BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:34 schreef NatjosFC het volgende:
dan is
[..]

dat is waar, maar daarmee geef je aan dat je Narsingh dus voor de breedte wilt hebben.

we moeten trouwens niet vergeten dat we nog een aanvaller aan RKC moeten verhuren, ik hoop op Lorenzo of Arasz zou goed voor hun zijn eens wat vaker aan spelen toe komen..
Nee ik zou Narsingh voor de basis halen of liever dat het een harde concurrentiestrijd wordt met Sulejmani.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens hahaha
hahaha precies gozer! komen erg tekort. en die hebben toch al aardig wat kansen gehad. wat ik wel prijs aan ebecillio is zijn inzet. krijgt veel over zich heen (terrecht of onterrecht even in het midden gelaten). hij knokt wel altijd. daar kun je ver mee komen, alleen ajax acht ik net iets te hoog
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:42   quote  deeplink  
ozbiliz weet ik niet wat ik ervan moet denken. dan ineens leeft tie op. en soms zie je echt helemaal niets van hem, maanden lang soms!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee ik zou Narsingh voor de basis halen of liever dat het een harde concurrentiestrijd wordt met Sulejmani.
luxeprobleem is altijd goed, tevens kan het ook discussies veroorzaken. ik denk als de boer narsingh wilt hebben (die ik niet zie komen, en als tie naar psv gaat vraag ik me af of de boer wel degelijk nog een rechtsbuiten wilt) dat hij toch wel aangeeft niet tevreden over sulejmani te zijn. en terrecht trouwens. heeft bij mij zn credits verloren
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Misschien was kinderachtig het verkeerde woord
Neuh hoor, als dat jou gevoel is moet je dat zeggen. Ik wordt niet zo snel emotioneel over wat mensen zeggen maat :) Was alleen benieuwd waar het vandaan kwam, want dat was zeker niet mijn intentie!

Ik denk dat we het een heel eind met elkaar eens zijn trouwens. Zoals ik al zei, ik zie wel links en rechts wat nuance en ik denk dat dat het benoemen waard is.

Over Ebecilio en Ozbiliz. In potentie vind ik het best goede spelers. Ze zijn alleen beide ontzettend wisselvallig. Zie Ebecilio. Die wisselt waardeloos en waardevol in giga tempo af. Er is geen pijl op te trekken en dat is gewoon een risico.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Over Ebecilio en Ozbiliz. In potentie vind ik het best goede spelers. Ze zijn alleen beide ontzettend wisselvallig. Zie Ebecilio. Die wisselt waardeloos en waardevol in giga tempo af. Er is geen pijl op te trekken en dat is gewoon een risico.
dat bedoel ik ook. omdat ze te wisselvallig zijn heb ik er veel vraagtekens bij snap je? bij ajax moet je toch een zekerheidje zijn
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook. omdat ze te wisselvallig zijn heb ik er veel vraagtekens bij snap je? bij ajax moet je toch een zekerheidje zijn
Eens. Voor de eredivisie vind ik ze overigens prima als 2e keuze. Maar in Europa ben ik het wel met Brandje eens dat ze geen potten kunnen breken. Of dat meteen eenr eden is voor Narsingh vind ik weer niet. 5 miljoen geef je alleen uit als je echt structureel wil versterken. Dat moet dan ook de insteek zijn voor een eventuele transfer. Mickey is trouwens multifunctioneel, die kan van beide zijdes dus die blijft waardevol.
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Neuh hoor, als dat jou gevoel is moet je dat zeggen. Ik wordt niet zo snel emotioneel over wat mensen zeggen maat :) Was alleen benieuwd waar het vandaan kwam, want dat was zeker niet mijn intentie!

Ik denk dat we het een heel eind met elkaar eens zijn trouwens. Zoals ik al zei, ik zie wel links en rechts wat nuance en ik denk dat dat het benoemen waard is.

