BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Middenveld 2012-2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 28 mei 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 18:23 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Natjos wat heeft de Jong ?? Theo heeft een uitstekende trap en was de laatste wedstrijden ook weer beter in vorm heeft slimheid en uitstraling.
De Jong pluspunt harde werker en de ideale schoonzoon.Minpunt geen handelingssnelheid zijn loopvermogen is op een tempo en zijn scorend vermogen is laag,vandaar ook totaal geen belangstelling van andere clubs voor de Jong.p.s Voor de rest een toffe peer.
Siem werkt hard idd, daarvoor al respect.
door zijn goede positionering kan vanuit het middenveld altijd worden aangespeeld en kanzo belangrijk zijn in de opbouw, door dat hij hard werkt komt hij als Boerrigter of Narsingh de bal heeft in de 16 waardoor hij kan koppen of terug leggen.
Janssen heeft een goede trap, maar die heeft ie maar een paar keer laten zien. hij eist elke vrije trap op maar elke mist hij, alleen tegen de graafschap.
door de Jong's multifunctinaliteit kan dat zorgen voor een goede positie wisseling met Sigi,
ik vind juist dat de Jong wel handelingssnelheid heeft aan de bal weet hij meestal al waar de bal heen moet en leid weinig bal verlies, als hij de bal niet heeft weet ie heel snel wat hij moet doen.

Theo kan goed trappen maar met Eriksen hebben we al een Top spelmaker.
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:56 schreef Ajx het volgende:

[..]

Je had toch wel mogen verwachten dat als Frankie hem zo goed vond/vind , dat hij hem meer op had gesteld? Op het laatst speelde hij gewoon helemaal niks meer en werd hij door de jeugd voorbijgelopen!
Blessure vergeten, en zoveel jeugd is hem niet voorbij gelopen hoor, Klaassen zat bij de selectie in de tijd dat Serrero een blessure had, daarna heeft er niet 1 jeugdspeler i.p.v. Serrero bij de selectie gezeten..
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Beste Natjos wat heeft de Jong ?? Theo heeft een uitstekende trap en was de laatste wedstrijden ook weer beter in vorm heeft slimheid en uitstraling.
De Jong pluspunt harde werker en de ideale schoonzoon.Minpunt geen handelingssnelheid zijn loopvermogen is op een tempo en zijn scorend vermogen is laag,vandaar ook totaal geen belangstelling van andere clubs voor de Jong.p.s Voor de rest een toffe peer.
De handelingssnelheid van Theo t.o.v. de Jong trek ik echt wel in twijfel hoor, ik denk namelijk dat die van de Jong wat hoger ligt..
Ajx
 Ajx - dinsdag 29 mei 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Blessure vergeten, en zoveel jeugd is hem niet voorbij gelopen hoor, Klaassen zat bij de selectie in de tijd dat Serrero een blessure had, daarna heeft er niet 1 jeugdspeler i.p.v. Serrero bij de selectie gezeten..
Denk toch dat als hij echt zo goed had geweest als op de verhalen die we allemaal hoorden, hij veeeeeeeel meer gespeeld had!
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:53 schreef Ajx het volgende:

[..]

