|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 12:34 schreef remco k het volgende:Eerst zeg je dat ze moeten saneren in het middenveld, daarna zeg je dat ze veel aankopen moeten doen voor het middenveld??? Erg raar want juist die grote hoeveelheid middnevelders zijn spelers die gekocht zijn om nog 1 of 2 jaar in de jeugd te mogen meedraaien.. waar zeg ik aankopen voor het middenveld??
Moisander,Poulsen,Narsingh zijn geen middenvelders, in de toekomst gerichte aankopen en talenten voor de jeugdopleiding
je moet me wel goed quote.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Op het middenveld heb je geen aankopen nodig,alleen als Anita weg gaat wie moet dan in godsnaam de VM worden,Anita is in de laatse wedstrijden de belangrijkste man geweest waardoor je kampioen bent geworden samen met Jantje.Nog even over Siempie gesproken is een harde werker een echte Ajacied maar in mijn ogen en ik denk dat ik daar niet alleen in sta te matig voor een goed Ajax niveau nogmaals even zijn min punten .Loopsnelheid te traag altijd een tempo scoort te weinig ik weet dat er dan weer gezegt wordt hij scoort toch gauw 12 /13 doelpunten maar kijk dan ook even hoeveel wedstrijden hij gespeeld heeft en dan bijna alleen maar in de spits,zijn techniek is matig een man uitspelen kan hij moeilijk heel veel balverlies als je dat gaat terug kijken zal je verbaasd zijn.Zijn pluspunten hardwerken positief en kan redelijk koppen de ideale schoonzoon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 12:38 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] waar zeg ik aankopen voor het middenveld?? Moisander,Poulsen,Narsingh zijn geen middenvelders, in de toekomst gerichte aankopen en talenten voor de jeugdopleiding je moet me wel goed quote. Ik quote je uberhaubt niet. Maar nog steeds spreek jij je nu tegen aangezien er veel aankopen zijn gedaan voor de jeugd en dan me name op het middenveld. en diezelfde middenvelders moet volgens jou in gesaneerd worden.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 13:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik quote je uberhaubt niet. Maar nog steeds spreek jij je nu tegen aangezien er veel aankopen zijn gedaan voor de jeugd en dan me name op het middenveld. en diezelfde middenvelders moet volgens jou in gesaneerd worden.. dan quote je me niet? waarom reageer je dan, maar gesaneerd niet in de talenten niet in de jeugdopleiding (alleen de talenten die het natuurlijk net niet gaan redden)als je op me reageert lees dan wel goed. ze moeten juist inversteren in hun talenten spelers als Enoh die hebben voor mij geen meerwaarde meer. Ajax gaat ook veel talenten kopen voor de Toekomst bij veel nationale elftallen word nu veel gescout met het oog op de toekomst eerst goed lezen inplaats van meteen zeggen je spreek jezelf tegen enz...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 13:03 schreef nora het volgende:Op het middenveld heb je geen aankopen nodig,alleen als Anita weg gaat wie moet dan in godsnaam de VM worden, Enoh is te licht, dat mag duidelijk zijn. Dus of toch weer een experiment met Janssen (niet handig), Sporkslede uit de jeugd overhevelen of toch weer gaan winkelen. Overigens denk ik eigenlijk niet dat Anita al vertrekt, gezien de vraagprijs van Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 13:13 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] dan quote je me niet? waarom reageer je dan, maar gesaneerd niet in de talenten niet in de jeugdopleiding (alleen de talenten die het natuurlijk net niet gaan redden)als je op me reageert lees dan wel goed. ze moeten juist inversteren in hun talenten spelers als Enoh die hebben voor mij geen meerwaarde meer. Ajax gaat ook veel talenten kopen voor de Toekomst bij veel nationale elftallen word nu veel gescout met het oog op de toekomst eerst goed lezen inplaats van meteen zeggen je spreek jezelf tegen enz... Dus met saneren bedoel je 1 speler? Ik vind dat jij jezelf tegenspreekt.. Mooi he een mening. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 12:22 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Ajax moet de komende 2jaar gaan saneren in de spelers heel veel spelers vooral het middenveld allemaal 3 a 4 dubbel bezet. Ajax moet er naar streven om over 2 jaar een selectie te hebben met ervaren spelers van niveau talenten uit de jeugd en alleen aankopen van een bepaald niveau. veel doorstroom uit de jeugd en alleen gerichte aankopen. Als je de lijst met miskopen van de afgelopen 14jaar ziet ongelofelijk een hele waslijst van Verlaat en Lindenbergh tot en met Delorge en Luque en daar tussenin nog 40 onbegrijpelijke aankopen.. Gelukkig heeft Cruijff gestreden en overwonnen en krijgen we weer echte visie terug dat de Jeugdopleiding niet slecht is maar Cruijff helemaal niet tevreden is zegt maar weer is dat hij niet voldoende neemt met goed. en die mentaliteit en visie die ontbrak er de afgelopen 14jaar... Het middenveld word nog puzzelen De Jong word door vele onderschat hij is al 2 jaar zeer belangrijk voor Ajax met veel goals en altijd staat hij er in de wedstrijden waar het om gaat. Ik heb alle vertrouwen in Frank laat hem maar puzzelen Anita blijft tie wel? ik hoop het wat een kracht op het middenveld! Aankopen wat ik hoop Moisander/? twijfel twijfel over Moisander maar na Vertonghen is iedereen slecht haha... Poulsen omdat na het vertrek van Vd Wiel en Vertonhen wat aanstaande is moeten we wel wat ervaring en volwasse kracht in de verdediging hebben met het ook op de ChamL en het Kampioenschap. Narsingh veel vertrouwen in hem, Siggi goede spits en al helemaal met Boerrigter en Narsingh op de flanken veel voorzetten. die maken hem topscorer verder aankopen voor de jeugdopleiding veel talenten die de komende jaren naar Ajax gaan komen maar voor de jeugdopleiding... Poulsen lijkt mij ook een goede, en ik denk dat hij ook wel zal komen als Ajax het slim doet. in de Eredivisie kan hij zeker bruikbaar zijn en verdedigend is hij echt niet zo slecht als mensen denken. al denk dat je voor 2 miljoen beter Buttner zal kunnen maar die is minder ervaring.
in Narsingh heb ik ook alle vertrouwen denk dat Kolbein de één na de ander er in schiet volgend seizoen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 13:45 schreef Eide het volgende:[..] Enoh is te licht, dat mag duidelijk zijn. Dus of toch weer een experiment met Janssen (niet handig), Sporkslede uit de jeugd overhevelen of toch weer gaan winkelen. Overigens denk ik eigenlijk niet dat Anita al vertrekt, gezien de vraagprijs van Ajax Helemaal eens, maar wie wil je met ongeveer dezelfde kwaliteiten halen voor Anita?? Ik zou het echt niet weten hoor... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, heeft een klote naam. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 13:45 schreef Eide het volgende:[..] Enoh is te licht, dat mag duidelijk zijn. Dus of toch weer een experiment met Janssen (niet handig), Sporkslede uit de jeugd overhevelen of toch weer gaan winkelen. Overigens denk ik eigenlijk niet dat Anita al vertrekt, gezien de vraagprijs van Ajax Enoh is aan de bal echt een ramp maar verdedigend op het middenveld als hij 2 of 1 man moet dekken wel sterk hoor. vind dat je hem best als 2e man achter Anita kan hebben.. zo kun je die Sporkslede langzaam brengen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe....dacht al waar blijfje |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, hoe dat zo? ;-) En ja, ik kon niet eerder zijn, want moest werken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Typisch een Hashkoph opmerking...vindt het wel grappig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat dacht ik ook... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Daar ben ik blij om. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij moet niet teveel denken gappie, is nog niet goed voor die tere hersentjes!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 22:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij moet niet teveel denken gappie, is nog niet goed voor die tere hersentjes!! ;-) Nee, want alcohol werkt wel goed.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Alcohol????? Wie drinkt er alcohol???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 14:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Poulsen lijkt mij ook een goede, en ik denk dat hij ook wel zal komen als Ajax het slim doet. in de Eredivisie kan hij zeker bruikbaar zijn en verdedigend is hij echt niet zo slecht als mensen denken. al denk dat je voor 2 miljoen beter Buttner zal kunnen maar die is minder ervaring. in Narsingh heb ik ook alle vertrouwen denk dat Kolbein de één na de ander er in schiet volgend seizoen.. Jij begrijpt het!