Ebecillio mist in mijn ogen een stukje basistechniek. Zijn balaanname is ronduit zwak. Ozbiliz is talent van de toekomst geweest maar ook daar zie ik weinig in en heeft in mijn ogen kansen genoeg gehad
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

luxeprobleem is altijd goed, tevens kan het ook discussies veroorzaken. ik denk als de boer narsingh wilt hebben (die ik niet zie komen, en als tie naar psv gaat vraag ik me af of de boer wel degelijk nog een rechtsbuiten wilt) dat hij toch wel aangeeft niet tevreden over sulejmani te zijn. en terrecht trouwens. heeft bij mij zn credits verloren
ik denk wel dat hij er dan iemand bij wil, hij gaf al eerder aan niet nog een jaar met Ozbilliz en co te moeten rouleren op de vleugels, ook werden er al alternatieven voor Narsingh genoemd in de vorm van Elia en Blandi..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad niet slagvaardig want als men gewoon direct na de competitie die vijf miljoen had afgetikt was narsingh nu Ajacied geweest. Nu blijkt dat men na dat eerste bod nooit meer iets heeft laten horen en dan kan de Boer wel lullen dat het allemaal goed komt maar dat is voor mij een teken dat men nog steeds langs elkaar heen werkt bij Ajax want hoe kan de Boer dat dan in godsnaam zeggen. Gelukkig(hoop ik) hebben we snel een directeur(Overmars) die over zulke dingen waakt!!
Ik denkt Narsingh bij Ajax een sensatie was geworden. We hebben met Kolbeinn een echte spits die enorm kopsterk is. Die voetballend beter is dan Dost. Verder speelde heerenveen ook 433 en bij Ajax lopen betere spelers dan bij heerenveen. Of hij het bij PSV, wat anders speelt dan Ajax, ook een sensatie wordt is inderdaad afwachten maar ik ben er echt ziek van dat hij niet komt!!
Jij gelooft de zaakwaarnemer Raiola boven Ajax?? Want wat je zegt geeft dat namelijk wel aan.. Voor wat betreft je mening over Narsingh, dat vind ik jammer voor je, ikzelf heb er wat minder moeite mee, blijkbaar hoefde hij dus niet zo nodig naar Ajax.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tegen Feyenoord en Utrecht speelde volgens mij alleen Sulejmani...

EDIT: Utrecht thuis speelden maar 3 basisspelers mee, De Jong Janssen en Eriksen..
Anita, Vermeer en Blind vergeten?
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens hahaha
Ik denk dat 1 van beiden ons nog gaat verassen..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Voor de eredivisie vind ik ze overigens prima als 2e keuze. Maar in Europa ben ik het wel met Brandje eens dat ze geen potten kunnen breken. Of dat meteen eenr eden is voor Narsingh vind ik weer niet. 5 miljoen geef je alleen uit als je echt structureel wil versterken. Dat moet dan ook de insteek zijn voor een eventuele transfer. Mickey is trouwens multifunctioneel, die kan van beide zijdes dus die blijft waardevol.
in elk geval denk ik wel dat zowel narsingh als beerens een directe versterking is, althans dat denk ik. zekerheid heb je nooit
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 16:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk wel dat hij er dan iemand bij wil, hij gaf al eerder aan niet nog een jaar met Ozbilliz en co te moeten rouleren op de vleugels, ook werden er al alternatieven voor Narsingh genoemd in de vorm van Elia en Blandi..
Blandi? dat heb ik gemist. elia vind ik niet het type voor ajax en het is riscant aomdat hij een jaar verwaarloosd is bij juve
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:33   quote  deeplink  
tom de mul is ook transfervrij. vond ik ook geen slechte speler. jullie mening?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Anita, Vermeer en Blind vergeten?
Anita en Vermeer, oké. maar Blind is nog steeds geen back nummer 1.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:33 schreef Loetje het volgende:
las het net ook, lijkt me ook prima, heb hem niet echt gevolgd maar was bij Ajax altijd prima volgens mij...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Blandi? dat heb ik gemist. elia vind ik niet het type voor ajax en het is riscant aomdat hij een jaar verwaarloosd is bij juve
Blandi las ik ergens, is een ploeggenoot van Cvitanich bij Boca...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:33 schreef Loetje het volgende:
Mwa, kweenie. Die kon ook niet echt overtuigen.

