BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Stanley niet blij met uitlating van Raiola over Frank de Boer!!!
reje
 reje - zaterdag 26 mei 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Ajax moet nu narsingh halen voor dat hij naar een andere club gaat of hij weer een paar miljoen duurder wordt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Dat zei ik vorige week al....wordt met de dag duurder....maar nog vervelender is dat hij nog meer gaat opvallen voor andere clubs....als Ajax hem echt had willen hebben hadden ze hem allang gekocht want 5 miljoen voor zo'n speler is een koopje...neemt Sulejmani maar ter vergelijking 16 miljoen en aartslui...ze hebben hem niet voor niets een lager salaris aangeboden...werken voor je geld verdomme....nee Ajax laat het weer lekker afweten...niet in paniek raken Reje misschien dat ze nu eindelijk wakker zijn....
reje
 reje - zaterdag 26 mei 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Ik baal hier gewoon van, je kan ook te zuinig zijn. Begrijp dat ze geleerd hebben van luie suljemani maar je kan ook te ver doorslaan. Ik flip als narsingh straks naar psv of twente gaat!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Achter de schermen is het allemaal al klaar hoor.. net als met Chivu.. het enige is dat Vertonghen verkocht moet worden om het geld vrij te maken.. daarom wil Ajax snel een akkoord met Tottenham
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Jullie maken je druk om spelers!! Jezus gasten, het is superweer buiten!! Als hij komt, dan komt ie! Als hij niet komt, komt ie niet!!! Het beleid van Ajax is eindelijk veranderd! Daar ben ik veel blijer om!! Niet om een speler die wel of niet komt!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jullie maken je druk om spelers!! Jezus gasten, het is superweer buiten!! Als hij komt, dan komt ie! Als hij niet komt, komt ie niet!!! Het beleid van Ajax is eindelijk veranderd! Daar ben ik veel blijer om!! Niet om een speler die wel of niet komt!!
Amen***+1
Brandje
 Brandje - zaterdag 26 mei 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Beleid is dus juist niet veranderd!!! Het gaat weer zoals het de laatste jaren gaat. Weer of geen weer. Ik baal hier van met -20 of met +25
Brandje
 Brandje - zaterdag 26 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:57 schreef Grasmaaier het volgende:
Achter de schermen is het allemaal al klaar hoor.. net als met Chivu.. het enige is dat Vertonghen verkocht moet worden om het geld vrij te maken.. daarom wil Ajax snel een akkoord met Tottenham
Wat een onzin. We hebben voldoende geld in kas om niet afhankelijk te zijn van de transfer van Vertonghen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beleid is dus juist niet veranderd!!! Het gaat weer zoals het de laatste jaren gaat. Weer of geen weer. Ik baal hier van met -20 of met +25
Nee, in jouw ogen gaat het weer zoals de laatste jaren!! En toch zijn WIJ de afgelopen 2 jaar kampioen geworden!! Dus niet zeiken en gewoon afwachten!! Of gaan we nu elke dag roepen dat deze speler nog niet is gecontracteerd???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Dat denk ik ook Grassie anders vind ik het een stelletje amateurs en is er geen kut veranderd....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook Grassie anders vind ik het een stelletje amateurs en is er geen kut veranderd....
Of ze kopen ineens andere spelers en blijken deze nog beter te zijn!!

Elk zomer- en winterstop buitelen de supporters over elkaar heen om namen te noemen en elkaar op te geilen dat bepaalde spelers moeten komen!! Gelukkig zijn ze bij de club zo rustig dat zij zich niet laten verleiden tot achterlijke aankopen die in het verleden wel zijn gedaan!! Daarom is het beleid al veranderd!! Misschien is het beter gewoon eens rustig af te wachten en te kijken waarmee Ajax komt in plaats van ze nu al te betitelen als amateurs!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Nou 113 scheelt je aantal doelpunten en de nodige punten...zo'n speler kan doorslaggevend zijn om het kampioenschap.....europa veroveren is dan nog veel verder weg.....maar goed misschien is alles achter de schermen allang in kannen en kruiken.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een onzin. We hebben voldoende geld in kas om niet afhankelijk te zijn van de transfer van Vertonghen.
zo zie ik het ook...Vertonghen is zo goed als zeker verkocht die zien wij niet meer....dus waarom ????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Of ze kopen ineens andere spelers en blijken deze nog beter te zijn!!