Alleen je hebt gelijk Buttner is geen slechte speler maar dat is meer een lange termijn speler en daar hebben we Boilessen/Koppers al en aanstormende talenten. Poulsen is meer voor de korte termijn want na een vertrek van VD Wiel en Vertonghen hebben we wel wat ervaring nodig voor de ChamL
En idd Narsingh samen met Boerrigter en Eriksen die veel assisten geven dan word idd Kolbein topscorer ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 14:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Poulsen lijkt mij ook een goede, en ik denk dat hij ook wel zal komen als Ajax het slim doet. in de Eredivisie kan hij zeker bruikbaar zijn en verdedigend is hij echt niet zo slecht als mensen denken. al denk dat je voor 2 miljoen beter Buttner zal kunnen maar die is minder ervaring. in Narsingh heb ik ook alle vertrouwen denk dat Kolbein de één na de ander er in schiet volgend seizoen.. Poulsen stopte wel Robben af......dus is helemaal zo slecht nog niet....als we maar geen linksback kopen....Poulsen is transfervrij laat maar komen....voor die positie het duel laten aangaan met Dijks en Boilesen....
Kolbeinn kegelt die een na de ander erin met Narsingh op rechts...ik moet er niet aan denken dat als we Narsingh niet kopen....die luie hond er weer staat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 00:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Poulsen stopte wel Robben af......dus is helemaal zo slecht nog niet.... Iedereen stopte Robben af die EK. Robben is slechts 4 keer langs zijn tegenstander gekomen dit EK Niet om Poulsen af te kraken, maar dit EK is nu niet een baseline waarop je zo'n conclusie kan baseren :) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat ik heel erg kan waarderen als Ajacied is vooral de aanvallende kwaliteiten van Poulsen daar kan Mister kledinglijn een voorbeeld aannemen zijn 30x terug spelen op de keeper irriteert mij al maanden dat kan elke droplul daar moet en mag Ajax hem geen geld voor geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door nora -- |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik las net dat heitinga weg wil uit engeland en dat hij naar ajax of in duitsland wil voetballen hij is de goeie opvolger van verthongen.ik hoop zo dat ajax poulsen gaat halen die gast kan echt lekker ballen hoor.dan lijkt mij dit de idiale verdedeging van ajax van rijn---toby---heitinga---poulsen wat vinden jullie hier van en nog iets over de jong hij kan denk ik goed anita opvolgen als verdedegende middenvelder anit staat in de belangstelling van newcastel united ik denk dat de jong dat wel kan en dan jansen op links en ericson op rechts en boerrichter op links en sig in de spits en narsinhg op rechts gaan we zeker vlammen en ver kom en de cl en ja wie moet de eerst doelman worden vermeer maakt vorig jaar veel fouten en deed de laatste 14 wedstrijden ook weer goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siem de Jong als CVM? Dat lijkt mij een bij voorbaat gefaald experiment. Siem moet het echt van zijn aanvallende kwaliteiten hebben. Ik zie die CVM positie echt wel als een enorme uitdaging als Anita verkocht zou worden.
Heitinga terug zou natuurlijk prima zijn als vervanger van Jan Vertonghen. Nog een periode als vaste waarde in de ploeg en dan voorzichtig plaats laten maken voor jong talent en in een rol zoals Ooijer die had laten komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 00:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Poulsen stopte wel Robben af......dus is helemaal zo slecht nog niet....als we maar geen linksback kopen....Poulsen is transfervrij laat maar komen....voor die positie het duel laten aangaan met Dijks en Boilesen.... Kolbeinn kegelt die een na de ander erin met Narsingh op rechts...ik moet er niet aan denken dat als we Narsingh niet kopen....die luie hond er weer staat... idd, maar Poulsen zal dan naar 1 of 2 jaar toch weggaan dus hij staat de ontwikkeling niet echt in de weg hoor. zeker als Boilesen de LCV en LB kan gaan vervangen maakt hij genoeg minuten.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 08:00 schreef Eide het volgende:[..] Iedereen stopte Robben af die EK. Robben is slechts 4 keer langs zijn tegenstander gekomen dit EK Niet om Poulsen af te kraken, maar dit EK is nu niet een baseline waarop je zo'n conclusie kan baseren :) AZ is met Poulsen als LB ook ver gekomen in de EL, dus denk dat Poulsen wel een stap hoger op kan zeker omdat hij bij Ajax ook gevraagt word veel op te komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 11:08 schreef Eide het volgende:Siem de Jong als CVM? Dat lijkt mij een bij voorbaat gefaald experiment. Siem moet het echt van zijn aanvallende kwaliteiten hebben. Ik zie die CVM positie echt wel als een enorme uitdaging als Anita verkocht zou worden. Heitinga terug zou natuurlijk prima zijn als vervanger van Jan Vertonghen. Nog een periode als vaste waarde in de ploeg en dan voorzichtig plaats laten maken voor jong talent en in een rol zoals Ooijer die had laten komen. in Ajax tv heeft Siem het wel eens gehad over de CVM positie, en hij zei ook dat Frank en de toenmalige technische staf dat hij zich iets meer moest focussen op die positie. maar de Jong vond zijn diepgang een wapen en vond daarom dat hij een aanvallende middenvelder was ofzo.
dus denk dat we wel met hem op CVM kunnen spelen, want Aissatti speelde daar toen ook redelijk tegen Roda volgens mij? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 16:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] AZ is met Poulsen als LB ook ver gekomen in de EL, dus denk dat Poulsen wel een stap hoger op kan zeker omdat hij bij Ajax ook gevraagt word veel op te komen. Geef ik je gelijk in!