Denk toch dat als hij echt zo goed had geweest als op de verhalen die we allemaal hoorden, hij veeeeeeeel meer gespeeld had!
Ik denk het niet, de Boer gaf dat al aan Serrero dit seizoen niet veel zou spelen om hem de tijd te geven zich aan te passen. En de wedstrijden die ik heb gezien in Jong Ajax speelde hij een aantal keer echt heel erg goed..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 mei 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerder rechtsbuiten.
Kan vanaf beide kanten.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Komt goed met Serero....zijn handelingssnelheid is hoog te noemen....ik denk dat hij zijn kans pakt...alhoewel....de Boer heeft een overschot aan middenvelders hadden we Schone wel nodig gehad ?? Of is hij de toekomstige vervanger voor zijn landgenootje ?
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan vanaf beide kanten.....
Heb hem in de jeugd alleen vanaf links zien spelen, maar heb niet alles van hem gezien..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Komt goed met Serero....zijn handelingssnelheid is hoog te noemen....ik denk dat hij zijn kans pakt...alhoewel....de Boer heeft een overschot aan middenvelders hadden we Schone wel nodig gehad ?? Of is hij de toekomstige vervanger voor zijn landgenootje ?
ik denk dat Schone zoals velen al zeiden de vervanger was van Eriksen als hij dit jaar zou vertrekken wat nog steeds kan na een goed EK.
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Arsenal toont interesse in siem de jong. God wat is die jongen toch slecht
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 30 mei 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:
Arsenal ook dus prima combinatie. Siem de Jong is in mijn ogen een prima invaller. Niet meer dan dat.
Als je zeker GEEN prijzen wilt winnen moet je naar Arsenal gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 mei 2012 door AFCA MARCO --
Tobi
 Tobi - woensdag 30 mei 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Beste nora. Ten eerste is de handelingssneldheid van De Jong vele malen hoger dan die van Theo. Ten tweede is De Jong sneller dan Theo. Hiernaast komt De Jong vaker voor de goal en heeft hij lengte, iets dat bij Ajax nogal schaars is, aangezien Vertonghen zijn heil ergens anders gaat zoeken. De Jong heeft een ongelooflijk goede techniek die door veel mensen onderschat wordt. Theo wordt vanaf nu alleen nog maar minder terwijl er bij Siem een stijgende lijn in zit. Bovendien is Theo's specialiteit geen goed argument om hem aan te houden. Afgelopen seizoen heeft hij het nauwelijks laten zien. Bovendien heeft ook Boerrigter die trap in huis met zijn linkerbeen. Daarnaast speelt het contract ook nog een rol. Siem ligt nog tot 2015 vast, Theo nog 1 jaar. Laat Theo lekker naar huis gaan en daar nog 34 wedstrijden spelen in een team waar hij nog prima mee kan komen en zelfs nog bovenuit kan steken.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 30 mei 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 14:00 schreef Tobi het volgende:
Beste nora. Ten eerste is de handelingssneldheid van De Jong vele malen hoger dan die van Theo. Ten tweede is De Jong sneller dan Theo. Hiernaast komt De Jong vaker voor de goal en heeft hij lengte, iets dat bij Ajax nogal schaars is, aangezien Vertonghen zijn heil ergens anders gaat zoeken. De Jong heeft een ongelooflijk goede techniek die door veel mensen onderschat wordt. Theo wordt vanaf nu alleen nog maar minder terwijl er bij Siem een stijgende lijn in zit. Bovendien is Theo's specialiteit geen goed argument om hem aan te houden. Afgelopen seizoen heeft hij het nauwelijks laten zien. Bovendien heeft ook Boerrigter die trap in huis met zijn linkerbeen. Daarnaast speelt het contract ook nog een rol. Siem ligt nog tot 2015 vast, Theo nog 1 jaar. Laat Theo lekker naar huis gaan en daar nog 34 wedstrijden spelen in een team waar hij nog prima mee kan komen en zelfs nog bovenuit kan steken.
Theo in vorm steekt ook bij AJAX boven de rest uit.
GJ bl
 GJ bl - woensdag 30 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 01:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het knappe aan de jong is dat hij steeds op posities moet spelen waar die niet graag speelt en toch al 3 jaar minimaal 10 goals in de competitie per seizoen maakt. altijd belangrijk. bovendien heeft tie jongen een enorme inzet! een en al respect voor die gozer. altijd in de basis

over vrije trappen gesproken, gaan er nog maar weinig in over de hele wereld. steeds minder gevaar uit directe vrije trappen. af en toe ronaldo nog eens, tis voort matig.

janssen speelde laatste ongeveer 10 wedstrijden eindelijk goed. hopelijk laat hij het dit seizoen weer zien, en anders in de winterstop terug naar vitesse

