krijgen.

Bonevatia:
Lijkt me kansloos, of ze willen hem behouden als 3e keus voor verdedigende middenvelder, maar die plaats moet eigenlijk voor de jeugd zijn, lees De Kamps.

Klaassen:
Misschien wel grootste talent uit de jeugdopleiding. Zal zeker vaker bij de selectie worden betrokken.

Samenvatting:
Eriksen / Anita / De Jong = Basis
Janssen er heel kort achter
Schone / Enog voor de breedte

Serero verhuren
Bonevatia verkopen
Rits ???
Aissati transfervrij weg
Klaasen rustig ervaring op laten doen.

Wat denken jullie?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 25 mei 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Eriksen LM of RM? Deze jongen speelt gewoon achter de spitsen normaal gesproken.
Ik kies Janssen ipv de Jong omdat de jong totaal geen specialiteit heeft en Janssen wel.
Anita is de beste verdedigende middenvelder die we in jaren hebben gehad.
Schone niks anders dan een stand-in voor op het middenveld.
Enoh 2de keus achter Anita.
Aissati geen contract aanbieden en lekker laten gaan.
Serero jaartje verhuren.
Rits jaartje verhuren.
Bonevacia afgeschreven en komt veel te kort voor AJAX.
Klaasen ook lekker verhuren.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:
Eriksen LM of RM? Deze jongen speelt gewoon achter de spitsen normaal gesproken.
Ik kies Janssen ipv de Jong omdat de jong totaal geen specialiteit heeft en Janssen wel.
Serero jaartje verhuren.
Rits jaartje verhuren.
Schone word ook gezien als rechts en linksbuiten las ik,
maar zou zelf de Jong opstellen, Janssen specialiteit is de trap die hij volgend jaar Bijv. op Narsingh zou kunnen geven. maar de Jong kan zich goed positioneren en heeft een goede diepgang.'

de Jong staat meestal goed opgesteld en met Narsingh en Boerrigter voorin kan hij mooi de 16 ind7uiken om te koppen.

Klaassen zou ik verhuren net als Serero.
Aissatti zie ik als 4e man op de vleugels achter: Boerrigter Narsingh en Sulejmani.

Eriksen staat niet er discussie.

maar ik zou er ook niet van opkijken als Janssen vertrekt..
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 25 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Denk dat Fischer volgend jaar om de hoek komt kijken. Hopelijk kunnen ze hem rustig brnegen....
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 25 mei 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 15:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Schone word ook gezien als rechts en linksbuiten las ik,
maar zou zelf de Jong opstellen, Janssen specialiteit is de trap die hij volgend jaar Bijv. op Narsingh zou kunnen geven. maar de Jong kan zich goed positioneren en heeft een goede diepgang.'

de Jong staat meestal goed opgesteld en met Narsingh en Boerrigter voorin kan hij mooi de 16 ind7uiken om te koppen.

Klaassen zou ik verhuren net als Serero.
Aissatti zie ik als 4e man op de vleugels achter: Boerrigter Narsingh en Sulejmani.

Eriksen staat niet er discussie.