Zomaar eens een lijstje

Narsingh - mag weg voor 5 miljoen
Beerens - Contract tot 2015
Elia - Mag weg, vraagprijs onbekend (gekomen bij Juve voor 10 miljoen)
Babel - Mag weg, vraagprijs onbekend (gekomen bij Hoffenheim voor 7 miljoen)
de Mul - Transfervrij
Aanvullingen?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwa, kweenie. Die kon ook niet echt overtuigen.

Zomaar eens een lijstje

Narsingh - mag weg voor 5 miljoen
Beerens - Contract tot 2015
Elia - Mag weg, vraagprijs onbekend (gekomen bij Juve voor 10 miljoen)
Babel - Mag weg, vraagprijs onbekend (gekomen bij Hoffenheim voor 7 miljoen)
de Mul - Transfervrij
Aanvullingen?
Wildschut mischien??
Stoch?

en wat bedoel je met contract tot 2015 bij Beerens?
vraagrpijs lijkt me tussen 3 a 5 miljoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door NatjosFC --
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 18:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anita en Vermeer, oké. maar Blind is nog steeds geen back nummer 1.
dat was ie afgelopen seizoen uiteindelijk wel degelijk.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Arnoutovic???
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

dat was ie afgelopen seizoen uiteindelijk wel degelijk.
ja bij blessure van Boilesen...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 18:52 schreef remco k het volgende:
Arnoutovic???
is meer een spits toch?
lijkt me ook onhaalbaar...
http://www.transfermarkt.de/de/marko-arnautovic/profil/spieler_41384.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door NatjosFC --
nora
 nora - maandag 02 juli 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Ik denk dat we toch voor Wilschut moeten gaan nu ik de berichten van Derek weer hoor is het toch een onzekere faktor en loop je weer het risico om afhangkelijk te zijn van Ebicilio,want ook Aisatti is er niet meer dus dat wordt een beetje schaars,je hebt nog een mogelijkheid bv Sulejmani op links neer te zetten (mits hij bijtekend)maat al met al slecht nws.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 19:46 schreef nora het volgende:
Ik denk dat we toch voor Wilschut moeten gaan nu ik de berichten van Derek weer hoor is het toch een onzekere faktor en loop je weer het risico om afhangkelijk te zijn van Ebicilio,want ook Aisatti is er niet meer dus dat wordt een beetje schaars,je hebt nog een mogelijkheid bv Sulejmani op links neer te zetten (mits hij bijtekend)maat al met al slecht nws.
ik denk dat we juist iemand nodig zijn met een rechterbeen, Sulejmani kan altijd nog op links.

qua alternatieven zie ik het liefst Beerens.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
weet je wat ik denk over Wildschut, die gaat straks als vervanger van Assaidi naar H'veen speelt daar dit jaar redelijk en volgend jaar een goede seizoen en gaat dan voor 5 a 6 miljoen naar Twente PSV of Ajax...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 18:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]
en wat bedoel je met contract tot 2015 bij Beerens?
Dat hij een langlopend contract heeft. Gaat dus niet goedkoop wezen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 juli 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat hij een langlopend contract heeft. Gaat dus niet goedkoop wezen.
mocht idd voor prikkie weg bij Heerenveen , nu na goed seizoen AZ ben je wel tussen de 3 a 5 miljoen kwijt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door infamous psv --
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mocht idd voor prikkie weg bij Heerenveen , nu na goed seizoen AZ ben je wel tussen de 3 a 5 miljoen kwijt...
Voor Beerens wel meer denk ik momenteel. Nog 4 jaar op zijn contract, zal eerder 7a8 zijn gezien de gemiddelde vraagprijzen op dit moment
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 juli 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Voor Beerens wel meer denk ik momenteel. Nog 4 jaar op zijn contract, zal eerder 7a8 zijn gezien de gemiddelde vraagprijzen op dit moment
De laatste jaren zijn de prijzen flink de pan uitgerezen , niet normaal..
Als n bepaalde speler een goed seizoen draait dan wordt de prijs verdrievoudigd.. Vroeger haalden clubs als PSV , Ajax , Feyenoord n type als Chadli zo weg en nu is hij eenvoudig weg niet meer te betalen.. mr in deze tijd kan je ze het niet kwalijk nemen..
en de top in de eredivisie is breder geworden
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 21:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