Bij AZ dit jaar Elm gezien met een geweldige vrije trap!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 13:37 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Arsenal ook dus prima combinatie. Siem de Jong is in mijn ogen een prima invaller. Niet meer dan dat.
Als je zeker GEEN prijzen wilt winnen moet je naar Arsenal gaan.
iets mee respect voor Arsenal, daar word gewoon goed beleid gevoert door het aantrekken van talenten. Wenger smijt niet met geld.
Arsenal is de ploeg die laat zien dat het niet alleen in geld draait om het voetbal, ze hebben hebben een normaal salarishuis en toch maken ze steeds winst op hun talenten. en nog 3e worden ook.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 30 mei 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 16:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

iets mee respect voor Arsenal, daar word gewoon goed beleid gevoert door het aantrekken van talenten. Wenger smijt niet met geld.
Arsenal is de ploeg die laat zien dat het niet alleen in geld draait om het voetbal, ze hebben hebben een normaal salarishuis en toch maken ze steeds winst op hun talenten. en nog 3e worden ook.
Prima maar voetbal draait om prijzen pakken en dat doen ze niet. Arsenal is een tussenstap naar een nog grotere club. Alle bepalende spelers ( ik hoop ook v Persie ) vertrekken elke keer omdat er niks te winnen valt daar.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 16:14 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Prima maar voetbal draait om prijzen pakken en dat doen ze niet. Arsenal is een tussenstap naar een nog grotere club. Alle bepalende spelers ( ik hoop ook v Persie ) vertrekken elke keer omdat er niks te winnen valt daar.
Arsenal smijt niet met geld, ze kopen talenten en spelen ook nog eens het beste voetbal van Engeland, ze pakken dan geen prijzen maar Arsenal is geen tussenstap, Arsenal is top van Engeland. daarbij weet ik zeker dat ze binnen nu en 3 jaar weer prijzen gaan pakken met dat talent wat ze hebben.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 30 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 16:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Arsenal smijt niet met geld, ze kopen talenten en spelen ook nog eens het beste voetbal van Engeland, ze pakken dan geen prijzen maar Arsenal is geen tussenstap, Arsenal is top van Engeland. daarbij weet ik zeker dat ze binnen nu en 3 jaar weer prijzen gaan pakken met dat talent wat ze hebben.
En ik weet zeker van niet. Voordat die talenten echt doorbreken worden weg gekaapt door de grotere broeders
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 30 mei 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerder rechtsbuiten.
Fischer is linksbuiten hoor.. naar binnen toe, 3 man voorbij en boem
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 16:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Fischer is linksbuiten hoor.. naar binnen toe, 3 man voorbij en boem
fijn dat je het bevestigt, ik dacht al dat kan niet dat hij rechtsbuiten is.
dus toch de opvolger van Boerrigter
remco l
 remco l - woensdag 30 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
eriksen rm janssen lm de jong schone
anita verdedegende middenvelder reseve enoh
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 mei 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Oh leuk.. Nu hebben we twee Remco's.. Gelukkig dat dé Remco een avatar heeft :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 mei 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 19:38 schreef Hasjkoph het volgende:
Oh leuk.. Nu hebben we twee Remco's.. Gelukkig dat dé Remco een avatar heeft :-)
Hahahahahaha.....Remco K........en Remco L

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 mei 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 mei 2012 - 20:53   quote  deeplink  
kut lul kut lul kut lul kut lul........sorry flauw geintje
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
kut lul kut lul kut lul kut lul........sorry flauw geintje
Zijn we ooit anders gewent geweest van je dan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn we ooit anders gewent geweest van je dan??
Jij wel....je kent me al een tijdje.....en ja het is flauw
nora
 nora - donderdag 31 mei 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:
Ha ha Remco toch ga je dat GERUCHT al gebruiken om Siem omhoog te krikken,geef toch gewoon toe het is een modale voetballer maar een echte Ajacied.
nora
 nora - donderdag 31 mei 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 14:00 schreef Tobi het volgende:
Siem en Theo is het zelfde als Stekelenburg met v/d Wiel te vergelijken.

Siem is gewoon een toffe peer werkt zijn eigen het apenzuur maar in een tempo en is gewoon traag voor een aanvallendemiddenvelder misschien wel sneller als Theo maar Theo is er ook niet voor de snelheid maar voor zijn spelverdeling en zijn vrije trappen enz.Is dus een heel ander voetballer als Siem.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:14 schreef nora het volgende:

[..]

Siem en Theo is het zelfde als Stekelenburg met v/d Wiel te vergelijken.