maar ik zou er ook niet van opkijken als Janssen vertrekt..
Janssen heeft nu nog contract voor 1 jaar. Die zal hij waarschijnlijk uitdienen en dan misschien nog een tijdje bij Vitesse spelen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 18:10 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Janssen heeft nu nog contract voor 1 jaar. Die zal hij waarschijnlijk uitdienen en dan misschien nog een tijdje bij Vitesse spelen.
hij zei zelf nog eens naar het buitenland te willen.. Swansea vond hij een mooi club.
als hij weg wil mag hij van mij gaan, kan Schone achter de Jong en Eriksen, en dan kunnen we Klaassen rustig brengen als talent op aanvallende middenvelder.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 25 mei 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 18:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij zei zelf nog eens naar het buitenland te willen.. Swansea vond hij een mooi club.
als hij weg wil mag hij van mij gaan, kan Schone achter de Jong en Eriksen, en dan kunnen we Klaassen rustig brengen als talent op aanvallende middenvelder.
Benieuwd of Theo wel naar het buitenland kan ivm zijn heimwee ;). Ook een reden dat hij voor Ajax heeft gekozen. Ik denk dat het buitenland er voor Janssen niet meer komt, of hij moet vlak over de grens in Belgie of Duitsland gaan voetballen. Theo is een man met een gouden trap en heeft zeker bijgedragen aan onze titel, maar mag naar mijns inzien ook vertrekken zodat jong talent zoals Klaassen en Fischer sneller doorstroomt.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 19:12 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Benieuwd of Theo wel naar het buitenland kan ivm zijn heimwee ;). Ook een reden dat hij voor Ajax heeft gekozen. Ik denk dat het buitenland er voor Janssen niet meer komt, of hij moet vlak over de grens in Belgie of Duitsland gaan voetballen. Theo is een man met een gouden trap en heeft zeker bijgedragen aan onze titel, maar mag naar mijns inzien ook vertrekken zodat jong talent zoals Klaassen en Fischer sneller doorstroomt.
Fischer is meer voor Linksbuiten, die kan je denk ik wel goed brengen als Boerrigter geblesseerd is of laten invallen af en toe.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 25 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 20:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Fischer is meer voor Linksbuiten, die kan je denk ik wel goed brengen als Boerrigter geblesseerd is of laten invallen af en toe.
Owkee, heb ik weer wat geleerd ;). Maar er komen natuurlijk nog genoeg andere talenten op het middenveld aan en bij een vertrek van Theo krijgen deze wel meer lucht.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 21:19 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Owkee, heb ik weer wat geleerd ;). Maar er komen natuurlijk nog genoeg andere talenten op het middenveld aan en bij een vertrek van Theo krijgen deze wel meer lucht.
ja, idd maar Theo vertrekt volgend seizoen sowieso lijkt me..
al zie ik hem liever nu vertrekken.
ik weet niet echt wie er echt grote talenten zijn voor ons middenveld, alleen Klaassen, Rits en Serero. maar die Meleg moet natuurlijk ook perspectief krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 mei 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 21:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik weet niet echt wie er echt grote talenten zijn voor ons middenveld, alleen Klaassen, Rits en Serero. maar die Meleg moet natuurlijk ook perspectief krijgen.
waarom zou Theo vertrekken ???Die hebben we nodig als Jan vertonghen vertrekt...alleen al voor de ervaring...en vanwege zijn formidale traptechniek....Theo heeft bijgedragen aan ons kampioensschap...na de winterstop is naast Anita ook Theo beter gaan spelen...omdat ze beiden op een positie stonden die beter was voor het elftal...zonder Theo speel je met de A1 en dat is een ander elftal als Ajax1....
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

waarom zou Theo vertrekken ???Die hebben we nodig als Jan vertonghen vertrekt...alleen al voor de ervaring...en vanwege zijn formidale traptechniek....Theo heeft bijgedragen aan ons kampioensschap...na de winterstop is naast Anita ook Theo beter gaan spelen...omdat ze beiden op een positie stonden die beter was voor het elftal...zonder Theo speel je met de A1 en dat is een ander elftal als Ajax1....
toch vind ik dat Siem in de basis moet..
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 mei 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Ik zou toch met Eriksen-Anita- Janssen spelen, vind Janssen toch met uitstraling enz. iets beter, maar ik verwacht eigenlijk dat Eriksen Ajax toch nog gaat verlaten, hij gaat een mooi EK spelen en dan voor een miljoen of 20 verkocht worden (verwacht ik, puur gevoel). Maar als hij blijft, heb je 4 erg goede spelers voor 2 posities (Theo, Eriksen, de Jong en Schöne, die 4e optie is). Serero verhuren want hij kan nog niet mee en moet zich eerst in de subtop gaan bewijzen. Klaassen moet Eredivisie ervaring op gaan doen in de subtop, bijvoorbeeld bij Vitesse, Heerenveen, Groningen enz. Heeft nu nog te weinig ervaring om mee te doen op een basisplaats.

Enoh ben ik nooit fan van geweest, veel te zwak in BB. Toch is hij redelijk nuttig, alleen zal je hem alleen gebruiken in topwedstrijden, want tegen degradatiekandidaten kan je, zeker in eigen huis, ook Janssen een keertje als VM opstellen als Anita er een keertje niet bij is, Enoh zal dan niet goed kunnen functioneren. In de topwedstriijden is hij wel uitermate bruikbaar (zie PSV thuis!) maar wilt hij daar op wachten? Ik zou zeggen, bij een beetje bod verkopen!