Robben heeft hij ook uit de wedstrijd gespeeld. in de ChamL en het kampioenschap vind ik qua ervaring (als ze beide komen) Heitinga en Poulsen goede vervangers van VD wiel en Vertonghen.. V Rhijn en Aldeweireld die het plaatje compleet maken in de verdediging |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 09:22 schreef nora het volgende:Wat ik heel erg kan waarderen als Ajacied is vooral de aanvallende kwaliteiten van Poulsen daar kan Mister kledinglijn een voorbeeld aannemen zijn 30x terug spelen op de keeper irriteert mij al maanden dat kan elke droplul daar moet en mag Ajax hem geen geld voor geven. Niet om Greg de hemel in te prijzen hoor, want hij is momenteel gewoon in waardeloze vorm.. Maar er is geen back in de eredivisie die meer voorzetten heeft gegeven dan onze Greg.. Nou is het ook zo dat hij veel vaker de bal heeft dan andere backs in NL..
Maar hij zou zeker wel wat vaker de bal vooruit mogen spelen in plaats van achteruit.. Ik hoop trouwens dat als hij wel bij ons blijft, dat hij dan nu ook goed gaat uitrusten aangezien het gewoon een feit is dat die jongen goed kan voetballen... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 09:22 schreef nora het volgende:Wat ik heel erg kan waarderen als Ajacied is vooral de aanvallende kwaliteiten van Poulsen daar kan Mister kledinglijn een voorbeeld aannemen zijn 30x terug spelen op de keeper irriteert mij al maanden dat kan elke droplul daar moet en mag Ajax hem geen geld voor geven. Ik zie ook Poulsen graag komen! samen met Heitinga V Rhijn - Heitinga - Aldeweireld - Poulsen Geweldig toch! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 18:26 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, hij begon, maar als jij zo volwassen was geweest als dat je doet voorkomen, had je het afgekapt of genegeerd.. idd hij begon, verder i rest me case, ik laat me niet de mond snoeren
Wees volwassen en praat nu over voetbal en laten we elkaar negeren voor het behoud van de Ajax topics!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 18:28 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] idd hij begon, verder i rest me case, ik laat me niet de mond snoeren Wees volwassen en praat nu over voetbal en laten we elkaar negeren voor het behoud van de Ajax topics!!!!!!!!!!!!!!!! Doe dat dan eens, je gaat telkens maar weer verder.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:57 schreef Mokum1 het volgende:Denk dat Fischer volgend jaar om de hoek komt kijken. Hopelijk kunnen ze hem rustig brnegen.... Precies
En ik ben benieuwd naar Klaassen, misschien is het beter om hem dit seizoen te verhuren hij is er wel aan toe om weekeijks op eredivisie niveau te spelen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Boerrigter-------Sigi-----Narsingh -----Janssen---------------Eriksen -----------------Anita------------- Boilesen---Moisander----Toby---Rhijn ---------------Vermeer--------------
vind ik toch geen slechte selectie zeker met de Jong Schone en Sulejmani daar nog achter. ben alleen een beetje bezorgd over de vervangers van de achterhoede. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:42 schreef NatjosFC het volgende:Boerrigter-------Sigi-----Narsingh -----Janssen---------------Eriksen -----------------Anita------------- Boilesen---Moisander----Toby---Rhijn ---------------Vermeer-------------- vind ik toch geen slechte selectie zeker met de Jong Schone en Sulejmani daar nog achter. ben alleen een beetje bezorgd over de vervangers van de achterhoede. Je moet idd keuzes maken en die zijn niet makkelijk op het middenveld.