Siem is gewoon een toffe peer werkt zijn eigen het apenzuur maar in een tempo en is gewoon traag voor een aanvallendemiddenvelder misschien wel sneller als Theo maar Theo is er ook niet voor de snelheid maar voor zijn spelverdeling en zijn vrije trappen enz.Is dus een heel ander voetballer als Siem.
en Siem is er voor het werk verrichten en het elftal beter laten voetballen,

Eriksen is de spelverdeler.
hippy
 hippy - donderdag 31 mei 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

De jong scoort hele belangrijke doelpunten...en werkt zich de tering...proberen te houden, hij wordt alleen maar beter...en dus ook duurder...;))
remco k
 remco k - donderdag 31 mei 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:10 schreef nora het volgende:

[..]

Ha ha Remco toch ga je dat GERUCHT al gebruiken om Siem omhoog te krikken,geef toch gewoon toe het is een modale voetballer maar een echte Ajacied.
Waarom zou ik iets toegeven dat ik niet zo zie..
Ajx
 Ajx - donderdag 31 mei 2012 - 21:07   quote  deeplink  
We discusseren hier dus alleen maar over Siemeke! Hij is wel een hele goede voetballer, maar niet een echte originele Ajax-speler met de verfijnde technische dingen en weinig lengte. Hij kan koppen, heeft veel loopvermogen, minder techniek en drijft ook op zijn goede mentaliteit. Hij blijft in mijn ogen een belangrijke speler, die met Eriksen en Theo voor de meeste wedstrijden gaan knokken!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:07 schreef Ajx het volgende:
We discusseren hier dus alleen maar over Siemeke! Hij is wel een hele goede voetballer, maar niet een echte originele Ajax-speler met de verfijnde technische dingen en weinig lengte. Hij kan koppen, heeft veel loopvermogen, minder techniek en drijft ook op zijn goede mentaliteit. Hij blijft in mijn ogen een belangrijke speler, die met Eriksen en Theo voor de meeste wedstrijden gaan knokken!
technisch troeft Siem de Jong Janssen af.
Siem de Jong te weinig lengte... Anita???
Ajx
 Ajx - donderdag 31 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

technisch troeft Siem de Jong Janssen af.
Siem de Jong te weinig lengte... Anita???
Denk dat Theo toch wel een heel beetje meer techniek heeft, weet je bijvoorbeeld de eerste goal van Siggi nog weet tegen Heracles, en toen de aanname van Theo daarvoor?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:13 schreef Ajx het volgende:

[..]

Denk dat Theo toch wel een heel beetje meer techniek heeft, weet je bijvoorbeeld de eerste goal van Siggi nog weet tegen Heracles, en toen de aanname van Theo daarvoor?
balcontrole heet dat,
dat was niet de eerste goal van Sigthorsson.

ben je soms de goal vergeten die Siem tegen Heerenveen maken, Aanname en Volley.
Ajx
 Ajx - donderdag 31 mei 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

balcontrole heet dat,
dat was niet de eerste goal van Sigthorsson.

ben je soms de goal vergeten die Siem tegen Heerenveen maken, Aanname en Volley.
Na zijn rentree bedoel ik dan! Maar balcontrole is een deel van techniek heh!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:51 schreef Ajx het volgende:

[..]

Na zijn rentree bedoel ik dan! Maar balcontrole is een deel van techniek heh!
dat zeg:

Siem de Jong (volgens mij) tegen heerenveen uit. Aanname uit de lucht en Volley.
Ajx
 Ajx - donderdag 31 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat zeg:

Siem de Jong (volgens mij) tegen heerenveen uit. Aanname uit de lucht en Volley.
Toen maakte hij 1 intikker, een schotje in de kruising en de bal door de benen bij de keeper??
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:55 schreef Ajx het volgende:

[..]

Toen maakte hij 1 intikker, een schotje in de kruising en de bal door de benen bij de keeper??
is ook techniek dat zn schot in 1 keer nemen:)
maar dan was het tegen Heracles thuis. zoek wel ff op was mooie goal.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 22:01   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/49758-72-doelpunt-siem-de-jong-ajax---heracles-almelo-5-0.html
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Eat this:
remco k
 remco k - donderdag 31 mei 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:13 schreef Ajx het volgende:

[..]