Rits zou ik nu een jaar in Jong laten spelen en volgend jaar verhuren, is nu nog maar 17 toch? Erg jong dus! Aissati zie ik trouwens alleen als vleugelspeler en niet als middenvelder, daar heeft hij nu ook amper gespeeld, dus waarom nu opeens wel?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:20 schreef Ajx het volgende:
Ik zou toch met Eriksen-Anita- Janssen spelen, vind Janssen toch met uitstraling enz. iets beter, maar ik verwacht eigenlijk dat Eriksen Ajax toch nog gaat verlaten, hij gaat een mooi EK spelen en dan voor een miljoen of 20 verkocht worden (verwacht ik, puur gevoel). Maar als hij blijft, heb je 4 erg goede spelers voor 2 posities (Theo, Eriksen, de Jong en Schöne, die 4e optie is). Serero verhuren want hij kan nog niet mee en moet zich eerst in de subtop gaan bewijzen. Klaassen moet Eredivisie ervaring op gaan doen in de subtop, bijvoorbeeld bij Vitesse, Heerenveen, Groningen enz. Heeft nu nog te weinig ervaring om mee te doen op een basisplaats.

Enoh ben ik nooit fan van geweest, veel te zwak in BB. Toch is hij redelijk nuttig, alleen zal je hem alleen gebruiken in topwedstrijden, want tegen degradatiekandidaten kan je, zeker in eigen huis, ook Janssen een keertje als VM opstellen als Anita er een keertje niet bij is, Enoh zal dan niet goed kunnen functioneren. In de topwedstriijden is hij wel uitermate bruikbaar (zie PSV thuis!) maar wilt hij daar op wachten? Ik zou zeggen, bij een beetje bod verkopen!

Rits zou ik nu een jaar in Jong laten spelen en volgend jaar verhuren, is nu nog maar 17 toch? Erg jong dus! Aissati zie ik trouwens alleen als vleugelspeler en niet als middenvelder, daar heeft hij nu ook amper gespeeld, dus waarom nu opeens wel?
Rits heeft maar een contract voor 1 jaar nu nog, dus die jongen zal je toch een beetje moeten laten zien dat hij kansen heeft.
maar als we voor de toekomst: Serero en Klaassen en Rits hebben, lijkt het me dat er toch nog 1 moet afvallen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 25 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Theo heeft nu nog contract voor 1 jaar, dus die is aan het einde van seizoen 2012/2013 ook transfervrij, maar dan ook ondertussen geloof ik 32 jaar. Met Theo's levensstijl is hij dan wel aan het einde van zn latijn.
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 mei 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Rits heeft maar een contract voor 1 jaar nu nog, dus die jongen zal je toch een beetje moeten laten zien dat hij kansen heeft.
maar als we voor de toekomst: Serero en Klaassen en Rits hebben, lijkt het me dat er toch nog 1 moet afvallen.
Lijkt me Serero, is niet uitgekomen wat we ervan verwachtten! Maar waarom al kiezen? Ritssie heeft vorig jaar doelbewust voor Ajax gekozen, dus die zal echt wel gaan verlengen! Dus dat zit goed, en met Klaassen en Serero zijn al langjarige contracten gesloten, dus dat zit ook goed. Als je deze 2 dit jaar verhuurt, is dat toch gewoon goed?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:40 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Theo heeft nu nog contract voor 1 jaar, dus die is aan het einde van seizoen 2012/2013 ook transfervrij, maar dan ook ondertussen geloof ik 32 jaar. Met Theo's levensstijl is hij dan wel aan het einde van zn latijn.
zal dan vast naar Vitesse gaan, maar ik de Boer gaat gewoon voor de beste 11 en we zullen van zelf zien wie dat is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 mei 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:

eens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 mei 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:40 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

juist...en dan afbouwen bij Vitesse...opgesteld worden alleen in belangrijke wedstrijden....maar hij blijft volgend seizoen nog bij Ajax...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 mei 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:

Enoh is ook handig om op te stellen als je bijvoorbeeld in de Champions league de grip op het middenveld kwijt bent. dan kun je hem er op zetten en krijg je verdedigend een iets beter middenveld.
nora
 nora - zaterdag 26 mei 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Ja ik ben het totaal niet eens met sommige stellingen.
Punt 1 is voor mij Schone geen vierde man maar de backup van Eriksen.
Punt 2 is de Jong zeker geen basisspeler aub verkopen nu het nog kan
Punt 3 Lees ik dat Aisatti amper gespeeld heeft,volgens mij heeft hij na de winterstop behoorlijk wat wedstrijden gespeeld en was hij goed en belangrijk hij kan het spelletje spelen zoals Frankie wil korte comb/spel op snelheid met veel techniek ook Schone kan dat en ook Eriksen kan dat en de Jong zeker niet.Vandaar ook dat Aisatti een nw 3 jarig contract kan tekenen.
Dus mijn eerste middenveld is VM.Anita daarvoor LM Theo en AM Eriksen.rest kan je aanvullen met Klaasen/Schone/Enoh/de Jong indien niet verkocht
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 00:28 schreef nora het volgende:
Ja ik ben het totaal niet eens met sommige stellingen.
Punt 1 is voor mij Schone geen vierde man maar de backup van Eriksen.
Punt 2 is de Jong zeker geen basisspeler aub verkopen nu het nog kan
Punt 3 Lees ik dat Aisatti amper gespeeld heeft,volgens mij heeft hij na de winterstop behoorlijk wat wedstrijden gespeeld en was hij goed en belangrijk hij kan het spelletje spelen zoals Frankie wil korte comb/spel op snelheid met veel techniek ook Schone kan dat en ook Eriksen kan dat en de Jong zeker niet.Vandaar ook dat Aisatti een nw 3 jarig contract kan tekenen.
Dus mijn eerste middenveld is VM.Anita daarvoor LM Theo en AM Eriksen.rest kan je aanvullen met Klaasen/Schone/Enoh/de Jong indien niet verkocht
de Jong verkopen is het stomste wat je kunt doen nu, hij is erg belangrijk, hij vertegenwoordigt volgend jaar ook nog transferwaarde terwijl Janssen volgend jaar vertrekt en dat Eriksen blijft is ook niet zeker.

voor somigen is de Jong wel een basisspeler, waarom stel jij Theo op? omdat hij de laatste wedstrijden redelijk speelde en omdat je hem er moeilijk naast kunt zetten, nou mooi wel dus. Theo laat zijn trap te weinig zien ook de laatste wedstrijden. zijn vrije trappen waren dit jaar ook een ramp.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 mei 2012 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 00:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de Jong verkopen is het stomste wat je kunt doen nu, hij is erg belangrijk, hij vertegenwoordigt volgend jaar ook nog transferwaarde terwijl Janssen volgend jaar vertrekt en dat Eriksen blijft is ook niet zeker.

voor somigen is de Jong wel een basisspeler, waarom stel jij Theo op? omdat hij de laatste wedstrijden redelijk speelde en omdat je hem er moeilijk naast kunt zetten, nou mooi wel dus. Theo laat zijn trap te weinig zien ook de laatste wedstrijden. zijn vrije trappen waren dit jaar ook een ramp.
het knappe aan de jong is dat hij steeds op posities moet spelen waar die niet graag speelt en toch al 3 jaar minimaal 10 goals in de competitie per seizoen maakt. altijd belangrijk. bovendien heeft tie jongen een enorme inzet! een en al respect voor die gozer. altijd in de basis

over vrije trappen gesproken, gaan er nog maar weinig in over de hele wereld. steeds minder gevaar uit directe vrije trappen. af en toe ronaldo nog eens, tis voort matig.

janssen speelde laatste ongeveer 10 wedstrijden eindelijk goed. hopelijk laat hij het dit seizoen weer zien, en anders in de winterstop terug naar vitesse
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:
Serero jaartje verhuren.
Rits jaartje verhuren.
Misschien wat beter opletten aangezien Ajax toch echt met twee aanvallende middenvelders speelt en Erikssen dus echt vanaf rechts speelt en Janssen vanaf links..

Rits en KLaassen moet je ook niet verhuren, die twee jongens moet je af en toe minuten laten maken in het eerste bij ons..
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:57 schreef Mokum1 het volgende:
Denk dat Fischer volgend jaar om de hoek komt kijken. Hopelijk kunnen ze hem rustig brnegen....
Is een buitenspeler in de A1 en speelt daar niet vanaf het middenveld.
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 20:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eerder rechtsbuiten.
Brandje
 Brandje - zaterdag 26 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Door het vertrek van Vertonghen wordt Theo onze leider. twee kapiateins op een schip werk niet. Dus Theo wordt DE man volgend jaar
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 22:47 schreef Ajx het volgende:

[..]