Elk zomer- en winterstop buitelen de supporters over elkaar heen om namen te noemen en elkaar op te geilen dat bepaalde spelers moeten komen!! Gelukkig zijn ze bij de club zo rustig dat zij zich niet laten verleiden tot achterlijke aankopen die in het verleden wel zijn gedaan!! Daarom is het beleid al veranderd!! Misschien is het beter gewoon eens rustig af te wachten en te kijken waarmee Ajax komt in plaats van ze nu al te betitelen als amateurs!!
Ik denk dat ze weer het onderste uit de kan willen hebben....5 miljoen dan moet je niet zeuren maar spijkers met koppen slaan....die Veenstra geeft geen krimp dus waarom zo moeilijk....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat ze weer het onderste uit de kan willen hebben....5 miljoen dan moet je niet zeuren maar spijkers met koppen slaan....die Veenstra geeft geen krimp dus waarom zo moeilijk....
Misschien moet je eens niet zo veel denken maar gewoon afwachten!! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Ik bestempel ze als amateurs omdat er de laatste jaren niets veranderd is...nu kunnen ze laten zien dat er werkelijk iets veranderd is...daadkracht...bullshit om geen spelers meer aan te kopen die boven de 5 miljoen uitkomen....wel de hoofdprijs voor Vertonghen vragen...echt jodenstreken...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bestempel ze als amateurs omdat er de laatste jaren niets veranderd is...nu kunnen ze laten zien dat er werkelijk iets veranderd is...daadkracht...bullshit om geen spelers meer aan te kopen die boven de 5 miljoen uitkomen....wel de hoofdprijs voor Vertonghen vragen...echt jodenstreken...
Tja, das jouw mening!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens niet zo veel denken maar gewoon afwachten!! ;-)
Misschien heb je wel gelijk maar ik denk juist dat je niet moet afwachten...een goede voetballer op een paar ton laten afketsen vanwege koppigheid...nee dat is slim...dat is geen zaken doen dat is dom omgaan met de toekomst...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
ik denk het ook.. ik hoop het ook..

we zullen Narsingh erg snel binnen hebben, als de Jan weg is en de transfermarkt open is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja, das jouw mening!
En waarom zit iedereen hier op het forum ??? juist om zijn mening te geven hoe dom het ook voor jou klinkt....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk maar ik denk juist dat je niet moet afwachten...een goede voetballer op een paar ton laten afketsen vanwege koppigheid...nee dat is slim...dat is geen zaken doen dat is dom omgaan met de toekomst...
Nou denk je alweer Jackie!! ;-)

Stop met denken man en ga relaxen!! Superweertje buiten!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En waarom zit iedereen hier op het forum ??? juist om zijn mening te geven hoe dom het ook voor jou klinkt....
Ik zeg ook niet dat jij je mening niet mag uiten, zeg alleen dat ik het niet eens ben met jouw mening! Maar dat betekend niet dat jouw mening per definitie de domme mening is! Misschien heb jij namelijk wel gelijk en zit ik er vierkant naast!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk het ook.. ik hoop het ook..

we zullen Narsingh erg snel binnen hebben, als de Jan weg is en de transfermarkt open is.
Dan hoop ik voor Ajax en zijn supporters dat jan snel verkocht wordt...
maar denk eens na waarom is de verkoop van Jan nog niet in kannen en kruiken ??? En waarom zou die van Narsingh wel in kannen en kruiken zijn ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou denk je alweer Jackie!! ;-)

Stop met denken man en ga relaxen!! Superweertje buiten!
Je hebt gelijk ...te lang in de zon gelegen denk ik...ik trek maar een biertje open gap...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat jij je mening niet mag uiten, zeg alleen dat ik het niet eens ben met jouw mening! Maar dat betekend niet dat jouw mening per definitie de domme mening is! Misschien heb jij namelijk wel gelijk en zit ik er vierkant naast!
Proost pik!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor Ajax en zijn supporters dat jan snel verkocht wordt...
maar denk eens na waarom is de verkoop van Jan nog niet in kannen en kruiken ??? En waarom zou die van Narsingh wel in kannen en kruiken zijn ???
jij zei hier dat je dacht dat die van Chivu ook al in kannen en kruiken was.

maar Ajax heeft zich waarschijnlijk bedacht met 15Miljoen voor Vertonghen en dat het daar mee de transfermarkt op kon. maar nu Spurs die nog niet geeft wachten ze nog even met Narsingh, maar die van Jan zal snel rond komen denk ik.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ...te lang in de zon gelegen denk ik...ik trek maar een biertje open gap...
Proost gap! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Proost pik!
Inderdaad man, proost!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 mei 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Ik vind Narsingh een UISTEKENDE speler voor Ajax...hij heeft echt alles wat een rechtsbuiten van Ajax moet bezitten...hij is snel, heeft oog voor de ruimte, is technisch bekwaam, heeft de rust in zijn spel, een goede voorzet en kan ook nog eens scoren...wat wil je nog meer? Ajax wil 3 miljoen betalen en Heerenveen vraagt 5 miljoen...dan MOETEN ze er uit komen. Ik weet zeker dat Narsingh volgend seizoen in het Ajax-shirt speelt!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:11 schreef alibabba het volgende:
Ik vind Narsingh een UISTEKENDE speler voor Ajax...hij heeft echt alles wat een rechtsbuiten van Ajax moet bezitten...hij is snel, heeft oog voor de ruimte, is technisch bekwaam, heeft de rust in zijn spel, een goede voorzet en kan ook nog eens scoren...wat wil je nog meer? Ajax wil 3 miljoen betalen en Heerenveen vraagt 5 miljoen...dan MOETEN ze er uit komen. Ik weet zeker dat Narsingh volgend seizoen in het Ajax-shirt speelt!!!
eens:)
niet meer zeuren mensjes gewoon nog even afwachten..
het technische hart heeft ook vakantie....
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ali, maar ik ben er beslist nog niet zeker van...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

