|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 13:57 schreef Sebbe het volgende:[..] Topclub bedoel ik niet vanwege uitstraling, supporters e.d, daarin zijn we ongeevenaard. Maar mbt prijzen winnen waar het uiteindelijk bij een club als feyenoord om hoort te draaien, elk seizoen als doelstelling kampioenschap zeg maar. Dat wil RenatoBos niet, dat kampioensschap! Hij win liever 2 keer van 020en om dan als 10de te eindigen. En dat noemt zich dan Feyenoord supporter ............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 13:57 schreef Sebbe het volgende:[..] Topclub bedoel ik niet vanwege uitstraling, supporters e.d, daarin zijn we ongeevenaard. Maar mbt prijzen winnen waar het uiteindelijk bij een club als feyenoord om hoort te draaien, elk seizoen als doelstelling kampioenschap zeg maar. Begrijp je Sebbe als je er zo tegen aankijkt okay..die tijden gaan weer komen..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 14:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat wil RenatoBos niet, dat kampioensschap! Hij win liever 2 keer van 020en om dan als 10de te eindigen. En dat noemt zich dan Feyenoord supporter ............ Ga fietsen man.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 14:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat wil RenatoBos niet, dat kampioensschap! Hij win liever 2 keer van 020en om dan als 10de te eindigen. En dat noemt zich dan Feyenoord supporter ............ Kom nou L! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mooie goals van Bakkal, vele werk van Clasie, en de drie goals van Guidetti tegen De tukkers en als vierde de terug komst van El Ahmadi |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mooie goals van Bakkal, vele werk van Clasie, en de drie goals van Guidetti tegen De tukkers en als vierde de terug komst van El Ahmadi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BODEEEEEEEEEEEE das 2x... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn 3 minder mooie momenten van je Wimbert.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
1. 29/01/12 2. Ontwikkeling van elk individu 3. Beker, zonder die uitschakeling hadden wij niet kunnen profiteren van.het doordeweekse voetbal van andere |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:31 schreef RedDevil1990 het volgende: 1. 29/01/12 2. Ontwikkeling van elk individu 3. Beker, zonder die uitschakeling hadden wij niet kunnen profiteren van.het doordeweekse voetbal van andere Beker vond ik juist een deceptie.
We moeten laten zien dat we ook met beker en europees voetbal in de top 3 kunnen eindigen willen we echt weer structureel mee doen in de top. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:35 schreef Wim2 het volgende:[..] Beker vond ik juist een deceptie. We moeten laten zien dat we ook met beker en europees voetbal in de top 3 kunnen eindigen willen we echt weer structureel mee doen in de top. Zou moeten ja maar ik geloof niet dat deze selectie zoveel wedstrijden goed spelen aan kunnen. Ik denk ook dat we voor volgend jaar doelstelling eerste 5 moeten verwachten en niet top 3 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:38 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Zou moeten ja maar ik geloof niet dat deze selectie zoveel wedstrijden goed spelen aan kunnen. Ik denk ook dat we voor volgend jaar doelstelling eerste 5 moeten verwachten en niet top 3 Pessimist, Feyenoord hoort minimaal in de top 3 te eindigen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Optimist. Na 1 seizoen hoor je nog niet gelijk terug in de top Maar hoop wel dat we een 2e Borrusia Dortmund worden. Eerst flink in de schulden spelen met alleen maar huurlingen, transfervrije spelers en eigen jeugd. Kampioen worden met die spelers en jaar daarop weer top spelen met wel allemaal eigen spelers |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
liever een optimist dan een pessimist. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
1e Het bijtekenen van Vlaar! Toch een met egte Clubliefde. 2e Overwinning op de Jodeee 3e Mulder heeft bewezen dat hij de beste keeper van de Eredivisie is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, dat moet jij nodig zeggen!
Jouw voorspelling voor Feyenoord - Excelsior:
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat ik dat nog eens mag horen na al jouw depressieve wedstrijdvoorspellingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, dat moet jij nodig zeggen! Jouw voorspelling voor Feyenoord - Excelsior: [..] Je ben me weer eens voor T :) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, dat moet jij nodig zeggen! Jouw voorspelling voor Feyenoord - Excelsior: [..] dat was sarcastisch en bijgeloof. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:1e Het bijtekenen van Vlaar! Toch een met egte Clubliefde. 2e Overwinning op de Jodeee 3e Mulder heeft bewezen dat hij de beste keeper van de Eredivisie is. Hahahaha beste?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder = Beste keeper eredivisie!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 15:59 schreef tomson het volgende:[..] Dat ik dat nog eens mag horen na al jouw depressieve wedstrijdvoorspellingen. Juist ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oo okay dus vanaf nu moeten we jouw dus echt nooit meer serieus nemen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja beste ja....!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb jij een soort Mulder notificatiefunctie op je computer zitten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk eerder dat ie twee hersencellen minder heeft als normaal.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook sarcastisch en bijgeloof? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder//Held
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dennis Sturm... Last van een postaanvalletje Wim? Alleen die snottebel krijgt van mij een mager zesje, de rest is voor de prullenbak. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 17:27 schreef tomson het volgende: Dennis Sturm... Last van een postaanvalletje Wim? Alleen die snottebel krijgt van mij een mager zesje, de rest is voor de prullenbak. een zesje maar... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: ???
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nogmaals dat is Mulder niet malloot..!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dennis Storm, heb ik je al eens eerder verteld, remember.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Aan iedere lijdensweg komt een einde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga je ermee stoppen Wim? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Renatobos is dat je vrouw op dat filmpje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee tuurlijk niet, mijn vrouwen zijn blond bode.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heb je dan meer dan 1, 1 voor de week en 1 voor het weekend misschien
nog iets ik kreeg een mailtje van een voetbal vriend dat Feyenoord A1 het net niet gehaald heeft om het toernooi te winnen, ze verloren met penalty's schieten, hij mailde wel dat als ze compleet waren dan hadden ze het wel gewonnen, hij mailde ook nog dat mijn favoriete middenvelder J P Boetius uit geroepen werd tot één van de beste voetballers van het toernoói de finale was 0-0 gebleven |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 14:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat wil RenatoBos niet, dat kampioensschap! Hij win liever 2 keer van 020en om dan als 10de te eindigen. En dat noemt zich dan Feyenoord supporter ............ ben ik 1000% mee eens, iederéén mag de schaal vast houden maar alleen in 020 niet |
|
|
|