Lijkt me Serero, is niet uitgekomen wat we ervan verwachtten! Maar waarom al kiezen? Ritssie heeft vorig jaar doelbewust voor Ajax gekozen, dus die zal echt wel gaan verlengen! Dus dat zit goed, en met Klaassen en Serero zijn al langjarige contracten gesloten, dus dat zit ook goed. Als je deze 2 dit jaar verhuurt, is dat toch gewoon goed?
Er is wel degelijk eruit gekomen wat er van verwacht werd, de Boer gaf al heel duidelijk aan het begin van dit seizoen aan dat het eerste jaar een leerproces zou worden waarin hij veel met Jong Ajax zou gaan spelen, en na zijn blessures is hij daar zelfs heel belangrijk geworden. Dat kun je zelfs terug zien in de uiteindelijke stand..
Brandje
 Brandje - zaterdag 26 mei 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien wat beter opletten aangezien Ajax toch echt met twee aanvallende middenvelders speelt en Erikssen dus echt vanaf rechts speelt en Janssen vanaf links..

Rits en KLaassen moet je ook niet verhuren, die twee jongens moet je af en toe minuten laten maken in het eerste bij ons..
Is niet helemaal waar. Eriksen speelt dieper dan Janssen. Theo speelt echt als linkshalf en dat bevalt mij prima op deze manier. Theo wordt DE leider van Ajax volgend seizoen door het vertrek van Vertonghen
remco k
 remco k - zaterdag 26 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. Eriksen speelt dieper dan Janssen. Theo speelt echt als linkshalf en dat bevalt mij prima op deze manier. Theo wordt DE leider van Ajax volgend seizoen door het vertrek van Vertonghen
Erikssen speelt inderdaad wat dieper, maar wel vanaf rechts en niet strak vanaf 10.. Overigens speelt Janssen wel wat dieper dan een echte linkshalf doet..

Of Theo de echte leider gaat worden van Ajax, ik weet het niet, dat heeft hij nog nooit ergens anders gepresteerd of laten zien, dus ik ben heel benieuwd of hij dat kan..
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 23:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Enoh is ook handig om op te stellen als je bijvoorbeeld in de Champions league de grip op het middenveld kwijt bent. dan kun je hem er op zetten en krijg je verdedigend een iets beter middenveld.
Wat zijn in jouw ogen dan grote wedstrijden?
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 mei 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is wel degelijk eruit gekomen wat er van verwacht werd, de Boer gaf al heel duidelijk aan het begin van dit seizoen aan dat het eerste jaar een leerproces zou worden waarin hij veel met Jong Ajax zou gaan spelen, en na zijn blessures is hij daar zelfs heel belangrijk geworden. Dat kun je zelfs terug zien in de uiteindelijke stand..
Je had toch wel mogen verwachten dat als Frankie hem zo goed vond/vind , dat hij hem meer op had gesteld? Op het laatst speelde hij gewoon helemaal niks meer en werd hij door de jeugd voorbijgelopen!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:54 schreef Ajx het volgende:

[..]

Wat zijn in jouw ogen dan grote wedstrijden?
CL en Toppers in de Eredivisie, zijn voor Ajax grote wedstrijden.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Door het vertrek van Vertonghen wordt Theo onze leider. twee kapiateins op een schip werk niet. Dus Theo wordt DE man volgend jaar
als we Chivu halen word Chivu DE man volgend jaar en zijn we Janssen dus wéér niet nodig. dan kan de Jong spelen en Theo laten zien in de wedstrijden die hij krijgt.
Ajx
 Ajx - zondag 27 mei 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 11:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