eens:)
niet meer zeuren mensjes gewoon nog even afwachten..
het technische hart heeft ook vakantie....
Heb jij ook twee maanden vakantie ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 mei 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
100% mee eens... maar...komen ze er niet uit dan is er totaal niets veranderd....
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 mei 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijgt, ali, maar ik ben er beslist nog niet zeker van...
Ha die Pietje;) let maar op....het staat in de sterren * * * geschreven:))))))
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ha die Pietje;) let maar op....het staat in de sterren * * * geschreven:))))))
Hahaha! :)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb jij ook twee maanden vakantie ???
nee, nog langer. 2.5 ofzo:)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zaterdag 26 mei 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Ze zijn alweer te laat let maar op. Chivu komt niet en gaat nog lekker effe cashen en Narsingh kan naar 10 clubs die wel die 5 miljoen willen betalen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:34 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ze zijn alweer te laat let maar op. Chivu komt niet en gaat nog lekker effe cashen en Narsingh kan naar 10 clubs die wel die 5 miljoen willen betalen.
zolang die clubs niet concreet worden heeft Ajax gewoon een goede positie, Narsingh komt gewoon naar Ajax..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zaterdag 26 mei 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zolang die clubs niet concreet worden heeft Ajax gewoon een goede positie, Narsingh komt gewoon naar Ajax..
En ik denk van niet :)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:40 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

En ik denk van niet :)
als Narsingh niet komt, dan hebben we pech.
heeft Ajax het toch dom gespeelt.
maar ik denk dat Ajax echt wel een gelijkwaardig alternatief voor Narsingh op het oog heeft.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zaterdag 26 mei 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als Narsingh niet komt, dan hebben we pech.
heeft Ajax het toch dom gespeelt.
maar ik denk dat Ajax echt wel een gelijkwaardig alternatief voor Narsingh op het oog heeft.
Het publiek wil Narsingh zien en niet een of andere argentijn die we niet kennen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:42 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Het publiek wil Narsingh zien en niet een of andere argentijn die we niet kennen.
ik heb echt geen problemen met een buitenlander die we niet kennen,
die zal waarschijnlijk goedkoper zijn, wie kende Suarez voor dat hij naar Groningen ging?
als die buitenlander er 10 inschiet in de 1e seizoenshelft en ook goed speeld, een paar assistjes aflevert, dan heeft niemand problemen mee dat Narsingh niet is gekomen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Spreek jij voor het publiek dan??? Als Narsingh niet komt, maar een Argetijn die de kwaliteiten bezit van bijvoorbeeld een Messi, wil jij dan nog steeds Narsingh???????
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Spreek jij voor het publiek dan??? Als Narsingh niet komt, maar een Argetijn die de kwaliteiten bezit van bijvoorbeeld een Messi, wil jij dan nog steeds Narsingh???????
tuurlijk, die Messi kan er helemaal niks van.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 26 mei 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tuurlijk, die Messi kan er helemaal niks van.
Hahahahahahaha zegt een Ronaldo-lover!! ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

nee dat hebben we helemaal niet.. jij denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat na 2 kampioenschappen, maar als we Vertonghen niet verkopen, kunnen we ook niet zomaar miljoenen gaan uitgeven
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

zo zie ik het ook...Vertonghen is zo goed als zeker verkocht die zien wij niet meer....dus waarom ????
ZO GOED ALS ZEKER.. daar gaat het dus om.. weet je nog dat Mounir el Handoek ook 'Zo goed als zeker' weg was.. die kwam ook opeens terug zoals je weet
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
het blijft nu even zeuren over dat verschil van 2 miljoen, maar uiteindelijk geeft één van de 2 clubs wel toe hoor
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 26 mei 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Of we zetten Viktor Fischer er gewoon in.. en vergeten we Miralem Sulejmani niet?
Stanley
 Stanley - zaterdag 26 mei 2012 - 17:49   quote  deeplink  
ons geduld wordt op de proef gesteld...

De huidige situatie lijkt op die van vroeger, joodse zuinigheid;-)

de komende tijd zal leren of we inderdaad een andere koers zijn gaan varen.

Moet toegeven dat het lijkt op verkeerde zuinigheid waarbij Narsingh straks de interesse wekt van andere clubs en niet meer haalbaar zal zijn....

Hoop dat het anders is.

Jantje weg, opvolging onduidelijk en ook moet Sigthorsson eerst nog bewijzen dat hij idd de topspits is.... bulykin is er niet meer bij om ons te redden... Afwachten dus....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0054600