Maar mag ik toch even zeggen dat Siem De Jong van onschatbare waarden is geweest bij de 2 titels.25 doelpunten laatste 2jaar vooral in de wedstrijden waar het om ging Siem stond er bijna altijd in de belangrijke wedstrijden. Dat wou ik even gezegd hebben
Verder is het idd een hele sterke opstelling, Maar wel met pijn in het hart vanwege Siem;-)
en Ooijer gaat Ajax missen!!!! achter de schermen was hij heeeeel belangrijk ik zou zeggen hem in de technische staf doen! t
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Je moet idd keuzes maken en die zijn niet makkelijk op het middenveld. Maar mag ik toch even zeggen dat Siem De Jong van onschatbare waarden is geweest bij de 2 titels.25 doelpunten laatste 2jaar vooral in de wedstrijden waar het om ging Siem stond er bijna altijd in de belangrijke wedstrijden. Dat wou ik even gezegd hebben Verder is het idd een hele sterke opstelling, Maar wel met pijn in het hart vanwege Siem;-) en Ooijer gaat Ajax missen!!!! achter de schermen was hij heeeeel belangrijk ik zou zeggen hem in de technische staf doen! t aangezien Janssen die leider moet worden heb ik hem opgesteld, zou zelf liever de Jong opstellen maar dit lijkt me het meest waarschijnlijk. vind het er niet slecht uit zien. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:49 schreef NatjosFC het volgende:[..] aangezien Janssen die leider moet worden heb ik hem opgesteld, zou zelf liever de Jong opstellen maar dit lijkt me het meest waarschijnlijk. vind het er niet slecht uit zien. Het is gewoon heel moeilijk en je moet idd keuzes maken Maar als dit de keuze word dan hoeven we niet verder te zoeken naar een 2de spits want daar hebben we De Jong dan al voor als hij de 12de man word... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:52 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Het is gewoon heel moeilijk en je moet idd keuzes maken Maar als dit de keuze word dan hoeven we niet verder te zoeken naar een 2de spits want daar hebben we De Jong dan al voor als hij de 12de man word... idd met die van Kessel er ook nog bij zie ik genoeg kansen op een nieuw kampioenschap:) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 10:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd met die van Kessel er ook nog bij zie ik genoeg kansen op een nieuw kampioenschap:) Van Kessel is toch gehaald voor jong Ajax en dan pas over 1 of 2 jaar het eerste in?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 19:59 schreef Ajx het volgende:[..] Van Kessel is toch gehaald voor jong Ajax en dan pas over 1 of 2 jaar het eerste in?? van Kessel gaat beginnen bij jong Ajax, maar waarom zou hij niet de overstap kunnen maken naar het 1e? groot talent hoor. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] van Kessel gaat beginnen bij jong Ajax, maar waarom zou hij niet de overstap kunnen maken naar het 1e? groot talent hoor. Op het gemakje brengen naar mijn inzien, wilt Frankie volgens mij ook gezien zijn uitspraken. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Met het vermoeden of uitspraak dat Siem de nieuwe aanvoerder wordt lijkt het erop dat Janssen niet langer op een basisplaats hoeft te rekenen ... Als dat maar goed gaat komen. Want behalve dat ik het een goede voetballer vind is het geen makkelijk mannetje wanneer hij ontevreden is.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 15:55 schreef Stanley het volgende:Met het vermoeden of uitspraak dat Siem de nieuwe aanvoerder wordt lijkt het erop dat Janssen niet langer op een basisplaats hoeft te rekenen ... Als dat maar goed gaat komen. Want behalve dat ik het een goede voetballer vind is het geen makkelijk mannetje wanneer hij ontevreden is.... Daar is FdB zo klaar mee. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 15:55 schreef Stanley het volgende:Met het vermoeden of uitspraak dat Siem de nieuwe aanvoerder wordt lijkt het erop dat Janssen niet langer op een basisplaats hoeft te rekenen ... Als dat maar goed gaat komen. Want behalve dat ik het een goede voetballer vind is het geen makkelijk mannetje wanneer hij ontevreden is.... Janssen of Eriksen? Kan namelijk allebei.. Rouleren is het sleutelwoord denk ik. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 16:38 schreef JOOD het volgende:[..] Janssen of Eriksen? Kan namelijk allebei.. Rouleren is het sleutelwoord denk ik. Zal ook wel gaan gebeuren denk ik. Als er 1 niet 100% is gewoon een ander opstellen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 16:44 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Zal ook wel gaan gebeuren denk ik. Als er 1 niet 100% is gewoon een ander opstellen. Eriksen gaan we de 1e 2 maanden niet zien denk ik. dus zullen Janssen en de Jong beginnen. wat ik overigens nog steeds genoeg kwaliteit vind hebben, we kunnen ook gelijk kijken waar we staan tegen AZ dus dat is ook mooi. |
|
|
|