CL en Toppers in de Eredivisie, zijn voor Ajax grote wedstrijden.
Daarom, datbedoel ik ook! Daarom hoefde je ze niet nog extra te benoemen van me
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Daarom, datbedoel ik ook! Daarom hoefde je ze niet nog extra te benoemen van me
waarom vraag je dan? wat zijn de toppers?....
Ajx
 Ajx - zondag 27 mei 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zei, wedstrijden in CL en in EL na winter en de grote wedstrijden in de Eredivisie!
Jesse020
 Jesse020 - zondag 27 mei 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Middenveld zit goed bij ajax!, beter word er gekeken naar de voorhoede en een goede opvolger van vertonghen, vertonghen is heel moeilijk te vervangen met een andere speler. vertonghen heeft een zo grote waarde voor ajax, en daar zal ajax achter komen als ze een goedkope nieuweling op zijn positie zetten.
baco74
 baco74 - zondag 27 mei 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

images?q=tbn:ANd9GcTAhj2XTkBprkUDKaFxeXugCDPw2R0Aj0ICAFG7BjA_dTvxI4HVGQ

..........hèhè..........
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:29 schreef Jesse020 het volgende:
Middenveld zit goed bij ajax!, beter word er gekeken naar de voorhoede en een goede opvolger van vertonghen, vertonghen is heel moeilijk te vervangen met een andere speler. vertonghen heeft een zo grote waarde voor ajax, en daar zal ajax achter komen als ze een goedkope nieuweling op zijn positie zetten.
er word hier ook niet gepraat over aankopen voor het middenveld maar, de mensen die de plaatsen gaan bezetten -.-'
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Ik verwacht toch dat Eriksen nog weg gaat. Dat nare gevoel heb ik al een tijdje en de interviews over dat hij nog wiklt blijven helpen dat gevoel niet weg te krijgen en dan de aankoop van Schone. Denk toch dat Eriksen niet meer bij ons op het middenveld staat volgend seizoen jongens..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 19:33 schreef joey het volgende:
Ik verwacht toch dat Eriksen nog weg gaat. Dat nare gevoel heb ik al een tijdje en de interviews over dat hij nog wiklt blijven helpen dat gevoel niet weg te krijgen en dan de aankoop van Schone. Denk toch dat Eriksen niet meer bij ons op het middenveld staat volgend seizoen jongens..
Jaah, daar issie weer om je reacties af te zeiken xd. Eriksen is een dubbeltje op zn kant, wil zelf liever niet weg maar als een club 30 miljoen voor hem neerlegt, strik erom en de mzzl.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Ik denk dat als er gewoon een goede ploeg voor hem meld en hem aangeeft dat hij de minuten krijgt..+ jusite prijs dat hij gewoon weg is idd..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:32 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Jaah, daar issie weer om je reacties af te zeiken xd. Eriksen is een dubbeltje op zn kant, wil zelf liever niet weg maar als een club 30 miljoen voor hem neerlegt, strik erom en de mzzl.
denk niet dat een club 30 miljoen voor um neer legt, mischien als ie volgend seizoen wat meer scoort en koning van de assist word.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk niet dat een club 30 miljoen voor um neer legt, mischien als ie volgend seizoen wat meer scoort en koning van de assist word.
Dat denk ik ook ;). Dus zoals hij zelf zei: 98% zeker Ajax-tenue.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ohw, heeft hij dat gezegd? Ik heb alleen maar gehoord. Ik wil nog zeker 1 jaar door bij ajax. Dat bevestigt de boel wel een beetje jaa..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:37 schreef joey het volgende:
Ohw, heeft hij dat gezegd? Ik heb alleen maar gehoord. Ik wil nog zeker 1 jaar door bij ajax. Dat bevestigt de boel wel een beetje jaa..
Bron:
http://www.soccernews.nl/news/156908/Eriksen:_Voor_98_procent_zeker_dat_ik_bij_Ajax_blijf
joey
 joey - maandag 28 mei 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Ik had het al gelezen jaa..
nora
 nora - maandag 28 mei 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 00:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Beste Natjos wat heeft de Jong ?? Theo heeft een uitstekende trap en was de laatste wedstrijden ook weer beter in vorm heeft slimheid en uitstraling.
De Jong pluspunt harde werker en de ideale schoonzoon.Minpunt geen handelingssnelheid zijn loopvermogen is op een tempo en zijn scorend vermogen is laag,vandaar ook totaal geen belangstelling van andere clubs voor de Jong.p.s Voor de rest een toffe peer.
nora
 nora - maandag 28 mei 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt Eriksen speelt zeker dieper als Theo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Middenveld 2012-2013

0.0060770