De laatste jaren zijn de prijzen flink de pan uitgerezen , niet normaal..
Als n bepaalde speler een goed seizoen draait dan wordt de prijs verdrievoudigd.. Vroeger haalden clubs als PSV , Ajax , Feyenoord n type als Chadli zo weg en nu is hij eenvoudig weg niet meer te betalen.. mr in deze tijd kan je ze het niet kwalijk nemen..
en de top in de eredivisie is breder geworden
De top is zeker breder geworden, en het gat met de Europese top (Barca en Real daargelaten) krimpt weer iets. Normaal gesproken zet concurrentie aan tot hogere kwaliteit. Het aakt de competitie ook al weer jaren ontzettend spannend.

Maar inderdaad, met groeiende begrotingen van "kleine" clubs gaan vraagprijzen ook omhoog, hoewel het absurde van 4/5 jaar geleden er wel iets af is. En laten we eerlijk zijn, de tijd dat buitenlandse topclubs voor een prikkie spelers kwamen ophalen in Nederland is ook wel voorbij, zie transfers van Suarez en KJH om er twee te noemen.

Daarmee zie je ook dat slim kopen belangrijker is geworden. Normaal gesproken zijn 4, 5, 6 aankopen in een seizoen niet meer mogelijk. 1 of 2 spelers is financieel wel de max.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 19:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja bij blessure van Boilesen...
Boilesen is nooit basisspeler geweest, hij heeft een paar potjes in de basis gespeeld maar nooit onomstreden. zelfs de Boer heeft de gemoederen destijds flink getemperd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Slechts een controle in het ziekenhuis, helemaal niks aan de hand dus..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Boilesen is nooit basisspeler geweest, hij heeft een paar potjes in de basis gespeeld maar nooit onomstreden. zelfs de Boer heeft de gemoederen destijds flink getemperd..
hij begon het seizoen als 1e Lb tot dat hij uitviel tegen PSV..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Volgens mij zeg ik dat toch.. Een paar potjes..
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 23:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij begon het seizoen als 1e Lb tot dat hij uitviel tegen PSV..
Yup, Biolesen was echt wel basisspeler in zijn doorbraak in het 1e.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 16:32   quote  deeplink  
psv is al aan het onderhandelen, 1e bod is afgewezen.

http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2012/07/03/3217616/psv-krijgt-nee-bij-eerste-bod-narsingh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door NatjosFC --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
De strijd om de handtekening van Luciano Narsingh barst los. Dinsdag heeft Ajax zich voor de tweede keer bij sc Heerenveen gemeld voor de overname van de vleugelspits.

Heerenveen wees een eerste bod van Ajax af, maar de Amsterdammers komen spoedig over de brug met een beter voorstel, meldt Voetbal International. De Friese club verlangt zo'n vijf miljoen voor Narsingh, terwijl Ajax in eerste instantie slechts drie miljoen bood. Hoeveel het tweede bod van Ajax zal bedragen is niet bekend.

Ajax wil voorkomen dat PSV de strijd om Narsingh wint. De Brabantse club zag eerder deze week een bod op Narsingh afgewezen worden. Er is ook buitenlandse belangstelling voor de rechtspoot, die zelf het liefst in de Eredivisie blijft.