Theo een betere techniek dan Siem??? Whahahahahahahaha, in z'n dromen misschien ja..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Theo een betere techniek dan Siem??? Whahahahahahahaha, in z'n dromen misschien ja..
Helemaal mee eens,
piet
 piet - vrijdag 01 juni 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Ik denk dat Theo een betere trap techniek heeft, maar Siem is daarentegen een stuk beweeglijker.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 16:00 schreef piet het volgende:
Ik denk dat Theo een betere trap techniek heeft, maar Siem is daarentegen een stuk beweeglijker.
niemand twijfelt er over of Theo een betere trap heeft,
maar Siem is gewoon completer en beter.
Ajx
 Ajx - vrijdag 01 juni 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Naar mijn mening is Siemeke minder goed in zijn aannames en passes, koppen en lopen is hij beter als Theo.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:01 schreef Ajx het volgende:
Naar mijn mening is Siemeke minder goed in zijn aannames en passes, koppen en lopen is hij beter als Theo.
hij is vooral nuttiger dan Theo...
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:01 schreef Ajx het volgende:
Ik vind Siem in zijn aannames juist beter dan Theo, Theo speelt 9 van de 10 keer de bal niet in 1 keer door en moet de bal in 2 of 3 keer onder controle krijgen..

Ik denk dat beide spelers zoals ze aan het einde van het seizoen speelden een meerwaarde zijn voor dit team. Daarbij zijn het beiden ook echte winnaars en die heb je nodig in een team.. NIet voor niets dat Siem in de laatste twee kampioens wedstrijden belangrijke goals heeft gemaakt..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 21 juni 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Ajax moet de komende 2jaar gaan saneren in de spelers heel veel spelers vooral het middenveld allemaal 3 a 4 dubbel bezet. Ajax moet er naar streven om over 2 jaar een selectie te hebben met ervaren spelers van niveau talenten uit de jeugd en alleen aankopen van een bepaald niveau.

veel doorstroom uit de jeugd en alleen gerichte aankopen.
Als je de lijst met miskopen van de afgelopen 14jaar ziet ongelofelijk een hele waslijst van Verlaat en Lindenbergh tot en met Delorge en Luque en daar tussenin
nog 40 onbegrijpelijke aankopen..

Gelukkig heeft Cruijff gestreden en overwonnen en krijgen we weer echte visie terug
dat de Jeugdopleiding niet slecht is maar Cruijff helemaal niet tevreden is zegt maar weer is dat hij niet voldoende neemt met goed. en die mentaliteit en visie die ontbrak er de afgelopen 14jaar...

Het middenveld word nog puzzelen
De Jong word door vele onderschat hij is al 2 jaar zeer belangrijk voor Ajax met veel goals en altijd staat hij er in de wedstrijden waar het om gaat.

Ik heb alle vertrouwen in Frank laat hem maar puzzelen
Anita blijft tie wel? ik hoop het wat een kracht op het middenveld!

Aankopen wat ik hoop
Moisander/? twijfel twijfel over Moisander maar na Vertonghen is iedereen slecht
haha...

Poulsen omdat na het vertrek van Vd Wiel en Vertonhen wat aanstaande is moeten we wel wat ervaring en volwasse kracht in de verdediging hebben met het ook op de ChamL en het Kampioenschap.

Narsingh veel vertrouwen in hem, Siggi goede spits en al helemaal met Boerrigter en Narsingh op de flanken veel voorzetten. die maken hem topscorer

verder aankopen voor de jeugdopleiding veel talenten die de komende jaren naar Ajax gaan komen maar voor de jeugdopleiding...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
remco k
 remco k - donderdag 21 juni 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Eerst zeg je dat ze moeten saneren in het middenveld, daarna zeg je dat ze veel aankopen moeten doen voor het middenveld??? Erg raar want juist die grote hoeveelheid middnevelders zijn spelers die gekocht zijn om nog 1 of 2 jaar in de jeugd te mogen meedraaien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Middenveld 2012-2013

0.0074071