Narsingh's contract bij Heerenveen loopt over een jaar af.
Ajx
 Ajx - dinsdag 03 juli 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 22:10 schreef infamous psv het volgende:
De strijd om de handtekening van Luciano Narsingh barst los. Dinsdag heeft Ajax zich voor de tweede keer bij sc Heerenveen gemeld voor de overname van de vleugelspits.

Heerenveen wees een eerste bod van Ajax af, maar de Amsterdammers komen spoedig over de brug met een beter voorstel, meldt Voetbal International. De Friese club verlangt zo'n vijf miljoen voor Narsingh, terwijl Ajax in eerste instantie slechts drie miljoen bood. Hoeveel het tweede bod van Ajax zal bedragen is niet bekend.

Ajax wil voorkomen dat PSV de strijd om Narsingh wint. De Brabantse club zag eerder deze week een bod op Narsingh afgewezen worden. Er is ook buitenlandse belangstelling voor de rechtspoot, die zelf het liefst in de Eredivisie blijft.

Narsingh's contract bij Heerenveen loopt over een jaar af.
Ik ben benieuwd!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 juli 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Ajax heeft onze posts gelezen en zijn gaan handelen.... ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 22:27 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!!
ik ook, morgen 2e bod?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 08:40   quote  deeplink  
Marcel Brands gaf aan dat een PSV transfer voor Narsingh lastig wordt als H'veen vast houdt aan de vraagprijs. dan is zeker nu Ajax weer geintresseerd is, het lastig voor PSV. :) eindelijk goed nieuws voor iedereen die het beleid van Ajax betwijfelde.
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 08:40 schreef NatjosFC het volgende:
Marcel Brands gaf aan dat een PSV transfer voor Narsingh lastig wordt als H'veen vast houdt aan de vraagprijs. dan is zeker nu Ajax weer geintresseerd is, het lastig voor PSV. :) eindelijk goed nieuws voor iedereen die het beleid van Ajax betwijfelde.
Ik vroeg me al af waar PSV dacht 5 miljoen te gaan vinden zonder transfer inkomsten.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 juli 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 08:40 schreef NatjosFC het volgende:
Ik twijfel nog steeds ondanks dat goed nieuws is want men gaat waarschijnlijk gewoon aan de vraagprijs(of in de buurt van) voldoen dus had men dat niet een maand of twee geleden ook kunnen doen vraag ik mij af!!
Maar ik zie het weer wat positiever in en dat is ook wel eens leuk!!
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 09:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik twijfel nog steeds ondanks dat goed nieuws is want men gaat waarschijnlijk gewoon aan de vraagprijs(of in de buurt van) voldoen dus had men dat niet een maand of twee geleden ook kunnen doen vraag ik mij af!!
Dat is nou onderhandelen. Je koopt toch ook geen auto zonder dat je onderhandelt? En als je niet de prijs krijgt die jij wilt kijk je verder, en misschien dat ze later dan toch nog wat zakken. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Nu zie je dat Raiola druk is gaan zetten en nu neemt de onderhandelingspositie van Ajax wat af. En dan gaat het weer een wat andere richting uit.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 juli 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 10:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is nou onderhandelen. Je koopt toch ook geen auto zonder dat je onderhandelt? En als je niet de prijs krijgt die jij wilt kijk je verder, en misschien dat ze later dan toch nog wat zakken. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Nu zie je dat Raiola druk is gaan zetten en nu neemt de onderhandelingspositie van Ajax wat af. En dan gaat het weer een wat andere richting uit.
Zo kan je het zien en ik ben zelf autohandelaar hahaha. Maar als ik een auto zie staan die voor mijn gevoel goedkoop is dan ga ik niet bijna de helft bieden. Dan bied ik iets minder dan de vraagpriojs want ik moet en zal die auto krijgen omdat ik bang ben dat die auto dan aan mijn neus voorbij gaat!
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 10:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo kan je het zien en ik ben zelf autohandelaar hahaha. Maar als ik een auto zie staan die voor mijn gevoel goedkoop is dan ga ik niet bijna de helft bieden. Dan bied ik iets minder dan de vraagpriojs want ik moet en zal die auto krijgen omdat ik bang ben dat die auto dan aan mijn neus voorbij gaat!
Helemaal mee eens. Kennelijk vond Ajax de vraagprijs voor Narsingh toch hoog. Of ze spelen het gewoon hard. Ik denk dat laatste. Maar hard spelen gaat alleen op als je sterk staat en toen PSV zich ging inmengen en Raiola dat vuurtje nog even aanwakkerde werd die positie minder sterk. Raiola weet ook dat PSV niet aan die 5 miljoen kan voldoen. Maar hij wil er wel het maximale uitslepen. Dus aanwakkeren om zo een hogere prijs te krijgen voor Luciano.

Het geeft wel aan dat Heerenveen Narsingh echt gaat verkopen. De enige vraag is eigenlijk voor hoeveel dat gaat zijn en aan wie. Ik zet nog steeds in op z'n prestatie clausule.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 juli 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 10:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Kennelijk vond Ajax de vraagprijs voor Narsingh toch hoog. Of ze spelen het gewoon hard. Ik denk dat laatste. Maar hard spelen gaat alleen op als je sterk staat en toen PSV zich ging inmengen en Raiola dat vuurtje nog even aanwakkerde werd die positie minder sterk. Raiola weet ook dat PSV niet aan die 5 miljoen kan voldoen. Maar hij wil er wel het maximale uitslepen. Dus aanwakkeren om zo een hogere prijs te krijgen voor Luciano.

Het geeft wel aan dat Heerenveen Narsingh echt gaat verkopen. De enige vraag is eigenlijk voor hoeveel dat gaat zijn en aan wie. Ik zet nog steeds in op z'n prestatie clausule.
Op Ajax1.nl staat het gerucht dat Narsingh zijn Ja-woord aan Ajax heeft gegeven. Wat het waard is weet ik niet maar die site heeft wel degelijk bronnen dichtbij Ajax. Ze waren ook de eerste die de komst van El Hamdaoui meldden.
------------------------------------------------------------------------------------------

Ajax heeft voor de tweede keer contact opgenomen met sc Heerenveen over een transfer van Luciano Narsingh. Dit meldde Voetbal International dinsdagavond op de internetsite. Het contact volgt na een officieel bod van concurrent PSV, dat resoluut van tafel werd geveegd door de Friese ploeg. Het eerste bod van Ajax bedroeg zon drie miljoen euro. Dit terwijl de ploeg van trainer Marco van Basten een bedrag van vijf miljoen euro vraagt. Met de vernieuwde interesse van Ajax lijkt de strijd om de Nederlandse international definitief los te barsten.

Wat denken de lezers van Ajax1.nl: Kiest Luciano Narsingh voor ons eigen cluppie of verkast de snelle buitenspeler toch naar Eindhoven? Laat je reactie achter onder dit bericht.

Update woensdag 4 juli:
Luciano Narsingh kan zich wel vinden in de aanbieding die hem is gedaan door Ajax. Dit meldt een bron aan de website Ajax1.nl. Het zou gaan om een salaris van één miljoen euro plus extra bonussen. Deze bonussen zijn nieuw in het aanbod van Ajax. Dit betekent dat het nu aan beide clubs is om de transfer af te ronden. Zoals hierboven beschreven staat is er een verschil tussen de vraagprijs van sc Heerenveen en het aanbod van Ajax. Dit transferverhaal wordt dus ongetwijfeld vervolgd.

http://ajax1.nl/archief/ajax-meldt-zich-opnieuw-voor-luciano-narsingh/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
het schijnt dat Ajax 5 miljoen euro heeft neergelegt bij H'veen.

terwijl ik 2 dagen geleden dacht dat Narsingh naar PSV ging, zie ik het nu erg zonnig in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0110368